quote:
Jaaaaa, natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Aber naturlich maar dan laat ik de vijf anderen die met me op de auto zouden laten zitten wel op de kazerne want in mn eentje moet het makkelijk lukken. Wil je dan dat ik in uniform kom?
Awwww... wat schattig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een jip & janneke bordje voor mijn broodje![]()
Haters gonna hate
baasquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef d4v1d het volgende:
Haters gonna hate
agreedquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Zelf smiley's en alles intikken, ben ik eigenlijk te lui voor
Ik denk dat klikken op smileys juist op de mobiel goed zou moeten werken. Hier op m'n latop kan ik het makkelijk zelf intypen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Zelf smiley's en alles intikken, ben ik eigenlijk te lui voor
FOK!king lekkâhquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef d4v1d het volgende:
Haters gonna hate
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat klikken op smileys juist op de mobiel goed zou moeten werken. Hier op m'n latop kan ik het makkelijk zelf intypen.
Heb je daar geen klikbare smileys dan?
alles zelf typen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat klikken op smileys juist op de mobiel goed zou moeten werken. Hier op m'n latop kan ik het makkelijk zelf intypen.
Heb je daar geen klikbare smileys dan?
dat is waar... vlekken krijg je eerder uit een blauw overhemd als uit een wittequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Gala outfit mag toch niet vies worden?
Die zijn nogal lang jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef d4v1d het volgende:
ik typ zelf regelmatig spoiler tags op m'n mobielDa's pas kut..
Daar weet ik niks van, mijn moeder doet de wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is waar... vlekken krijg je eerder uit een blauw overhemd als uit een witte
"als" omgquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is waar... vlekken krijg je eerder uit een blauw overhemd als uit een witte
ik heb dat van mn moeder geleerd... ik moet mn eigen was doen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, mijn moeder doet de was.
Mooi tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan die topictitel vol in beeld![]()
.
ik kan er nog steeds om lachenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan die topictitel vol in beeld![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |