dan doe je toch echt iets foutquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Om vervolgens de volgende dag als een brakke hond te moeten werkenIk haat dat echt
En tijdens het uitgaan al om 12 uur doodmoe zijn
Is niet echt wat waard imo
Jij had toch zo'n lijst gepost waarbij je 3 weken langs elke dag party hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
er is er weer een bijgekomen, zaterdag
maar van een andere school, en er komen 80 mensen ofzo, dus das wel leuk, nieuwe mensen leren kennen
Je ego telt niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben groot geschapen, dus je hoeft niet op mij te haten.
Ha, mocht je willen.quote:
Ik heb vast wel even tijd om een leuke foto te sturen om je jaloers te maken. Alhoewel M&O, kunst en wiskunde ook heel interessant en leuk klinken..:Pquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
ga je weer lekker foto's sturen zeker?
ik ga vanavond er nog tegen aan met 6 hoofdstukken m&o en 4 hoofdstukken kunst, morgen 2 hoofdstukken wiskunde er doorheen knallen, en dan eindelijk vrij
genieten van die vrijheid, en hóe!
Ach, alles kan!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet dat wij weten. Ja, moeten we even kijken of ie dat niet gewoon kan krijgen. Kan me haast niet voorstellen dat het niet gaat lukken. .maar ben niet echt subjectief natuurlijk
.
Ligt eraan wat je gaat doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Inderdaad, en de helft van wat je leert is onzin wat je later niet eens nodig hebt.
We zullen 't zien als jij je OV hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je ego telt niet.
[..]
Ha, mocht je willen.
je weet dat de hele samenleving is gebouwd op wiskunde?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Inderdaad, en de helft van wat je leert is onzin wat je later niet eens nodig hebt.
jaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n lijst gepost waarbij je 3 weken langs elke dag party hebt?![]()
Of iets in die richting dan
is het! pics zullen volgenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb vast wel even tijd om een leuke foto te sturen om je jaloers te maken. Alhoewel M&O, kunst en wiskunde ook heel interessant en leuk klinken..:P
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
jadeze week begin ik op donderdag/vrijdag/zaterdag, dan even rust, en dan woensdag er weer tegenaan
ja dat is waar, maar wij leren allemaal omwegen om een simpele berekening te berekenen, terwijl het ook met een simpel klein sommetje kan. slaat toch nergens op ?quote:
Maar nog steeds wiskundequote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
je weet dat de hele samenleving is gebouwd op wiskunde?
een eckte alfaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar nog steeds wiskunde
Zal er misschien aan liggen dat ik het niet kan :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |