SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Vanwege kokosrotsjes, amper eiwitten, geen fruit... Uiteindelijk wel flink gesport, wat een klotewerk om die kast uit elkaar te halen, drie verdiepingen naar beneden te slepen, in de auto, uit de auto, nog een verdieping naar beneden en daarna de auto terug te brengen. Was helemaal kapot gisteravond, maar heb net zo hard gewerkt als vriendlief en ben wel heel blij met de kastquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch geen slecht lijstje? Vanwege die kokosrotsjes? Het enige commentaar dat ik daar op kan geven is dat ik kokos ontzettend smerig vind
Ik heb anders retesexy laarzen en pumps van Gabor hoor... het is echt niet allemaal hopeloos. Maar verder moet het allemaal best kunnen, nu je geen kerel meer hoeft binnen te halenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme ja
Gabor schoenen kopen
Capribroeken dragen
Mijn haar op een stiekje OF nog korter knippen
Mijn epilady weggooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind een hele zak chips en een hele reep chocolade op 1 dag eigenlijk nog best heel veelquote:Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snoep op een week nog best wat, maar ik doe het maar op 1 dag in de week (als ik aan het lijnen ben). Dieettechnisch is het beter om op 1 dag 1 zak chips weg te werken dan elke dag een klein bakkie. Dus laten we zeggen, een zak chips en een reep chocolade per week, zoiets?. Ik vind dat je echt niet alles hoeft te laten, maar een zak chips is gewoon een hele dag aan kcal's die je erbij eet. En ik vraag me af of je dan na een halve zak echt nog bewust aan het genieten bent van de tweede helft. Soms is echt heel blij zijn met een klein beetje net zo fijn als gedachteloos voor de tv een hele zak wegeten. Komkommer, worteltjes, snoeptomaatjes, selderij, paprika... en dan met een lekkere yoghurtdip is trouwens ook fijn snoepen. Of stukjes volkoren turks brood met tzatziki.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien vriendjelief at per ongeluk al het brood op, dus heb er twee van hem gejat voor de lunch, want er was verder natuurlijk niks in huis, zo vlak voor de vakantie
T: Een appel.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 1 grillworst en 1 vlokken die laatste twee dus gejat van vriendjelief 1/3 komkommer, bosje radijsjes.
T: Nog een appel en wrs de tweede helft van de radijsjes of een stuk komkommer. Dat zal bij de lunch niet op gaan.
D: Gepofte aardappel, asperges, ham en een gekookt eitje.
T: Niks meer, is een flinke aardappel.
XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ow joh, ik zie nu pas dat ik drie keer jou quotequote:
^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Weet iemand wanneer het zomer wordt?
De zomer is hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Weet iemand wanneer het zomer wordt?
Heel makkelijk. Gewoon niet doen. Heb je dingen in huis? Weggooien. Heb je niets in huis, niet halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe niks vandaag en ik ga proberen me niet vol te vreten. Hoe lastig.
Nee, hang er al weken net boven en had mezelf beloofd voor zaterdag een zeven te zien...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Tink, heb je de 7 al gezien gehad? Je gaat echt nog steeds zo goed, respect
Ik wil de deur niet uit, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Gewoon niet doen. Heb je dingen in huis? Weggooien. Heb je niets in huis, niet halen.
Kan je vragen of de zomer ook in Nederland langs wil komen? Alvast bedanktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
De zomer is hierHemelsblauw, zon en lekker warm al
De zomer kan overal tegelijk zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen als hij zich uit kan breiden, niet als hij dan moet verhuizen
ik vind yoghurt met vers fruit toch echt een compleet andere gradatie dan een plak komkommer met azijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, hang er al weken net boven en had mezelf beloofd voor zaterdag een zeven te zien...
Overigens kan ik wel echt, echt genieten van plakjes komkommer en worteltjes met een beetje balsamico-azijn ofzo. Dat vind ik echt lekker. Net als een zelfgemaakt ijsje van magere yoghurt met wat citroensiroop of vers fruit.
Dat hoop ik ook... Voel me vandaag goed, maar slaap wel al een paar nachten slecht en energieloos + niet even kunnen slapen op m'n werk = snaaizin. Nou weet ik dat dat mijn valkuil is voor vandaag, dus ik ga gewoon genoeg gezonde dingen eten en dan komt het vast goed. Verder vind ik m'n D echt jum en is daar helemaal niks mee, dus daar kan ik me op verheugen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind yoghurt met vers fruit toch echt een compleet andere gradatie dan een plak komkommer met azijn
En hopelijk gaat t lukken
Mooie lijstjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:01 schreef miss_sly het volgende:
O ja, lijstje:
(g)
O: magere yoghurt, halve banaan, cruesli en lijnzaad
T: 2x cracker met humus
L: 2 volkoren boterhamen met kipfilet, magere kaas, komkommer, cracker met halvajam
T: stukje kaas + augurk
D: pasta met zelfgemaakte tomatensaus met rundergehakt en champignons
S: anderhalf uur sportschool + uurtje/12 km fietsen
(v)
O: magere yoghurt, halve banaan, aardbeien, cruesli en lijnzaad
T: 2x cracker met humus
L: bruine bol filet americain + bruine bol rosbief
T: peer + magere fruityoghurt
D: nasi met satésaus en kroepoek
S: anderhalf uur/20 km fietsen
Ik probeer geen chocolade naar binnen te werken, maar ik leef en crepeer met je mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Zeester het volgende:
Mijn menstruatie doet deze keer echt niet aan half werk. Heel erg buikpijn, heel erg vermoeide benen en een permanent zere linkertiet. Dat had ik de vorige keer ook al, heel irritant. Ik heb ook al een fikse hoeveelheid chocola naar binnen gewerkt want het lijf schreeuwde erom :s
Ja, ik dacht gisteravond opeens 'Als ik er de hele avond aan ga denken en steeds 'een boterham met iets lekkers' of 'een slok chocomelk van mn huisgenootje' enzo ga nemen, ik mezelf beter gewoon het kopen en opeten van m'n lievelingsreep kan toestaan, en dat het dan klaar was. Helaas was die op (cappuccino van verkade), maar er waren wel andere mokka chocolaatjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer geen chocolade naar binnen te werken, maar ik leef en crepeer met je mee.
Hoeveel is een fikse hoeveelheid chocola?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Zeester het volgende:
Mijn menstruatie doet deze keer echt niet aan half werk. Heel erg buikpijn, heel erg vermoeide benen en een permanent zere linkertiet. Dat had ik de vorige keer ook al, heel irritant. Ik heb ook al een fikse hoeveelheid chocola naar binnen gewerkt want het lijf schreeuwde erom :s
Een reep dus. 100 gram.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoeveel is een fikse hoeveelheid chocola?
Ik heb gisteren wel chocola gekocht. Puur. Want ik wilde brownies maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, ik dacht gisteravond opeens 'Als ik er de hele avond aan ga denken en steeds 'een boterham met iets lekkers' of 'een slok chocomelk van mn huisgenootje' enzo ga nemen, ik mezelf beter gewoon het kopen en opeten van m'n lievelingsreep kan toestaan, en dat het dan klaar was. Helaas was die op (cappuccino van verkade), maar er waren wel andere mokka chocolaatjes.
Ai, de rest van de dag rustig aan?quote:
Meh, rest van de dag was ook niet zo top. Maar het is niet heel erg verder, vandaag ga ik gewoon weer normaal doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ai, de rest van de dag rustig aan?
@Lonaa je kan toch ook extra gezonde dingen eten als je honger/trek hebt? Van groente kan je veel eten voordat je aan je max kcal zit.
Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel chocola gekocht. Puur. Want ik wilde brownies maken.Die heb ik nog niet gemaakt, maar ook de chocola nog niet aangeraakt. Wel heb ik HONGER. Of trek, dat kan ook. Of verveling. Of ik voel me gewoon ellendig omdat ik uit m'n doos lek.
Goed zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
Meh, rest van de dag was ook niet zo top. Maar het is niet heel erg verder, vandaag ga ik gewoon weer normaal doen.
Mja, beetje gelijk heb je wel. Moet wel zeggen dat ik wb zoetigheid een redelijke beheersing heb hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet?
In wat voor krachtwijk woon jij danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Lonaa het volgende:
WTF is er vandaag mis in mijn straat?![]()
Gaat hier ff 4 man hard met elkaar op de vuist. wtf.
De makkelijkste oplossingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je weet dat je een vreetbuitype bent, waarom ga je dan dingen als chocolade halen om brownies te maken? Doe dat dan gewoon niet?
Maar het zou wel fijn zijn als m'n borst niet meer zo'n pijn deed. Het was vorige maand dus ook al zo, normaal was het altijd de dagen voor ik ongesteld werd dat m'n borsten pijn deden (vooral bij buik-slapen) maar nu dus opeens tijdens, en maar 1, en gewoon zeurderig gevoel continuquote:
Pathmos in Enschede.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In wat voor krachtwijk woon jij dan
En bij een vreetbui helpt het (bij mij) niet zo erg om groente te eten. Ik probeer het dan onder controle te krijgen met een extra boterham met kaas/pindakaas, een bakje kwark met aardbeien of iets anders wat ik lekker vind, wat vullend is en wat ook nog gezond is.
Een boterham helpt bij mij ook beter inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In wat voor krachtwijk woon jij dan
En bij een vreetbui helpt het (bij mij) niet zo erg om groente te eten. Ik probeer het dan onder controle te krijgen met een extra boterham met kaas/pindakaas, een bakje kwark met aardbeien of iets anders wat ik lekker vind, wat vullend is en wat ook nog gezond is.
Foto's?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Pathmos in Enschede._
Vanochtend was er ook al heisa op straat.
Ze staan er nog steeds en het is soort van dreigend. Staat inmiddels 10 man ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |