Ziet er wel zo uit inderdaad.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Edit: Hoe kom je aan dat schema? Van de fitness-instructeur in je gym gok ik?
Deze mannetjequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.anaboliccooking.com/welcome/
Dit boek
Eens. Het gevaar met deze onderzoeken loert vaak om de hoek bij mensen met een stevige fuckarounditis. Ik bekijk het ook slechts vanuit een analytisch en wetenschappelijk perspectief.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef fathank het volgende:
de pest is met dat soort onderzoeken dat het allemaal gepresenteerd wordt alsof ze wat revolutionairs uitgevonden hebben, maar uiteindelijk is het allemaal gerommel in de marge als je het mij vraagt. Alsof je met 30 kg overgewicht jezelf dik moet maken over die 0,75% meer of minder.
Klopt ook als een bus. Was een aantal maanden geleden dat onderzoek over of mensen beter afvielen van cardio, cardio + kracht of alleen kracht. Nou, dikke headlines van 'CARDIO EN KRACHT IS BETERRRR".quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef fathank het volgende:
de pest is met dat soort onderzoeken dat het allemaal gepresenteerd wordt alsof ze wat revolutionairs uitgevonden hebben, maar uiteindelijk is het allemaal gerommel in de marge als je het mij vraagt. Alsof je met 30 kg overgewicht jezelf dik moet maken over die 0,75% meer of minder.
edit: die dude hierboven is neit echt gezegend met goeie genen imho. check die pecs
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef fathank het volgende:
Gelukkig ben ik te achterlijk om dat soort onderzoeken fatsoenlijk te begrijpen en interpreteren dus ik heb er geen last van. Ik hou het wel bij trainen eten slapen trainen eten slapen trainen eten slapen
Kan die geshared worden met mij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:08 schreef no1uknow het volgende:
Cookbook staat inmiddels ook op de FOK! bodybuilding dropbox folder.
wordt niet 100% opgenomen, en gezien je naast melk geen andere bronnen krijgt een punt van twijfel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef Susteren het volgende:
Iemand noemde volgens mij een vitamine b12 tekort aangezien ik vegetariėr ben, maar hiervan zit 100% in m'n multivit
Met 1,5l melk per dag zou je al op 6mcg zitten+multi=9mcg. Natuurlijk wordt niet alles opgenomen, maar dit voldoet toch met gemak zijn b12 behoefte?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wordt niet 100% opgenomen, en gezien je naast melk geen andere bronnen krijgt een punt van twijfel.
vegetarisme is niet natuurlijk, maar een ideaal.
waarom ben je vegetariėr?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef Susteren het volgende:
Iemand noemde volgens mij een vitamine b12 tekort aangezien ik vegetariėr ben, maar hiervan zit 100% in m'n multivit
Afaik had hij geen historie met zoveel melk drinken en zijn halve GOMAD gaat hij niet z'n leven lang volhoudenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Met 1,5l melk per dag zou je al op 6mcg zitten+multi=9mcg. Natuurlijk wordt niet alles opgenomen, maar dit voldoet toch met gemak zijn b12 behoefte?
Net de op gelezen en veel dingen gebookmarked thnx ik lurk ook al een beetje op DutchBodybuilding en nee het is een oud schema van een vriend. Als iemand nog meningen heeft over me schema/tips hoor ik het graagquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Lees de OP en kom nog eens terug.
Edit: Hoe kom je aan dat schema? Van de fitness-instructeur in je gym gok ik?
Google:starting strength en volg dat programma eerst een poos+lees heb boek(*kuch* torrent *kuch*).quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Net de op gelezen en veel dingen gebookmarked thnx ik lurk ook al een beetje op DutchBodybuilding en nee het is een oud schema van een vriend. Als iemand nog meningen heeft over me schema/tips hoor ik het graag
Ga Starting Strength doen. Je schema is kut. Na een tijdje als je wat kracht hebt opgebouwd aanvullen met pull ups/chin ups en dips. Evt nog een oefening voor je rear delts.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Net de op gelezen en veel dingen gebookmarked thnx ik lurk ook al een beetje op DutchBodybuilding en nee het is een oud schema van een vriend. Als iemand nog meningen heeft over me schema/tips hoor ik het graag
Thnx allemaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga Starting Strength doen. Je schema is kut. Na een tijdje als je wat kracht hebt opgebouwd aanvullen met pull ups/chin ups en dips. Evt nog een oefening voor je rear delts.
Doe dat een half jaar tot een jaar, eet alles wat voor je neus komt en verdiep je ondertussen in verschillende trainingsprincipes. Ga van daaruit zelf je schema samenstellen met wat je fijn vindt. Bijv. een UB/LB split, 3/4/5 day split whatever.
Dit. De gemiddelde starter/beachboy denkt gelijk dat het moet om het patroon van een top-bodybuilder over te nemen en haakt al af na pak 'm beet twee weken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef fathank het volgende:
Tip: Doe het ook consequent, hou alles bij. Bijv met de smartphone app Jefit. kun je trainingslogs bijhouden. Zorg dat je voldoende boven odnerhoud eet en genoeg rust pakt.
Weeg je dagelijks en hou dit bij in een excel sheet. Maak een trendlijn van je gewicht, zo filter je fluctuaties in bijv. glycogeenvoorraad en vocht eruit. Kom je meer dan 0,5 kg per week aan is het raadzaam om wat minder te eten, dan ga je echt richting dreamer bulk. Al het vet wat je eraan vreet wil je er uiteindelijk ook weer afhebben.
edit: Voor de rest niet druk maken over onzinnige details als "wanneer zal ik mn shake nemen" of "welke kleur handschoentjes zal ik dragen". In het begin zul je namelijk snel genoeg progress boeken. Hou het simpel. 3x per week zwaar liften, vreten als een beest en zorgen voor genoeg rust. En niet 3x per week in de studentenvereniging tot 06:00 in de ochtend aan de pils.
Doet dat er wat toe?quote:
Nee, maar is wel interessant om te wetenquote:
Ik vond het gewoon altijd al een raar idee de lijken van dieren te eten ghehe, wil er niet de wereld mee verbeteren ofzo maar voelt gewoon beter voor mij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, maar is wel interessant om te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |