Druk druk druk. Jij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef zwerty het volgende:
Wat zijn we allemaal vroeg wakkervanwaar dat?
Nooit geslapenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef zwerty het volgende:
...quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen waarde heer, ik zal U nimmer tutoyeren.
Ik heb een krantenwijk gelopen, en ik ben nu nog wakker. Ik zit de rijdende rechter te kijken en ondertussen hier te posten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef zwerty het volgende:
Ja, Fryslânquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo help? Lijkt je dat eng dan?
Ik spreek gewoon Nederlands hoor, voor de mensen die geen Fries sprekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
gelijk heb je niet te verstaan die taal...
Dat zal ik wel beoordelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik ben een hele leuke meid hoor...
Ik doe me hier niet anders voor dan hoe ik ben hoor... volgens mij heb je al wel een beetje een ideequote:
Graagquote:
Oké, als jij dat zo'n punt vindt, dan gaat het overquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:02 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik zou gerust met je afspreken hoormaarja je valt op vrouwen
Beetje, weet niet zo. Let niet echt op jequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe me hier niet anders voor dan hoe ik ben hoor... volgens mij heb je al wel een beetje een idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |