Ook grillenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
Een of andere kipburgers met gebakken aardappels. Nog een koud aardappelsalade-iets erbij.
Verder hebben we nog een courgette, paprika en bakje champignons liggen die opmoeten. Wilde eigenlijk de courgette grillen maar dan blijven we met de paprika en champignons zitten...
Iemand een idee?![]()
![]()
Dat maar gedaan inderdaad.quote:
Lol doe je dat in een combi oven geval ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat maar gedaan inderdaad.
Courgette was niet echt wat; maar de champignons en paprika waren wel te eten (paprika wordt lekker zoet).
Trouwens altijd leuk dat grillen; rookmelders die afgaan; het halve huis onder de blauwe rook![]()
Oh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Met een likje mosterdquote:Op maandag 8 juli 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
Bijna kilo jonge kapucijners gedopt. Met uitgebakken spekjes en gebakken uitjes. Mijn moeder gooide er nog wat azijn overheen. Ik ga ze eerst maar ééns proeven. Ik ken ze alleen uit blik.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef Geerd het volgende:
Lol doe je dat in een combi oven geval ofzo?
En een paar gegrillde maiskolven, jum jum jumquote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Dito hier, kippendijfiletsate, kwammersloeg, koolsla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |