je was wel close.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Shit, inderdaad![]()
Dat was echt een achterlijke opmerking van me
Hoezo? Wat random foto's van toen ze jonger was (geen comments dit zijn gewoon snapshotsquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
Mooie foto! Maar van het hondenras kan ik niet echt blij worden![]()
Die mooie beesten wonen langs het water bij mij de straat uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet meer reageert, maar jezus, waar haal je die mooie beesten vandaan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vignettingquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mooi commentaar, maar wat bedoel je met vignet?
Ik vind die met die turquoise achtergrond echtquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef Clayton1 het volgende:
Vlindertijd,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is de achtergrond onbewust toch anders?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:13 schreef Clayton1 het volgende:
Waarom krij ik de ene keer zo`n achtergrond en de ander ekeer b.v. zwart zoals de eerste
Zal morgen wel eens in de info kijken. wellicht instelingenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Misschien is de achtergrond onbewust toch anders?
Ik heb trouwens van de laatste foto een kleine bewerking gedaan. De foto verscherpt en een autocorrectie qua licht gedaan. Krijg 'm alleen niet geupload.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Zal morgen wel eens in de info kijken. wellicht instelingen
Hier ook, maar omdat ik nog zo'n noob ben wist ik niet hoe ik het automatische scherpstellen kon uitzettenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag onweer foto's proberen te maken helaas waren er geen schichten.
Ik zit momenteel op Texel en de bui splitste zich om het eiland heen. Veel licht geen flitsen. Wel veel verlichte wolken gefotografeerd maar dat is niet waar ik op hoopte. Helaas...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier ook, maar omdat ik nog zo'n noob ben wist ik niet hoe ik het automatische scherpstellen kon uitzettenHad alles (volgens mij) goed staan aan instellingen, maar hij wou natuurlijk niet op een donker vlak scherpstellen... Toen ik er eindelijk achter was gekomen hoe het moest (doodsimpel) waren de schichten weg. Terwijl het hier echt hard los ging, kutzooi!
Mooi hoor! Ik baalde echt vreselijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
Gisteren waaide de bui hier ook redelijk over, maar wel nog een mooie foto van onweer in de wolken kunnen schieten. Alleen jammer dat hij toch iets bewogen is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |