Je ziet toch zelf ook dat de ballen die hij slaat heel vaak niet boven de netband uitkomen.quote:
Innuendo...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook dat de ballen die hij slaat heel vaak niet boven de netband uitkomen.
Ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
De kaal wordende Nadal ligt eruit, begreep ik?
Als Wawrinka zo blijft spelen niet. 2e deel 1e set en 1e deel 2e set maakt Hewitt geen kans tegen hem.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Norrage het volgende:
Hewitt was al ernstig goed in Queens. Ik zie hem dit niet weggeven zoals op RG.![]()
Hewitt
Tsja dat is Mister Wisselvalligheidquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Wawrinka zo blijft spelen niet. 2e deel 1e set en 1e deel 2e set maakt Hewitt geen kans tegen hem.
Eurosport doet hier niks aan volgens mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Introvert het volgende:
Weet iemand of er nog een nabeschouwing / game set mats is van dag 1 vanavond?
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eurosport doet hier niks aan volgens mij.
Maar om 21.00 elke dag op de BBC is er een soortgelijk programma, maar dan van niveau.
Gewoon alle wedstrijden die beschikbaar zijn downloaden en kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Introvert het volgende:
Ze hebben de rechten niet bij ES, maar zoals Ambro al zei heeft de BBC wel wat. Wel veel Murray gefap.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Introvert het volgende:
Ja op sport 1?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Introvert het volgende:
Wimbledon Today (maandag 24 juni)
Samenvattingen, hoogtepunten en opmerkelijke momenten uit de partijen op Wimbledon van maandag 24 juni. Presentatie Jacco Eltingh en bijdrages van Richard Krajicek en Jan Siemerink
Was dit er vorig jaar ookal?
Djokoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
GSMC Murray![]()
![]()
Murray
Ik wilde even weten hoe dit staat over 2 wekenwel mooi toch?
Ja dat zou toch bijna een Hewitt vs Fedje kwart moeten wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef PimFR het volgende:
Het kwart van Federer is vandaag wel behoorlijk schoongeveegd zeg. Nu is opeens Almagro de hooggeplaatste in z'n kwart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |