geen idee... ik zag ineens heel veel post verwijderd worden etc en de TT bij elke post wijzigenquote:
Daarom juist, nu weet straks iedereen hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:36 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vandaag geen dronken mod aanwezig denk ik
Arachide. had het er nog over dat er ook in andere forums hier topics waren gesloten en posts verwijderd. Blijkbaar is er een modje een beetje over de schreef gegaan. Ik heb nog wel reactie van Danny op mijn e-mail gehad, maar die gaf aan van niets te weten. Maar misschien wil 'ie niks kwijt erover.quote:
dat zal wel meevallen. En hoe meer we posten des te sneller kan er een nieuwe komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom juist, nu weet straks iedereen het.
Oja, dat is waarquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:39 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen. En hoe meer we posten des te sneller kan er een nieuwe komen
Ja. Zover was ik... daar was ik nog bijquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
geen idee... ik zag ineens heel veel post verwijderd worden etc en de TT bij elke post wijzigen
die mod heeft blijkbaar half Fok geterroriseerd en verder weet ik ook nietsquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Zover was ik... daar was ik nog bijniks neer bekend?
Ik denk dat dit met opzet een beetje stil gehouden wordt. Het zal wel in het crew forum besproken worden, en uit het crew forum lekken is verboden. Dus dan zou je al iemand met toegang moeten aanspreken en dan nog het stil moeten houden, anders is die gene de lul.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Zover was ik... daar was ik nog bijniks neer bekend?
ah ik neem aan dat de schuldige wel op zn klote heeft gekregen, tenminste daar ga ik vanuitquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit met opzet een beetje stil gehouden wordt. Het zal wel in het crew forum besproken worden, en uit het crew forum lekken is verboden. Dus dan zou je al iemand met toegang moeten aanspreken en dan nog het stil moeten houden, anders is die gene de lul.
Jij ook geen antwoord op je mailtje zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit met opzet een beetje stil gehouden wordt. Het zal wel in het crew forum besproken worden, en uit het crew forum lekken is verboden. Dus dan zou je al iemand met toegang moeten aanspreken en dan nog het stil moeten houden, anders is die gene de lul.
zal denk ik minimaal een waarschuwing gehad hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij ook geen antwoord op je mailtje zeker?
Ik zag die dude die jouw post editte nog in het blauw vanmiddag...
Algemeen Dagblad, Trouw, Volkskrant, Financieel Dagblad, NRC Next en Nederlands Dagblad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:51 schreef hazmat88 het volgende:
Wat voor krant moet je eigenlijk bezorgen AdoraBelle?
Er zijn ergere dingen gebeurd jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:53 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zal denk ik minimaal een waarschuwing gehad hebben
Nee, geen antwoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij ook geen antwoord op je mailtje zeker?
Ik zag die dude die jouw post editte nog in het blauw vanmiddag...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Algemeen Dagblad, Trouw, Volkskrant, Financieel Dagblad, NRC Next en Nederlands Dagblad.
wtf dat zijn nogal wat krantenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Algemeen Dagblad, Trouw, Volkskrant, Financieel Dagblad, NRC Next en Nederlands Dagblad.
Allemaal afzonderlijk zijn het maar weinig, dus dat hebben ze dan samengevoegd en dan heb ik in totaal tussen de 60 en 70 kranten die ik moet doen.quote:
Wat is je bruto uurloon?quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Allemaal afzonderlijk zijn het maar weinig, dus dat hebben ze dan samengevoegd en dan heb ik in totaal tussen de 60 en 70 kranten die ik moet doen.
Maar ik val in voor iemand. Als het goed is ben ik er volgende week weer vanaf. Maar ik moet maar even zien of het bevalt, misschien ga ik anders ook wel beginnen met een eigen krantenwijk ofzo.
als jij altijd zo laat/vroeg naar bed gaat zou het denk ik wel wat zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Allemaal afzonderlijk zijn het maar weinig, dus dat hebben ze dan samengevoegd en dan heb ik in totaal tussen de 60 en 70 kranten die ik moet doen.
Maar ik val in voor iemand. Als het goed is ben ik er volgende week weer vanaf. Maar ik moet maar even zien of het bevalt, misschien ga ik anders ook wel beginnen met een eigen krantenwijk ofzo.
Ja, misschien wel. Maar het zal wel niet genoeg schuiven om van te levenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als jij altijd zo laat/vroeg naar bed gaat zou het denk ik wel wat zijn.
ik heb geen idee wat een krantenwijk oplevert. Om op jezelf te gaan zal het niet genoeg zijn denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar het zal wel niet genoeg schuiven om van te leven.
succes met de krantenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ga nu van FOK! af. Ik spreek jullie straks wel weer wanneer ik terug ben. Doeidoei![]()
.
Ik scheet hem al op de ladder van een 20m hoge silo. De bedoeling was abseilen.. 8 meter vanaf de grond klom ik weer naar benedenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:22 schreef hazmat88 het volgende:
Lijkt me overigens wel leuk om een keer te doen. Ik heb al een aantal keer gebungeejumped (geen idee of dit goed is) en dat was wel geinig dus base jumpen zou ik zeker weleens willen doen
hoogtevrees enzo heb ik gelukkig geen last van. Maar anders zou ik mn werk ook niet kunnen uitvoeren. Regelmatig moet ik een kraan op en loop ik op een meter of 60 over een rooster vloer. Best leuk dan naar beneden kijken en zien dat je bus ineens de grote van een mier heeftquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik scheet hem al op de ladder van een 20m hoge silo. De bedoeling was abseilen.. 8 meter vanaf de grond klom ik weer naar beneden
Bah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 05:32 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hoogtevrees enzo heb ik gelukkig geen last van. Maar anders zou ik mn werk ook niet kunnen uitvoeren. Regelmatig moet ik een kraan op en loop ik op een meter of 60 over een rooster vloer. Best leuk dan naar beneden kijken en zien dat je bus ineens de grote van een mier heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |