wat is er dan niet goed aan die laatste 3?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
Zoveel kennis in dit topic.Lovely. Het enige wat we nu eigenlijk nog missen is een actief iemand die kuurt en/of wedstrijden draait, dan is het helemaal compleet. Maar voor 99% van de geinteresseerden hier is dit topic een uitstekend, zij het niet volmaakte aanvulling op dit gebied. Voor mij in ieder geval een stuk fijner dan BB.com, DBB.con of Bodynet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Is nog best verzurendquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:20 schreef Drinky het volgende:
Onlangs werd er nog naar full frontals gevraagd. Helaas only semi-frontal beschikbaar.
Gaat hard met progress, wel grappig, zit ongeveer 5 kilo verschil tussen beide momenten maar nu lijk ik groterGodver, mijn progress in een half jaar verbleekt hierbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onlangs werd er nog naar full frontals gevraagd. Helaas only semi-frontal beschikbaar.
Gaat hard met progress, wel grappig, zit ongeveer 5 kilo verschil tussen beide momenten maar nu lijk ik groterWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn progress is hier niks bij.
veel plezier in het fitness topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:49 schreef Rozzje het volgende:
Ik ben nu 77KG en 188 ik ga na de vakantie starten met fitness en serieus aan me voeding beginnen als jullie nog tips hebben die echt noodzakelijk zijn zeg het maar.. Ik denk dat ik alleen moeite ga hebben met constant gezond eten want ik snack best wel veel
Hieronder mijn schema tips zijn welkom!
3x in de week Ma-Woe-Vrijdag maar ik weet niet of ik aparte lichaamsdelen op een aparte dag moet doen uiteraard maar 1 uur in de gym en niet langer
- 15 min crosstrainer
- Torso rotation 3x15 links en rechts
- Back extension 3x15
- Seated Leg Press 3x12
- Leg Curl 3x12
- Leg Extension x12
-Bankdrukken 3x10
-Chest press 3x10
-Lat Pulldown 3x10
-Seated Row 3x10
-Schoulder Press 3x12
-Biceps Curl 3x12
-Triceps Extension 3x12
-10 min loopband
Goede manier om potentiële inbrekers te laten weten dat de kust veilig isquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hang een briefje aan de binnenkant van de ruit.
lol idd. ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goede manier om potentiële inbrekers te laten weten dat de kust veilig is
Gaat hard met progress, wel grappig, zit ongeveer 5 kilo verschil tussen beide momenten maar nu lijk ik groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dode bloemen zijn ook een mooie manier om te laten zien dat je met je reet aan de costa zit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol idd. ja.
Net als het "ik ben niet thuis" lampje.
lol, of een stapel post op de mat die niet ff netjes wordt weggehaald af en toe door de buurvrouw.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dode bloemen zijn ook een mooie.
Wat doet dat spul met je test?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:46 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag voor de gein weer eens een paar caps met Yohimbine genomen. Wat een spul is dat zeg. Ik heb gelijk geen honger meer, ben zo onrustig als wat en heb een ongevraagde boner. Ideaal om direct na het opstaan tijdens mijn vast-periode even wat extra vet te verbranden
Geen idee eigenlijk. Het spul verhoogt je libido, dus het zou hooguit een tijdelijke piek kunnen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat doet dat spul met je test?(Niet lullig bedoelt echt niet) , ik weet het gewoon niet.
SRS vraag
ja dat hoop ik idd. maar dat is nog maar de vraag natuurlijk...quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het spul verhoogt je libido, dus het zou hooguit een tijdelijke piek kunnen zijn
Lees de OP en kom nog eens terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:49 schreef Rozzje het volgende:
Ik ben nu 77KG en 188 ik ga na de vakantie starten met fitness en serieus aan me voeding beginnen als jullie nog tips hebben die echt noodzakelijk zijn zeg het maar.. Ik denk dat ik alleen moeite ga hebben met constant gezond eten want ik snack best wel veel
Hieronder mijn schema tips zijn welkom!
3x in de week Ma-Woe-Vrijdag maar ik weet niet of ik aparte lichaamsdelen op een aparte dag moet doen uiteraard maar 1 uur in de gym en niet langer
- 15 min crosstrainer
- Torso rotation 3x15 links en rechts
- Back extension 3x15
- Seated Leg Press 3x12
- Leg Curl 3x12
- Leg Extension x12
-Bankdrukken 3x10
-Chest press 3x10
-Lat Pulldown 3x10
-Seated Row 3x10
-Schoulder Press 3x12
-Biceps Curl 3x12
-Triceps Extension 3x12
-10 min loopband
Uiteindelijk hebben ze het gewoon bij de buren afgeleverd. Niemand hoefde een handtekening te zetten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goede manier om potentiële inbrekers te laten weten dat de kust veilig is
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Awesome_ het volgende:
Wel interessante materie aangezien procentueel gezien 0.75 een significant aantal is op de 2-3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |