abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128217475
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_128217502
Trusten!
Spoilers!
pi_128226907
Ik ben net zo zwaar als 2 weken geleden. :(
Hoop maar dat het door mijn menstruatie komt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128227386
Goedemorgen :W
Weet iemand wanneer het zomer wordt? -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:27:07 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128227425
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

da's toch geen slecht lijstje? Vanwege die kokosrotsjes? Het enige commentaar dat ik daar op kan geven is dat ik kokos ontzettend smerig vind :')
Vanwege kokosrotsjes, amper eiwitten, geen fruit... Uiteindelijk wel flink gesport, wat een klotewerk om die kast uit elkaar te halen, drie verdiepingen naar beneden te slepen, in de auto, uit de auto, nog een verdieping naar beneden en daarna de auto terug te brengen. Was helemaal kapot gisteravond, maar heb net zo hard gewerkt als vriendlief en ben wel heel blij met de kast :)

quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

godsamme ja O+
Gabor schoenen kopen O+
Capribroeken dragen O+
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen O+
Mijn epilady weggooien *O*
Ik heb anders retesexy laarzen en pumps van Gabor hoor... het is echt niet allemaal hopeloos. Maar verder moet het allemaal best kunnen, nu je geen kerel meer hoeft binnen te halen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik snoep op een week nog best wat, maar ik doe het maar op 1 dag in de week (als ik aan het lijnen ben). Dieettechnisch is het beter om op 1 dag 1 zak chips weg te werken dan elke dag een klein bakkie. Dus laten we zeggen, een zak chips en een reep chocolade per week, zoiets?
Ik vind een hele zak chips en een hele reep chocolade op 1 dag eigenlijk nog best heel veel :X . Ik vind dat je echt niet alles hoeft te laten, maar een zak chips is gewoon een hele dag aan kcal's die je erbij eet. En ik vraag me af of je dan na een halve zak echt nog bewust aan het genieten bent van de tweede helft. Soms is echt heel blij zijn met een klein beetje net zo fijn als gedachteloos voor de tv een hele zak wegeten. Komkommer, worteltjes, snoeptomaatjes, selderij, paprika... en dan met een lekkere yoghurtdip is trouwens ook fijn snoepen. Of stukjes volkoren turks brood met tzatziki.

Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien vriendjelief at per ongeluk al het brood op, dus heb er twee van hem gejat voor de lunch, want er was verder natuurlijk niks in huis, zo vlak voor de vakantie
T: Een appel.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 1 grillworst en 1 vlokken die laatste twee dus gejat van vriendjelief 1/3 komkommer, bosje radijsjes.
T: Nog een appel en wrs de tweede helft van de radijsjes of een stuk komkommer. Dat zal bij de lunch niet op gaan.
D: Gepofte aardappel, asperges, ham en een gekookt eitje.
T: Niks meer, is een flinke aardappel.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:28:10 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_128227436
Was je op me aan het filteren ofzo?
disclaimer
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:29:18 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128227453
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
Was je op me aan het filteren ofzo?
Ow joh, ik zie nu pas dat ik drie keer jou quote :) Consider it a compliment... ofzo? Verder was de eerste natuurlijk gewoon een reactie op jouw reactie op mijn post O-)

Gisterenochtend overigens 80,8. Vanochtend niet gewogen, donderdagochtend, na de paardrijles van woensdagavond, ga ik weer een poging wagen om de 7 te zien :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_128227499
Ik ben overigens dol op gedachteloos voedsel naar binnen schuiven. Serieus.
(en nee, stukjes groente op kauwen is best lekker, maar niet te vergelijken met een zak chips oid :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:35:43 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_128227561
Ik zeg trouwens zelf ook dat het best veel is. Toch snoep ik per saldo veel minder dan velen hier.
En een komkommer is niet fijn snoepen.... Een komkommer is water in vaste vorm. Smaakloze maagvulling. Daar eet ik ze voor :@
disclaimer
pi_128227634
Ik vind komkommer wel erg lekker :9 Vooral met azijn, olie, pezo en beetje suiker
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:06:21 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_128228012
Proef je dan nog wel komkommer? :D
disclaimer
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:07:23 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_128228039
Ik vind komkommers ook prima te nassen hoor. Maar om nou te zeggen dat ik even heerlijk van een paar plakjes komkommer ga zitten genieten... Nay :')
disclaimer
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:08:08 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_128228054
Tink, heb je de 7 al gezien gehad? Je gaat echt nog steeds zo goed, respect _O_
disclaimer
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:10:03 #14
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128228093
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Isabeau het volgende:
^^
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128228156
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Isabeau het volgende:
De zomer is hier O+ Hemelsblauw, zon en lekker warm al O+
Ja doei.
pi_128228162
Ik doe niks vandaag en ik ga proberen me niet vol te vreten. Hoe lastig.
pi_128228173
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe niks vandaag en ik ga proberen me niet vol te vreten. Hoe lastig.
Heel makkelijk. Gewoon niet doen. Heb je dingen in huis? Weggooien. Heb je niets in huis, niet halen.
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:15:10 #18
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128228184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Tink, heb je de 7 al gezien gehad? Je gaat echt nog steeds zo goed, respect _O_
Nee, hang er al weken net boven en had mezelf beloofd voor zaterdag een zeven te zien...

Overigens kan ik wel echt, echt genieten van plakjes komkommer en worteltjes met een beetje balsamico-azijn ofzo. Dat vind ik echt lekker. Net als een zelfgemaakt ijsje van magere yoghurt met wat citroensiroop of vers fruit.
pi_128228211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heel makkelijk. Gewoon niet doen. Heb je dingen in huis? Weggooien. Heb je niets in huis, niet halen.
Ik wil de deur niet uit, dus dat komt goed.
Verder heb ik geen ultiem ongezond voedsel in huis, dus dat is goed.
pi_128228233
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef motorbloempje het volgende:

De zomer is hier O+ Hemelsblauw, zon en lekker warm al O+
Kan je vragen of de zomer ook in Nederland langs wil komen? Alvast bedankt -O-
pi_128228260
Alleen als hij zich uit kan breiden, niet als hij dan moet verhuizen :+
Ja doei.
pi_128228315
Voorlopig lijstje van vandaag:
O: 1 zelfgesneden boterham met smeerkaas. Koffie.
T: Gedroogde pruimen (weer verstopt ;( )
L: Even kijken waar ik zin in heb.
T: Fruit
T: Uiensoep
D: Volkorenpasta, spinazie, champignons, zalmfilet.

S: van de bank naar de keuken lopen.
pi_128228343
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen als hij zich uit kan breiden, niet als hij dan moet verhuizen :+
De zomer kan overal tegelijk zijn :Y
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:27:18 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_128228384
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee, hang er al weken net boven en had mezelf beloofd voor zaterdag een zeven te zien...

Overigens kan ik wel echt, echt genieten van plakjes komkommer en worteltjes met een beetje balsamico-azijn ofzo. Dat vind ik echt lekker. Net als een zelfgemaakt ijsje van magere yoghurt met wat citroensiroop of vers fruit.
ik vind yoghurt met vers fruit toch echt een compleet andere gradatie dan een plak komkommer met azijn :D
En hopelijk gaat t lukken *O*
disclaimer
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:28:02 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128228403
Lijstje van vandaag:
O: smoothie
S: Jillian
T: 2 crackers met smeerkaas
L: 1 bruin met selleriesalade, 2 bruin met komijnenkaas
T: wortel, paprika, komkommer, 3 matzes met St Moret
A: Restjespasta met rode saus, spekkies, courgette, paprika, erwtjes, champignons
S: 2 x 45 min aquafit, 2 x 15 min baantjes
T: aardbeien of fruitsalade
Spoilers!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:30:41 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128228467
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind yoghurt met vers fruit toch echt een compleet andere gradatie dan een plak komkommer met azijn :D
En hopelijk gaat t lukken *O*
Dat hoop ik ook... Voel me vandaag goed, maar slaap wel al een paar nachten slecht en energieloos + niet even kunnen slapen op m'n werk = snaaizin. Nou weet ik dat dat mijn valkuil is voor vandaag, dus ik ga gewoon genoeg gezonde dingen eten en dan komt het vast goed. Verder vind ik m'n D echt jum en is daar helemaal niks mee, dus daar kan ik me op verheugen.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 09:50:41 #27
5428 crew  miss_sly
pi_128228892
Pijn is fijn :+
En het klopt, want ik voel me vreselijk voldaan dat ik toch maar lekker gesport heb, spierpijn heb en toch maar mooi gewoon op de fiets naar mijn werk ben. Goed bezig, al zeg ik het zelf :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:54:06 #28
386633 Adnap
I love Life !
pi_128228962
mijn lijstje voorlopig

O - 200 gr kwark met zelf samengestelde muesli
T- 1 gekookt ei en 1 cracker
L - 2 spelt met ham en mosterd + roomboter
T - tomaatjes en paprika
D- krieltjes uit de actifry, iets van vis en ik vermoed iets van roerbak groente
T - 1 beker melk of iets anders van zuivel
s - 1 uur fietsen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 10:01:53 #29
5428 crew  miss_sly
pi_128229101
O ja, lijstje:
(g)
O: magere yoghurt, halve banaan, cruesli en lijnzaad
T: 2x cracker met humus
L: 2 volkoren boterhamen met kipfilet, magere kaas, komkommer, cracker met halvajam
T: stukje kaas + augurk
D: pasta met zelfgemaakte tomatensaus met rundergehakt en champignons
S: anderhalf uur sportschool + uurtje/12 km fietsen

(v)
O: magere yoghurt, halve banaan, aardbeien, cruesli en lijnzaad
L: bruine bol filet americain + bruine bol rosbief
T: peer + magere fruityoghurt
D: nasi met satésaus en kroepoek
S: anderhalf uur/20 km fietsen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128229567
Mijn menstruatie doet deze keer echt niet aan half werk. Heel erg buikpijn, heel erg vermoeide benen en een permanent zere linkertiet. Dat had ik de vorige keer ook al, heel irritant. Ik heb ook al een fikse hoeveelheid chocola naar binnen gewerkt want het lijf schreeuwde erom :s
  dinsdag 25 juni 2013 @ 10:23:36 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128229583
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:01 schreef miss_sly het volgende:
O ja, lijstje:
(g)
O: magere yoghurt, halve banaan, cruesli en lijnzaad
L: 2 volkoren boterhamen met kipfilet, magere kaas, komkommer, cracker met halvajam
T: stukje kaas + augurk
D: pasta met zelfgemaakte tomatensaus met rundergehakt en champignons
S: anderhalf uur sportschool + uurtje/12 km fietsen

(v)
O: magere yoghurt, halve banaan, aardbeien, cruesli en lijnzaad
L: bruine bol filet americain + bruine bol rosbief
T: peer + magere fruityoghurt
D: nasi met satésaus en kroepoek
S: anderhalf uur/20 km fietsen
Mooie lijstjes ^O^
pi_128229770
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Zeester het volgende:
Mijn menstruatie doet deze keer echt niet aan half werk. Heel erg buikpijn, heel erg vermoeide benen en een permanent zere linkertiet. Dat had ik de vorige keer ook al, heel irritant. Ik heb ook al een fikse hoeveelheid chocola naar binnen gewerkt want het lijf schreeuwde erom :s
Ik probeer geen chocolade naar binnen te werken, maar ik leef en crepeer met je mee.
pi_128229808
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik probeer geen chocolade naar binnen te werken, maar ik leef en crepeer met je mee.
Ja, ik dacht gisteravond opeens 'Als ik er de hele avond aan ga denken en steeds 'een boterham met iets lekkers' of 'een slok chocomelk van mn huisgenootje' enzo ga nemen, ik mezelf beter gewoon het kopen en opeten van m'n lievelingsreep kan toestaan, en dat het dan klaar was. Helaas was die op (cappuccino van verkade), maar er waren wel andere mokka chocolaatjes.
pi_128229813
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Zeester het volgende:
Hoeveel is een fikse hoeveelheid chocola?
pi_128229823
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoeveel is een fikse hoeveelheid chocola?
Een reep dus. 100 gram.
pi_128229840
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, ik dacht gisteravond opeens 'Als ik er de hele avond aan ga denken en steeds 'een boterham met iets lekkers' of 'een slok chocomelk van mn huisgenootje' enzo ga nemen, ik mezelf beter gewoon het kopen en opeten van m'n lievelingsreep kan toestaan, en dat het dan klaar was. Helaas was die op (cappuccino van verkade), maar er waren wel andere mokka chocolaatjes.
Ik heb gisteren wel chocola gekocht. Puur. Want ik wilde brownies maken. :') Die heb ik nog niet gemaakt, maar ook de chocola nog niet aangeraakt. Wel heb ik HONGER. Of trek, dat kan ook. Of verveling. Of ik voel me gewoon ellendig omdat ik uit m'n doos lek.
pi_128229883
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Zeester het volgende:

[..]

Een reep dus. 100 gram.
Ai, de rest van de dag rustig aan?

@Lonaa je kan toch ook extra gezonde dingen eten als je honger/trek hebt? Van groente kan je veel eten voordat je aan je max kcal zit.
pi_128229899
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ai, de rest van de dag rustig aan?

@Lonaa je kan toch ook extra gezonde dingen eten als je honger/trek hebt? Van groente kan je veel eten voordat je aan je max kcal zit.
Meh, rest van de dag was ook niet zo top. Maar het is niet heel erg verder, vandaag ga ik gewoon weer normaal doen.
pi_128229900
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb gisteren wel chocola gekocht. Puur. Want ik wilde brownies maken. :') Die heb ik nog niet gemaakt, maar ook de chocola nog niet aangeraakt. Wel heb ik HONGER. Of trek, dat kan ook. Of verveling. Of ik voel me gewoon ellendig omdat ik uit m'n doos lek.
Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet? :@
Ja doei.
pi_128229918
WTF is er vandaag mis in mijn straat? :')

Gaat hier ff 4 man hard met elkaar op de vuist. wtf.
pi_128229960
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:

[..]

Meh, rest van de dag was ook niet zo top. Maar het is niet heel erg verder, vandaag ga ik gewoon weer normaal doen.
Goed zo *O*
pi_128229968
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet? :@
Mja, beetje gelijk heb je wel. Moet wel zeggen dat ik wb zoetigheid een redelijke beheersing heb hoor.
Brownies heb ik al zin in sinds ik weet dat mijn oven het weer doet. Of een ander taartje.
Chips moet ik bijv. echt niet in huis halen, en dat duoe ik dus ook niet.
pi_128229976
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Lonaa het volgende:
WTF is er vandaag mis in mijn straat? :')

Gaat hier ff 4 man hard met elkaar op de vuist. wtf.
In wat voor krachtwijk woon jij dan :o

En bij een vreetbui helpt het (bij mij) niet zo erg om groente te eten. Ik probeer het dan onder controle te krijgen met een extra boterham met kaas/pindakaas, een bakje kwark met aardbeien of iets anders wat ik lekker vind, wat vullend is en wat ook nog gezond is.
pi_128229979
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De makkelijkste oplossing :Y
De koelkast/voorraadkasten zijn hier op dit moment ook erg leeg _O-
pi_128229996
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed zo *O*
Maar het zou wel fijn zijn als m'n borst niet meer zo'n pijn deed. Het was vorige maand dus ook al zo, normaal was het altijd de dagen voor ik ongesteld werd dat m'n borsten pijn deden (vooral bij buik-slapen) maar nu dus opeens tijdens, en maar 1, en gewoon zeurderig gevoel continu :(.
pi_128230004
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En bij een vreetbui helpt het (bij mij) niet zo erg om groente te eten. Ik probeer het dan onder controle te krijgen met een extra boterham met kaas/pindakaas, een bakje kwark met aardbeien of iets anders wat ik lekker vind, wat vullend is en wat ook nog gezond is.
Pathmos in Enschede. :')_
Vanochtend was er ook al heisa op straat.
Ze staan er nog steeds en het is soort van dreigend. Staat inmiddels 10 man ofzo.
pi_128230005
Ik heb gewoon pure chocolade in huis *O* Al een week of zo. Best uniek, want vroeger moest alles in 1 dag op. Nu neem ik een blokje eens per 3 dagen en is het verder goed.
pi_128230006
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een boterham helpt bij mij ook beter inderdaad
Maar als je zegt dat je uit verveling eet kan je beter gewoon groente gaan knagen.
pi_128230010
Oh, de blauwhelmen zijn alweer gearriveerd. *O*
pi_128230028
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:

Pathmos in Enschede. :')_
Vanochtend was er ook al heisa op straat.
Ze staan er nog steeds en het is soort van dreigend. Staat inmiddels 10 man ofzo.
Foto's? O-)

Oh, mijn taille was vanmorgen onder de gezond-ongezond lijn _O_ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')