als ik daar over heen gelezen had had ik het niet onthouden en de klik is zeker belangrijk jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar daar las jij gewoon overheen natuurlijk.
Het ligt er maar net aan of het klikt.
Mja, wel een kutreden imho.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oeps... gevoel moest gedoe zijn. Maar dat had je wel begrepen denk ik?
DM incoming.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou als reden gegeven dan? Of mag je dat niet zeggen?
Als ik m'n antwoord heb, houd ik erover op hoor. Ik wou alleen dat ene nog weten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Jongens haal nou geen oude koeien uit de sloot
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Jongens haal nou geen oude koeien uit de sloot
Beterquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik m'n antwoord heb, houd ik erover op hoor. Ik wou alleen dat ene nog weten.
Zelfkennisquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, hoe kom jij aan die foto van mij!.
Fijn, dan kun je mij ook helpen als ik in de sloot valquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb al genoeg koeien uit de sloot gehaald toen ik nog bij de brandweer zat
Ik wacht nog steeds op een FOK! IOS appquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef d4v1d het volgende:
Zo. Koffie
En ik heb 55+ quote-alerts![]()
Ze moeten eens fixen dat dat op mobiel goed werkt..
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb al genoeg koeien uit de sloot gehaald toen ik nog bij de brandweer zat
Oh, was dat die app die ik moest maken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een FOK! IOS app
De mobiele site is prima.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een FOK! IOS app
Zolang je maar geen obese varken word die moet waggelen om vooruit te komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik ben een beetje chubby.
Omg, neeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zolang je maar geen obese varken word die moet waggelen om vooruit te komen
Aber naturlich maar dan laat ik de vijf anderen die met me op de auto zouden laten zitten wel op de kazerne want in mn eentje moet het makkelijk lukken. Wil je dan dat ik in uniform kom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Fijn, dan kun je mij ook helpen als ik in de sloot val.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |