hipster alertquote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het pas zo laat populair werd. Ik had Thrift Shop en Cant hold us al zovaak geluisterd dat ze niet meer leuk waren, en toen kwam het pas in de top40 waardoor je er in kroegen en op de radio mee doodgegooid wordt. Betere zijn ook Make the Money & Hold your head up
Ja, dat wist ik, zeggen ze in dit nummer:quote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Wist je dat je macklemore op z'n Frans moet uitspreken, als mack - le - more dus
Verder vind ik dat ie wel mooie teksten heeft.
[..]
lowlands?
Maar als zij wel echt haar best heeft gedaan slaat het idd nergens op dat ie ouders dan boos wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef msacras het volgende:
En @LETMEIN:
Klopt, niks mis met havo, maarja, ze kón best vwo dus dan moest ze dat ook doen, aldus die ouders.
zou best kunnen, geen ideequote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, zeggen ze in dit nummer:
Jij bent ook homo?quote:
Echt? Nee zo zijn mn ouders echt niet. Teleurstelling enzo snap ik.. maar boos? Je wilt toch dat je kind gelukkig isquote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh zo, ja ik dacht dat je bedoelde dat ze boos zouden worden ofzo. Je hebt ouders die dat doen. Vriendinnetje van mij die is van 3vwo naar 4havo gegaan omdat vwo gewoon erg zwaar voor haar was, nou die ouders werden bóós! Sloeg echt helemaal nergens op.![]()
Ahh das wel balen ja, hij kan niet goed leren?
ik wil jouquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook homo?
Etsu, hier, nieuwe prooi.
lol nee ben heteroquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook homo?
dat staat er toch niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wil je niet, neem die gozer maar.
Nee mijn ouders ook niet, toen ik bleef zitten (wat gewoon door externe omstandigheden kwam, maar nog steeds blijven zitten) vonden ze het ook totaal geen punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Nee zo zijn mn ouders echt niet. Teleurstelling enzo snap ik.. maar boos? Je wilt toch dat je kind gelukkig is.
En ja met zn leren is niet veel mis, maar met zn hersenen wel om het maar zo te zeggen. Hij is gewoon super dom. Wel super lief. En hij doet zo hard zn best en dat is echt kut om te zien als ie dan zou blijven zitten
.
Maarja, hij heeft ook geen bijles gehad ofzo dus misschien kan het wel als ie paas lesjes zou volgen. Het gaat ook alleen over rekenen. Ja rekenen ja.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook homo?
gvdquote:
quote:
Wat jij zegt, is niet boeiend.quote:
Want?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Zomerwiet het volgende:
Gelukkig weet Etsu niet waar onze huizen staan
ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
Ik heb zin om weer eens uit te gaan eigenlijk
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Wat jij zegt, is niet boeiend.
[..]
Want?
quote:
hij komt je verkrachten in je slaapquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Zomerwiet het volgende:
Gelukkig weet Etsu niet waar onze huizen staan
Da's fijn, maar ik wil ook alleen vrienden blijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef hezdunnah het volgende:
Etsu ik vind je een leuke jongen maar ik wil vrienden blijven.
Ja, maarja. Daar is zo weinig in eigenlijk.. of 't zijn kutbaantjes maar het is geen mongooltje ofzo die alles wel prima vindtquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee mijn ouders ook niet, toen ik bleef zitten (wat gewoon door externe omstandigheden kwam, maar nog steeds blijven zitten) vonden ze het ook totaal geen punt.
Aw das wel balenen een heel erge praktijkgerichte opleiding?
Hij is niet welkom dan!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
hij komt je verkrachten in je slaap
ga je weer lekker foto's sturen zeker?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer er tegenaan!
Examenfeestjes <3
En dan ga je die hele waslijst aan feestjes langs?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
ga je weer lekker foto's sturen zeker?
ik ga vanavond er nog tegen aan met 6 hoofdstukken m&o en 4 hoofdstukken kunst, morgen 2 hoofdstukken wiskunde er doorheen knallen, en dan eindelijk vrij
genieten van die vrijheid, en hóe!
En als hij nou veel rekenbijles krijgt?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maarja. Daar is zo weinig in eigenlijk.. of 't zijn kutbaantjes maar het is geen mongooltje ofzo die alles wel prima vindt. Allemaal heel slecht geregeld hoor. Hij zat eerst op de praktijkschool en daar liep ie stage.. maar die stage die hij liep was helemaal geen werk
. Dus hij had er echt geen kut aan. Toen dus mbo niveau 1 wat dikke prima gaat op rekenen na
Ok.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nee, baas lelijk of course!
Mijn hossels worden vaak als veeteelt gezien namelijk!
picsquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nee, baas lelijk of course!
Mijn hossels worden vaak als veeteelt gezien namelijk!
Om vervolgens de volgende dag als een brakke hond te moeten werkenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ook, boeit me 0
kan je prima gewoon uitgaan en naar feestjes
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan ga je die hele waslijst aan feestjes langs?
Je neukt gozers van 50?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn neukmaatje. Wie is dat beest in je ui?
Niet dat wij weten. Ja, moeten we even kijken of ie dat niet gewoon kan krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
En als hij nou veel rekenbijles krijgt?
heeft hij iets van dyscalculie?
lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn neukmaatje. Wie is dat beest in je ui?
Inderdaad, en de helft van wat je leert is onzin wat je later niet eens nodig hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
Rekenen is ook gewoon kut, daar heb je rekenmachines voor.
dan doe je toch echt iets foutquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Om vervolgens de volgende dag als een brakke hond te moeten werkenIk haat dat echt
En tijdens het uitgaan al om 12 uur doodmoe zijn
Is niet echt wat waard imo
Jij had toch zo'n lijst gepost waarbij je 3 weken langs elke dag party hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
er is er weer een bijgekomen, zaterdag
maar van een andere school, en er komen 80 mensen ofzo, dus das wel leuk, nieuwe mensen leren kennen
Je ego telt niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben groot geschapen, dus je hoeft niet op mij te haten.
Ha, mocht je willen.quote:
Ik heb vast wel even tijd om een leuke foto te sturen om je jaloers te maken. Alhoewel M&O, kunst en wiskunde ook heel interessant en leuk klinken..:Pquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
ga je weer lekker foto's sturen zeker?
ik ga vanavond er nog tegen aan met 6 hoofdstukken m&o en 4 hoofdstukken kunst, morgen 2 hoofdstukken wiskunde er doorheen knallen, en dan eindelijk vrij
genieten van die vrijheid, en hóe!
Ach, alles kan!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet dat wij weten. Ja, moeten we even kijken of ie dat niet gewoon kan krijgen. Kan me haast niet voorstellen dat het niet gaat lukken. .maar ben niet echt subjectief natuurlijk
.
Ligt eraan wat je gaat doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Inderdaad, en de helft van wat je leert is onzin wat je later niet eens nodig hebt.
We zullen 't zien als jij je OV hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je ego telt niet.
[..]
Ha, mocht je willen.
je weet dat de hele samenleving is gebouwd op wiskunde?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Inderdaad, en de helft van wat je leert is onzin wat je later niet eens nodig hebt.
jaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n lijst gepost waarbij je 3 weken langs elke dag party hebt?![]()
Of iets in die richting dan
is het! pics zullen volgenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb vast wel even tijd om een leuke foto te sturen om je jaloers te maken. Alhoewel M&O, kunst en wiskunde ook heel interessant en leuk klinken..:P
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
jadeze week begin ik op donderdag/vrijdag/zaterdag, dan even rust, en dan woensdag er weer tegenaan
ja dat is waar, maar wij leren allemaal omwegen om een simpele berekening te berekenen, terwijl het ook met een simpel klein sommetje kan. slaat toch nergens op ?quote:
Maar nog steeds wiskundequote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
je weet dat de hele samenleving is gebouwd op wiskunde?
een eckte alfaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar nog steeds wiskunde
Zal er misschien aan liggen dat ik het niet kan :/
Jordy wil mij, dus ik denk dat dat wel goed komt.quote:
Ik heb toch heel iets anders gehoord, maar oke. Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy wil mij, dus ik denk dat dat wel goed komt.
Je moet dan ook het groter geheel zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar wij leren allemaal omwegen om een simpele berekening te berekenen, terwijl het ook met een simpel klein sommetje kan. slaat toch nergens op ?
Doen we sowieso hè, ik sleep Rock ook mee.quote:
Sleep 'm maar mee, halsbandje om alles. Vindt ie vast nog goed ook. Geven we hem gewoon een mac burger als beloning.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen we sowieso hè, ik sleep Rock ook mee.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
0/10 zou niet raken zelfs als ik hetero was gr
Ja.. dat is wel waar.. maarja, ik ga toch de zorg in ;pquote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet dan ook het groter geheel zien.Die simpele weg kwam niet uit de lucht vallen weet je. En als je later een technische studie gaat doen en zelf formules op gaat stellen is het handig als je de lastige manier kan herleiden tot de makkelijke manier.
Het was donker + ik was redelijk stonedquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
0/10 zou niet raken zelfs als ik lesbisch was gr
Jordy weet het alleen nog niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch heel iets anders gehoord, maar oke. Ik hoop het voor je.
Ja, maar hij zit in Narnia.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sleep 'm maar mee, halsbandje om alles. Vindt ie vast nog goed ook. Geven we hem gewoon een mac burger als beloning.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy weet het alleen nog niet.
[..]
Ja, maar hij zit in Narnia.
[..]
Moet je rekenen met medicatie.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Ja.. dat is wel waar.. maarja, ik ga toch de zorg in ;p
Ik snap 'mquote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy weet het alleen nog niet.
[..]
Ja, maar hij zit in Narnia.
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap 'm
ik vermoedde het al toen etsu begon over glittertjes en bloemetjes
maar voor jullie niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap 'm
ik vermoedde het al toen etsu begon over glittertjes en bloemetjes
maar voor jullie niet
mooie donkere foto ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Het was donker + ik was redelijk stoned
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
mooie donkere foto ook
en mooie fotosoep pet
Moet daar om 20:00 zijn, en als het een beetje meezit dan kan mijn pa me brengen want hij heeft een meeting in The Hague! Scheelt weer ¤¤¤quote:
Van haar facebook gepluktquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
mooie donkere foto ook
en mooie fotosoep pet
die foto ben jij tochquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
mooie donkere foto ook
en mooie fotosoep pet
Haha goed excuusquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Het was donker + ik was redelijk stoned
wrmquote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dan had ik er al lang een einde aan gemaakt!
typisch amerikaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-mag-meisjes-wc.html
Hoe de fuck kan je dat nou weten als je 6 bent?!
doekoes behouden, altijd fijnquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Moet daar om 20:00 zijn, en als het een beetje meezit dan kan mijn pa me brengen want hij heeft een meeting in The Hague! Scheelt weer ¤¤¤
Waarschijnlijk is dat jongetje gewoon dom en ooit het verkeerde toilet ingelopen. En dat blijft hij dan doen uit gewoonte. Die ouders gelijk van 'Omg, hij is transseksueel!quote:
Als je 6 bent weet je meestal al wel of je een jongen of een meisje bentquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-mag-meisjes-wc.html
Hoe de fuck kan je dat nou weten als je 6 bent?!
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je 6 bent weet je meestal al wel of je een jongen of een meisje bent
En toch blijf ik het vaag vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je 6 bent weet je meestal al wel of je een jongen of een meisje bent
Zonder die kerstbonus kon ik niet naar Indonesië, dus een beetje meer respect!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
ecocrisis
veroorzaakt door grote bonussen jwz gr gr
ik had trouwens een 7,5 voor m'n mondeling
Haha sowieso.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
ecocrisis
veroorzaakt door grote bonussen jwz gr gr
ik had trouwens een 7,5 voor m'n mondeling
niet 60quote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is 16.http://www.nu.nl/opmerkel(...)gratis-facelift.html
WTF MANquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik had ook pas op mijn 12de door dat ik homo was, maar misschien dat dat weer anders ligt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
hoezo?je weet toch zelf niet hoe het is om transgender te zijn?
oke leukquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Zonder die kerstbonus kon ik niet naar Indonesië, dus een beetje meer respect!
ja hequote:
ben jij ook homo?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ook pas op mijn 12de door dat ik homo was, maar misschien dat dat weer anders ligt.
teveel gezonnebankt en gerookt, das duidelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Jij en heteroseksueel? Haha, goeie grap.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Zomerwiet het volgende:
Zijn er ook heteroseksuele kerels in dit topic, of ben ik de enige?
Ik denk niet dat je geaardheid en transgenderseksualiteit kan vergelijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ook pas op mijn 12de door dat ik homo was, maar misschien dat dat weer anders ligt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij en heteroseksueel? Haha, goeie grap.
Sssst. je had beloofd het niet door te vertellenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij en heteroseksueel? Haha, goeie grap.
Present!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Zomerwiet het volgende:
Dat ik jouw sterretje heb omvormd? Ja, sorry.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Sssst. je had beloofd het niet door te vertellen
Natuurlijk ben je dat! Ik stalk je al maandenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
Hezdunnah denk je serieus dat ik die chick van die foto ben?
ohhhh dus jij was het die me dat petje opstuurde? Ik wist hetquote:Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je dat! Ik stalk je al maanden
jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
Hezdunnah denk je serieus dat ik die chick van die foto ben?
Maar ik verwacht ook niet van een 6-jarige dat hij er diep over na kan denken of zo. Meeste kinderen zijn gewoon kuddedieren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je geaardheid en transgenderseksualiteit kan vergelijken![]()
Geaardheid, verliefdheid, etc heeft te maken met hormonen die toch wel pas komen rond je 12e, met transgenders is dat niet zo. Je weet al wel of je een jongen of meisje bent heel vroeg, en als je lichaam daar niet bij klopt...
JNG / [JNG SC #743] Rockiej maakt een topic Iquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen die hun eigen naam als TT gebruiken
Ja, maar geef Willem niet de opdracht om me op te ruimen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
ohhhh dus jij was het die me dat petje opstuurde? Ik wist het
Valt mee hoor. Over je sekse hoef je ook niet echt niet diep na te denken meestal.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik verwacht ook niet van een 6-jarige dat hij er diep over na kan denken of zo. Meeste kinderen zijn gewoon kuddedieren.
Nee, je bent niet de enigequote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Zomerwiet het volgende:
Willem staat over 26 minuten voor je deurquote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ja, maar geef Willem niet de opdracht om me op te ruimen.
Ik weet dat hij volgende week uit de gevangenis komt en ik ben eerlijk gezegd een beetje bang voor hem
willem :squote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Willem staat over 26 minuten voor je deur
Nijverdal is wel een dom dorp hoor.quote:
WAT!quote:
Deze ziekte bestaat inderdaad. Ga je ook eerder dood aan omdat je zo snel oud wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft ook niks te maken met ouder worden, maar gewoon je huid?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze ziekte bestaat inderdaad. Ga je ook eerder dood aan omdat je zo snel oud wordt
Je zult zo in ieder geval geen last hebben van de verhoging van de alcoholleeftijdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze ziekte bestaat inderdaad. Ga je ook eerder dood aan omdat je zo snel oud wordt
Maar misschien ga je wel eerder dood omdat je huid zo is ofso.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Het heeft ook niks te maken met ouder worden, maar gewoon je huid?
Optimismequote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Je zult zo in ieder geval geen last hebben van de verhoging van de alcoholleeftijd
Nee als ik het goed heb maar weet dit niet zeker, dan word je van binnen ook ouder..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Het heeft ook niks te maken met ouder worden, maar gewoon je huid?
neh lijkt me nietquote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar misschien ga je wel eerder dood omdat je huid zo is ofso.
Ze heeft een huidziekte hoor, de rest van haar lichaam is gewoon 16 jaar. http://en.wikipedia.org/wiki/Cutis_laxaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ziekte bestaat idd, maar ik geloof dat dit geval alleen over de huid gaat! Maar dat maakt ook niet uit verder.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee als ik het goed heb maar weet dit niet zeker, dan word je van binnen ook ouder..
Ik weet dit niet zeker hoor. Maar zag een keer een meisje op tv die had dit ook volgens mij.
o, oke!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze heeft een huidziekte hoor, de rest van haar lichaam is gewoon 16 jaar. http://en.wikipedia.org/wiki/Cutis_laxa
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Die ziekte bestaat idd, maar ik geloof dat dit geval alleen over de huid gaat! Maar dat maakt ook niet uit verder.
veel plezierquote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef chapel24 het volgende:
Zo, chapel24 gaat biertjes drinken. Fijne avond iedereen!!!
Gelijk krijg je.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef chapel24 het volgende:
Jij ookquote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef chapel24 het volgende:
Words are verry Unnescaaarryyy !quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef duranduran332 het volgende:
#spatieloos,,
Thanks, nu heb ik Depeche Mode in me hoofd
naja goed idee wel, er staat maar een half bakkie zo groei ik nooitquote:
ben een meid dus kan niet :squote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Wat een coole naam. Wil jij mijn vriendje zijn?
Hoinquote:
Daag!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef hezdunnah het volgende:
Oja ik heb nog geen gedag gezegd: hoi iedereen
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef hezdunnah het volgende:
Oja ik heb nog geen gedag gezegd: hoi iedereen
spatieloos jij hebt wel manieren altijd zwaaien naar mijquote:
Ik ben gewoon liev.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
spatieloos jij hebt wel manieren altijd zwaaien naar mij
dan zou ik dolgraag je vriendje zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Maar als je wel een jongetje zou zijn?
snel poep het eruitquote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef hezdunnah het volgende:
Zit al over mn kcal heen en ik heb nog trek
Hoe dik ben je, dikkertje?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef hezdunnah het volgende:
Zit al over mn kcal heen en ik heb nog trek
waarom draagt ze geen bh :squote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooie dame voor een mooie avond!!
Nee, is goed te doen zo!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
ach misschien moet jij er eentje voor haar kopen
ik ben niet dik, had vandaag veel aardappels in de middag. training ging wel lekker daardoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe dik ben je, dikkertje?
Gewoon wat eiwitvols eten. En ga wat sporten daarna, maar met honger leven is nooit goed!
quote:
mag ik ook mee de klassen rond?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Jij mag op mijn feestje komen!!!!!
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hallo, wat betekent die Franse zin?
Wat betekent die Engelse zinquote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]It's by doing whatever that one becomes whoever
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]It's by doing whatever that one becomes whoever
quote:
google translate dat maarquote:
ik neem wel deodorant voor hem meequote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Graag. Maar m'n andere vriendje stinkt een beetje, ik weet niet of je dat erreg vindt?
ik nidtquote:
jammerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is iets te doen dat we geworden iedereen.
Snap het nog steeds niet
Zou hij dan nog een naamtopic voor zichzelf maken?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
Letop, LMI gaat lapo hunten. Ik voel het!
Niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
Letop, LMI gaat lapo hunten. Ik voel het!
duranduranquote:
O :Squote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Wat ben jij lief! Thuis moet hij altijd samen met de hond slapen, vandaar zijn stank.
We gaan het zienquote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou hij dan nog een naamtopic voor zichzelf maken?
De doos waarin ik woon is te klein voor twee personen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
O :S
waarom slaapt hij dan niet met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |