Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een schoonmaker had dat ding in zijn handen uiteindelijk en toen begon het te trillen uit het nietsuit schrik gooide hij dat ding naar mij en een collega
We kwamen echt niet meer bij
succesquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach dat kunnen we meestal al niet
Mogge david
Ow en ben weg opgeroepen
dat is waar... ik wacht de reactie met spanning afquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar niemand heeft gezegd dat we het dan ook goed doen.
Ze komt wss met een deel van dr levensverhaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is waar... ik wacht de reactie met spanning af
Oké, dat zijn wel leuke dingen die ik ook wel zou doen, met uitzondering van het uitgaan. En we zijn blijkbaar van hetzelfde jaar dan. Alleen woon ik niet op mezelf, maar dat had je al door denk ik. Hoe bevalt het appartement?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
wanneer ik niet hoef te werken ben ik vooral mezelfnee maar dan ga ik meestal eten bij vrienden of naar de bios en als ik in het weekend vrij ben uit. 1988 is inderdaad mn geboorte jaar en ik woon op mezelf. Inmiddels een jaar of drie geleden kreeg ik de kans om een nog te bouwen appartement te kopen en dat heb ik toen gedaan. En helaas geen vriendin op het moment
Wat zie jij nu dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:17 schreef d4v1d het volgende:
Ik lig hier in bed, met mn mobiel en een big smile op mn face nu
ALs je niet beter zou weten wat ik voor me zag...![]()
Valt wel mee hoor, het meeste staat in mijn fobo dus ik kan altijd copy-paste doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze komt wss met een deel van dr levensverhaal
Oh, je bedoelt die vibrator. Ja, maar je zei het op zo'n manier waardoor ik dacht dat je wat anders bedoeldequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
... Laat je korte termijn geheugen eens nakijken
Ik was gewoon te lui om taexon te quoten.quote:
Luilakquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was gewoon te lui om teaxon te quoten.
op mezelf wonen is heerlijk. Lekker rustig en nooit geen gezeur zoals eten!!! Ik eet wanneer ik wil en wat ik wil. En uitgaan is meestal de kroeg en heel af en toe na de kroeg de stad in maar dan dan word er meteen een aanslag gepleegd op mn bankrekening. En het single zijn is best irritant maar als je in de vol continu werk is het niet zo heel makkelijk een vriendin te vinden die dat accepteert. Maar we zullen beiden vast wel iemand vindenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dat zijn wel leuke dingen die ik ook wel zou doen, met uitzondering van het uitgaan. En we zijn blijkbaar van hetzelfde jaar dan. Alleen woon ik niet op mezelf, maar dat had je al door denk ik. Hoe bevalt het appartement?
En tja... je kunt niet alles hebben. Ik ben ook single.
Moet je niet werken of iets (niet dat werk nuttig hoeft te zijn en daarnaast ben ik nieuw op fok dus ken niet iedereen)quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef d4v1d het volgende:
En eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Waarschijnlijk niks nuttigs.. (zoals de afgelopen paar maanden ook al)
Oh, dat is wel lekker ja. Dat heb ik deze week ook een beetjequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:23 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
op mezelf wonen is heerlijk. Lekker rustig en nooit geen gezeur zoals eten!!! Ik eet wanneer ik wil en wat ik wil. En uitgaan is meestal de kroeg en heel af en toe na de kroeg de stad in maar dan dan word er meteen een aanslag gepleegd op mn bankrekening. En het single zijn is best irritant maar als je in de vol continu werk is het niet zo heel makkelijk een vriendin te vinden die dat accepteert. Maar we zullen beiden vast wel iemand vinden
Ik zit al sinds januari zonder school... en sinds 3 weken pas een baantje van 10 uur per weekquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:29 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Moet je niet werken of iets (niet dat werk nuttig hoeft te zijn en daarnaast ben ik nieuw op fok dus ken niet iedereen)
Geen werk of een hobby of iets dergelijks dus?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef d4v1d het volgende:
En eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Waarschijnlijk niks nuttigs.. (zoals de afgelopen paar maanden ook al)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |