geen idee... ik zag ineens heel veel post verwijderd worden etc en de TT bij elke post wijzigenquote:
Daarom juist, nu weet straks iedereen hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:36 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vandaag geen dronken mod aanwezig denk ik
Arachide. had het er nog over dat er ook in andere forums hier topics waren gesloten en posts verwijderd. Blijkbaar is er een modje een beetje over de schreef gegaan. Ik heb nog wel reactie van Danny op mijn e-mail gehad, maar die gaf aan van niets te weten. Maar misschien wil 'ie niks kwijt erover.quote:
dat zal wel meevallen. En hoe meer we posten des te sneller kan er een nieuwe komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom juist, nu weet straks iedereen het.
Oja, dat is waarquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:39 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen. En hoe meer we posten des te sneller kan er een nieuwe komen
Ja. Zover was ik... daar was ik nog bijquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
geen idee... ik zag ineens heel veel post verwijderd worden etc en de TT bij elke post wijzigen
die mod heeft blijkbaar half Fok geterroriseerd en verder weet ik ook nietsquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Zover was ik... daar was ik nog bijniks neer bekend?
Ik denk dat dit met opzet een beetje stil gehouden wordt. Het zal wel in het crew forum besproken worden, en uit het crew forum lekken is verboden. Dus dan zou je al iemand met toegang moeten aanspreken en dan nog het stil moeten houden, anders is die gene de lul.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Zover was ik... daar was ik nog bijniks neer bekend?
ah ik neem aan dat de schuldige wel op zn klote heeft gekregen, tenminste daar ga ik vanuitquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit met opzet een beetje stil gehouden wordt. Het zal wel in het crew forum besproken worden, en uit het crew forum lekken is verboden. Dus dan zou je al iemand met toegang moeten aanspreken en dan nog het stil moeten houden, anders is die gene de lul.
Jij ook geen antwoord op je mailtje zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit met opzet een beetje stil gehouden wordt. Het zal wel in het crew forum besproken worden, en uit het crew forum lekken is verboden. Dus dan zou je al iemand met toegang moeten aanspreken en dan nog het stil moeten houden, anders is die gene de lul.
zal denk ik minimaal een waarschuwing gehad hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij ook geen antwoord op je mailtje zeker?
Ik zag die dude die jouw post editte nog in het blauw vanmiddag...
Algemeen Dagblad, Trouw, Volkskrant, Financieel Dagblad, NRC Next en Nederlands Dagblad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:51 schreef hazmat88 het volgende:
Wat voor krant moet je eigenlijk bezorgen AdoraBelle?
Er zijn ergere dingen gebeurd jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:53 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zal denk ik minimaal een waarschuwing gehad hebben
Nee, geen antwoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij ook geen antwoord op je mailtje zeker?
Ik zag die dude die jouw post editte nog in het blauw vanmiddag...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Algemeen Dagblad, Trouw, Volkskrant, Financieel Dagblad, NRC Next en Nederlands Dagblad.
wtf dat zijn nogal wat krantenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Algemeen Dagblad, Trouw, Volkskrant, Financieel Dagblad, NRC Next en Nederlands Dagblad.
Allemaal afzonderlijk zijn het maar weinig, dus dat hebben ze dan samengevoegd en dan heb ik in totaal tussen de 60 en 70 kranten die ik moet doen.quote:
Wat is je bruto uurloon?quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Allemaal afzonderlijk zijn het maar weinig, dus dat hebben ze dan samengevoegd en dan heb ik in totaal tussen de 60 en 70 kranten die ik moet doen.
Maar ik val in voor iemand. Als het goed is ben ik er volgende week weer vanaf. Maar ik moet maar even zien of het bevalt, misschien ga ik anders ook wel beginnen met een eigen krantenwijk ofzo.
als jij altijd zo laat/vroeg naar bed gaat zou het denk ik wel wat zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Allemaal afzonderlijk zijn het maar weinig, dus dat hebben ze dan samengevoegd en dan heb ik in totaal tussen de 60 en 70 kranten die ik moet doen.
Maar ik val in voor iemand. Als het goed is ben ik er volgende week weer vanaf. Maar ik moet maar even zien of het bevalt, misschien ga ik anders ook wel beginnen met een eigen krantenwijk ofzo.
Ja, misschien wel. Maar het zal wel niet genoeg schuiven om van te levenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als jij altijd zo laat/vroeg naar bed gaat zou het denk ik wel wat zijn.
ik heb geen idee wat een krantenwijk oplevert. Om op jezelf te gaan zal het niet genoeg zijn denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar het zal wel niet genoeg schuiven om van te leven.
succes met de krantenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ga nu van FOK! af. Ik spreek jullie straks wel weer wanneer ik terug ben. Doeidoei![]()
.
Ik scheet hem al op de ladder van een 20m hoge silo. De bedoeling was abseilen.. 8 meter vanaf de grond klom ik weer naar benedenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:22 schreef hazmat88 het volgende:
Lijkt me overigens wel leuk om een keer te doen. Ik heb al een aantal keer gebungeejumped (geen idee of dit goed is) en dat was wel geinig dus base jumpen zou ik zeker weleens willen doen
hoogtevrees enzo heb ik gelukkig geen last van. Maar anders zou ik mn werk ook niet kunnen uitvoeren. Regelmatig moet ik een kraan op en loop ik op een meter of 60 over een rooster vloer. Best leuk dan naar beneden kijken en zien dat je bus ineens de grote van een mier heeftquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik scheet hem al op de ladder van een 20m hoge silo. De bedoeling was abseilen.. 8 meter vanaf de grond klom ik weer naar beneden
Bah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 05:32 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hoogtevrees enzo heb ik gelukkig geen last van. Maar anders zou ik mn werk ook niet kunnen uitvoeren. Regelmatig moet ik een kraan op en loop ik op een meter of 60 over een rooster vloer. Best leuk dan naar beneden kijken en zien dat je bus ineens de grote van een mier heeft
Ja, vond ik ookquote:
ik hou het wel vol hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.
Houd jij het nog een beetje vol? We hebben het topic nog niet vol gepost he.
vroege morgen late nacht het is maar net hoe je het bekijkt. Maar het gaat prima hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mogge
Dus hoe gaat het hier op de vroege morgen?
ik zal wel wakker blijven tot de nieuwe geopend isquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.
Houd jij het nog een beetje vol? We hebben het topic nog niet vol gepost he.
Haha, dat hoeft nou ook wel niet hoor. Ik ga gewoon slapen voordat iedereen hier begint te posten, lees ik de reacties ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik zal wel wakker blijven tot de nieuwe geopend is
True that, ach wel eens lekker een nachtje doorhalen tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vroege morgen late nacht het is maar net hoe je het bekijkt. Maar het gaat prima hooren hoe gaat het met jou?
ik denk ook niet dat ik dat ga halen hoor maar deze tt kan juist wel reacties oproepen waardoor er sneller een nieuwe komtquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, dat hoeft nou ook wel niet hoor. Ik ga gewoon slapen voordat iedereen hier begint te posten, lees ik de reacties ook niet.
zekers een nachtje doorhalen op zn tijd is niks mis mee. Werk je op schiphol?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
True that, ach wel eens lekker een nachtje doorhalen toch.
Prima, bijna alweer op schiphol en weer heerlijk geslapen
Ja, dat is dan wel weer zo, maar het was juist de bedoeling dat 'ie vol zou zijn zodat ze die TT niet zouden zienquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik dat ga halen hoor maar deze tt kan juist wel reacties oproepen waardoor er sneller een nieuwe komt
Yup beveiliging op het platform, hoofdzakelijk de E pierquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:42 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zekers een nachtje doorhalen op zn tijd is niks mis mee. Werk je op schiphol?
Negeer je me nou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
True that, ach wel eens lekker een nachtje doorhalen toch.
Prima, bijna alweer op schiphol en weer heerlijk geslapen
dat is waar ook... dan hebben we gefaald... maar het zullen waarschijnlijk vooral vragen om pics zijn denk ik. Dus als iedereen dat vraagt zal er snel een nieuwe komen. Als mensen de TT al lezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer zo, maar het was juist de bedoeling dat 'ie vol zou zijn zodat ze die TT niet zouden zien.
Maarja, ik zie wel wat de reacties zijn. Zal vast wel meevallen.
Ah ik ken wel wat mensen die in de beveiliging op schipholquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup beveiliging op het platform, hoofdzakelijk de E pier
Of ben je nog steeds boos omdat ik je raar noemde?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup beveiliging op het platform, hoofdzakelijk de E pier
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Tax?
Wat doe jij eigenlijk wanneer je niet hoeft te werken? Wat zijn je hobby's? Is 1988 je geboortejaar? Woon je op jezelf? Heb je een vriendin?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:53 schreef hazmat88 het volgende:
Tax doe je vooral x-ray en dat soort dingen of gwn algemeen?
Oké, interessantquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oww sorry, beveiliging op het platform @ schiphol
Well, that escalated quickly.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk wanneer je niet hoeft te werken? Wat zijn je hobby's? Is 1988 je geboortejaar? Woon je op jezelf? Heb je een vriendin?
Ik was rtl xl kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heb ik dan zeker gemist.
Ik dacht trouwens dat jij al sliep?
Vliegtuigen doorzoeken, en gewoon beveiliging in en rondom het vliegtuig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:53 schreef hazmat88 het volgende:
Tax doe je vooral x-ray en dat soort dingen of gwn algemeen?
wanneer ik niet hoef te werken ben ik vooral mezelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk wanneer je niet hoeft te werken? Wat zijn je hobby's? Is 1988 je geboortejaar? Woon je op jezelf? Heb je een vriendin?
Wow, spannendquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vliegtuigen doorzoeken, en gewoon beveiliging in en rondom het vliegtuig.
Is voor een Amerikaanse maatschappij.
X-ray heb ik niks mee te maken(gelukkig)
nice maar de amerikanen stellen wel strenge eisenquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
en bedankt he...quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag hem maar een aantal dingen, dan heeft 'ie wat te doen.
Vetquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup ik weet het, heel strengquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
nice maar de amerikanen stellen wel strenge eisen
Een vibirerend tril ding waar ik en een collega nog niet uit zijn of het nou een vibo is of massagedingquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vet
WAt is het raarste wat je ooit gevonden hebt?(of mag je dat niet zeggen?
)
ik doe niet aan boos worden tenzij het echt moet. Dus maak je geen zorgen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Niet boos worden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vibirerend tril ding waar ik en een collega nog niet uit zijn of het nou een vibo is of massageding
Wat..quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vibirerend tril ding waar ik en een collega nog niet uit zijn of het nou een vibo is of massageding
en dan reageert ze hier niet eens op...quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
wanneer ik niet hoef te werken ben ik vooral mezelfnee maar dan ga ik meestal eten bij vrienden of naar de bios en als ik in het weekend vrij ben uit. 1988 is inderdaad mn geboorte jaar en ik woon op mezelf. Inmiddels een jaar of drie geleden kreeg ik de kans om een nog te bouwen appartement te kopen en dat heb ik toen gedaan. En helaas geen vriendin op het moment
Een schoonmaker had dat ding in zijn handen uiteindelijk en toen begon het te trillen uit het nietsquote:
Oh gelukkigquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:04 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik doe niet aan boos worden tenzij het echt moet. Dus maak je geen zorgen hoor
Rustigquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
en dan reageert ze hier niet eens op...
Jij ook goedemorgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een schoonmaker had dat ding in zijn handen uiteindelijk en toen begon het te trillen uit het nietsuit schrik gooide hij dat ding naar mij en een collega
We kwamen echt niet meer bij
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een schoonmaker had dat ding in zijn handen uiteindelijk en toen begon het te trillen uit het nietsuit schrik gooide hij dat ding naar mij en een collega
srry... ik dacht dat vrouwen meerdere dingen tegelijk konden doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rustig... ik ben ook andere dingen aan het doen hoor.
Ik wil er even goed op in gaan, en het niet afraffelen.
Ach dat kunnen we meestal al nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:10 schreef hazmat88 het volgende:
[..]ik zou de rest van mn dienst geen normaal woord meer uit hebben kunnen brengen
Ja, maar niemand heeft gezegd dat we het dan ook goed doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
srry... ik dacht dat vrouwen meerdere dingen tegelijk konden doen
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
succesquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach dat kunnen we meestal al niet
Mogge david
Ow en ben weg opgeroepen
dat is waar... ik wacht de reactie met spanning afquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar niemand heeft gezegd dat we het dan ook goed doen.
Ze komt wss met een deel van dr levensverhaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is waar... ik wacht de reactie met spanning af
Oké, dat zijn wel leuke dingen die ik ook wel zou doen, met uitzondering van het uitgaan. En we zijn blijkbaar van hetzelfde jaar dan. Alleen woon ik niet op mezelf, maar dat had je al door denk ik. Hoe bevalt het appartement?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
wanneer ik niet hoef te werken ben ik vooral mezelfnee maar dan ga ik meestal eten bij vrienden of naar de bios en als ik in het weekend vrij ben uit. 1988 is inderdaad mn geboorte jaar en ik woon op mezelf. Inmiddels een jaar of drie geleden kreeg ik de kans om een nog te bouwen appartement te kopen en dat heb ik toen gedaan. En helaas geen vriendin op het moment
Wat zie jij nu dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:17 schreef d4v1d het volgende:
Ik lig hier in bed, met mn mobiel en een big smile op mn face nu
ALs je niet beter zou weten wat ik voor me zag...![]()
Valt wel mee hoor, het meeste staat in mijn fobo dus ik kan altijd copy-paste doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze komt wss met een deel van dr levensverhaal
Oh, je bedoelt die vibrator. Ja, maar je zei het op zo'n manier waardoor ik dacht dat je wat anders bedoeldequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
... Laat je korte termijn geheugen eens nakijken
Ik was gewoon te lui om taexon te quoten.quote:
Luilakquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was gewoon te lui om teaxon te quoten.
op mezelf wonen is heerlijk. Lekker rustig en nooit geen gezeur zoals eten!!! Ik eet wanneer ik wil en wat ik wil. En uitgaan is meestal de kroeg en heel af en toe na de kroeg de stad in maar dan dan word er meteen een aanslag gepleegd op mn bankrekening. En het single zijn is best irritant maar als je in de vol continu werk is het niet zo heel makkelijk een vriendin te vinden die dat accepteert. Maar we zullen beiden vast wel iemand vindenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dat zijn wel leuke dingen die ik ook wel zou doen, met uitzondering van het uitgaan. En we zijn blijkbaar van hetzelfde jaar dan. Alleen woon ik niet op mezelf, maar dat had je al door denk ik. Hoe bevalt het appartement?
En tja... je kunt niet alles hebben. Ik ben ook single.
Moet je niet werken of iets (niet dat werk nuttig hoeft te zijn en daarnaast ben ik nieuw op fok dus ken niet iedereen)quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef d4v1d het volgende:
En eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Waarschijnlijk niks nuttigs.. (zoals de afgelopen paar maanden ook al)
Oh, dat is wel lekker ja. Dat heb ik deze week ook een beetjequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:23 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
op mezelf wonen is heerlijk. Lekker rustig en nooit geen gezeur zoals eten!!! Ik eet wanneer ik wil en wat ik wil. En uitgaan is meestal de kroeg en heel af en toe na de kroeg de stad in maar dan dan word er meteen een aanslag gepleegd op mn bankrekening. En het single zijn is best irritant maar als je in de vol continu werk is het niet zo heel makkelijk een vriendin te vinden die dat accepteert. Maar we zullen beiden vast wel iemand vinden
Ik zit al sinds januari zonder school... en sinds 3 weken pas een baantje van 10 uur per weekquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:29 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Moet je niet werken of iets (niet dat werk nuttig hoeft te zijn en daarnaast ben ik nieuw op fok dus ken niet iedereen)
Geen werk of een hobby of iets dergelijks dus?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef d4v1d het volgende:
En eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Waarschijnlijk niks nuttigs.. (zoals de afgelopen paar maanden ook al)
Ah, oké. Ben je gestopt met school dan? En waarom? Geen interesse meer ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit al sinds januari zonder school... en sinds 3 weken pas een baantje van 10 uur per week
aangezien je op vrouwen valt kan het nog wel ff duren... het ombouwen duurt zo langquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lekker ja. Dat heb ik deze week ook een beetje. Ja, daar houd ik niet zo van. Ik ga liever naar een voorstelling in de schouwburg of een optreden ofzo. Of ik zit gewoon lekker thuis en kijk een filmpje of een serie
. En dat heb ik bij de kroeg al, dat ik het duur vind.
En tja... het is leuker om iemand te hebben ja. Waar woon je? Misschien moeten we dan maar afspreken. Nee, grapje hoor. Ja, ik kan me voorstellen dat dat lastig is. Persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben, maar dat ben ik dan.
Ja, je hebt gelijk. We vinden vast wel iemand. Gewoon hoop houden enzo.
Lang verhaal. Even kijken of ik het kort kan samenvatten op een mobiel toetsenbordquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Ben je gestopt met school dan? En waarom? Geen interesse meer ofzo?
ah dat lijkt me best kutquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit al sinds januari zonder school... en sinds 3 weken pas een baantje van 10 uur per week
ga je volgend jaar weer een opleiding volgen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lang verhaal. Even kijken of ik het kort kan samenvatten op een mobiel toetsenbord
Leraren houden de klas niet gemotiveerd en doen niks tegen leerlingen die door de les heen praten waardoor ik niks mee krijg. Verder was de begeleiding best kut en was ik een beetje de motivatie kwijt.
Kortom: Kutschool
Ja. Ik zat gewoon nog op middelbaar. Volgend jaar verder op speciaal onderwijs ( ivm. Goede begleiding voor autisme )quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:40 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ga je volgend jaar weer een opleiding volgen?
Ach, ik ben soms ook wel geďnteresseerd in mannen hoor, bi-curious enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
aangezien je op vrouwen valt kan het nog wel ff duren... het ombouwen duurt zo langmaar ik snapte je grapje wel hoor. Maar een avondje thuis is zeker lekker lekker. Tegenwoordig zijn er meer dan genoeg leuke series en als er niks is lekker een filmpje op. En de kroeg is niet zo heel duur vind ik. Als ik naar de kroeg ga ben ik meestal rond de 50 euro kwijt maar ga ik naar de stad dan ben ik zomaar 200 euro kwijt. En ik hoop dat er meer vrouwen als jou zijn (die op mannen vallen dan) die geen probleem hebben met iemand die vol continu werkt. En hoop houden altijd
ik hoop dat je dan beter terecht komt. Die begeleiding kan veel schelen weet ik uit ervaring en nee ik ben niet autistisch maar ik ben ermee bekendquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Ik zat gewoon nog op middelbaar. Volgend jaar verder op speciaal onderwijs ( ivm. Goede begleiding voor autisme )
Oh, dat is wel minder. Dan snap ik wel dat je ermee stopt. Zo wordt het ook niks.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lang verhaal. Even kijken of ik het kort kan samenvatten op een mobiel toetsenbord
Leraren houden de klas niet gemotiveerd en doen niks tegen leerlingen die door de les heen praten waardoor ik niks mee krijg. Verder was de begeleiding best kut en was ik een beetje de motivatie kwijt.
Kortom: Kutschool
Al wezen kijken op die school. Als ze havo kunnen bieden zit ik met 6 of 7 andere in een klasquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik hoop dat je dan beter terecht komt. Die begeleiding kan veel schelen weet ik uit ervaring en nee ik ben niet autistisch maar ik ben ermee bekend
Ja, dat zag je ook wel met mijn topic. Gelukkig had ik dat ook al wel een beetje verwacht. Ik kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:47 schreef hazmat88 het volgende:
In klb kan je volgens mij beter onzin dingen posten als dit soort situaties
Ik was nog redelijk nieuw op FOK toenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:47 schreef hazmat88 het volgende:
In klb kan je volgens mij beter onzin dingen posten als dit soort situaties
klopt maar als mensen echt met een serieus iets komen zitten ze niet te wachten op dat soort reacties denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat zag je ook wel met mijn topic. Gelukkig had ik dat ook al wel een beetje verwacht. Ik kon er wel om lachen.
Klein klasje dan, dat is wel handig als je wat extra begeleiding nodig hebt. Is havo wat voor jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al wezen kijken op die school. Als ze havo kunnen bieden zit ik met 6 of 7 andere in een klasvmbo-tl is het ongeveer 15.
als het echt een klein klasje is zul je zeker goede begeleiding krijgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al wezen kijken op die school. Als ze havo kunnen bieden zit ik met 6 of 7 andere in een klasvmbo-tl is het ongeveer 15.
Nee, maar ik denk dat ze in KLB ook nog wel redelijk streng zijn ermee. Als er echt gekut wordt in een serieus topic dan willen ze nog wel ingrijpen Ik zie dat in NWS en WGR praktisch nooit gebeuren, daar worden veel goede topics gewoon volgebaggerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:50 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
klopt maar als mensen echt met een serieus iets komen zitten ze niet te wachten op dat soort reacties denk ik
aangenaamquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was nog redelijk nieuw op FOK toenIk had andere dingen verwacht
![]()
(Ben nogsteeds nieuw, maargoed..)
Oh, dan is het niet zo'n leuke welkomst op het forumquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was nog redelijk nieuw op FOK toenIk had andere dingen verwacht
![]()
(Ben nogsteeds nieuw, maargoed..)
Leuk, wat ga je doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:53 schreef DrNick het volgende:
Naar Amsterdam en Den haag en Rotterdam vandaag
klinkt als een drukke dag.. have funquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:53 schreef DrNick het volgende:
Naar Amsterdam en Den haag en Rotterdam vandaag
Dankuuquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:54 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
klinkt als een drukke dag.. have fun
Ik begon op mijn oude school op havo. Wegens wiskunde en kutbegleiding van havo 3 naar vmbo 4 gegaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klein klasje dan, dat is wel handig als je wat extra begeleiding nodig hebt. Is havo wat voor jou?
3 keer zelfs, heb je zoveel kaartjes gekregen dan?quote:
Ik heb kaartjes voor 2 keer, en 1 keer betaal ik zelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
3 keer zelfs, heb je zoveel kaartjes gekregen dan?
Heb je nog iemand anders kunnen vinden die mee wou? Ik had wel gewild maar het is een beetje ver weg.
ik hoop voor je dat ze je dat aan kunnen biedenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik begon op mijn oude school op havo. Wegens wiskunde en kutbegleiding van havo 3 naar vmbo 4 gegaan.
Als ik nu weer havo ga doen is het idee dat ik op havo 3 kom. Als ik dat jaar dan haal kan ik direct door naar een leuke mbo (waar ik meer motivatie voor heb).. Ik wil met mijn kut plan/uitvoer skills () nog even de examens die ik op vmbo zou krijgen vermijden.. (wel oefenen op dat soort situaties natuurlijk.)
Maar die school is nog aan het uitzoeken of ze havo kunnen bieden.
Ik hoop dat het lukt voor jequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik begon op mijn oude school op havo. Wegens wiskunde en kutbegleiding van havo 3 naar vmbo 4 gegaan.
Als ik nu weer havo ga doen is het idee dat ik op havo 3 kom. Als ik dat jaar dan haal kan ik direct door naar een leuke mbo (waar ik meer motivatie voor heb).. Ik wil met mijn kut plan/uitvoer skills () nog even de examens die ik op vmbo zou krijgen vermijden.. (wel oefenen op dat soort situaties natuurlijk.)
Maar die school is nog aan het uitzoeken of ze havo kunnen bieden.
Neen waarde heer, ik zal U nimmer tutoyeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:55 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zeg maar je hoor anders voel ik me oud
Ah, oké.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor 2 keer, en 1 keer betaal ik zelf
Waar woon je dan?
succes en koffie is wel erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:56 schreef d4v1d het volgende:
En na al dat getyp doen mn duimen pijn
ga mn bed uitstraks door naar pc.
Druk druk druk. Jij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef zwerty het volgende:
Wat zijn we allemaal vroeg wakkervanwaar dat?
Nooit geslapenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef zwerty het volgende:
...quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen waarde heer, ik zal U nimmer tutoyeren.
Ik heb een krantenwijk gelopen, en ik ben nu nog wakker. Ik zit de rijdende rechter te kijken en ondertussen hier te posten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef zwerty het volgende:
Ja, Fryslânquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo help? Lijkt je dat eng dan?
Ik spreek gewoon Nederlands hoor, voor de mensen die geen Fries sprekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
gelijk heb je niet te verstaan die taal...
Dat zal ik wel beoordelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik ben een hele leuke meid hoor...
Ik doe me hier niet anders voor dan hoe ik ben hoor... volgens mij heb je al wel een beetje een ideequote:
Graagquote:
Oké, als jij dat zo'n punt vindt, dan gaat het overquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:02 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik zou gerust met je afspreken hoormaarja je valt op vrouwen
Beetje, weet niet zo. Let niet echt op jequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe me hier niet anders voor dan hoe ik ben hoor... volgens mij heb je al wel een beetje een idee.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle doet haar hand voor Aldo's mond.
Ja wat, ik heb ook liever koffiequote:
ik ook, maar hier is de koffie opquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb ook liever koffie
Je zei wel dat je bi curious bent... dus misschien...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, als jij dat zo'n punt vindt, dan gaat het over.
Hihi, dat heb ik met jou eigenlijk ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje, weet niet zo. Let niet echt op je![]()
Lekker!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle schenkt thee voor SgtPorkbeans in. Koekje erbij?
oploskoffie.... ughquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook, maar hier is de koffie op
heb allee nnog oploskoffie
Oh, je brengt me op een ideequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker!
Ik maak ook ff een omeletje
* SgtPorkbeans maakt een omeletje
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook, maar hier is de koffie op
heb allee nnog oploskoffie
gief omelet!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker!
Ik maak ook ff een omeletje
* SgtPorkbeans maakt een omeletje
Ik zit vol met goede ideeënquote:
Ja, maar daar las jij gewoon overheen natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:04 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Je zei wel dat je bi curious bent... dus misschien...
Oh, dat had ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, dat heb ik met jou eigenlijk ook.
En ik vond je een beetje stom door dat gevoel met xcachet.
M'n hersens doen pijnquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar daar las jij gewoon overheen natuurlijk.
Het ligt er maar net aan of het klikt.
als ik daar over heen gelezen had had ik het niet onthouden en de klik is zeker belangrijk jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar daar las jij gewoon overheen natuurlijk.
Het ligt er maar net aan of het klikt.
Mja, wel een kutreden imho.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oeps... gevoel moest gedoe zijn. Maar dat had je wel begrepen denk ik?
DM incoming.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou als reden gegeven dan? Of mag je dat niet zeggen?
Als ik m'n antwoord heb, houd ik erover op hoor. Ik wou alleen dat ene nog weten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Jongens haal nou geen oude koeien uit de sloot
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Jongens haal nou geen oude koeien uit de sloot
Beterquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik m'n antwoord heb, houd ik erover op hoor. Ik wou alleen dat ene nog weten.
Zelfkennisquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, hoe kom jij aan die foto van mij!.
Fijn, dan kun je mij ook helpen als ik in de sloot valquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb al genoeg koeien uit de sloot gehaald toen ik nog bij de brandweer zat
Ik wacht nog steeds op een FOK! IOS appquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef d4v1d het volgende:
Zo. Koffie
En ik heb 55+ quote-alerts![]()
Ze moeten eens fixen dat dat op mobiel goed werkt..
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb al genoeg koeien uit de sloot gehaald toen ik nog bij de brandweer zat
Oh, was dat die app die ik moest maken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een FOK! IOS app
De mobiele site is prima.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een FOK! IOS app
Zolang je maar geen obese varken word die moet waggelen om vooruit te komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik ben een beetje chubby.
Omg, neeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zolang je maar geen obese varken word die moet waggelen om vooruit te komen
Aber naturlich maar dan laat ik de vijf anderen die met me op de auto zouden laten zitten wel op de kazerne want in mn eentje moet het makkelijk lukken. Wil je dan dat ik in uniform kom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Fijn, dan kun je mij ook helpen als ik in de sloot val.
quote:
Jaaaaa, natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Aber naturlich maar dan laat ik de vijf anderen die met me op de auto zouden laten zitten wel op de kazerne want in mn eentje moet het makkelijk lukken. Wil je dan dat ik in uniform kom?
Awwww... wat schattig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een jip & janneke bordje voor mijn broodje![]()
Haters gonna hate
baasquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef d4v1d het volgende:
Haters gonna hate
agreedquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Zelf smiley's en alles intikken, ben ik eigenlijk te lui voor
Ik denk dat klikken op smileys juist op de mobiel goed zou moeten werken. Hier op m'n latop kan ik het makkelijk zelf intypen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Zelf smiley's en alles intikken, ben ik eigenlijk te lui voor
FOK!king lekkâhquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef d4v1d het volgende:
Haters gonna hate
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat klikken op smileys juist op de mobiel goed zou moeten werken. Hier op m'n latop kan ik het makkelijk zelf intypen.
Heb je daar geen klikbare smileys dan?
alles zelf typen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat klikken op smileys juist op de mobiel goed zou moeten werken. Hier op m'n latop kan ik het makkelijk zelf intypen.
Heb je daar geen klikbare smileys dan?
dat is waar... vlekken krijg je eerder uit een blauw overhemd als uit een wittequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Gala outfit mag toch niet vies worden?
Die zijn nogal lang jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef d4v1d het volgende:
ik typ zelf regelmatig spoiler tags op m'n mobielDa's pas kut..
Daar weet ik niks van, mijn moeder doet de wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is waar... vlekken krijg je eerder uit een blauw overhemd als uit een witte
"als" omgquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is waar... vlekken krijg je eerder uit een blauw overhemd als uit een witte
ik heb dat van mn moeder geleerd... ik moet mn eigen was doen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, mijn moeder doet de was.
Mooi tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan die topictitel vol in beeld![]()
.
ik kan er nog steeds om lachenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan die topictitel vol in beeld![]()
.
Ik (nog) nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:19 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb dat van mn moeder geleerd... ik moet mn eigen was doen...
quote:
ik lach je toe hoor ik zou het graag zienquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Zolang jullie maar om mijn probleempjes kunnen lachen dan.
Een beetjequote:
ah dan doe ik de was en zorg jij voor het etenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een beetje. Ik kan versie pizza's maken, inclusief het deeg... en verder nog wat simpele dingetjes en bakken.
Dan moet je maar een keer met me afsprekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:23 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik lach je toe hoor ik zou het graag zienmaar dat heb ik al gezegd
een rolmaatquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje: Wat zouden jullie in de bak vlakbij de kassa's van een bouwmarkt willen zien.
Dan eten we wel iedere dag pizza hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:23 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ah dan doe ik de was en zorg jij voor het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |