Je ziet toch zelf ook dat de ballen die hij slaat heel vaak niet boven de netband uitkomen.quote:
Innuendo...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook dat de ballen die hij slaat heel vaak niet boven de netband uitkomen.
Ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
De kaal wordende Nadal ligt eruit, begreep ik?
Als Wawrinka zo blijft spelen niet. 2e deel 1e set en 1e deel 2e set maakt Hewitt geen kans tegen hem.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Norrage het volgende:
Hewitt was al ernstig goed in Queens. Ik zie hem dit niet weggeven zoals op RG.![]()
Hewitt
Tsja dat is Mister Wisselvalligheidquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Wawrinka zo blijft spelen niet. 2e deel 1e set en 1e deel 2e set maakt Hewitt geen kans tegen hem.
Eurosport doet hier niks aan volgens mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Introvert het volgende:
Weet iemand of er nog een nabeschouwing / game set mats is van dag 1 vanavond?
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eurosport doet hier niks aan volgens mij.
Maar om 21.00 elke dag op de BBC is er een soortgelijk programma, maar dan van niveau.
Gewoon alle wedstrijden die beschikbaar zijn downloaden en kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Introvert het volgende:
Ze hebben de rechten niet bij ES, maar zoals Ambro al zei heeft de BBC wel wat. Wel veel Murray gefap.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Introvert het volgende:
Ja op sport 1?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Introvert het volgende:
Wimbledon Today (maandag 24 juni)
Samenvattingen, hoogtepunten en opmerkelijke momenten uit de partijen op Wimbledon van maandag 24 juni. Presentatie Jacco Eltingh en bijdrages van Richard Krajicek en Jan Siemerink
Was dit er vorig jaar ookal?
Djokoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
GSMC Murray![]()
![]()
Murray
Ik wilde even weten hoe dit staat over 2 wekenwel mooi toch?
Ja dat zou toch bijna een Hewitt vs Fedje kwart moeten wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef PimFR het volgende:
Het kwart van Federer is vandaag wel behoorlijk schoongeveegd zeg. Nu is opeens Almagro de hooggeplaatste in z'n kwart..
Ja en dat lijkt mij geen probleem voor Federer. Zo is Federer op 1 dag van een moeilijke naar een hele makkelijke loting gegaan. Hij kon namelijk Murray en Djokovic sowieso niet allebei ontwijken in de halve finale.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat zou toch bijna een Hewitt vs Fedje kwart moeten worden
Ferrer-Alund had ik niet op CC verwacht eigenlijk..quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit. Djokovic als tweede op Center Court.
quote:
Jup.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Nadal eruit tegen nummer 135!? Ik heb het niet gezien, had hij last van z'n knie?
Haaruitvalquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Nadal eruit tegen nummer 135!? Ik heb het niet gezien, had hij last van z'n knie?
Op en top sportman. Jammer dat hij eruit is, maakt het rechter half ineens een stuk minder leuk. Zeker nu Wawrinka er ook uit is aan die kant.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef alors het volgende:
Voor de haters, gewoon een sportieve reactie en felicitaties aan Darcis van Nadal.
Met de toevoeging 'wat zit je haar leuk'quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef alors het volgende:
Voor de haters, gewoon een sportieve reactie en felicitaties aan Darcis van Nadal.
Hij kreeg z'n broek niet uit z'n naad.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige tennisser. Maar af en toe heeft hij wel irritante acties. Maar oke, Spaans temperament.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef alors het volgende:
zoals vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe zijn de weersvoorspellingen van morgen?
Dat was alleen leuk toen Genee dat nog presenteerde (of Mari Carmen Oudendijk). Toen tennis nog tannis was en Raemon Sluiter nog niet the next level, maar de dagsluiter, was.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Introvert het volgende:
Wimbledon Today (maandag 24 juni)
Samenvattingen, hoogtepunten en opmerkelijke momenten uit de partijen op Wimbledon van maandag 24 juni. Presentatie Jacco Eltingh en bijdrages van Richard Krajicek en Jan Siemerink
Was dit er vorig jaar ookal?
En overdag elk half uur eruit voor RTLZquote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was alleen leuk toen Genee dat nog presenteerde (of Mari Carmen Oudendijk). Toen tennis nog tannis was en Raemon Sluiter nog niet the next level, maar de dagsluiter, was.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was alleen leuk toen Genee dat nog presenteerde (of Mari Carmen Oudendijk). Toen tennis nog tannis was en Raemon Sluiter nog niet the next level, maar de dagsluiter, was.
Niet echt goed jaar hoor. Won alleen in queens en IW meer dan 1 potje op rij. En natuurlijk die 2-0 weggegeven tegen Simon op RG. En vorig jaar was ook niet om over naar huis te schrijven. Alleen OS was wel goed waar hij echt weergaloos speelde tegen djoko.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef opgebaarde het volgende:
Hewitt held!!
Heeft an sich een prima jaar toch? Kan nu niet opzoeken maar 15-3 oid? Of was dat vorig jaar?
Zuur van al die blessures, was vroeger geen fan maar dit jaar zeker wel
Daar bestond toen nog niet volgens mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En overdag elk half uur eruit voor RTLZ
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Best knap..3 hele posts in dit topic en ze gaan allemaal over dezelfde non-issue. Het zit blijkbaar erg diepquote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met de toevoeging 'wat zit je haar leuk'
Ow ik vrees dat ik het verkeerd gelezen heb en dat is behoorlijk knap met een paar nummertjesquote:Op maandag 24 juni 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet echt goed jaar hoor. Won alleen in queens en IW meer dan 1 potje op rij. En natuurlijk die 2-0 weggegeven tegen Simon op RG. En vorig jaar was ook niet om over naar huis te schrijven. Alleen OS was wel goed waar hij echt weergaloos speelde tegen djoko.
Zo zie je maar weer... die draws zeggen dus helemaal niks totdat de verwachtingen ook daadwerkelijk waargemaakt worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef PimFR het volgende:
Het kwart van Federer is vandaag wel behoorlijk schoongeveegd zeg. Nu is opeens Almagro de hooggeplaatste in z'n kwart..
Het zit je diep of niet, meid? Tuurlijk heeft hij niet de haardos van 5 jaar geleden, maar is dat belangrijk? Hetzelfde geldt voor Federer, Hewitt en nog wel meer tennissers. Het zijn mensen. Een woord: boeien.quote:
'meid"? Jij zoekt je nachtelijke SC? Dan tref je nu 90 cm haarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het zit je diep of niet, meid? Tuurlijk heeft hij niet de haardos van 5 jaar geleden, maar is dat belangrijk? Hetzelfde geldt voor Federer, Hewitt en nog wel meer tennissers. Het zijn mensen. Een woord: boeien.
okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'meid"? Jij zoekt je nachtelijke SC? Dan tref je nu 90 cm haar
Wat er niet had gezeten had als er cortisonen aan te passen waren gekomen, om on topic te blijven, meid.
Ja hij moest wel verliezen ivm de doping welke nog traceerbaar kan zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit dus. Nadal pakt altijd een karrevracht aan punten tijdens het gravelseizoen. Meestal pakt hij daarna ook pas weer zijn 1e toernooizege op MC een jaar later.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik moet nog maar zien of Nadal die nummer 1 ranking gaat halen, ook al speelt hij gewoon de rest van zijn jaar verder. Betwijfel het eigenlijk. Denk ook niet dat het heel belangrijk voor hem is.
Als Djokovic WB wint is hij weer (net) eerste in de race en zo niet genoeg kansen op het hardcourt.
Als Murray en in minder mate Federer winnen staan die op ongeveer 2000 punten van Nadal. Een goed hardcourt seizoen en die kunnen hem zo weer inhalen.
Ferrer verdient dat wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ferrer-Alund had ik niet op CC verwacht eigenlijk..
Jep, schijnt weer helemaal goed te zijn. Stond gisteren te trainen met Djokovic.quote:
Rus gaat Olga Puchkova met 6-0 en 6-0 verslaan. Een afdroogpartij wordt het. De 10 dubbele fouten die ze maakt, zal een unicum zijn.quote:
Thiemo ook met.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Misa met stream (zie sportlemon.tv), Aran zonder stream.
Noem je haar tegenstander een glijpartij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef TheArt het volgende:
Misa wordt direct gebroken door een glijpartij.
Ik kijk niet zo vaak tennis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet je nou niet doen of dit verrassend is ofzo
Dat denkt iedereen eigenlijk wel.quote:
Ballen halfcourt te slaan, waardoor Blake constant het spel kan bepalen. Tsja dan ben je kansloos.quote:
Die smash laten we dan maar even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Haar spel valt me niet tegen. Zeker nog top100 waardig.
Blake zit op deze manier om 2 uur weer gedoucht en wel in zijn hotel.quote:
Beschermd vanwege langdurige blessure.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet Sijsling t dan maar doen?
Krajicek valt met inderdaad niet tegen, maar t is Li voor en Li na. Op basis waarvan is Misa hier geplaatst? Kwalificatietoernooi doorlopen?
Misa is binnengekomen via haar PR (protected ranking).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet Sijsling t dan maar doen?
Krajicek valt met inderdaad niet tegen, maar t is Li voor en Li na. Op basis waarvan is Misa hier geplaatst? Kwalificatietoernooi doorlopen?
Dat is toch vooral bij ATP-toernooien? Of geldt dat ook op Grand Slams?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Beschermd vanwege langdurige blessure.
Ipad app is ideaal !quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:59 schreef Szura het volgende:
Slamtracker is niet zo chill, gescroll door de stats steeds
WTA bedoel je. Je haalt dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch vooral bij ATP-toernooien? Of geldt dat ook op Grand Slams?
Geldt altijd en overal. Overal kan je die PR's inzetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch vooral bij ATP-toernooien? Of geldt dat ook op Grand Slams?
Ja klopt, ik moest denken aan Verkerk die dat ook een keer (of meerdere keren) heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTA bedoel je. Je haalt dingen door elkaar.
Jonge Duitse, pas 18, staat waarschijnlijk te shaken op haar benen omdat ze in het hoofdtoernooi van Wimbledon staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
C. Witthoeft gaat ook niet lekker.!!!
SPUIT 11!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
C. Witthoeft gaat ook niet lekker.!!!
Dat wordt gewoon een vijfsetter met de laatste set 63-61quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:05 schreef Crocmaz het volgende:
20 minuten duurde de eerste set van Thiemo
Het zou helpen als er eens iemand met zelfvertrouwen op de baan staat. Igor heeft dat en is dan waarschijnlijk ook de enige Nederlander die de 2e ronde haalt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef Mykonos het volgende:
Wat een drama weer bij de Nederlandse deelnemers. Niet dat het onverwacht is, maar toch
Hoelaat moet Igor eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zou helpen als er eens iemand met zelfvertrouwen op de baan staat. Igor heeft dat en is dan waarschijnlijk ook de enige Nederlander die de 2e ronde haalt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef TheArt het volgende:
En door een Roowbin wordt Thiemo gebroken, waarna er een een racketje sneuvelt.
Pssst, 5quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
3 Nederlanders op de baan, alle drie een set gespeeld, 4 games in totaal voor Team Holland.!!!!!!!!!!!!!
Ze zoeken nog een sponsor toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
3 Nederlanders op de baan, alle drie een set gespeeld, 4 games in totaal voor Team Holland.!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thiemo gaat er ook eentje pakken zo te zien, woehoe.quote:
Oh op het moment van tikken ging er er al vanuit dat de set verloren wasquote:
Dit is vast een jinx.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh op het moment van tikken ging er er al vanuit dat de set verloren was
Gaat goed met Arantxa nu
Eikelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh op het moment van tikken ging er er al vanuit dat de set verloren was
Gaat goed met Arantxa nu
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En voor misantropia ook. 0-3 achter.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En voor misantropia ook. 0-3 achter.
Zo heel slecht speelt ze niet. Had ze hier niet tegen Li gestaan, maar een speelster uit de top 40-60, dan had ze zeker winkansen gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Krajicek kan maar beter blijven tennissen voor Egiria/ALTA.
En zo gaat het sinds het afscheid van Schalken al jaren..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef Jellereppe het volgende:
De Nederlandse tennissers hebben weinig te zoeken op een Grandslam.
Nah, Krajicek heeft gewoon pech dat ze tegen Li moet..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef Jellereppe het volgende:
De Nederlandse tennissers hebben weinig te zoeken op een Grandslam. Die hele Nederlandse tennisbond mag op de schop! Dit is weinig meer aan.
Sindsdien nooit meer zo'n goede Nederlandse tennisser gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En zo gaat het sinds het afscheid van Schalken al jaren..
Ik heb het over het grote plaatje, niet over Krajicek specifiek!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, Krajicek heeft gewoon pech dat ze tegen Li moet..
Zekers, ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zo heel slecht speelt ze niet. Had ze hier niet tegen Li gestaan, maar een speelster uit de top 40-60, dan had ze zeker winkansen gehad.
Is onzin. Er moeten ook spelers van 65 t/m 128 zijn die er dus in de 1e ronde uitgaan en helaas horen tamelijk veel Nederlanders tot dat rijtje. Wil niet zeggen dat je niet goed genoeg bent om daar überhaupt te staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef Jellereppe het volgende:
De Nederlandse tennissers hebben weinig te zoeken op een Grandslam.
Ben het er niet mee eens. Als de NL'ers niet meer heen gaan staan er wel weer anderen 'die er niet thuishoren.'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb het over het grote plaatje, niet over Krajicek specifiek!
Ik blijf bij mijn woorden. De organisatie moet op de schop.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef TheArt het volgende:
Er moeten ook spelers van 65 t/m 128 zijn die er dus in de 1e ronde uitgaan en helaas horen tamelijk veel Nederlanders tot dat rijtje. Wil niet zeggen dat je niet goed genoeg bent om daar überha
Dat is nu juist gebeurd slimboquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef Jellereppe het volgende:
Die hele Nederlandse tennisbond mag op de schop! Dit is weinig meer aan.
Mensen verwachten dan binnen 2 jaar veranderingen te zien volgens mij..en dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is nu juist gebeurd slimbo
Andere structuur, andere voorzitter, andere technisch directeur, andere trainers.
We kunnen blijven kibbelen, maar als je wilt dat de Nederlandse tennissers op een dag weer een 3de ronde bereiken op een grandslam, dan moet je eens gaan evalueren waar het in de organisatie beter kan bij de tennisbond en dingen op de schop gaan nemen. Het is iets van de lange adem, maar zeker geen luxe. Anders niet klagen als de meesten niet verder komen dan de 1ste ronde op een grandslam.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens. Als de NL'ers niet meer heen gaan staan er wel weer anderen 'die er niet thuishoren.'
Ah, dat doet mij deugd om te horen. Hopelijk gaan ze verder op dat pad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is nu juist gebeurd slimbo
Andere structuur, andere voorzitter, andere technisch directeur, andere trainers.
Wij kunnen er hier wel over gaan evalueren maar ik denk niet dat er dan veel verandert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We kunnen blijven kibbelen, maar als je wilt dat de Nederlandse tennissers op een dag weer een 3de ronde bereiken op een grandslam, dan moet je eens gaan evalueren waar het in de organisatie beter kan bij de tennisbond en dingen op de schop gaan nemen. Het is iets van de lange adem, maar zeker geen luxe. Anders niet klagen als de meesten niet verder komen dan de 1ste ronde op een grandslam.
En het is zelfs niet eens 2 jaar geleden. Veel van die veranderingen zijn de afgelopen maanden nog doorgevoerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen verwachten dan binnen 2 jaar veranderingen te zien volgens mij..en dat kan gewoon niet.
Zeker, alleen hoe meer mensen deze ideeën delen, hoe beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij kunnen er hier wel over gaan evalueren maar ik denk niet dat er dan veel verandert.
Dat doen we nu ook bij de zwembond maar ze luisteren nog niet echt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker, alleen hoe meer mensen deze ideeën delen, hoe beter.
Dude dat is gebeurd de afgelopen jaren, zelfs nog vorig jaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We kunnen blijven kibbelen, maar als je wilt dat de Nederlandse tennissers op een dag weer een 3de ronde bereiken op een grandslam, dan moet je eens gaan evalueren waar het in de organisatie beter kan bij de tennisbond en dingen op de schop gaan nemen. Het is iets van de lange adem, maar zeker geen luxe. Anders niet klagen als de meesten niet verder komen dan de 1ste ronde op een grandslam.
Het is al iets als mensen het besef hebben waar het fout gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doen we nu ook bij de zwembond maar ze luisteren nog niet echt.
Zal het nieuws beter volgen in het vervolg. Dat stemt positief, zeker!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dude dat is gebeurd de afgelopen jaren, zelfs nog vorig jaarAran haalde vorig jaar 4e ronde Roland Garros en 3e ronde Wimbledon, Roowbin haalde in 2011 3e ronde Australian Open en Wimbledon, Thiemo haalde in 2010 3e ronde Roland Garros, Wimbledon en US Open
Kolere. Ik heb nog nooit een foto gezien waar meer falers op staan dan deze.....quote:
Dat is ook meteen het probleem in Nederland. Men haalt een 4e ronde en betreffende krijgt meteen een rondvaart door de rachten, lintje etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dude dat is gebeurd de afgelopen jaren, zelfs nog vorig jaarAran haalde vorig jaar 4e ronde Roland Garros en 3e ronde Wimbledon, Roowbin haalde in 2011 3e ronde Australian Open en Wimbledon, Thiemo haalde in 2010 3e ronde Roland Garros, Wimbledon en US Open
Ik hoop dat ze ooit het besef krijgen want we hebben nu nog niet echt het idee dat ze er uberhaupt naar kijken, je hoort er niet eens wat over. Jammer is dat altijd, je zou toch zeggen dat de mensen die er mee te maken krijgen het wel zouden weten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is al iets als mensen het besef hebben waar het fout gaat.
Niet moeilijk dat het in België wel lukt om veel hele degelijke profs af te leveren. Er komen altijd talenten aan, waarvan er heus wel wat afvallen, maar er elke generatie weer wel wat van overblijven. Dat kan in Nederland niet, puur omdat de opleiding een grap is. Hopelijk dat er nu wat aan verandert met de komst van Bohm, Haarhuis en waarschijnlijk ook Sluiter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ook meteen het probleem in Nederland. Men haalt een 4e ronde en betreffende krijgt meteen een rondvaart door de rachten, lintje etc.
Hoe kan het dat een Belgische tennisbond die het op clubniveau niet op orde heeft, zoveel toptennissers aflevert ?!?
Wat ontbeert er aan de Nederlandse tennisopleiding tov die in België?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet moeilijk dat het in België wel lukt om veel hele degelijke profs aan te leveren. Er komen altijd talenten aan, waarvan er heus wel wat afvallen, maar er elke generatie weer wel wat van overblijven. Dat kan in Nederland niet, puur omdat de opleiding een grap is. Hopelijk dat er nu wat aan verandert met de komst van Bohm, Haarhuis en waarschijnlijk ook Sluiter.
Deze resultaten op een bepaald Grand Slam-toernooi vind ik nog niet eens zo verontrustend. Er waren jaren dat we maar met 2 of 3 spelers meededen. Nu al met 6, dus wat dat betreft is het al iets beter. Het meeste maak ik me echter zorgen om het feit dat er geen enkel talent aankomt. Je hebt alleen Indy, maar voor de rest helemaal, maar dan ook helemaal niemand die ook maar een beetje richting de top-200 lijkt te kunnen komen. Naast Indy misschien nog een Cindy Burger waarin ik nog wel wat mogelijkheden zie, maar zij is ook alweer 20. In de categorie 14-20 zit op Indy na echt helemaal niemand en dat is bijzonder treurig.
Indy is op dit moment niet eens de beste. Elke Tiel doet het beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet moeilijk dat het in België wel lukt om veel hele degelijke profs af te leveren. Er komen altijd talenten aan, waarvan er heus wel wat afvallen, maar er elke generatie weer wel wat van overblijven. Dat kan in Nederland niet, puur omdat de opleiding een grap is. Hopelijk dat er nu wat aan verandert met de komst van Bohm, Haarhuis en waarschijnlijk ook Sluiter.
Deze resultaten op een bepaald Grand Slam-toernooi vind ik nog niet eens zo verontrustend. Er waren jaren dat we maar met 2 of 3 spelers meededen. Nu al met 6, dus wat dat betreft is het al iets beter. Het meeste maak ik me echter zorgen om het feit dat er geen enkel talent aankomt. Je hebt alleen Indy, maar voor de rest helemaal, maar dan ook helemaal niemand die ook maar een beetje richting de top-200 lijkt te kunnen komen. Naast Indy misschien nog een Cindy Burger waarin ik nog wel wat mogelijkheden zie, maar zij is ook alweer 20. In de categorie 14-20 zit op Indy na echt helemaal niemand en dat is bijzonder treurig.
Mjah, het Belgische mannentennis leunt nu ook vrijwel volledig op een zeer wisselvallige Goffin.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
Zoveel beter zijn die Belgen nu niet hoor....Die hebben vooral het geluk van Henin/Clijsters gehad.
Ik heb zelf een tijdje in die "opleiding" mogen ballen, maar het is gewoon chaos. Men pikt veel te snel de talenten eruit met een mooie techniek i.p.v. door te selecteren op andere, veel belangrijkere aspecten van het tennis. Die talenten die ze eruit pikken, wordt compleet in de watten gelegd. Veel te soft aangepakt allemaal. Je houdt dus in een vroeg stadium een veel te klein clubje over die op topniveau worden begeleid, terwijl dat niet eens de beste tennissers van hun generatie hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:54 schreef Principia het volgende:
[..]
Wat ontbeert er aan de Nederlandse tennisopleiding tov die in België?
Met alle respect voor Elke, maar ze mag nog niet eens de veters strikken van Indy, zelfs op dit moment niet dat het wat moeilijker met Indy gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Indy is op dit moment niet eens de beste. Elke Tiel doet het beter.
Beetje een wisseling van de wacht ook..Rochus en Malisse hebben het prima gedaan, al had Malisse er natuurlijk veel meer uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, het Belgische mannentennis leunt nu ook vrijwel volledig op een zeer wisselvallige Goffin.
Maar hoe selecteren ze dat dan? Ik kan mij er in het tennis niks van voorstellen. Bij zwemmen is dat veel makkelijkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tijdje in die "opleiding" mogen ballen, maar het is gewoon chaos. Men pikt veel te snel de talenten eruit met een mooie techniek i.p.v. door te selecteren op andere, veel belangrijkere aspecten van het tennis. Die talenten die ze eruit pikken, wordt compleet in de watten gelegd. Veel te soft aangepakt allemaal. Je houdt dus in een vroeg stadium een veel te klein clubje over die op topniveau worden begeleid, terwijl dat niet eens de beste tennissers van hun generatie hoeven te zijn.
Het zegt niet voor niets veel dat Bertens bij de tennisbond is weggestuurd. Laat zij nou juist wel de goede mentaliteit hebben.
[..]
Met alle respect voor Elke, maar ze mag nog niet eens de veters strikken van Indy, zelfs op dit moment niet dat het wat moeilijker met Indy gaat.
Bij tennis heb je op nationaal en regionaal niveau ook veel toernooien..uit die resultaten kan je veel halen. Verder zijn er veel connecties onderling, lopen er af en toe wat bondsmensen rond bij die toernooien en zijn er bondstrainingen waarin ze het kaf van het koren scheiden/proberen te scheiden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar hoe selecteren ze dat dan? Ik kan mij er in het tennis niks van voorstellen. Bij zwemmen is dat veel makkelijker
Malisse is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bijv. De Bakker; hij had een stuk meer kunnen bereiken als zijn karakter wat beter bij de sport zou aansluiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje een wisseling van de wacht ook..Rochus en Malisse hebben het prima gedaan, al had Malisse er natuurlijk veel meer uit kunnen halen.
Sure, maar hij heeft alsnog veel meer bereikt dan ik Thiemo nog zie doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Malisse is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bijv. De Bakker; hij had een stuk meer kunnen bereiken als zijn karakter wat beter bij de sport zou aansluiten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
Zoveel beter zijn die Belgen nu niet hoor....Die hebben vooral het geluk van Henin/Clijsters gehad.
Leunen misschien wel, maar daar komen wel weer talenten aan. Van Uytvanck, Mestach, Bonaventure, Benoit en Mertens bij de vrouwen en De Greef, De Loore, Coppejans, Vanneste en Geens bij de mannen. Het is echt geen toeval dat daar wel weer talent aankomt. Of ze het redden is de vraag, maar talent is er wel. En dan zitten er nog tig spelers tussenin die ik niet genoemd heb (vooral bij de mannen), omdat ik denk dat die het niet gaan redden, maar die bouwen nog wel een leuke carrière uit in de marge. Zelfs dat is in Nederland niet meer mogelijk. De types Boy Westerhof, Nick van der Meer enz zitten er ook niet eens tussen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, het Belgische mannentennis leunt nu ook vrijwel volledig op een zeer wisselvallige Goffin.
Ah oke... Maar er is niet echt een "limiet" of eis waar ze aan moeten voldoen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij tennis heb je op nationaal en regionaal niveau ook veel toernooien..uit die resultaten kan je veel halen. Verder zijn er veel connecties onderling, lopen er af en toe wat bondsmensen rond bij die toernooien en zijn er bondstrainingen waarin ze het kaf van het koren scheiden/proberen te scheiden.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah oke... Maar er is niet echt een "limiet" of eis waar ze aan moeten voldoen?
Volgens mij niet nee..als je resultaten goed genoeg zijn dan val je vanzelf op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah oke... Maar er is niet echt een "limiet" of eis waar ze aan moeten voldoen?
Art, wederom goed bezig. Nog even doorgaan en ik ga bij de instellingen jouw postings voortaan met een aparte kleur laten verschijenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Leunen misschien wel, maar daar komen wel weer talenten aan. Van Uytvanck, Mestach, Bonaventure, Benoit en Mertens bij de vrouwen en De Greef, De Loore, Coppejans, Vanneste en Geens bij de mannen. Het is echt geen toeval dat daar wel weer talent aankomt. Of ze het redden is de vraag, maar talent is er wel. En dan zitten er nog tig spelers tussenin die ik niet genoemd heb (vooral bij de mannen), omdat ik denk dat die het niet gaan redden, maar die bouwen nog wel een leuke carrière uit in de marge. Zelfs dat is in Nederland niet meer mogelijk. De types Boy Westerhof, Nick van der Meer enz zitten er ook niet eens tussen.
Onzin, Elke staat in onderlinge ontmoetingen ook gewoon 4-0 met Indy, ze schelen een half jaar in leeftijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tijdje in die "opleiding" mogen ballen, maar het is gewoon chaos. Men pikt veel te snel de talenten eruit met een mooie techniek i.p.v. door te selecteren op andere, veel belangrijkere aspecten van het tennis. Die talenten die ze eruit pikken, wordt compleet in de watten gelegd. Veel te soft aangepakt allemaal. Je houdt dus in een vroeg stadium een veel te klein clubje over die op topniveau worden begeleid, terwijl dat niet eens de beste tennissers van hun generatie hoeven te zijn.
Het zegt niet voor niets veel dat Bertens bij de tennisbond is weggestuurd. Laat zij nou juist wel de goede mentaliteit hebben.
[..]
Met alle respect voor Elke, maar ze mag nog niet eens de veters strikken van Indy, zelfs op dit moment niet dat het wat moeilijker met Indy gaat.
Zou ik sowieso doen, TheArt weet echt bijna alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Art, wederom goed bezig. Nog even doorgaan en ik ga bij de instellingen jouw postings voortaan met een aparte kleur laten verschijen
Nouja weet ik niet maar ik droom wel continu over hemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen, TheArt weet echt bijna alles.![]()
Soms denk ik dat het er zo uitziet bij hem thuis, alleen dan met alle sportbeelden/statistieken:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Onderling wel, maar Elke heeft op internationaal niveau nog helemaal niets gepresteerd. Die onderlinge stats zeggen me weinig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Onzin, Elke staat in onderlinge ontmoetingen ook gewoon 4-0 met Indy, ze schelen een half jaar in leeftijd.
Ik zal de komende weken eens uitkijken of ik niet ineens een raar figuur voor mijn huis zie staanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nouja weet ik niet maar ik droom wel continu over hem
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het er zo uitziet bij hem thuis, alleen dan met alle sportbeelden/statistieken:
[ afbeelding ]
Je mag wel een rondleiding aanvragen hier, maar ik denk dat je dat nog vies tegen gaat vallen qua aantal schermenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het er zo uitziet bij hem thuis, alleen dan met alle sportbeelden/statistieken:
[ afbeelding ]
Omdat Elke nauwelijks internationaal speelt, simpelweg omdat daar het geld niet voor is. De ouders van Indy barsten van het geld waardoor ze in Amerika kan trainen en de over de hele wereld toernooien kan spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onderling wel, maar Elke heeft op internationaal niveau nog helemaal niets gepresteerd. Die onderlinge stats zeggen me weinig.
[..]
Ik zal de komende weken eens uitkijken of ik niet ineens een raar figuur voor mijn huis zie staan
De wandelende / postende Fok!Sport-encyclopodiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eens over de opleiding. Mijn dagelijkse tennismaatje van vroeger heeft jarenlang erin meegedraaid, al riep hij zelf altijd het hardst dat hij nooit prof zou worden, en je zag af en toe gewoon rare dingen gebeuren. Uiteindelijk ook niet geworden, vooral omdat de softe aanpak bij hem niet bepaald de beste aanpak was. En totaal niet overeenkwam wat hem juist goed liet ontwikkelen bij onze lokale tv.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Met alle respect, maar Elke heeft tot nu toe 5 potjes in hoofdtoernooien van futures gespeeld en daarvan heeft ze er 1 gewonnen. Ze is 6x in de kwalificaties van futures gestrand. Als je dan niet zoveel geld hebt, moet je elke mogelijkheid die je krijgt wel pakken en dit lijkt er in de verste verte niet op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat Elke nauwelijks internationaal speelt, simpelweg omdat daar het geld niet voor is. De ouders van Indy barsten van het geld waardoor ze in Amerika kan trainen en de over de hele wereld toernooien kan spelen.
Waar kan ik kaartjes kopen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je mag wel een rondleiding aanvragen hier, maar ik denk dat je dat nog vies tegen gaat vallen qua aantal schermen
Dat ja. Vriend van mij had nog een keer een date met haarquote:
Die is wel goed te doen jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef detennismaster het volgende:
Indy is wel lekkerder.![]()
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op Misa qua vorm van haar gezichtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef detennismaster het volgende:
Indy is wel lekkerder.![]()
[ afbeelding ]
En nu meteen 3..BP Minellaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:38 schreef Norrage het volgende:
Serena geen punt tegen op service in de eerste set
Las net dat ze nu de top-200 uitdondertquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:14 schreef editoor het volgende:
Mijn voorspellingen![]()
Daar gaan weer 160 punten van Rus.
3 maanden geleden nog bijna 1000 punten, nu 250quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Las net dat ze nu de top-200 uitdondert
Klopt, virtueel 218e.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Las net dat ze nu de top-200 uitdondert
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien, besteed mijn tijd liever aan het aanschouwen van een briljant concert van Van Der Graaf Generator in de Amsterdamse Melkweg... [/sup]
jezusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |