Ja, vond ik ookquote:
ik hou het wel vol hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.
Houd jij het nog een beetje vol? We hebben het topic nog niet vol gepost he.
vroege morgen late nacht het is maar net hoe je het bekijkt. Maar het gaat prima hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mogge
Dus hoe gaat het hier op de vroege morgen?
ik zal wel wakker blijven tot de nieuwe geopend isquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.
Houd jij het nog een beetje vol? We hebben het topic nog niet vol gepost he.
Haha, dat hoeft nou ook wel niet hoor. Ik ga gewoon slapen voordat iedereen hier begint te posten, lees ik de reacties ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik zal wel wakker blijven tot de nieuwe geopend is
True that, ach wel eens lekker een nachtje doorhalen tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vroege morgen late nacht het is maar net hoe je het bekijkt. Maar het gaat prima hooren hoe gaat het met jou?
ik denk ook niet dat ik dat ga halen hoor maar deze tt kan juist wel reacties oproepen waardoor er sneller een nieuwe komtquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, dat hoeft nou ook wel niet hoor. Ik ga gewoon slapen voordat iedereen hier begint te posten, lees ik de reacties ook niet.
zekers een nachtje doorhalen op zn tijd is niks mis mee. Werk je op schiphol?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
True that, ach wel eens lekker een nachtje doorhalen toch.
Prima, bijna alweer op schiphol en weer heerlijk geslapen
Ja, dat is dan wel weer zo, maar het was juist de bedoeling dat 'ie vol zou zijn zodat ze die TT niet zouden zienquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik dat ga halen hoor maar deze tt kan juist wel reacties oproepen waardoor er sneller een nieuwe komt
Yup beveiliging op het platform, hoofdzakelijk de E pierquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:42 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zekers een nachtje doorhalen op zn tijd is niks mis mee. Werk je op schiphol?
Negeer je me nou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
True that, ach wel eens lekker een nachtje doorhalen toch.
Prima, bijna alweer op schiphol en weer heerlijk geslapen
dat is waar ook... dan hebben we gefaald... maar het zullen waarschijnlijk vooral vragen om pics zijn denk ik. Dus als iedereen dat vraagt zal er snel een nieuwe komen. Als mensen de TT al lezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer zo, maar het was juist de bedoeling dat 'ie vol zou zijn zodat ze die TT niet zouden zien.
Maarja, ik zie wel wat de reacties zijn. Zal vast wel meevallen.
Ah ik ken wel wat mensen die in de beveiliging op schipholquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup beveiliging op het platform, hoofdzakelijk de E pier
Of ben je nog steeds boos omdat ik je raar noemde?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup beveiliging op het platform, hoofdzakelijk de E pier
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Tax?
Wat doe jij eigenlijk wanneer je niet hoeft te werken? Wat zijn je hobby's? Is 1988 je geboortejaar? Woon je op jezelf? Heb je een vriendin?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:53 schreef hazmat88 het volgende:
Tax doe je vooral x-ray en dat soort dingen of gwn algemeen?
Oké, interessantquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oww sorry, beveiliging op het platform @ schiphol
Well, that escalated quickly.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk wanneer je niet hoeft te werken? Wat zijn je hobby's? Is 1988 je geboortejaar? Woon je op jezelf? Heb je een vriendin?
Ik was rtl xl kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heb ik dan zeker gemist.
Ik dacht trouwens dat jij al sliep?
Vliegtuigen doorzoeken, en gewoon beveiliging in en rondom het vliegtuig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:53 schreef hazmat88 het volgende:
Tax doe je vooral x-ray en dat soort dingen of gwn algemeen?
wanneer ik niet hoef te werken ben ik vooral mezelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk wanneer je niet hoeft te werken? Wat zijn je hobby's? Is 1988 je geboortejaar? Woon je op jezelf? Heb je een vriendin?
Wow, spannendquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vliegtuigen doorzoeken, en gewoon beveiliging in en rondom het vliegtuig.
Is voor een Amerikaanse maatschappij.
X-ray heb ik niks mee te maken(gelukkig)
nice maar de amerikanen stellen wel strenge eisenquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
en bedankt he...quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag hem maar een aantal dingen, dan heeft 'ie wat te doen.
Vetquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup ik weet het, heel strengquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
nice maar de amerikanen stellen wel strenge eisen
Een vibirerend tril ding waar ik en een collega nog niet uit zijn of het nou een vibo is of massagedingquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vet
WAt is het raarste wat je ooit gevonden hebt?(of mag je dat niet zeggen?
)
ik doe niet aan boos worden tenzij het echt moet. Dus maak je geen zorgen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Niet boos worden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vibirerend tril ding waar ik en een collega nog niet uit zijn of het nou een vibo is of massageding
Wat..quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vibirerend tril ding waar ik en een collega nog niet uit zijn of het nou een vibo is of massageding
en dan reageert ze hier niet eens op...quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
wanneer ik niet hoef te werken ben ik vooral mezelfnee maar dan ga ik meestal eten bij vrienden of naar de bios en als ik in het weekend vrij ben uit. 1988 is inderdaad mn geboorte jaar en ik woon op mezelf. Inmiddels een jaar of drie geleden kreeg ik de kans om een nog te bouwen appartement te kopen en dat heb ik toen gedaan. En helaas geen vriendin op het moment
Een schoonmaker had dat ding in zijn handen uiteindelijk en toen begon het te trillen uit het nietsquote:
Oh gelukkigquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:04 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik doe niet aan boos worden tenzij het echt moet. Dus maak je geen zorgen hoor
Rustigquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
en dan reageert ze hier niet eens op...
Jij ook goedemorgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een schoonmaker had dat ding in zijn handen uiteindelijk en toen begon het te trillen uit het nietsuit schrik gooide hij dat ding naar mij en een collega
We kwamen echt niet meer bij
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een schoonmaker had dat ding in zijn handen uiteindelijk en toen begon het te trillen uit het nietsuit schrik gooide hij dat ding naar mij en een collega
We kwamen echt niet meer bij
srry... ik dacht dat vrouwen meerdere dingen tegelijk konden doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rustig... ik ben ook andere dingen aan het doen hoor.
Ik wil er even goed op in gaan, en het niet afraffelen.
Ach dat kunnen we meestal al nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:10 schreef hazmat88 het volgende:
[..]ik zou de rest van mn dienst geen normaal woord meer uit hebben kunnen brengen
Ja, maar niemand heeft gezegd dat we het dan ook goed doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
srry... ik dacht dat vrouwen meerdere dingen tegelijk konden doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |