Kan ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben nooit cola in huis.
Wel melk. Da's ook goed toch?
Leuke naam voor een jongen! Ik zou wel eens een ontmoeting tussen jouw jongen en meisje willen zien:quote:
Cola is zuur, dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef .Neovo. het volgende:
tip van de flauwe cola (dus cola zonder prik) al langs gekomen? Wil ook wel eens helpen bij buikpijn.
Procentueel gezien niet, absoluut gezien wel. Dit in verband met de hogere verkoopaantallen van Volkswagen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik kan hierbij concluderen dat Volkswagens meer pech hebben dan Fiats ?
Indien zuivere benzine: klep ff open laten staan. Benzine vervliegt vrij vlug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe krijg je het beste benzine uit je kofferbakbekleding?Is een jerrycan omgeflikkerd die schijnbaar niet meer goed sluit...
Gisteravond de klep een urutje open gehad maar vandaag was de stank juist ergerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Indien zuivere benzine: klep ff open laten staan. Benzine vervliegt vrij vlug.
Tenzij het mengsmering was, dan blijft er een olievlek achter
Als het losse bekleding is kun je er nog even met de stoomcleaner overheen bij een wasbox oid, om alle resten er uit te krijgen. Dan lekker in de zon hangen om te drogen. Het is immers eind juni dus hoog zomer
Met een vlammetje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe krijg je het beste benzine uit je kofferbakbekleding?Is een jerrycan omgeflikkerd die schijnbaar niet meer goed sluit...
Nou kan ik een domme opmerking maken dat Seat technisch een VW is, maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je hebt toch geen Fiat.
Dan kan ik de domme vraag stellen wat de neucq VW dan met Fiat te maken heeft, maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nou kan ik een domme opmerking maken dat Seat technisch een VW is, maar dat doe ik maar niet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kan ik de domme vraag stellen wat de neucq VW dan met Fiat te maken heeft, maar dat doe ik maar niet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuke grap:
Top 10 automerken waarin de liefde is bedreven:
1. Volkswagen 13,20%
2. Opel 12,20%
3. Fiat 7,10%
4. Citroën 6,10%
5. Ford 5,60%
6. Renault 4,60%
7. Volvo 3,60%
8. BMW 3,00%
9. Mercedes 2,50%
10. Peugeot 2,00%
Dat legt nog steeds geen enkel verband tussen Seat en een Fiatquote:
Vroegah waren Seats gewoon gerebadgededtedtet licentie-Fiats!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat legt nog steeds geen enkel verband tussen Seat en een Fiat
Rightquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vroegah waren Seats gewoon gerebadgededtedtet licentie-Fiats!
Dat verband legt ie ook niet, twut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seat Marbella ftw. Dat ding heeft tonnen gedraaid toen wij er nog een hadden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vroegah waren Seats gewoon gerebadgededtedtet licentie-Fiats!
Dat is een lijstje over auto's waarin het meeste geneuqt wordt. Fiat staat op 3, VW op 1. Seat is nu onderdeel van VAG, dus een soort van VW. (quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe noem je mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef Dingest het volgende:
Dat als je iets meer geld had neergelegd, je een iets beter afgewerkte prostitué had kunnen hebben
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie nog steeds geen verband tussen Fiat en Opel Seat, seks of niet. Ze staan samen in een lijstje, en dawast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Seat Marbella ftw. Dat ding heeft tonnen gedraaid toen wij er nog een hadden.
[..]
Dat is een lijstje over auto's waarin het meeste geneuqt wordt. Fiat staat op 3, VW op 1. Seat is nu onderdeel van VAG, dus een soort van VW. ()
Lees anders ff terug waar Anne klaagt over buikpijn en waar ik met dat domme lijstje kwam aanzetten.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef Dingest het volgende:
Dat als je iets meer geld had neergelegd, je een iets beter afgewerkte prostitué had kunnen hebben
Zondag is een helm ook wel slim náást de baan denk ikquote:
Hommoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef .Neovo. het volgende:
Ik stap nu in mijn Fiat, en ga even iemand "helpen" met zijn computer. Fijne avond
helpen met zijn "computer" bedoel je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef .Neovo. het volgende:
Ik stap nu in mijn Fiat, en ga even iemand "helpen" met zijn computer. Fijne avond
Ik druk mijn USB-stick in zijn USB poort.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef powerflux het volgende:
[..]
helpen met zijn "computer" bedoel je?
quote:
Het is alleen beledigend als jullie seksen in de Seat natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Zondag is een helm ook wel slim náást de baan denk ik
Ik hou verder wijs mijn mondquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Het is alleen beledigend als jullie seksen in de Seat natuurlijkMaar als dat gebeurd, is het wel goedkoper dan in een VW en dan mogen jullie onderling uitvechten wie daar schuldig aan is
mijn co2 en argon fles hadden die ook aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto heeft een netpanty aan
[ afbeelding ]
Ik heb de afgelopen 8 dagen 1250km gereden met de BMW, wel voor de zaak...quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik maar 800 km heb gereden in de 96 sinds april vorig jaarBeetje jammer wel.
Hij komt van een busdeurcilinderquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn co2 en argon fles hadden die ook aan.
niet echt spectaculair neequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij komt van een busdeurcilinder![]()
[ afbeelding ]
Het diorama dat me gaat vermoorden bij een aanrijding
Ik rijd er elke 5 dagen ruim 1200 op de motor, al een weekie of 8 lang.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 8 dagen 1250km gereden met de BMW, wel voor de zaak...
Wat dacht jij dan, dat ik een treinbaan compleet met tunnels en draaischijf op mn hoedenplank zou bouwen?quote:
een miniatuur kraan in de nek is ook al voldoendequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, dat ik een treinbaan compleet met tunnels en draaischijf op mn hoedenplank zou bouwen?
ik weet. We hebben alles overigens vastgeplakt. Alles in het diorama is gelijmd, en het is ook goed aan de hoedenplank vast. Maar bij een harde klap gaat alles los natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef densmee het volgende:
[..]
een miniatuur kraan in de nek is ook al voldoende
Jeh, de hoedenplank ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet. We hebben alles overigens vastgeplakt. Alles in het diorama is gelijmd, en het is ook goed aan de hoedenplank vast. Maar bij een harde klap gaat alles los natuurlijk.
Meestal nietquote:
Cordoba is een sedan, maar met neerklapbare achterbank. Geloof dat de hoedenplank wel vast is.quote:
euh gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe werkgever trouwens per maandag; SD gaat weer op een hijsding speuluh![]()
![]()
Binnenkort nog meer nieuws, maar da's nog effe confidential
Fietseleerd en pics zodra het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe werkgever trouwens per maandag; SD gaat weer op een hijsding speuluh![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Da's op zich ook niet vervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 8 dagen 1250km gereden met de BMW, wel voor de zaak...
Tof!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Bij een sedan volgens mij altijd, al zal er best ergens een uitzondering te vinden zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cordoba is een sedan, maar met neerklapbare achterbank. Geloof dat de hoedenplank wel vast is.
Dankquote:
Hmnee, ik was rigger, nét effe anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef blup het volgende:
[..]
euh gefeliciteerd.
maar je zat toch al te takelen
Komp goei, en tenksquote:
Da's zonder giek, stempels, en ik dacht ook de lierquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Massa leeg voertuig 99750 kg![]()
Dankquote:
Da's gerust een kraan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Massa leeg voertuig 99750 kg![]()
joah, maar met die erop rijdtie helemaal niet meer denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's zonder giek, stempels, en ik dacht ook de lier
Jep, LTM11200, dik stukkie hijsijzer. Halve dag opbouwen, dag erna een hijsje doen, halve dag afbreken en op naar de volgende klusquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef blup het volgende:
[..]
joah, maar met die erop rijdtie helemaal niet meer denk ik.
Op de weg zie je 'm eerder zo
[ afbeelding ]
Met nog 4 zwaar transporten erachteraan
tilt 'ie z'n eigen ballast erop?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En die hulpkraan is dacht ik niet nodig in standaard config.
Zal toch wel? doen ze allemaalquote:
Jep, al weegt een AC700 wel net een beetje meer als 100 ton rijklaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef densmee het volgende:
binnen de 100 ton eigen gewicht is om een doorlopende ontheffing te kunnen krijgen
Ik zat 'm al te kijken ja, totaan de jib lukt het hem helemaal alleen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal toch wel? doen ze allemaalBase plate op het dek, die staat op cilinders, stapelen wat je nodig hebt, de boel oppompen, kont eronder en eraan hangen door het spul te laten zakken.
[edit]
Ah, w8, hij legt hem op de grond tussen de stempels en dat vijzelt zichzelf op :
Modelletje, maar wel duidelijk![]()
Nee, dan ook niet, dan blijft er 106 ton over, en dat kan er niet afquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef densmee het volgende:
wel als ze de achterste stempels er ook af halen
maar die kranen moeten toch met begeleiding rijden ivm afmetingen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef densmee het volgende:
zo hangen ze overigens het gewicht er achter aan
[ afbeelding ]
Knakt niet; er komt een soort golfbeweging in de brug, kan allemaal gewoon, maar meer vrachtwagens tegelijkertijd kunnen dat verstoren, met als gevolg; schade aan de pijlers bijvoorbeeldquote:
Komt goed als hij er wat in heeft hangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef densmee het volgende:
grappig voor de ballast van de grond komt is de kraan al 15 cm achterover gekomen
vermogen valt vaak wel mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Dat weet jij wel SD, waarom lopen die hijsbakkies altijd zo achterlijk langzaam ondanks hun dikke V8, V12 noem maar op. Oké, de LTM11200 even buiten beschouwing gelaten alhoewel dat ding ook bijna 700pk heeft... Maar die dinkytoys lopen maar ook vaak 75km/u.
mja, 99750kg / 670pk = 0,0067167919799499pk per kilo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
vermogen valt vaak wel mee.
en er fikken al genoeg van die dingen af, hoge aslasten en lichte remmen wordt lekker warm
Ik moest lachen en huilen tegelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Vond een foto uit de periode dat densmee nog stage liep.
[ afbeelding ]
Als ze langzamer dan 70 kunnen mogen ze de snelweg niet opquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Dat weet jij wel SD, waarom lopen die hijsbakkies altijd zo achterlijk langzaam ondanks hun dikke V8, V12 noem maar op. Oké, de LTM11200 even buiten beschouwing gelaten alhoewel dat ding ook bijna 700pk heeft... Maar die dinkytoys lopen maar ook vaak 75km/u.
60 toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze langzamer dan 70 kunnen mogen ze de snelweg niet opDie dingen zijn bedoeld om te hijsen, verplaatsen is bijzaak.
volgens mijn bron 70, maar dat is al weer een tijdje terug dat ie dat vertelde, kan ondertussen veranderd zijnquote:
Hele dikke laklaag dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat een Renault busje waarvan de lampen met zwarte tape vastzitten. heb een gesprek met de eigenaar gehad, die lampen donderden er gewoon uit toen ie op de snelweg zat.
Zal er eens een foto van maken.
[..]
Die van mij is dit jaar al weer 10 jaartjes oud (rare zin). En alleen de uitlaat verrot gehad
Dan ben je dus een incompetente prutser of je Citroën is echt, echt echt stuk. Auto stuk = auto repareren. Auto stuk ≠ ANWB bellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
En da's fijn als je weer eens op de ANWB zit te wachten.
Ik bewaarde altijd de goede tiewraps om die stok.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto heeft een netpanty aan
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, lekker verticaal rukken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
In de ZX hangt ie vol met haar-elastiekjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik bewaarde altijd de goede tiewraps om die stok.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Ook een beetje, maar is meer technisch; bij de 650 liep domweg de bak warm als hij harder liep als 68km/u, en op de langere afstanden word je een beetje moe van de klapbandenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
vermogen valt vaak wel mee.
en er fikken al genoeg van die dingen af, hoge aslasten en lichte remmen wordt lekker warm
hele dunne bedoel jequote:
mogguh, vandaag laatste dagje op Chemesnot voorlopigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen trouwens. Vandaag laatste stagedag.
pics morgen? En succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mogguh, vandaag laatste dagje op Chemesnot voorlopig
Morgen bij de nieuwe werkgever instruktie op mijn nieuwe masjientje
Doe ik ook altijd maar hij zwaait nooit terugquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Tetten. En ik zwaai straks ff naar je SD als ik langrij.
De onbeschofte vlegelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd maar hij zwaait nooit terug
Je gaat NIET ziek worden hè?quote:
heb je geen koelbox op 12V?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef Dingest het volgende:
Hmz, omvormer trekt de koelbox niet. Dan heeft dat ding toch een veel hoger piekvermogen dan de fabrikant van de koelbox heeft opgegeven
Jawel, maar hij kan ook op 220V en dan doet-ie het dus een stukje beterquote:
Pakking + onderblokquote:
* lipje veegt Anne bij elkaar en legt er een perenijsje naastquote:
Die kabelrommel mag wel een keer beter iddquote:
Dankje, maar ik durf eigenlijk niks te etenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje veegt Anne bij elkaar en legt er een perenijsje naast
quote:
is het nog steeds erg met de buik/maag?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje, maar ik durf eigenlijk niks te eten![]()
..
[..].
Yeah.. Geen verbetering at all. Maandag maar even met de dokter bellen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef lipje het volgende:
[..]
is het nog steeds erg met de buik/maag?
bummer....hoop dat het meevalt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah.. Geen verbetering at all. Maandag maar even met de dokter bellen.
Want? is de kop gescheurd?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:02 schreef daNpy het volgende:
Volgens mij valt de PTA SC meet een beetje in het water
Nee, blokje loopt weerquote:
Als jij er niet bent gaat er dus niemandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Anne het volgende:
Nou, ik mag hopen dat de meet niet alleen van mij/SD afhangt aangezien nog minstens 9 andere mensen zich gemeld hebben om te gaan (ik wacht sowieso morgen nog af, misschien voel ik mij ineens beter), anders voel ik mij wel een beetje schuldig ofzoiets..!
Ja dat klopt, en dat was di+wo na het werk met uitloop naar donderdag. Maar helaas was de kop pas vandaag klaar en zit ik dus weer in NL (bovendien ma+di+wo lange dagen gemaakt en dus geen mogelijkheid gehad aan de Golf te werken).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik dacht dat je dat blok met spoed ging doen omdat je erbij wilde zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |