abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2013 @ 21:28:33 #1
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128213267

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
  maandag 24 juni 2013 @ 21:29:12 #2
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128213302
kom op met het nieuws
  maandag 24 juni 2013 @ 21:29:24 #3
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128213310
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, je spreekt jezelf tegen in je mailtje, je gaat al voor de eigenaar haar keuze invullen, je wilt gewoon opzeggen en dan moet zij met een antwoord komen.
het beste is, blijven zeiken of aso gaan doen dat je eruit gegooid wordt
Zo dan?
quote:
Beste E...,

Laat ik beginnen met te vertellen dat ik het hartstikke fijn vind bij jullie, de persoonlijke behandeling en adviezen zijn echt geweldig. Maar het probleem is dat ik nu helaas toch begin tegen de belemmeringen van jullie sportschool aan te lopen, aangezien jullie minder op kracht zijn gericht (en meer op andere gebieden) dan de meeste anderen. In het begin leek me dit eigenlijk geen probleem, de sfeer was prima en dat vond ik erg belangrijk. Maar nu ik serieuzer met vrije gewichten begin te werken merk ik dat ik echt dingen mis als een squatrek, bankdruk rek maar ook bijvoorbeeld lat om aan op te trekken etc.

Nu valt het nog mee aangezien ik nog met relatief lichte gewichten werk, maar na een maand of 2 denk ik toch echt dat de gewichten te zwaar worden om zonder gevaarlijke kapriolen (zonder hulp van een rek). Tot deze conclusie was ik vandaag gekomen toen ik na het squatten erg veel moeite had de barbell weer van m'n rug af te krijgen over m'n hoofd.

Ik vraag me af of ik na deze paar weken toch nog zou kunnen veranderen van sportschool nadat de abonnementkosten tot nu toe zijn betaald. Mocht dit mogelijk zijn zou ik dit echt super vinden.

Alvast bedankt voor de reactie!

Met vriendelijke groet,
Dat van die squat is trouwens echt waar, de set voor die van de filmpjes kreeg ik echt een stress aanval doen ik dat ding bijna op m'n hoofd liet donderen :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 24 juni 2013 @ 21:31:48 #4
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128213443
quote:
Beste E...,

Een paar weken geleden heb ik mij aangemeld bij jullie sportschool, graag wil ik mijn abo opzeggen omdat ik hier niet vind wat ik zoek, te weinig apparatuur en te weinig trainingskennis

Alvast bedankt voor de reactie!

Met vriendelijke groet,
  maandag 24 juni 2013 @ 21:32:09 #5
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128213465
Werd tijd bitch!

Oké ik vond thuis koolhydraatarm brood en nu denk ik dus dat ik de holy grail onder de musclefarming heb gevonden. Voor de sceptici, de voedingswaarden:

Zie ik iets over het hoofd of hebben we nu allemaal een legaal kuurtje te pakken?

Referentiemateriaal (normaal volkoren):

BEASTMODE
  maandag 24 juni 2013 @ 21:34:02 #6
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 24 juni 2013 @ 21:34:20 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128213609
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Werd tijd bitch!

Oké ik vond thuis koolhydraatarm brood en nu denk ik dus dat ik de holy grail onder de musclefarming heb gevonden. Voor de sceptici, de voedingswaarden:

[ afbeelding ]

Zie ik iets over het hoofd of hebben we nu allemaal een legaal kuurtje te pakken?

[ afbeelding ]
So, ya man!
Confidence through competence
  maandag 24 juni 2013 @ 21:36:24 #8
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128213761
er zit wel 9 gr meer vet in dan gewoon brood
pi_128213810
brood is overrated
  maandag 24 juni 2013 @ 21:39:56 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_128213986
ik vind het er kaolosmerig uit zien
  maandag 24 juni 2013 @ 21:40:34 #11
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128214018
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

So, ya man!
Ik zie wat je doet hier. Maar in hoeverre is dit nu een wetenschappelijke keiharde feit?
BEASTMODE
pi_128214581
Susteren, waarom vraag je niet gewoon om een benchpress en powercage? Of heb je dat al gedaan?
pi_128214665
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Welkom to the club. Wat was je score? Ik had 440. Ik zou overigens goed nadenken voordat je een sust 250 in je bil steekt. TRT neem je voor het leven, en op lange termijn krijg je toch te maken met gevolgen als onvruchtbaareid en krimpende ballen.

Wellicht eens clomid proberen? Clomid schijnt prima te werken om je endogene T productie op te voeren naar normale tot hoge niveaus. Overigens schijnt nolva hier ook voor te werken en er zijn mensen die nolva aanraden boven clomid. Ik moet me nog een stukje beter inlezen voordat ik een keus maak, maar een SERM tijdelijk uitproberen lijkt me een stuk veiliger dan testosteron.

Ps. Mods, ik weet of deze discussie hier mag, dus edit maar als het moet.
Ik had 515 (17.9 nmol/l).

Ik hoef overigens niet goed na te denken voor ik sust 250 in m'n bil prik, dat was ik sowieso al niet van plan. M'n test is niet laag genoeg voor een huisarts/endo om mij op TRT te stoppen lijkt me (klinisch ben ik in orde), en als ik het eigen heft in handen zou moeten nemen zou dat geen sust 250 maar enth 500 zijn :')

Maar goed, ik blijf gewoon natty.

Voor nu
Of toch du vader?
  maandag 24 juni 2013 @ 21:52:35 #14
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_128214808
Hoe kom je erachter dat je laag test heb?
Wanneer beslis je dat te laten checken? welke klachten hadden jullie
  maandag 24 juni 2013 @ 22:07:00 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128215897
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik zie wat je doet hier. Maar in hoeverre is dit nu een wetenschappelijke keiharde feit?
Nouja, de mens is gemaakt om af en toe wat phyto oestrogenen binnen te krijgen, maar wel uit natuurlijke producten zoals Edamame en Tempeh. Hier zitten ook een hoop antioxidanten in, in Tempeh een hoop goede bacterieën etc.

Soja is al een stuk bewerkter en sojapoeder/sojameel, wat ze in het brood hebben gestopt, al helemaal.

Zou daarom sojamelk en/of sojabrood en/of sojapoeder iig niet tot 'staple food' in een dieet bombarderen. Af en toe edamame, Tempeh of zelfs Soja eten lijkt me niet schadelijk, en kan zelfs gezondheidsvoordelen opleveren.
Confidence through competence
pi_128216826
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Hiatus het volgende:
Hoe kom je erachter dat je laag test heb?
Wanneer beslis je dat te laten checken? welke klachten hadden jullie
Het lijkt me dingen als laat beginnen aan de puberteit, baardgroei, lichaamsbeharing, lengtegroei enz.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 24 juni 2013 @ 22:20:42 #17
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_128216950
quote:
Werd tijd bitch!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En het is nog lekkerder ook dan gewoon brood :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 24 juni 2013 @ 22:27:29 #18
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128217500
ZMA werkt beter dan ik had verwacht. Slaap echt diep, wel lastig dat je elke keer wakker wordt met een boomstam in je broek
  maandag 24 juni 2013 @ 22:27:41 #19
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128217515
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef stinkie het volgende:

[..]

En het is nog lekkerder ook dan gewoon brood :@
Ja, maar stereo zei net dat je er borstgroei van krijgt en je liters begint te lacteren ;(
BEASTMODE
pi_128217783
Ho wacht, borstgroei? Waar koop ik dat? :D
  maandag 24 juni 2013 @ 22:40:31 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_128218359
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef MarMar het volgende:
Ho wacht, borstgroei? Waar koop ik dat? :D
pls go
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 24 juni 2013 @ 22:43:44 #22
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128218592
quote:
Werd tijd bitch!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof, je hebt minder carbs, maar je hebt 220kcal/100g (normaal) tegen 280kcal/100g (carb arm). Dus....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128218801
Wat is een mogelijk alternatief voor brood & beleg wat ongeveer dezelfde functionaliteit heeft (als in, brood is zo gesmeerd en klaar om mee te nemen).
  maandag 24 juni 2013 @ 22:53:41 #24
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_128219203
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ja, maar stereo zei net dat je er borstgroei van krijgt en je liters begint te lacteren ;(
Ach wat weet hij er nou van :{

:@ :* stereo
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_128219296
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef MrGuma het volgende:
Wat is een mogelijk alternatief voor brood & beleg wat ongeveer dezelfde functionaliteit heeft (als in, brood is zo gesmeerd en klaar om mee te nemen).
Ligt eraan waarom het een alternatief moet zijn? Lowcarb? Anders gewoon zelfgemaakte volkoren wraps bijvoorbeeld, daar kan je in principe alles op pleuren wat je ook op brood doet en je kan ze prima invriezen als je een stapel gemaakt hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')