Ja, was echt erg lekker! Heel andere pindasaus dan we hier kennen. Meer pinda zeg maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Oeh, klinkt top! Is t boek ook zo leuk als de preview op Amazon eruit ziet?
En waar zijn je brood/crackers/rijst/aardappelen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen heel vroeg, naast laptop op de bank:
[ afbeelding ]
![]()
Straks bietjes en geitenkaas als lunch, vanavond biefstuk en de ratatouille waar het eerder deze week niet van kwam
Geen zin in vandaag. Ook geen behoefte, want afgezien van twintig minuutjes fietsen vanmorgen zit ik de rest van de dag op mijn gat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En waar zijn je brood/crackers/rijst/aardappelen?![]()
Geef maar wat groente aan mij. Ik eet het veels te weinigquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag. Ook geen behoefte, want afgezien van twintig minuutjes fietsen vanmorgen zit ik de rest van de dag op mijn gat.![]()
Nu alvast bezig met ratatouille, vrij naar aloud recept van Julia Child. Men neme (voor 2 personen): 2 courgettes, 2 aubergines, 3 groene paprika's, 2 zoete uien, 3 tenen knoflook, 8 tomaten en een struik peterselie.
Wellicht waren die wortels vanmorgen dus niet echt nodig.Groentenoverdosis!
Voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef Iemand91 het volgende:
Straks pleur ik gekruide kippenpoten en krieltjes (knoflook, paprika erbij?) in de oven zoals Piet altijd zegt.
Daarbij nog wat groente o.i.d. regelen...
Hadden ze weer Baileys ijs? Die is zo lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef MonkNL het volgende:
Pizza Pizza, hooooooooooooooo Pizza even wachten... nog even wachten! Pizzzaaaa!
Dat dus.. ben alleen vanavond en geen zin om te koken..
Net even in oud Rijswijk een lekkerbek gehaald en daarna 4 bollen ijs bij Talamini.. heerlijk!
Je had groentequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Flink bord kabeljauw- en zalmstukken in marinade met o.a. gewokte wortel, prei, broccoli en bloemkool.
Beetje aardappelpuree erbij en perenijsje toe.
Goed hequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je had groente![]()
Nu een cola-berenburg en nepwokkels van de c1000 (draaiers paprika), veel lekkerder dan de echte wokkels
Ja hadden ze wel vanmiddag, alleen niet genomen.. Maar je maakt me nieuwsgierig! Morgen maar weer even langs!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Hadden ze weer Baileys ijs? Die is zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |