Ik heb toch heel iets anders gehoord, maar oke. Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jordy wil mij, dus ik denk dat dat wel goed komt.
Je moet dan ook het groter geheel zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar wij leren allemaal omwegen om een simpele berekening te berekenen, terwijl het ook met een simpel klein sommetje kan. slaat toch nergens op ?
Sleep 'm maar mee, halsbandje om alles. Vindt ie vast nog goed ook. Geven we hem gewoon een mac burger als beloning.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Doen we sowieso hè, ik sleep Rock ook mee.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
0/10 zou niet raken zelfs als ik hetero was gr
Ja.. dat is wel waar.. maarja, ik ga toch de zorg in ;pquote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je moet dan ook het groter geheel zien.Die simpele weg kwam niet uit de lucht vallen weet je. En als je later een technische studie gaat doen en zelf formules op gaat stellen is het handig als je de lastige manier kan herleiden tot de makkelijke manier.
Het was donker + ik was redelijk stonedquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
0/10 zou niet raken zelfs als ik lesbisch was gr
Jordy weet het alleen nog niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch heel iets anders gehoord, maar oke. Ik hoop het voor je.
Ja, maar hij zit in Narnia.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sleep 'm maar mee, halsbandje om alles. Vindt ie vast nog goed ook. Geven we hem gewoon een mac burger als beloning.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jordy weet het alleen nog niet.
[..]
Ja, maar hij zit in Narnia.
[..]
Moet je rekenen met medicatie.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Ja.. dat is wel waar.. maarja, ik ga toch de zorg in ;p
Ik snap 'mquote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jordy weet het alleen nog niet.
[..]
Ja, maar hij zit in Narnia.
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap 'm
ik vermoedde het al toen etsu begon over glittertjes en bloemetjes
maar voor jullie niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap 'm
ik vermoedde het al toen etsu begon over glittertjes en bloemetjes
maar voor jullie niet
mooie donkere foto ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Het was donker + ik was redelijk stoned
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
mooie donkere foto ook
en mooie fotosoep pet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |