Deze ziekte bestaat inderdaad. Ga je ook eerder dood aan omdat je zo snel oud wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is 16.http://www.nu.nl/opmerkel(...)gratis-facelift.html
Het heeft ook niks te maken met ouder worden, maar gewoon je huid?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze ziekte bestaat inderdaad. Ga je ook eerder dood aan omdat je zo snel oud wordt
Je zult zo in ieder geval geen last hebben van de verhoging van de alcoholleeftijdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze ziekte bestaat inderdaad. Ga je ook eerder dood aan omdat je zo snel oud wordt
Maar misschien ga je wel eerder dood omdat je huid zo is ofso.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Het heeft ook niks te maken met ouder worden, maar gewoon je huid?
Optimismequote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Je zult zo in ieder geval geen last hebben van de verhoging van de alcoholleeftijd
Nee als ik het goed heb maar weet dit niet zeker, dan word je van binnen ook ouder..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Het heeft ook niks te maken met ouder worden, maar gewoon je huid?
neh lijkt me nietquote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar misschien ga je wel eerder dood omdat je huid zo is ofso.
Ze heeft een huidziekte hoor, de rest van haar lichaam is gewoon 16 jaar. http://en.wikipedia.org/wiki/Cutis_laxaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ziekte bestaat idd, maar ik geloof dat dit geval alleen over de huid gaat! Maar dat maakt ook niet uit verder.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee als ik het goed heb maar weet dit niet zeker, dan word je van binnen ook ouder..
Ik weet dit niet zeker hoor. Maar zag een keer een meisje op tv die had dit ook volgens mij.
o, oke!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ze heeft een huidziekte hoor, de rest van haar lichaam is gewoon 16 jaar. http://en.wikipedia.org/wiki/Cutis_laxa
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Die ziekte bestaat idd, maar ik geloof dat dit geval alleen over de huid gaat! Maar dat maakt ook niet uit verder.
veel plezierquote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef chapel24 het volgende:
Zo, chapel24 gaat biertjes drinken. Fijne avond iedereen!!!
Gelijk krijg je.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef chapel24 het volgende:
Jij ookquote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef chapel24 het volgende:
Words are verry Unnescaaarryyy !quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef duranduran332 het volgende:
#spatieloos,,
Thanks, nu heb ik Depeche Mode in me hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |