tilt 'ie z'n eigen ballast erop?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En die hulpkraan is dacht ik niet nodig in standaard config.
Zal toch wel? doen ze allemaalquote:
Jep, al weegt een AC700 wel net een beetje meer als 100 ton rijklaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef densmee het volgende:
binnen de 100 ton eigen gewicht is om een doorlopende ontheffing te kunnen krijgen
Ik zat 'm al te kijken ja, totaan de jib lukt het hem helemaal alleen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal toch wel? doen ze allemaalBase plate op het dek, die staat op cilinders, stapelen wat je nodig hebt, de boel oppompen, kont eronder en eraan hangen door het spul te laten zakken.
[edit]
Ah, w8, hij legt hem op de grond tussen de stempels en dat vijzelt zichzelf op :
Modelletje, maar wel duidelijk![]()
Nee, dan ook niet, dan blijft er 106 ton over, en dat kan er niet afquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef densmee het volgende:
wel als ze de achterste stempels er ook af halen
maar die kranen moeten toch met begeleiding rijden ivm afmetingen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef densmee het volgende:
zo hangen ze overigens het gewicht er achter aan
[ afbeelding ]
Knakt niet; er komt een soort golfbeweging in de brug, kan allemaal gewoon, maar meer vrachtwagens tegelijkertijd kunnen dat verstoren, met als gevolg; schade aan de pijlers bijvoorbeeldquote:
Komt goed als hij er wat in heeft hangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef densmee het volgende:
grappig voor de ballast van de grond komt is de kraan al 15 cm achterover gekomen
vermogen valt vaak wel mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Dat weet jij wel SD, waarom lopen die hijsbakkies altijd zo achterlijk langzaam ondanks hun dikke V8, V12 noem maar op. Oké, de LTM11200 even buiten beschouwing gelaten alhoewel dat ding ook bijna 700pk heeft... Maar die dinkytoys lopen maar ook vaak 75km/u.
mja, 99750kg / 670pk = 0,0067167919799499pk per kilo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
vermogen valt vaak wel mee.
en er fikken al genoeg van die dingen af, hoge aslasten en lichte remmen wordt lekker warm
Ik moest lachen en huilen tegelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Vond een foto uit de periode dat densmee nog stage liep.
[ afbeelding ]
Als ze langzamer dan 70 kunnen mogen ze de snelweg niet opquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Dat weet jij wel SD, waarom lopen die hijsbakkies altijd zo achterlijk langzaam ondanks hun dikke V8, V12 noem maar op. Oké, de LTM11200 even buiten beschouwing gelaten alhoewel dat ding ook bijna 700pk heeft... Maar die dinkytoys lopen maar ook vaak 75km/u.
60 toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze langzamer dan 70 kunnen mogen ze de snelweg niet opDie dingen zijn bedoeld om te hijsen, verplaatsen is bijzaak.
volgens mijn bron 70, maar dat is al weer een tijdje terug dat ie dat vertelde, kan ondertussen veranderd zijnquote:
Hele dikke laklaag dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat een Renault busje waarvan de lampen met zwarte tape vastzitten. heb een gesprek met de eigenaar gehad, die lampen donderden er gewoon uit toen ie op de snelweg zat.
Zal er eens een foto van maken.
[..]
Die van mij is dit jaar al weer 10 jaartjes oud (rare zin). En alleen de uitlaat verrot gehad
Dan ben je dus een incompetente prutser of je Citroën is echt, echt echt stuk. Auto stuk = auto repareren. Auto stuk ≠ ANWB bellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
En da's fijn als je weer eens op de ANWB zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |