hipster alertquote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het pas zo laat populair werd. Ik had Thrift Shop en Cant hold us al zovaak geluisterd dat ze niet meer leuk waren, en toen kwam het pas in de top40 waardoor je er in kroegen en op de radio mee doodgegooid wordt. Betere zijn ook Make the Money & Hold your head up
Ja, dat wist ik, zeggen ze in dit nummer:quote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Wist je dat je macklemore op z'n Frans moet uitspreken, als mack - le - more dus
Verder vind ik dat ie wel mooie teksten heeft.
[..]
lowlands?
Maar als zij wel echt haar best heeft gedaan slaat het idd nergens op dat ie ouders dan boos wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef msacras het volgende:
En @LETMEIN:
Klopt, niks mis met havo, maarja, ze kón best vwo dus dan moest ze dat ook doen, aldus die ouders.
zou best kunnen, geen ideequote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, zeggen ze in dit nummer:
Jij bent ook homo?quote:
Echt? Nee zo zijn mn ouders echt niet. Teleurstelling enzo snap ik.. maar boos? Je wilt toch dat je kind gelukkig isquote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh zo, ja ik dacht dat je bedoelde dat ze boos zouden worden ofzo. Je hebt ouders die dat doen. Vriendinnetje van mij die is van 3vwo naar 4havo gegaan omdat vwo gewoon erg zwaar voor haar was, nou die ouders werden bóós! Sloeg echt helemaal nergens op.![]()
Ahh das wel balen ja, hij kan niet goed leren?
ik wil jouquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook homo?
Etsu, hier, nieuwe prooi.
lol nee ben heteroquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook homo?
dat staat er toch niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wil je niet, neem die gozer maar.
Nee mijn ouders ook niet, toen ik bleef zitten (wat gewoon door externe omstandigheden kwam, maar nog steeds blijven zitten) vonden ze het ook totaal geen punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Nee zo zijn mn ouders echt niet. Teleurstelling enzo snap ik.. maar boos? Je wilt toch dat je kind gelukkig is.
En ja met zn leren is niet veel mis, maar met zn hersenen wel om het maar zo te zeggen. Hij is gewoon super dom. Wel super lief. En hij doet zo hard zn best en dat is echt kut om te zien als ie dan zou blijven zitten
.
Maarja, hij heeft ook geen bijles gehad ofzo dus misschien kan het wel als ie paas lesjes zou volgen. Het gaat ook alleen over rekenen. Ja rekenen ja.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook homo?
gvdquote:
quote:
Wat jij zegt, is niet boeiend.quote:
Want?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Zomerwiet het volgende:
Gelukkig weet Etsu niet waar onze huizen staan
ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
Ik heb zin om weer eens uit te gaan eigenlijk
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Wat jij zegt, is niet boeiend.
[..]
Want?
quote:
hij komt je verkrachten in je slaapquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Zomerwiet het volgende:
Gelukkig weet Etsu niet waar onze huizen staan
Da's fijn, maar ik wil ook alleen vrienden blijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef hezdunnah het volgende:
Etsu ik vind je een leuke jongen maar ik wil vrienden blijven.
Ja, maarja. Daar is zo weinig in eigenlijk.. of 't zijn kutbaantjes maar het is geen mongooltje ofzo die alles wel prima vindtquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee mijn ouders ook niet, toen ik bleef zitten (wat gewoon door externe omstandigheden kwam, maar nog steeds blijven zitten) vonden ze het ook totaal geen punt.
Aw das wel balenen een heel erge praktijkgerichte opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |