heb je geen koelbox op 12V?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef Dingest het volgende:
Hmz, omvormer trekt de koelbox niet. Dan heeft dat ding toch een veel hoger piekvermogen dan de fabrikant van de koelbox heeft opgegeven
Jawel, maar hij kan ook op 220V en dan doet-ie het dus een stukje beterquote:
Pakking + onderblokquote:
* lipje veegt Anne bij elkaar en legt er een perenijsje naastquote:
Die kabelrommel mag wel een keer beter iddquote:
Dankje, maar ik durf eigenlijk niks te etenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje veegt Anne bij elkaar en legt er een perenijsje naast
quote:
is het nog steeds erg met de buik/maag?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje, maar ik durf eigenlijk niks te eten![]()
..
[..].
Yeah.. Geen verbetering at all. Maandag maar even met de dokter bellen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef lipje het volgende:
[..]
is het nog steeds erg met de buik/maag?
bummer....hoop dat het meevalt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah.. Geen verbetering at all. Maandag maar even met de dokter bellen.
Want? is de kop gescheurd?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:02 schreef daNpy het volgende:
Volgens mij valt de PTA SC meet een beetje in het water
Nee, blokje loopt weerquote:
Als jij er niet bent gaat er dus niemandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Anne het volgende:
Nou, ik mag hopen dat de meet niet alleen van mij/SD afhangt aangezien nog minstens 9 andere mensen zich gemeld hebben om te gaan (ik wacht sowieso morgen nog af, misschien voel ik mij ineens beter), anders voel ik mij wel een beetje schuldig ofzoiets..!
Ja dat klopt, en dat was di+wo na het werk met uitloop naar donderdag. Maar helaas was de kop pas vandaag klaar en zit ik dus weer in NL (bovendien ma+di+wo lange dagen gemaakt en dus geen mogelijkheid gehad aan de Golf te werken).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik dacht dat je dat blok met spoed ging doen omdat je erbij wilde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |