SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Vanwege kokosrotsjes, amper eiwitten, geen fruit... Uiteindelijk wel flink gesport, wat een klotewerk om die kast uit elkaar te halen, drie verdiepingen naar beneden te slepen, in de auto, uit de auto, nog een verdieping naar beneden en daarna de auto terug te brengen. Was helemaal kapot gisteravond, maar heb net zo hard gewerkt als vriendlief en ben wel heel blij met de kastquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch geen slecht lijstje? Vanwege die kokosrotsjes? Het enige commentaar dat ik daar op kan geven is dat ik kokos ontzettend smerig vind
Ik heb anders retesexy laarzen en pumps van Gabor hoor... het is echt niet allemaal hopeloos. Maar verder moet het allemaal best kunnen, nu je geen kerel meer hoeft binnen te halenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme ja
Gabor schoenen kopen
Capribroeken dragen
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen
Mijn epilady weggooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind een hele zak chips en een hele reep chocolade op 1 dag eigenlijk nog best heel veelquote:Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snoep op een week nog best wat, maar ik doe het maar op 1 dag in de week (als ik aan het lijnen ben). Dieettechnisch is het beter om op 1 dag 1 zak chips weg te werken dan elke dag een klein bakkie. Dus laten we zeggen, een zak chips en een reep chocolade per week, zoiets?. Ik vind dat je echt niet alles hoeft te laten, maar een zak chips is gewoon een hele dag aan kcal's die je erbij eet. En ik vraag me af of je dan na een halve zak echt nog bewust aan het genieten bent van de tweede helft. Soms is echt heel blij zijn met een klein beetje net zo fijn als gedachteloos voor de tv een hele zak wegeten. Komkommer, worteltjes, snoeptomaatjes, selderij, paprika... en dan met een lekkere yoghurtdip is trouwens ook fijn snoepen. Of stukjes volkoren turks brood met tzatziki.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien vriendjelief at per ongeluk al het brood op, dus heb er twee van hem gejat voor de lunch, want er was verder natuurlijk niks in huis, zo vlak voor de vakantie
T: Een appel.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 1 grillworst en 1 vlokken die laatste twee dus gejat van vriendjelief 1/3 komkommer, bosje radijsjes.
T: Nog een appel en wrs de tweede helft van de radijsjes of een stuk komkommer. Dat zal bij de lunch niet op gaan.
D: Gepofte aardappel, asperges, ham en een gekookt eitje.
T: Niks meer, is een flinke aardappel.
XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ow joh, ik zie nu pas dat ik drie keer jou quotequote:
^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Weet iemand wanneer het zomer wordt?
De zomer is hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Weet iemand wanneer het zomer wordt?
Heel makkelijk. Gewoon niet doen. Heb je dingen in huis? Weggooien. Heb je niets in huis, niet halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe niks vandaag en ik ga proberen me niet vol te vreten. Hoe lastig.
Nee, hang er al weken net boven en had mezelf beloofd voor zaterdag een zeven te zien...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Tink, heb je de 7 al gezien gehad? Je gaat echt nog steeds zo goed, respect
Ik wil de deur niet uit, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Gewoon niet doen. Heb je dingen in huis? Weggooien. Heb je niets in huis, niet halen.
Kan je vragen of de zomer ook in Nederland langs wil komen? Alvast bedanktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
De zomer is hierHemelsblauw, zon en lekker warm al
De zomer kan overal tegelijk zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen als hij zich uit kan breiden, niet als hij dan moet verhuizen
ik vind yoghurt met vers fruit toch echt een compleet andere gradatie dan een plak komkommer met azijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, hang er al weken net boven en had mezelf beloofd voor zaterdag een zeven te zien...
Overigens kan ik wel echt, echt genieten van plakjes komkommer en worteltjes met een beetje balsamico-azijn ofzo. Dat vind ik echt lekker. Net als een zelfgemaakt ijsje van magere yoghurt met wat citroensiroop of vers fruit.
Dat hoop ik ook... Voel me vandaag goed, maar slaap wel al een paar nachten slecht en energieloos + niet even kunnen slapen op m'n werk = snaaizin. Nou weet ik dat dat mijn valkuil is voor vandaag, dus ik ga gewoon genoeg gezonde dingen eten en dan komt het vast goed. Verder vind ik m'n D echt jum en is daar helemaal niks mee, dus daar kan ik me op verheugen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind yoghurt met vers fruit toch echt een compleet andere gradatie dan een plak komkommer met azijn
En hopelijk gaat t lukken
Mooie lijstjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:01 schreef miss_sly het volgende:
O ja, lijstje:
(g)
O: magere yoghurt, halve banaan, cruesli en lijnzaad
T: 2x cracker met humus
L: 2 volkoren boterhamen met kipfilet, magere kaas, komkommer, cracker met halvajam
T: stukje kaas + augurk
D: pasta met zelfgemaakte tomatensaus met rundergehakt en champignons
S: anderhalf uur sportschool + uurtje/12 km fietsen
(v)
O: magere yoghurt, halve banaan, aardbeien, cruesli en lijnzaad
T: 2x cracker met humus
L: bruine bol filet americain + bruine bol rosbief
T: peer + magere fruityoghurt
D: nasi met satésaus en kroepoek
S: anderhalf uur/20 km fietsen
Ik probeer geen chocolade naar binnen te werken, maar ik leef en crepeer met je mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Zeester het volgende:
Mijn menstruatie doet deze keer echt niet aan half werk. Heel erg buikpijn, heel erg vermoeide benen en een permanent zere linkertiet. Dat had ik de vorige keer ook al, heel irritant. Ik heb ook al een fikse hoeveelheid chocola naar binnen gewerkt want het lijf schreeuwde erom :s
Ja, ik dacht gisteravond opeens 'Als ik er de hele avond aan ga denken en steeds 'een boterham met iets lekkers' of 'een slok chocomelk van mn huisgenootje' enzo ga nemen, ik mezelf beter gewoon het kopen en opeten van m'n lievelingsreep kan toestaan, en dat het dan klaar was. Helaas was die op (cappuccino van verkade), maar er waren wel andere mokka chocolaatjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer geen chocolade naar binnen te werken, maar ik leef en crepeer met je mee.
Hoeveel is een fikse hoeveelheid chocola?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Zeester het volgende:
Mijn menstruatie doet deze keer echt niet aan half werk. Heel erg buikpijn, heel erg vermoeide benen en een permanent zere linkertiet. Dat had ik de vorige keer ook al, heel irritant. Ik heb ook al een fikse hoeveelheid chocola naar binnen gewerkt want het lijf schreeuwde erom :s
Een reep dus. 100 gram.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoeveel is een fikse hoeveelheid chocola?
Ik heb gisteren wel chocola gekocht. Puur. Want ik wilde brownies maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, ik dacht gisteravond opeens 'Als ik er de hele avond aan ga denken en steeds 'een boterham met iets lekkers' of 'een slok chocomelk van mn huisgenootje' enzo ga nemen, ik mezelf beter gewoon het kopen en opeten van m'n lievelingsreep kan toestaan, en dat het dan klaar was. Helaas was die op (cappuccino van verkade), maar er waren wel andere mokka chocolaatjes.
Ai, de rest van de dag rustig aan?quote:
Meh, rest van de dag was ook niet zo top. Maar het is niet heel erg verder, vandaag ga ik gewoon weer normaal doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ai, de rest van de dag rustig aan?
@Lonaa je kan toch ook extra gezonde dingen eten als je honger/trek hebt? Van groente kan je veel eten voordat je aan je max kcal zit.
Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel chocola gekocht. Puur. Want ik wilde brownies maken.Die heb ik nog niet gemaakt, maar ook de chocola nog niet aangeraakt. Wel heb ik HONGER. Of trek, dat kan ook. Of verveling. Of ik voel me gewoon ellendig omdat ik uit m'n doos lek.
Goed zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
Meh, rest van de dag was ook niet zo top. Maar het is niet heel erg verder, vandaag ga ik gewoon weer normaal doen.
Mja, beetje gelijk heb je wel. Moet wel zeggen dat ik wb zoetigheid een redelijke beheersing heb hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet?
In wat voor krachtwijk woon jij danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Lonaa het volgende:
WTF is er vandaag mis in mijn straat?![]()
Gaat hier ff 4 man hard met elkaar op de vuist. wtf.
De makkelijkste oplossingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet?
Maar het zou wel fijn zijn als m'n borst niet meer zo'n pijn deed. Het was vorige maand dus ook al zo, normaal was het altijd de dagen voor ik ongesteld werd dat m'n borsten pijn deden (vooral bij buik-slapen) maar nu dus opeens tijdens, en maar 1, en gewoon zeurderig gevoel continuquote:
Pathmos in Enschede.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In wat voor krachtwijk woon jij dan
En bij een vreetbui helpt het (bij mij) niet zo erg om groente te eten. Ik probeer het dan onder controle te krijgen met een extra boterham met kaas/pindakaas, een bakje kwark met aardbeien of iets anders wat ik lekker vind, wat vullend is en wat ook nog gezond is.
Een boterham helpt bij mij ook beter inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In wat voor krachtwijk woon jij dan
En bij een vreetbui helpt het (bij mij) niet zo erg om groente te eten. Ik probeer het dan onder controle te krijgen met een extra boterham met kaas/pindakaas, een bakje kwark met aardbeien of iets anders wat ik lekker vind, wat vullend is en wat ook nog gezond is.
Foto's?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Pathmos in Enschede._
Vanochtend was er ook al heisa op straat.
Ze staan er nog steeds en het is soort van dreigend. Staat inmiddels 10 man ofzo.
Uit verveling eet ik niet meer, dus daar heb ik weinig ervaring mee. Uit verveling eten is eigenlijk ook iets heel geks. Niets beters te doen hebben dan iets in je mond stoppen. Whut?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Een boterham helpt bij mij ook beter inderdaad
Maar als je zegt dat je uit verveling eet kan je beter gewoon groente gaan knagen.
Dit is niet het type volk waarbij je op afstand met een camera moet gaan staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Foto's?
Oh, mijn taille was vanmorgen onder de gezond-ongezond lijn![]()
Ik rook alleen uit verveling, dat is veeeeel gezonderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit verveling eet ik niet meer, dus daar heb ik weinig ervaring mee. Uit verveling eten is eigenlijk ook iets heel geks. Niets beters te doen hebben dan iets in je mond stoppen. Whut?
Ik stopte met roken uit verveling en kwam 10 kg aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik rook alleen uit verveling, dat is veeeeel gezonder
Ik heb dat wel heel lang gedaan.. eten uit verveling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit verveling eet ik niet meer, dus daar heb ik weinig ervaring mee. Uit verveling eten is eigenlijk ook iets heel geks. Niets beters te doen hebben dan iets in je mond stoppen. Whut?
Oh daar woont m'n zusje ook, maar net op de rand zeg maar, dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pathmos in Enschede._
Vanochtend was er ook al heisa op straat.
Ze staan er nog steeds en het is soort van dreigend. Staat inmiddels 10 man ofzo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Foto's?
Bloed?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ze zijn de stoep aan het schrobben, party's over.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:45 schreef Sarabi het volgende:
Wat was die grens ook alweer Isa?
Moet echt eens een meetlint gaan kopen (zouden ze die gewoon bij de supermarkt verkopen?)
Ik woon ook op de rand, dus het valt hier ook nog mee. Laatst ingebroken bij de buren, vanochtend was er "iets" waarvan ik denk dat dit het gevolg is. Er zijn wel behoorlijk wat drugsdealers in mijn directe omgeving en sinds een paar verhuizingen in de straat is het wat onrustiger geworden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh daar woont m'n zusje ook, maar net op de rand zeg maar, dat valt nog mee.
Ze hebben we tijdens het verhuizen haar fornuis gejat, die stond voor haar deur toen zij ff de achterdeur open moest doen. Binnen 8 seconden was ie weg![]()
Politie gebeld?
Ik heb de voor mij juiste remedie gevonden: haken en breien! Geen tijd om telkens iets in mijn mond te proppen, want handen vol en toch kan ik lekker op de bank hangen en zelfs tv kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit je nou al onder de 80, of onder de 88 dan? Hoe dan ook eenquote:
Ik weet niet meer of ik dat zei, maar ik vind hummus wel heel erg lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een humus-verslaving, volgens mij dankzij jou, Isabeau. Zei jij laatst niet dat dat zo lekker was? Bedankt!
En waar meet je dan?quote:
Daar zou ik alleen mn hond uitlaten als het een pitbull wasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik woon ook op de rand, dus het valt hier ook nog mee. Laatst ingebroken bij de buren, vanochtend was er "iets" waarvan ik denk dat dit het gevolg is. Er zijn wel behoorlijk wat drugsdealers in mijn directe omgeving en sinds een paar verhuizingen in de straat is het wat onrustiger geworden.
Er wonen hier ook wat Satudarah-leden, waar je geen last van hebt, tenzij ze een pesthumeur hebben.
Ik laat mijn hond altijd uit op het Acaciaplantsoen. Daar is het ook wel eens, laten we zeggen, wat onrustig.
Maar ik woon hier prima hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Foto's?
Hoe kun je nou de hele dag thuis zitten en NIKS te doen hebben? Geen boodschappen die gedaan moeten worden, wasje draaien, de vaat, de badkamer poetsen, een wandeling die je kan maken, onkruid wieden in de tuin...?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik heb dat wel heel lang gedaan.. eten uit verveling.
Zoals vandaag ook zit ik de hele dag thuis en niks te doen. Ik zit nu gewoon te wachten tot 11 uur dat ik een tussendoortje kan nemen (heb voor mezelf tijden bedacht want ik moet weer erg wennen aan de regelmaat van eten wat ik niet had). En omdat ik niks doe denk ik er steeds aan en wil ik ongezonde dingen eten.
Maar gelukkig kan ik dat weerstaan. Hier in de kast liggen volgens mij 3 zakken chips en 2 zakken nootjes en op de kast staan dropjes (grote verslaving van mij geweest maar sinds ik hier meepraat nog geen eentje gehad!).
oh ik dacht dat 80 de grens was!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeester: 87 cm nu, dus onder die 88. Volgende doel is dus 80
Ik woon nog thuis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de hele dag thuis zitten en NIKS te doen hebben? Geen boodschappen die gedaan moeten worden, wasje draaien, de vaat, de badkamer poetsen, een wandeling die je kan maken, onkruid wieden in de tuin...?
Nou, dat!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de hele dag thuis zitten en NIKS te doen hebben? Geen boodschappen die gedaan moeten worden, wasje draaien, de vaat, de badkamer poetsen, een wandeling die je kan maken, onkruid wieden in de tuin...?
Ah, ik woon er wel ietsje meer in.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daar zou ik alleen mn hond uitlaten als het een pitbull was
Zijn woont aan de haaksbergerstraat, vlakbij de kruising. Dus niet echt in de wijk zelf.
Paar jaar geleden was het nog erger, maar nadat de huizen zijn opgeknapt is de buurt ook beter geworden.
Ooitquote:
Dan ga je lekker wandelen of fietsen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis.
Heb een extreem opgeruimde moeder dus al die dingen zijn al gedaan. Het enige wat nog gedaan kan worden is grasmaaien maar daar is het weer niet ideaal voor..
OK, vanavond meten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeester: 87 cm nu, dus onder die 88. Volgende doel is dus 80
Mijn royale bamboozles verhullen een hoopquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:09 schreef Sarabi het volgende:
En slanke benen toch SQ?
En je weet je goed te kleden want het valt echt niet op dat je taille van rond de 90 hebt.
Wandelen is nog wel een goed idee ja! Het blijft droog dus ga daar straks maar eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ga je lekker wandelen of fietsen!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:13 schreef Mokkels het volgende:
Ging ik net m'n taille meten: 53. Had ik de verkeerde kant van het meetlint![]()
98 cm..
Als het 53 was had ik een ambulance op je af gestuurdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:13 schreef Mokkels het volgende:
Ging ik net m'n taille meten: 53. Had ik de verkeerde kant van het meetlint![]()
98 cm..
De zon scheen net ook wel fijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:12 schreef Mokkels het volgende:
Wandelen is nog wel een goed idee ja! Het blijft droog dus ga daar straks maar eens aan beginnen.
Hahaha ja ik had ook al zoiets van 'dit klopt niet helemaal'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het 53 was had ik een ambulance op je af gestuurd
53 en in de dieetclub is wel een waarschuwingssignaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als het 53 was had ik een ambulance op je af gestuurd
Uit pure moeheid. Moe, groot glas thee en soppen maar. Heel stom!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Waarom die hele rol, BE?Je ontbijt eigenlijk altijd met brinta en ik neem aan dat je normaal ook geen honger hebt na een bord vol.
Gister al geweest. En morgen weer. 4 keer in de week vind ik genoeg haha.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zon scheen net ook wel fijn
Ik ga maar eens naar de sportschool. Kan je ook doen
Van die eetlijstjes als:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
53 en in de dieetclub is wel een waarschuwingssignaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens in de vakantie al een preview gehad van de fotografe
Hopelijk komt eind deze week de hele reportageJe ziet er echt zo fantastisch uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk komt eind deze week de hele reportageWat een fantastisch creatieve foto! Het pak van je man kleurt echt gaaf bij de grafitiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Hopelijk komt eind deze week de hele reportageWauw! Wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zou trouwen dan wil ik ook zo'n soort jurk!
En leuke kleur pak van je man!
ik vind het soberso knap dat je die jillians trektquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Taille van 95 cm omtrek. Ik had eigenlijk meer verwacht![]()
Overmorgen heb ik 10 dagen Jillian achter de rug en mag ik me weer meten op dag 11. Ik ben benieuwd! Ik heb ook foto's gemaakt.
Ik heb eigenlijk meer zin in mijn volgende sportdoel. Is een beetje een sneu doel maar ik ben nogal obsessief van de lijstjes afstrepen enzo dus ik wil al mijn Leslie Sansone Walk at Home filmpjes gaan doen. Inclusief die van 5 mijl, dus 5 kwartierEn daarna komt Evy 5 en 10 kilometer.
Ik voel me echt ontzettend dik op het moment. Ik val ook geen gram af, zal wel door Jillian komen. Volgens mijn vriend moet ik ongesteld worden dus dat zal dan wel. Ik ga dat vanaf deze keer toch echt eens bijhouden hoor.
Ja, wat jij zegt! Prachtige foto, ook met de kleuren en zo!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een fantastisch creatieve foto! Het pak van je man kleurt echt gaaf bij de grafiti
Ik heb ook tijden gehad dat mijn bovenbenen rond 70cm waren en mijn taille 72.....tja wat doe je er aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef Zeester het volgende:
Mijn bovenbenen zijn 70 cm in omtrek geloof ik. De taille van m'n huisgenootje (bmi 22 ofzo) 74. Vond ik wel pijnlijk idee
worden ze geblokkeerd door je tetten of door je buik?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:22 schreef Mokkels het volgende:
Even alles gemeten:
Bovenarmen 40 cm - 'vetste punt' ongeveer 2 cm voorbij de oksel
Kuiten 45 cm - Het dikste punt
Bovenbeen 70 cm - Ook het dikste punt
Over de navel heen - 115 cm
Borsten - 120 cm
Taille - 98 cm
Het verschil van navel en borsten vind ik er weinig.. want als ik naar beneden kijk zie ik m'n tenen niet eens![]()
Hopelijk komt eind deze week de hele reportageMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja precies, daarom wilde ik even met deze pimpen, de compositie is zo vetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een fantastisch creatieve foto! Het pak van je man kleurt echt gaaf bij de grafiti
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Uit pure moeheid. Moe, groot glas thee en soppen maar. Heel stom!
Ik vind het ook knapquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het soberso knap dat je die jillians trekt
En vijf mijl in 75 minuten? Da's bijna hardlopen!
Door m'n tetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
worden ze geblokkeerd door je tetten of door je buik?
ik ben er desalniettemin jaloers op. Het is ZO VEEL MOOIER en gezonder on een slanke(re) taille en buik te hebben en wat steviger te zijn qua bips en benenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook tijden gehad dat mijn bovenbenen rond 70cm waren en mijn taille 72.....tja wat doe je er aan.
Duidelijk waar ik als eerste afval.
Hear, hearquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er desalniettemin jaloers op. Het is ZO VEEL MOOIER en gezonder on een slanke(re) taille en buik te hebben en wat steviger te zijn qua bips en benen
Gezonder misschien, maar ik zie er in een trouwjurk een stuk minder florisant uit dan jij hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er desalniettemin jaloers op. Het is ZO VEEL MOOIER en gezonder on een slanke(re) taille en buik te hebben en wat steviger te zijn qua bips en benen
Gewoon het juiste model voor je figuur kiezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Zeester het volgende:
Gezonder misschien, maar ik zie er in een trouwjurk een stuk minder florisant uit dan jij hoor.
kennelijk is je lichaam toch anders in verhouding dan je zelf denktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:26 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Door m'n tetten.![]()
En m'n buik is echt niet zo groot als m'n tieten. Dus ik begrijp het niet. Net als m'n kont die maar 118 cm is. Dat is +3 met m'n buik. Nou ik heb echt wel een Kont met hoofdletter K.
Dezen. En je rug rechten en schouders naar achteren. Al is dat niet zo moeilijk met 60 baleinen om je rompquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon het juiste model voor je figuur kiezen.
Ja inderdaad... of m'n meetkunsten zijn niet zo goed. Laat m'n vriend vanmiddag maar eens meten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennelijk is je lichaam toch anders in verhouding dan je zelf denkt
niet te lang op vakantie gaan naar Griekenlandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad... of m'n meetkunsten zijn niet zo goed. Laat m'n vriend vanmiddag maar eens meten.
Wil sowieso nog foto's voor en na maken (ja uitstelgedrag..) met de cm etc erbij. Ultieme motivatie lijkt me de voor-foto als je 'klaar' bent. Nooit meer zo worden.
Gelukkig hou ik niet van zon dus dat probleem heb ik al niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet te lang op vakantie gaan naar Griekenland
Al was het feit dat mijn broek zeer deed op de terugvlucht wel een goede trigger om meteen de rem weer in te trappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.September 2011ik schaam me gewoon
disclaimer
ik heb vanaf de week voor mijn bruiloft niet meer gepost hier, dus rond 24 mei niet meer. Ben maar 12 dagen in Griekenland geweest, maar krijg het toch voor elkaar om bijna 4,5 kilo aan te komenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik niet van zon dus dat probleem heb ik al niet.Maar ik zou me daar wel redden denk ik. Ik lus niet zo heel veel (maar juist wel groente
) dus ik zou het makkelijk kunnen laten staan. Het grootste probleem bij mij (was, ja ik kan was zeggen!
) chips en drop. Maar dat zou ik nooit op vakantie gaan halen.
Soms zijn zulke dingen wel fijn.. dat je gewoon voelt dat het weer 'slechter' gaat. En dan weer even rustiger aan moet doen.
Hoelang ben je eigelijk weg geweest (was hier nog niet toen dacht ik)?
ik heb baleinen in mijn trouwjurk hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Wow SQ, wat heb je een geweldig resultaat
Ja, was wel beter geweest, maar ik zou thuiswerken gisteren en ik durfde niet te gaan slapen en dan met een duf hoofd opnemen als ze bellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]dutje doen geen optie in zo'n geval?
Pff, ik heb ook foto's gezien in andere jurkjes en je ziet er gewoon echt super uit!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb baleinen in mijn trouwjurk he
Ook dat, dat vind ik ook echt een prestatie van formaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
of doelde je op mijn eervolle prestatie om er 4,5 kilo aan te schruipen in 12 dagen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
al zag ik er dit keer wel beter uit dan de vorige keer in Griekenland:jemig SQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.September 2011ik schaam me gewoon
Ik zou je niet eens herkend hebben!
bwahahaha, ik heb al es eerder "befores" geplaatst, maar niet zo schandelijk als deze geloof ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
jemig SQ!Ik zou je niet eens herkend hebben!
Yep! Tot die realisatie is mijn magere vriend ook aan het komen de laatste tijd. Hij weegt 63 kilo bij 1.85 maar eet veel meer dan ik (en ongezonder) en sport ook nooit dus dat kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Mokkels het volgende:
Ohja dit vroeg ik me laatst eens af onder de douche (de ideale plek om te denken):
Stel he. Ik en mijn zusje eten net zo ongezond. Ik kom aan en zij niet. Ze waarschuwen ook altijd voor van die dichtgeslibte aderen enzo ja. Heeft een dun persoon daar dan ook last van (zonder de 'waarschuwing' dat ze dik worden)?
Misschien een hele domme vraag maar ik zou het echt niet weten..
Wat een intressant en mooi filmpje.quote:
Ik ben niet alleen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
of doelde je op mijn eervolle prestatie om er 4,5 kilo aan te schruipen in 12 dagen?
Van onze trainer mag dat als je rugpijn begint te krijgen. Dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef Goodbye het volgende:
En Claudia: nu zo'n 45 sec, probeer telkens wat langer. Merk dat ik soms m'n kont wat teveel omhoog heb als ik het moeilijk krijg.
90-60-90 is fotomodellenideaal. Da's vaak een maat 32 en een bmi van 17 tot 18.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen!Ik heb in een vakantie van 3 weken 5 kg eraan gegeten.
Het zal in theorie wel niet kunnen, maar in de praktijk gebeurt het toch.
En ik weet ook precies waardoor. Ik ben een gewoontedier, dus als ik niet kan eten wat ik gewend ben te eten, dan raak ik ontregeld. Het moeilijkst vind ik dat ik op vakantie geen volkoren brood kan eten. Ja oké, en ik eet te veel driegangenmenu's en ijsjes tussendoor.
Die tailletabelletjes zijn altijd heel leuk voor mij, want ik heb ook als ik overgewicht heb nog een prima taille. Momenteel is 'ie 71 cm. En toch moet ik een paar kilo eraf hebben voor een BMI van onder de 25. Als ik op mijn streeefgewicht zit, is mijn taille zo rond de 65 cm. Het verbaast me wel dat <68 cm als een indicator voor ondergewicht wordt gezien. Ik dacht altijd dat 60-65 cm een soort van ideaal was (90-60-90 toch?).
Voor een deel is het dat bij mij ook wel, in ieder geval voor wat betreft het uit eten gaan en ijsjes eten. Maar afgelopen vakantie heb ik wel bewust mate gehouden en zoveel mogelijk gezonde opties gekozen. En toch weer zo enorm veel aangekomen (en helaas, het was geen vocht!).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens ligt het bij mij absoluut niet aan gewoontes dat ik zo aan kom. Ik kies er bewust voor om op vakantie lekker te doen waar ik zin in heb. Die twee weken per twee jaar moet dat kunnen voor mezelf
Oh, serieus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van onze trainer mag dat als je rugpijn begint te krijgen. Dus.
In ons schema staat 3x 1 minuut, dus dat is waar we naartoe werken. Het leek me een nogal onmogelijke opgave, maar het lukte me bij het 3e bezoek al bijna 3x 45 seconden. Daar sta ik echt van te kijken, want ik ben altijd heel slecht in zaken als opdrukken. Het grote verschil zal wel zijn dat ik hier minder spierkracht in m'n armen voor gebruik en meer m'n diepe buikspieren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, serieus?Nouja, probeer hem toch maar op de juiste manier te blijven doen. Maar bij deze oefening geldt volgens mij echt 'oefening baart kunst'. Doe hem élke keer als ik in de sportschool ben (nu meestal een setje van 1x 45 sec, 1x 30 sec, 1x 30 sec).
Ik maar 3x 35 seconden en ik vind het echt zwaar, maar ik denk wel echt dat dit iets is dat door te trainen goed gaat lukken!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In ons schema staat 3x 1 minuut, dus dat is waar we naartoe werken. Het leek me een nogal onmogelijke opgave, maar het lukte me bij het 3e bezoek al bijna 3x 45 seconden. Daar sta ik echt van te kijken, want ik ben altijd heel slecht in zaken als opdrukken. Het grote verschil zal wel zijn dat ik hier minder spierkracht in m'n armen voor gebruik en meer m'n diepe buikspieren?
Hoe dan ook, ik vind het een toffe oefening omdat iedereen het kan doen. Ik merk dat ik me veel positiever over mezelf voel als ik me fysiek sterk voel.
Ik vind je ontbijt echt te weinig, Mokkels, maar dat had ik geloof ik al een keer eerder gezegdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef Mokkels het volgende:
1250 kcal
Ontbijt
Cracker, volkoren 57 kcal
Filet américain 144 kcal
201 kcal
Lunch
Omelet 330 kcal
Maïsbrood 184 kcal
514 kcal
Tussendoor
Aardbeien 29 kcal
Druiven 98 kcal
Kersen 114 kcal
Toastje 114 kcal
Filet américain 180 kcal
535 kcal
Alleen het avondeten moet er nog bij. Dat kan toch wel ongeveer zo?
Tussendoortjes dat is alles bij elkaar. Niet alles in 1 keer hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt echt te weinig, Mokkels, maar dat had ik geloof ik al een keer eerder gezegdGlas melk er bij oid? En en tussendoortje van meer dan 500 kcal is niet echt een tussendoortje hè, dat lijkt meer op een maaltijd
Tijdens de routine in de sportschool! Kun je hem niet vergetenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Claudia, die plank is idd een erg toffe oefening, maar zo zwaaaarIk zou het ook een paar keer per week moeten doen, maar ik vergeet het steeds. Zo maar even doen (ben nu aan het lunchen).
Vooral doen! Ik lees net dat het ook goed is voor de vorming van je taille. Duik je zo onder die 80.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Claudia, die plank is idd een erg toffe oefening, maar zo zwaaaarIk zou het ook een paar keer per week moeten doen, maar ik vergeet het steeds. Zo maar even doen (ben nu aan het lunchen).
Taille! Excellentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
Vooral doen! Ik lees net dat het ook goed is voor de vorming van je taille. Duik je zo onder die 80.
Neuh, dit doe ik wel thuis. In de sportschool doe ik al genoeg en wil ik niet te lang blijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Tijdens de routine in de sportschool! Kun je hem niet vergeten
Oh!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Mokkels het volgende:
Tussendoortjes dat is alles bij elkaar. Niet alles in 1 keer hoor! Zo berekend die eetmeter dat van het voedingscentrum.
Ik vind het al een heel net lijstje! Als ik zou muggenziften, zou ik zeggen dat je wel veel fruitsuikers binnenkrijgt en maïsbrood door volkoren brood kunt vervangen. Maar ach, als jij dat lekker vindt en zo de dag vrolijk doorkomt - good for you! Naar hoeveel calorieën op een dag streef je, of let je daar niet zo op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Mokkels het volgende:
En meer ontbijten dus. Gaan ik aanpassen voor morgen!
Haha dat kan ik begrijpen. Gelukkig niet zeg!quote:
Over dat fruit klopt. Het was aardig veel vandaag (moest op want anders word het 'vies' met plekjes enzo). Normaal is het iets minder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het al een heel net lijstje! Als ik zou muggenziften, zou ik zeggen dat je wel veel fruitsuikers binnenkrijgt en maïsbrood door volkoren brood kunt vervangen. Maar ach, als jij dat lekker vindt en zo de dag vrolijk doorkomt - good for you! Naar hoeveel calorieën op een dag streef je, of let je daar niet zo op?
Ik heb net aardbeien gekocht en toen dacht ik: hey, maar dat moet met beschuitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb al weken een beschuitverslaving. Over een tijdje zal het wel weer muesli worden of zo. En daarna geroosterd brood. Ik houd van m'n koolhydraten.
Waarom is je monitor dan kapot? (geen idee hoe dat werkt met kortsluitingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oeps... Ik gooi mijn thee over mijn hele bureau, thee druipt achter bureau naar beneden zo de stekkerbak in. Hele bedrijf plat want kortsluiting. Vriend begint te schreeuwen, ik sla de deur die voor een groot deel uit glas bestaat in zijn gezicht. Dat had dus veel erger af kunnen lopen. Nu is alleen mijn monitor overleden.
Lekker handig weer
Oeps!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oeps... Ik gooi mijn thee over mijn hele bureau, thee druipt achter bureau naar beneden zo de stekkerbak in. Hele bedrijf plat want kortsluiting. Vriend begint te schreeuwen, ik sla de deur die voor een groot deel uit glas bestaat in zijn gezicht. Dat had dus veel erger af kunnen lopen. Nu is alleen mijn monitor overleden.
Lekker handig weer
eauquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker handig weer
In dat lijstje waar de kcal enzo bij staan? Dat zijn er 3.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Staan je crackers er niet dubbel in, mokkels?
ik haalde toastjes en crackers door elkaar, scusiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:07 schreef Mokkels het volgende:
[..]
In dat lijstje waar de kcal enzo bij staan? Dat zijn er 3.
Ah oke! Nee dat zijn melba toastjes (1 zakje van 6) met filet american 's avonds als snack.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haalde toastjes en crackers door elkaar, scusi
Wat een dag heb jij... Mijn afspraak was net maar liefst een uur en een kwartier te vroeg en dus moest mijn hele planning om. Daar heb ik zo'n hekel aan... roept mijn leidinggevende aan de ene kant dat ik wat meer moet plannen, doen mensen dat soort dingen. Brrt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker handig weer
Dat is echt een geweldig T idee! Net als een beschuit onder de aardbeien trouwens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ah oke! Nee dat zijn melba toastjes (1 zakje van 6) met filet american 's avonds als snack.
ik had ze lekker laten wachten. Tenzij je verder geen andere afspraken hebt maar dan maakt t ook niet uit...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een dag heb jij... Mijn afspraak was net maar liefst een uur en een kwartier te vroeg en dus moest mijn hele planning om. Daar heb ik zo'n hekel aan... roept mijn leidinggevende aan de ene kant dat ik wat meer moet plannen, doen mensen dat soort dingen. Brrt!
Wat een pech bij jou in de buurt en bij jou! Het zit vast in de lucht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt een geweldig T idee! Net als een beschuit onder de aardbeien trouwens.
Er is zojuist een ontploffing geweest vlakbij ons huis. Grote brand nu, trauma-heli ter plaatse enzoVannacht werd onze buurman al in een ambulance gehesen. En zijn kat ontsnapte ook nog
Ik geloof dat ik mazzel heb gehad dat ik mijn vriend geen lichaam vol glasscherven heb gegeven net
Allemachtigquote:
Ik hoop maar dat er niemand gewond is geraaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet precies waar ik wel op hoop maar in ieder geval niet dat het weer zo'n malloot met geldproblemen is die zijn gaskraan openzet en een mega-explosie veroorzaakt wanneer hij de deur open doet voor de deurwaarder. Dat was een paar jaar geleden in dezelfde wijk.
Tijd voor rauwkost.
+ 1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er niemand gewond is geraakt
Dat is dus het punt. Geen afspraken, wel dingen die ik moet doen voor bepaalde tijdstippen. Het gaat niet eens om het foutje, maar ik vind het dan zo rot van mezelf dat ik er even compleet de kluts van kwijt ben en bovendien het overleg inhoudelijk nog niet voorbereid had. Gelukkig waren ze erg begripvol dat ze een kwartier moesten wachten terwijl ik me nog even snel voorbereidde en een ruimte zocht waar plek was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ze lekker laten wachten. Tenzij je verder geen andere afspraken hebt maar dan maakt t ook niet uit...
Er is een traumaheli ter plaatse geweest dus ik ga maar voor de hoop dat die op tijd was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er niemand gewond is geraakt
Dafuq...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig!Wat een klap moet dat geweest zijn!
Hoorde je het?
Over traumaheli gesproken.
Een vriend van mij heeft afgelopen vrijdag het klassieke bizarre nieuws uit de krant mee gemaakt:
Hij kwam thuis, betrapte zijn vrouw met een ander in bed, die kerel schrok, is van het balkon gesproken, 1 hoog, verkeerd terecht gekomen, traumaheli erbij, in coma geraakt en die avond nog overleden...
Heb niets gehoord maar we zitten op kantoor en dat is 4 kilometer verderop.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoorde je het?
Een vriend van mij heeft afgelopen vrijdag het klassieke bizarre nieuws uit de krant mee gemaakt:
Hij kwam thuis, betrapte zijn vrouw met een ander in bed, die kerel schrok, is van het balkon gesproken, 1 hoog, verkeerd terecht gekomen, traumaheli erbij, in coma geraakt en die avond nog overleden...
Had ik ook gisteren. Tot ik de serie Spartacus ging kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:01 schreef Lonaa het volgende:
L_S...
Ik heb een soort onverzadigbare trek, vind het heel vervelend. Ik blijf maar aan eten denken.
Dafuq.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoorde je het?
Ik ga zo ook maar film kijken of boek lezen ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Had ik ook gisteren. Tot ik de serie Spartacus ging kijken
Hier, lekker bloederig. Al valt deze nog mee, kan even niets anders vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar film kijken of boek lezen ofzo.
Eerst de huisdieren kammen en stofzuigen. Haarballen.
wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoorde je het?
Bedankt maar helaas. Zolang het niet op m'n bord spettert heb ik er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier, lekker bloederig. Al valt deze nog mee, kan even niets anders vinden.
Ik kan ook beter op kantoor zitten inderdaad. Vrije dagen zijn altijd moeilijk voor mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben dieettechnisch echt zo blij dat ik elke dag van 9 tot half 6 in mijn kantoortuin zit![]()
Het enige eetbare hier is dat wat ik zelf mee breng. De AH to Go zit op 15 minuten lopen en dus te ver voor impuls-snaaierij en snoeppotten zijn er niet.
De laatste week van mijn vakantie waren we gewoon thuis en dan heb ik echt totaal geen eetritme en stop ik gewoon alles wat op mijn pad komt gedachteloos in m'n muil
Daar kan ik je helaas verder niet mee helpenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bedankt maar helaas. Zolang het niet op m'n bord spettert heb ik er geen moeite mee.
En zolang ik het nog van m'n bord kan vegen denk ik niet dat ik op hou met eten.
Ik moet gewoon niet meer uit mijn doos bloeden.
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoorde je het?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoorde je het?
Als ik moet werken is niet snaaien ook een stuk makkelijker, maar aan de andere kant nemen collega's ook weer van alles mee (snoep, gebak, koeken etc).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan ook beter op kantoor zitten inderdaad. Vrije dagen zijn altijd moeilijk voor mij.
Ik ben naar de sportschool geweest en heb de afgelopen maand geen dag van mijn planning gemist (okok, 1 dag, maar toen zat ik in Rotterdam)quote:
Ja, ik kan al anderhalve dag de verleiding weerstaan om zinloze rommel te bestellenquote:
De maden in de groene container zijn vliegen geworden. Geen maden meer dus!quote:
Jij bent mijn voorbeeld!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben naar de sportschool geweest en heb de afgelopen maand geen dag van mijn planning gemist (okok, 1 dag, maar toen zat ik in Rotterdam)![]()
Ik heb al 9 dagen achter elkaar Jillian level 1 gedaan en hoef dus nog maar 1 dag voor ik een subdoel kan afvinkenquote:
Mijn bestelling bij Wehkamp met sportspullen is net afgeleverdquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben naar de sportschool geweest en heb de afgelopen maand geen dag van mijn planning gemist (okok, 1 dag, maar toen zat ik in Rotterdam)![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De maden in de groene container zijn vliegen geworden. Geen maden meer dus!
workout 1:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent mijn voorbeeld!![]()
Wat doe je allemaal in de sportschool?
twee?! Ik denk dat ik na 1 al dood benquote:
Ik had het er een tijdje geleden in het Slanktopic nog over, dat ik erg zat te twijfelen tussen 'gewoon genoeg bewegen' (dus bijv. veel wandelen, altijd de trap verkiezen boven de lift, dat soort dingen) en regelmatig en intensief sporten. Ik kon dat laatste niet echt meer opbrengen en de literatuur die ik las leek aan te geven dat vooral het eerste belangrijk was. Maar nu heb ik toch voor dat laatste gekozen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er hangt echt een sportvibe hier de laatste tijd, leuk!
Ja, maar normaal doe ik er eentje nadat ik overdag 5km heb gelopen, dus dan moet twee na elkaar wel kunnen. Doe ik gewoon level 1 en dan 2 erachteraan. vlgs mij moet dat best kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
twee?! Ik denk dat ik na 1 al dood ben
Oh, dus je bent vooral met losse gewichten bezig? Bij ons in de sportschool hangt daar meestal een groepje mannen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
workout 1:
Squats
Benchpress
Barbell row
workout 2:
Deadlift
Lat pull down (omdat een gewone pull up niet te doen is met mijn gewicht)
Overhead shoulder press (dumbbells)
En die 3 alternerend. En ik doe een warming up op de crosstrainer en na de krachttraining nog wat cardio (waar ik maar zin in heb).
Ik snap niet dat je zo kan sporten als een baas en dan nog te zwaar kan zijn (ofja, ik snap het wel maar het is zo zondequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar normaal doe ik er eentje nadat ik overdag 5km heb gelopen, dus dan moet twee na elkaar wel kunnen. Doe ik gewoon level 1 en dan 2 erachteraan. vlgs mij moet dat best kunnen.
Dat doe ik ook, en ik fiets gewoon naar mijn werk. Dus ik beweeg eigenlijk best al aardig, en daarnaast ben ik dus gaan sporten. Mijn doel is om te proberen ongeveer zo strak en slank te worden als ik 8 jaar geleden was. Geen overdreven moeilijk doel, in principe. Behalve dat ik acht jaar geleden nog onder de 40 was en nu erboven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar je kan nog steeds er naast wandelen en trappen nemen natuurlijk! Dat doe ik ook.
Ewquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer ook zoveel mogelijk te wandelen. Maar ik sport liever dan dat ik de trap neem. Ik ben gisteren met de auto naar de supermarkt gegaan die 500 meter van mijn huis is
Ja, doe ik ook, hoor! En ook gezond eten. Maar ik vond eigenlijk dat dat genoeg moest zijn, vooral omdat sporten moeilijk in te plannen bleek. Maarja, wat dat betreft is dat net als met gezond eten: soms valt het allemaal enorm zwaar omdat je hoofd er om welke reden dan ook niet naar staat. En als die knop dan eenmaal om is, is het ineens zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Oh, maar je kan nog steeds er naast wandelen en trappen nemen natuurlijk! Dat doe ik ook.
Ja, bij ons dus ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dus je bent vooral met losse gewichten bezig? Bij ons in de sportschool hangt daar meestal een groepje mannen.
Ja dat! Jij bent echt actief, BE!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo kan sporten als een baas en dan nog te zwaar kan zijn (ofja, ik snap het wel maar het is zo zonde) als jij twee maanden binnen de lijnen zou blijven qua eten heb je maat 38!
Ik vond een klein beetje regen en een klein beetje migraine een goed excuus. In hindsight was het dat absoluut niet en was ik gewoon lui.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, bij ons dus ookEn dus durfde ik eerst absoluut niet, maar na de hulp van
Noek
toch aan begonnen en nu zie ik dus ook dat dat groepje mannen voor 80% uit kereltjes bestaat die totaal niet weten wat ze doen (en hun zooi nooit opruimen
). Zag er vandaag ook weer één een oefening zo verkeerd uitvoeren dat hij kans maakt op schouderletsel en nekletsel. Moet ik daar dan iets van zeggen? Niet mijn probleem eigenlijk...
Nu dus niet eng meerEn ik doe gewoon mijn ding en krijg soms een goedkeurende blik van een andere sporter in die hoek
En de vrouw die ik altijd van ver af bewonderde en die daar ook traint praat nu zelfs tegen me
Maar ze is echt al heel veel afgevallen natuurlijk! En omdat ze zoveel sport kan ze zo nu en dan eens de mist in gaan en nog steeds op gewicht blijvenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap niet dat je zo kan sporten als een baas en dan nog te zwaar kan zijn (ofja, ik snap het wel maar het is zo zonde) als jij twee maanden binnen de lijnen zou blijven qua eten heb je maat 38!
Mijn grootste wens is om zo'n sportief mens te worden dat alles naar binnen kan schuiven om het er daarna gewoon weer af te sporten. Lijkt me waanzinnig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze is echt al heel veel afgevallen natuurlijk! En omdat ze zoveel sport kan ze zo nu en dan eens de mist in gaan en nog steeds op gewicht blijven
Haha, ja, dat hoekje vind ik nog niet heel uitnodigend. Ik vind het wel stoer met gewichten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik vind het stoer. Lijkt me ook wel leuk om me t.z.t. eens in dat gedeelte van de sportschool te begeven. Ik vond ons al heel stoer toen we gister vrije oefeningen gingen doen.
Oh dat is absoluut waar, daar heb ik ook ontzettend veel respect voor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze is echt al heel veel afgevallen natuurlijk! En omdat ze zoveel sport kan ze zo nu en dan eens de mist in gaan en nog steeds op gewicht blijven
Trust me, ain't ever gonna happen. Als dat er nooit in heeft gezeten komt dat nu ook niet meer ineensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn grootste wens is om zo'n sportief mens te worden dat alles naar binnen kan schuiven om het er daarna gewoon weer af te sporten. Lijkt me waanzinnig.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
!
Ik vind het stoer. Lijkt me ook wel leuk om me t.z.t. eens in dat gedeelte van de sportschool te begeven. Ik vond ons al heel stoer toen we gister vrije oefeningen gingen doen.
Nou ja, ik zit bij zo'n goedkope sportschool zonder begeleiding en daardoor ben ik veel gaan lezen over de juiste manier van krachttraining. Dan lees je keer op keer weer dat compound oefeningen (oefeningen waarbij je veel spiergroepen tegelijk traint) met losse gewichten de beste manier zijn voor krachttraining. Nog een tijdje genegeerd en uiteindelijk toch de sprong maar gewaagd. Had ik dat maar eerder gedaan, want ik vind dit veel leuker (uitdagender!) dan een beetje aanmodderen op die machines. Daarbij is dit een stuk snellerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
!
Uhuh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook al 3x mijn gewicht afgevallen in totaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh.En als ik alles wat ik ben afgevallen sinds 2010 er niet in stapjes zo hier en daar weer aan heb gevroten en weer af heb gekregen en er weer aan heb gevroten, dan had ik ook al lang 70kg kunnen wegen.
![]()
Seriously, ruggegraat is mij vreemd...
Je bent heus niet de enige BE-tje, er zitten hier meerdere veelplegersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh.En als ik alles wat ik ben afgevallen sinds 2010 er niet in stapjes zo hier en daar weer aan heb gevroten en weer af heb gekregen en er weer aan heb gevroten, dan had ik ook al lang 70kg kunnen wegen.
![]()
Daar had ik het met mijn buurman pas ook over en hij zei hetzelfde. Ik denk dat ik het tijdens de follow-up eens ter sprake ga brengen bij de trainer. Dan kan die meteen wat oefeningen laten zien en het ijs breken, zeg maar. Hij is ook een voorstander van vrije oefeningen en daarvan las ik vandaag dat ze een betere work-out vormen dan de geïsoleerde oefeningen op apparaten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik zit bij zo'n goedkope sportschool zonder begeleiding en daardoor ben ik veel gaan lezen over de juiste manier van krachttraining. Dan lees je keer op keer weer dat compound oefeningen (oefeningen waarbij je veel spiergroepen tegelijk traint) met losse gewichten de beste manier zijn voor krachttraining. Nog een tijdje genegeerd en uiteindelijk toch de sprong maar gewaagd. Had ik dat maar eerder gedaan, want ik vind dit veel leuker (uitdagender!) dan een beetje aanmodderen op die machines. Daarbij is dit een stuk sneller
Ik ben de oprichter van de dieetclub op FOK! *kras*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Je bent heus niet de enige BE-tje, er zitten hier meerdere veelplegers![]()
Ik weet niet of dat er nooit in heeft gezeten eigenlijk. Ik heb vanwege een whiplash jaren niet gesport en eigenlijk weinig uitgevreten en ik kwam maar heel weinig aan terwijl ik echt niet gezond at. Toen kreeg ik schildklierissues en kwam ik een kilo of 5 aan voor het echt een groot probleem werd en ik 20 kilo aankwam in 3 maanden. Nu ben ik energiek, sportief en ben ik gek op gezond eten. Ik hou nog even hoopquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trust me, ain't ever gonna happen. Als dat er nooit in heeft gezeten komt dat nu ook niet meer ineens
als het er wel ooit in heeft gezeten is er inderdaad nog hoopquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat er nooit in heeft gezeten eigenlijk. Ik heb vanwege een whiplash jaren niet gesport en eigenlijk weinig uitgevreten en ik kwam maar heel weinig aan terwijl ik echt niet gezond at. Toen kreeg ik schildklierissues en kwam ik een kilo of 5 aan voor het echt een groot probleem werd en ik 20 kilo aankwam in 3 maanden. Nu ben ik energiek, sportief en ben ik gek op gezond eten. Ik hou nog even hoop
Heel herkenbaar voor de meesten hier, denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu ben ik energiek, sportief en ben ik gek op gezond eten. Ik hou nog even hoop
Ik weet het niet zeker. Ik ben nu natuurlijk veel ouder en heb natuurlijk de stofwisseling van iemand van mijn leeftijd. Plus allemaal ooit lege vetcellen die zich makkelijk zullen vullen. En ik weet ook niet of ik vroeger nou zo sportief was omdat ik mijn ouders wilde ontvluchten of omdat ik echt sportief was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het er wel ooit in heeft gezeten is er inderdaad nog hoop
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Ik merk het aan mezelf ook wel. Als je kijkt naar mijn verleden, zou je ook denken dat het er eenvoudigweg niet in zit. Altijd overgewicht gehad, nooit echt gesport (behalve paardrijden dan), enorme weerzin tegen gymen, rennen en alles wat daarmee te maken had. Ik ben in mijn vroege twintiger jaren enorm veel afgevallen en al ben ik nu nog zwaarder dan ik wil zijn - ik heb altijd het merendeel van die kilo's eraf gehouden. En hoewel de drempel om te gaan sporten voor mij wel hoog kan zijn - ik kán het prima en in me schuilt iemand die houdt van duursporten en goed kan afzien. Je kunt jezelf dus best opnieuw uitvinden, daar ben ik van overtuigd!
Ik kwam mijn oude gymleraar (waar ik echt een hekel aan had) laatst tegen in de sportschool. Hij is nog meer 'gegroeid' dan mij in die tijd dat ik hem niet heb gezien. En hij sport dus 'elke dag'. Moest wel eventjes gniffelen daarom omdat hij altijd zo neerbuigend deed. (En meiden met dikke tetten + korte/inkijk shirtjes kregen bij hem sowieso meer punten)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
Ik was het kneusje bij gym en haatte sport. Nu ben ik een hardloopfreakm'n gymleraar van toen zou zeer verbaasd zijn!
Te veel oud leraren daarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef Mokkels het volgende:
Ik kwam mijn oude gymleraar (waar ik echt een hekel aan had) laatst tegen in de sportschool. Hij is nog meer 'gegroeid' dan mij in die tijd dat ik hem niet heb gezien. En hij sport dus 'elke dag'. Moest wel eventjes gniffelen daarom omdat hij altijd zo neerbuigend deed. (En meiden met dikke tetten + korte/inkijk shirtjes kregen bij hem sowieso meer punten)
Ja daarom! Ik herkende hem niet eens tot hij z'n mond los trok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Te veel oud leraren daarEn hij zou toch moeten weten hoe je een goed figuur kan houden
Met lege handen voelt zo vreemdquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan die stukken met gewichten natuurlijk prima met andere voorwerpen doen. Of met lege handen
andere voorwerpen pakken. Blikken soep ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met lege handen voelt zo vreemd. + er zijn oefeningen bij die dan volgens mij vrijwel geen effect hebben.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, maar cm voor cm zegt me ook minder dan een broek die ineens uit kan zonder de knoop los te maken.
Laat mij m'n onsjes maar bij houden. Hoewel ik nu al drie dagen alleen 's avonds gestaan heb en wegens tegenvallende resultaten dus niet 's ochtends.
Overigens wel exact hetzelfde die drie dagen. Maar helaas wel ruim een kilo meer dan vorige week.
Ik haat weekendjes weg en doe het nooit meer!
Klopt, en dat hou ik bij mijn kleren dan ook vanzelf wel bij, maar door m'n intolerantie ben ik nogal vaak 'opgeblazen', zeker rond m'n buik. Daar zou ik heel gefrustreerd van raken geloof ik...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Toch zegt maat meer dan gewicht, dieettechnisch
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik haat weekendjes weg en doe het nooit meer!
Ja, we vliegen zaterdagochtend, maar slapen vrijdag dus al bij mijn moeder, omdat die dichter bij Dusseldorf woont. Daarnaast moet ik vanochtend, morgen t/m 's avonds en vrijdag tot een uur of vijf werken. Dus vanavond moeten de tassen helemaal klaar staan. De laatste dingetjes kunnen dan in de handbagage vrijdag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat zaterdag toch pas? Of zit ik er naast?
Ja, maar ik zat eindelijk weer een weekje onder die stomme 90 en nu weer er boven. En dat is stom.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]joh, wat is nou een kilo. Over een week is die weg.
ja, daar kan ik ook weer helemaal in komen. Ik zeg: schade beperken tot aan verkansie en daarna gewoon de schouders er stevig onderquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat eindelijk weer een weekje onder die stomme 90 en nu weer er boven. En dat is stom.
Want ik ga over 4 weken op vakantie en dan had ik 85 willen wegen.![]()
#eigenschuld
Ha, ik vlieg ook zaterdagochtend vanaf Düsseldorf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, we vliegen zaterdagochtend, maar slapen vrijdag dus al bij mijn moeder, omdat die dichter bij Dusseldorf woont. Daarnaast moet ik vanochtend, morgen t/m 's avonds en vrijdag tot een uur of vijf werken. Dus vanavond moeten de tassen helemaal klaar staan. De laatste dingetjes kunnen dan in de handbagage vrijdag.
Joh, minimeet? Wij vliegen om half elf naar Parijs... Daar is de eerste tussenstopquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, ik vlieg ook zaterdagochtend vanaf Düsseldorf.
waarom slik je die troep zonder absolute noodzaak?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo zeg, voel ik me even een partij wazig. Ik neem voor ik naar bed ga en 's ochtends altijd een pil om mijn nekspieren te ontspannen. Dat is toevallig een antidepressivum. En vannacht droomde ik dus met dat ik mijn pil niet had ingenomen en heb er nog een bij gepropt in mijn slaap. Nu voel ik me niet zo jofel
Is tegenwoordig vrij normaal. Dat is toevallig een leuke bijwerking van dat spul. Ik slik 20 mg per dag, ik geloof dat mensen die dit tegen depressies slikken 140 mg ofzo slikken (gemiddeld). Maar ik was het een paar maanden geleden een keer vergeten bij een logeerpartij en ik voelde me toch kut, niet normaal meer. Ik ben echt wel verslaafd aan dat spul.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Antidepressiva om je spieren te ontspannen ja? Dan kan ik me voorstellen dat je je crap voelt
Wie zegt dat er geen absolute noodzaak isquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
waarom slik je die troep zonder absolute noodzaak?
ik slikte 20 mg per dag tegen stemmingswisselingen en heb me twee maanden verfuckt gevoeld! Da's echt geen kattenpisquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is tegenwoordig vrij normaal. Dat is toevallig een leuke bijwerking van dat spul. Ik slik 20 mg per dag, ik geloof dat mensen die dit tegen depressies slikken 140 mg ofzo slikken (gemiddeld). Maar ik was het een paar maanden geleden een keer vergeten bij een logeerpartij en ik voelde me toch kut, niet normaal meer. Ik ben echt wel verslaafd aan dat spul.
Ga toevallig volgende week aan de huisarts vragen of ik eens kan proberen om een pilletje minder te slikken.
Nou ja, het ligt er aan van welk middel natuurlijk. Maar afkicken van AD is inderdaad echt verschrikkelijk. Ik heb een paar maanden geleden een paar angstige nachten doorgemaakt omdat mijn beste vriendin helemaal over de floss ging, wegliep, zelfmoordpogingen deed, etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik slikte 20 mg per dag tegen stemmingswisselingen en heb me twee maanden verfuckt gevoeld! Da's echt geen kattenpis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |