Hier in de buurt staat een Renault busje waarvan de lampen met zwarte tape vastzittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef lipje het volgende:
[..]
ze gebruiken betere en mooiere tape dan de fransen
Die van mij is dit jaar al weer 10 jaartjes oud (rare zin). En alleen de uitlaat verrot gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel jammer dat na 2 jaar alleen de tape overblijft. De rest is dan weggerot.
een jan hert is toch wel alleen het merk hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo'n homoding heb ik niet nodig. Als ik een tractor koop is ie groen/geel.
En da's fijn als je weer eens op de ANWB zit te wachten.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
En da's fijn als je weer eens op de ANWB zit te wachten.
True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
En da's fijn als je weer eens op de ANWB zit te wachten.
Fiat..de wagen waar mijn ouders geloof ik mij "gemaakt" hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:31 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kraken op Nu.nl ook al Fiat's af.
Ik kan heel veel grapjes verzinnen maar die kunnen als kwetsend ervaren wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Fiat..de wagen waar mijn ouders geloof ik mij "gemaakt" hebben.
Dat wil je toch niet weten?!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Fiat..de wagen waar mijn ouders geloof ik mij "gemaakt" hebben.
Ik weet ook een leuke grap:quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan heel veel grapjes verzinnen maar die kunnen als kwetsend ervaren worden
Je moet toch wat in die auto als je op de wegenwacht wacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuke grap:
Top 10 automerken waarin de liefde is bedreven:
1. Volkswagen 13,20%
2. Opel 12,20%
3. Fiat 7,10%
4. Citroën 6,10%
5. Ford 5,60%
6. Renault 4,60%
7. Volvo 3,60%
8. BMW 3,00%
9. Mercedes 2,50%
10. Peugeot 2,00%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee of jouw beschrijving hoort bij zwangerschap.quote:
ik kan hierbij concluderen dat Volkswagens meer pech hebben dan Fiats ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet toch wat in die auto als je op de wegenwacht wacht.
Ja, ik denk het niet. Maar die opmerkingen kreeg ik wel al naar mijn kop gesmetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jouw beschrijving hoort bij zwangerschap.
Iets verkeerds gegeten wellicht?
Dat zei d'n Draeck ook al jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef Duvel het volgende:
Daar moet je mee oppassen... Even geen zure dingen drinken of eten. En ibu is natuurlijk redelijk de pest voor je maag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |