Oh gatverquote:
Op zaterdag 6
juli 2013 19:45 schreef
Myraela het
volgende:
Mijn avondeten was echt slecht. Personeelsrestaurant, een beefburger die
niet naar vlees smaakte en de structuur van rookworst had. En
aardappelpuree waar waarschijnlijk weinig aardappels in zaten.
Je viel inslaap voor het toetje?quote:Op zondag 7 juli 2013 05:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Net op: kwark/vla/suiker/aardbeien en rode bessen
Laten de merels nog genoeg over?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Moerbeien(uit eigen tuin)-aardbeien-banaanshake
Niet dus. Na bezoekje Wereldmuseum in Rotterdam blijven hangen, en bij wazig eethuisje een enorme berg hummus, baba ganoush, lamskebabs, tabbouleh, gestoofde pruimen en platbrood gegeten. Daarna in de bios nog kokos-karamelpopcorn op.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:42 schreef minilot het volgende:
Vanavond simpel: schelvis, gegrillde courgette, geroosterde krieltjes en veldsla
Moerbeien!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Moerbeien(uit eigen tuin)-aardbeien-banaanshake
Ook grillenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
Een of andere kipburgers met gebakken aardappels. Nog een koud aardappelsalade-iets erbij.
Verder hebben we nog een courgette, paprika en bakje champignons liggen die opmoeten. Wilde eigenlijk de courgette grillen maar dan blijven we met de paprika en champignons zitten...
Iemand een idee?![]()
![]()
Dat maar gedaan inderdaad.quote:
Lol doe je dat in een combi oven geval ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat maar gedaan inderdaad.
Courgette was niet echt wat; maar de champignons en paprika waren wel te eten (paprika wordt lekker zoet).
Trouwens altijd leuk dat grillen; rookmelders die afgaan; het halve huis onder de blauwe rook![]()
Oh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Met een likje mosterdquote:Op maandag 8 juli 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
Bijna kilo jonge kapucijners gedopt. Met uitgebakken spekjes en gebakken uitjes. Mijn moeder gooide er nog wat azijn overheen. Ik ga ze eerst maar ééns proeven. Ik ken ze alleen uit blik.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef Geerd het volgende:
Lol doe je dat in een combi oven geval ofzo?
En een paar gegrillde maiskolven, jum jum jumquote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Dito hier, kippendijfiletsate, kwammersloeg, koolsla.
Oeh, klinkt top! Is t boek ook zo leuk als de preview op Amazon eruit ziet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:59 schreef MaximusTG het volgende:
De chicken in peanut mole uit mn nieuwe kookboek van Thomasina Miers. Erg lekker zeg! Paar aanpassingen vanwege beschikbaarheid paar ingrediënten. Maistortillas met crème fraiche, ijsbergsla, rode ui. Saus van geroosterde pinda's, rozijnen, tomaten, chilipeper, knoflook, uitje, allemaal geroosterd en tot pasta geblenderd met piment en kaneel. Aanbakken in pan. Kippenpoten gegaard in kippenbouillon. Dat vlees eraf en in stukjes. Pasta mengen met wat bouillon tot saus. Vlees erdoor. Beetje zout en peper.
Ja, was echt erg lekker! Heel andere pindasaus dan we hier kennen. Meer pinda zeg maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Oeh, klinkt top! Is t boek ook zo leuk als de preview op Amazon eruit ziet?
En waar zijn je brood/crackers/rijst/aardappelen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen heel vroeg, naast laptop op de bank:
[ afbeelding ]
![]()
Straks bietjes en geitenkaas als lunch, vanavond biefstuk en de ratatouille waar het eerder deze week niet van kwam
Geen zin in vandaag. Ook geen behoefte, want afgezien van twintig minuutjes fietsen vanmorgen zit ik de rest van de dag op mijn gat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En waar zijn je brood/crackers/rijst/aardappelen?![]()
Geef maar wat groente aan mij. Ik eet het veels te weinigquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag. Ook geen behoefte, want afgezien van twintig minuutjes fietsen vanmorgen zit ik de rest van de dag op mijn gat.![]()
Nu alvast bezig met ratatouille, vrij naar aloud recept van Julia Child. Men neme (voor 2 personen): 2 courgettes, 2 aubergines, 3 groene paprika's, 2 zoete uien, 3 tenen knoflook, 8 tomaten en een struik peterselie.
Wellicht waren die wortels vanmorgen dus niet echt nodig.Groentenoverdosis!
Voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef Iemand91 het volgende:
Straks pleur ik gekruide kippenpoten en krieltjes (knoflook, paprika erbij?) in de oven zoals Piet altijd zegt.
Daarbij nog wat groente o.i.d. regelen...
Hadden ze weer Baileys ijs? Die is zo lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef MonkNL het volgende:
Pizza Pizza, hooooooooooooooo Pizza even wachten... nog even wachten! Pizzzaaaa!
Dat dus.. ben alleen vanavond en geen zin om te koken..
Net even in oud Rijswijk een lekkerbek gehaald en daarna 4 bollen ijs bij Talamini.. heerlijk!
Je had groentequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Flink bord kabeljauw- en zalmstukken in marinade met o.a. gewokte wortel, prei, broccoli en bloemkool.
Beetje aardappelpuree erbij en perenijsje toe.
Goed hequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je had groente![]()
Nu een cola-berenburg en nepwokkels van de c1000 (draaiers paprika), veel lekkerder dan de echte wokkels
Ja hadden ze wel vanmiddag, alleen niet genomen.. Maar je maakt me nieuwsgierig! Morgen maar weer even langs!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Hadden ze weer Baileys ijs? Die is zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |