Ja, dat is heel sneu inderdaad, dat heb ik gelezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"En het feit dat hij het misschien gewoon niet kan"
Het is gewoon typisch dramagedoe, maar dan gay en straight omgedraaid.quote:
Oh dat die ik vergat.quote:
Thrift Shop gaat wel ergens over, dat we worden afgezet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat die ik vergat.
Same love![]()
Vind alleen Thrift shop niet zo leuk, gaat bijna nergens over.
Omdat het mensen zijn en ze het sneu vinden voor hem als hij niet meer zou kunnen. Want wat moet ie dan? En mn ouders zijn geen robots die dat kunnen verbergenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, dat is heel sneu inderdaad, dat heb ik gelezen.
Maar waarom zouden je ouders daar boos, of teleurgesteld op reageren? Iedereen heeft gewoon z'n eigen niveau, daar kan hij niks aan doen.
Wist je dat je macklemore op z'n Frans moet uitspreken, als mack - le - more dusquote:
lowlands?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon typisch dramagedoe, maar dan gay en straight omgedraaid.
Hmm.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Wist je dat je macklemore op z'n Frans moet uitspreken, als mack - le - more dus
Verder vind ik dat ie wel mooie teksten heeft.
[..]
lowlands?
Mek le morquote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Wist je dat je macklemore op z'n Frans moet uitspreken, als mack - le - more dus
Verder vind ik dat ie wel mooie teksten heeft.
[..]
lowlands?
Alleen jammer dat het pas zo laat populair werd. Ik had Thrift Shop en Cant hold us al zovaak geluisterd dat ze niet meer leuk waren, en toen kwam het pas in de top40 waardoor je er in kroegen en op de radio mee doodgegooid wordt. Betere zijn ook Make the Money & Hold your head upquote:
Ahh zo, ja ik dacht dat je bedoelde dat ze boos zouden worden ofzo. Je hebt ouders die dat doen. Vriendinnetje van mij die is van 3vwo naar 4havo gegaan omdat vwo gewoon erg zwaar voor haar was, nou die ouders werden bóós! Sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het mensen zijn en ze het sneu vinden voor hem als hij niet meer zou kunnen. Want wat moet ie dan? En mn ouders zijn geen robots die dat kunnen verbergen. Ze zullen absoluut niet boos zijn want hij doet hard zn best.. maar teleurgesteld (voor hem meer) wel.
We weten namelijk gewoon niet wat ie moet doen als ie dit niet haalt.
Vetquote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Was even wat aan het terugluisteren![]()
Vorig jaar deed een docent van mij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |