Maar dan zit ik vast niet op texel maar midden in de bebouwing haha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
Er komt vast wel weer een keer onweer
Lukt bij mij thuis niet geloof me maar om over de bomen nog maar te zweigenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, mijn foto's zijn ook allemaal vanuit bebouwing genomen, en die zijn toch ook best leuk?
Ik vind het echt wel een gave foto. Het enige waar je aan kunt zien dat hij bewogen is zijn die sterren, maar als je de sluitertijd langer open hebt komen de sterren er sowieso zo uit te zien door het draaien van de aarde... Dus eigenlijk lijkt het alsof je de sluitertijd op een paar minuten had staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
Gisteren waaide de bui hier ook redelijk over, maar wel nog een mooie foto van onweer in de wolken kunnen schieten. Alleen jammer dat hij toch iets bewogen is
[ afbeelding ]
Ik zit sinds vandaag op texelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dan zit ik vast niet op texel maar midden in de bebouwing haha.
Ik zat bij Den Burg op camping het woutershokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag op texel(de koog)
Voor morgen ook slecht weer voorspelt.
Wat een mooi eiland trouwens!
Vandaag al een paar mooie plaatjes geschoten
Oude schild is leuk. Mocht je de marine haven eens willen zien en zeehonden enzo moet je eens met de tx 44 mee varen. (Wel met laag water doen) De slufter is erg mooi. En op de hors kun je ook mooi lopen. En met helder weer de vuurtoren op is ook erg leukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
Nope eerste keer voor mij! Gaan zo richting den burg fietsen. Camera gaat uiteraard mee ;-)
Hoorde inderdaad dat het regende had net telefoon vanaf het eiland. Moet je nog eens terug gaan als de vuurtoren wel open is haha. Heb zelf niet veel gedaan deze vakantie veel rust gehouden ken het eiland verder toch al. Ohja iga eens naar ecomare.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
Oude schild gaan we morgen denk ik heen.
Gaan dan ergens een scooter huren en zo meer het eiland verkennen als met de fiets.
Na 15km fietsen heb ik het wel gezien haha.
Moet ook nog terug
Dat was gisteren met helder weer naar de vuurtoren.
Daar paar mooie foto's gemaakt. Alleen wasde vuurtoren toen al dicht.
Nu regent het hier. Mooi ff bijkomen van al het gefiets
Ik wou al terug.. nu helemaal...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vanavond na het eten nog even het strand op geweest.
Allemaal mooie dingen om te fotograferen maar helaas geen camera bij me.
Maar toch ff een telefoon foto plaatsen
[ link | afbeelding ]
Parijs is ook niet vervelend! Gaat de camera mee?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wou al terug.. nu helemaal...
Maar morgen naar parijs.
Mooie foto
Die gaat zeker mee. Vind het best spannend ga samen met een vriendin en zij spreekt geen woord buiten de deur en mijn Frans is nou ook niet bepaald vloeiend te noemen. En iedereen weet hoe die Fransozen zijn..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Parijs is ook niet vervelend! Gaat de camera mee?
Veel plezier dan en tnx!
"When in Rome, do as the Romans do". Oftewel: pas je aan aan de locale gebruiken. En iedereen weet dat Fransen in Nederland gewoon stug Frans blijven praten, dus bestel gewoon alles in het Nederlandsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die gaat zeker mee. Vind het best spannend ga samen met een vriendin en zij spreekt geen woord buiten de deur en mijn Frans is nou ook niet bepaald vloeiend te noemen. En iedereen weet hoe die Fransozen zijn..
Nou leg dat de politie hier maar eens uit. Spreken geen woord Engels.. portemonnee van vriendin van me is gestolen. Dus heel geregel. De rest blijf ik stug in het Engels doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
"When in Rome, do as the Romans do". Oftewel: pas je aan aan de locale gebruiken. En iedereen weet dat Fransen in Nederland gewoon stug Frans blijven praten, dus bestel gewoon alles in het Nederlands
Wat bedoel je met een wazig effect? Kun je misschien voorbeelden geven van wat je wil bereiken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:33 schreef Nezhi het volgende:
Heeft iemand hier nog opmerkingen over?
Bijv. over de kleuren.. en ik probeer zo'n wazig effect te doen, maar hoe moet dat? Ik kan alleen shutter speed veranderen, ik zie niet hoe ik hem open kan laten staan voor langere tijd (panasonic fz150).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |