Dat is wel eens anders geweestquote:
Geen nummer ofzo gescoord, maar ze zal vast vaker met de trein gaan. Dus wanneer ik haar de volgende keer spot zal ik er werk van maken.quote:
't is allemaal wat héquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef vandermar het volgende:
Ajax heeft weer wat eigen jeugd gekocht lees ik.
Klopt, de meeste krijgen spontaan griep wanneer er "onbekende" binnenkomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest
(Andere users bedoel ik hè)
lange termijndenken, goedzoquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen nummer ofzo gescoord, maar ze zal vast vaker met de trein gaan. Dus wanneer ik haar de volgende keer spot zal ik er werk van maken.
Geen nummer/naam gegeven?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We wilden de trein verlaten, en zij stond voor het knopje.
Maar drukte dat knopje niet in, dus een gozer duwde haar tegen de deur aan en zei dat ze een bepaalde ziekte had in combinatie met een discutabel beroep.
Waarna ik vervolgens heldhaftig tussenbeide stapte om hem kenbaar te maken dat niet de manier is om met elkaar om te gaan, de deur openende zich en hij liep weg.
Het meisje bedankte me vriendelijk, en stapte op de bus.
Spannend dagje weer.
zij is heteroquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest
(Andere users bedoel ik hè)
Tjaquote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-06-2013 om 18:01:14#PSV zoekt ook naar een nieuwe, direct inzetbare aanvaller, nu Mertens en Lens vertrekken. reageer retweet
33quote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef vandermar het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, de meeste krijgen spontaan griep wanneer er "onbekende" binnenkomen.
Ze was alleen wel echt dom volgens mij, want toen ze voor mij uitcheckte en het pasje er te vlot voorlangs haalde probeerde ze op het rode lampje te drukken alsof het een touchscreen was.quote:
Welkomquote:Op maandag 24 juni 2013 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, de meeste krijgen spontaan griep wanneer er "onbekende" binnenkomen.
whahahaha domme kuthoerquote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze was alleen wel echt dom volgens mij, want toen ze voor mij uitcheckte en het pasje er te vlot voorlangs haalde probeerde ze op het rode lampje te drukken alsof het een touchscreen was.
quote:
Ja las ik. Kan ff niet bedenken wie het moet zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylotwitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-06-2013 om 18:01:14#PSV zoekt ook naar een nieuwe, direct inzetbare aanvaller, nu Mertens en Lens vertrekken. reageer retweet
quote:
Dankjequote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
welkom moeraskat, het is wel gezellig hier. jij mag blijven.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze was alleen wel echt dom volgens mij, want toen ze voor mij uitcheckte en het pasje er te vlot voorlangs haalde probeerde ze op het rode lampje te drukken alsof het een touchscreen was.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
iig niet goedkoop, blijft weinig over voor direct inzetbare verdedigersquote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja las ik. Kan ff niet bedenken wie het moet zijn.
Ik ga meteen de OP even lezen dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog de OP lezen en je bent geaccepteerd.
Thnx Misterquote:
Blijkbaar is Bruma een zekerheidje en dat was het dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
iig niet goedkoop, blijft weinig over voor direct inzetbare verdedigers
Feyenoord kan zelfs dat niet betalenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef vandermar het volgende:
Van Geel kan toch niet met geld omgaan dus blij toequote:
Hoi meisje. Ken je mij nog wel van die ene SC?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga meteen de OP even lezen dan.
[..]
Thnx Mister
Narsingh terughalenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja las ik. Kan ff niet bedenken wie het moet zijn.
Vaagquote:Op maandag 24 juni 2013 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoi meisje. Ken je mij nog wel van die ene SC?
ik weet niet of ik zo`n lange pik aankanquote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
wil je sex met mij?
Ik heb 7 keiharde centimeters voor je
Neem je zelfs niet de moeite om op nieuwswebsites te kijken?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk geen journaal enzo. Dus vertel, wie is het.
Net ratjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef mrstylo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)boren-in-China.dhtml
Echt lief.
Nee niet echt. Twitter is meestal mijn nieuwsbron.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je zelfs niet de moeite om op nieuwswebsites te kijken?
Maargoed, http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Snowdenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Twitter is meestal mijn nieuwsbron.
Ik had het graag gedaan maar heb maar een kwartiertje.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Typisch het volgende:
Boys wie heeft er photoshop en een humbertootje? Dm even.
Ooh, gaat nergens over dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maargoed, http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Snowden
Is al geregeld.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan maar heb maar een kwartiertje.
Omdat heel belangrijk is.quote:
hij trollt jequote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschat je het wel even. Kan de VS flink onder vuur komen met dit.
Jij vindt je privé niet zo belangrijk?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat Ajax een goede rechtsbuiten haalt.
Daar valt toch niet veel te jatten.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt je privé niet zo belangrijk?
Ik zocht naar 'i give up gif' en kreeg dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat Ajax een goede rechtsbuiten haalt.
ik ga hem dissenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als hier geen ban voor volgt dan ga ik heel boze dm's sturen!
Dat jij de essentie van dit onderwerp niet begrijpt, is wel schokkend te noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar valt toch niet veel te jatten.
10/10 op Nadalquote:
server kon het niet aanquote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, gebeurde daar wat tegen de regels?
Ik verdiep me niet zo in dat politieke gedoe.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij de essentie van dit onderwerp niet begrijpt, is wel schokkend te noemen
Het heeft vrij weinig met politiek te maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet zo in dat politieke gedoe.
Nee, behalve die doodverwensing.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, gebeurde daar wat tegen de regels?
Maar hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
24quote:
Ik jou ook hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik vind jou nog steeds aardig hoor
ik heb hier niks mee te maken
Waar is daar?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, behalve die doodverwensing.
Maar het is daar best hecht, en normaal gezien komen er niet veel nieuwe users. Zowel duurt het even voor ze echt `binnen`zijn. En dan moet je je ook even voorstellen enzo.
Dat is geen reden toch, ga poepen johquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het is daar best hecht, en normaal gezien komen er niet veel nieuwe users. Zowel duurt het even voor ze echt `binnen`zijn. En dan moet je je ook even voorstellen enzo.
Als mensen zich er niet zo idioot over gedragen was iedereen ook zo weer wegquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht ik me erin verdiep.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft vrij weinig met politiek te maken.
Soort incest clubje dus?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nice.quote:
Dat is in elke SC volgens mij. Hier wordt je ervan beschuldigt dat je een kloon van Rens bent de eerste weken.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of HMFquote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is in elke SC volgens mij. Hier wordt je ervan beschuldigt dat je een kloon van Rens bent de eerste weken.
Ik heb er ook geen moeite mee. Hun welquote:
Ja preciesquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mensen zich er niet zo idioot over gedragen was iedereen ook zo weer weg
Alleen die mensen als D. en nog een paar nemen het serieus alsof het echte leven is.
*beschuldigd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is in elke SC volgens mij. Hier wordt je ervan beschuldigt dat je een kloon van Rens bent de eerste weken.
Iedereen is in principe welkom hier, toen ik nieuw was nooit zoiets meegemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zet dan ook niet dit in je OPquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grafisch Design gedaan. Volgend jaar Maatschappelijkwerk HBO.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Soort incest clubje dus?
[..]
Nice.
Wat doe je? Werk/school?
Preciesquote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel johquote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef Tjacka het volgende:
nu kan ik door jullie daar nooit meer posten
klootzakken
ja of je leert gewoon normaal nederlandsquote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort gedrag is ook heel irritant in deze SC.
Ik wel hierzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen is in principe welkom hier, toen ik nieuw was nooit zoiets meegemaakt.
precies manquote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
Sowieso zijn al die sc's pure verpaupering van FOK.
zoals elke SC toch, nu moeten we niet hypocriet gaan doen, als hier een groepje van KLB komt dan is het ook wegjagenquote:
Leer gewoon Nederlands.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort gedrag is ook heel irritant in deze SC.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar vallen ook hoofdletters en leestekens onder.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja of je leert gewoon normaal nederlands
Ja of mensen letten er niet de hele tijd op. Echt wie geeft een neuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom snel terug!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grafisch Design gedaan. Volgend jaar Maatschappelijkwerk HBO.
[..]
Precies
[..]
Jawel joh
En nu ga ik etenDoei schatjes
Ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of mensen letten er niet de hele tijd op. Echt wie geeft een neuk.
JR gaat dat studie doen (Grafisch Design).quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
Grafisch Design gedaan. Volgend jaar Maatschappelijkwerk HBO.
jij bent Feyenoorder, dan zou je nog een loekkloon kunnen zijn, maar was snel duidelijk dat dat niet het geval was.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen is in principe welkom hier, toen ik nieuw was nooit zoiets meegemaakt.
Mee eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er dan ook voorstander van dat deze sc gesloten wordt.
Wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik typ toch Nederlants. Een d of t boeit niet zoveel joh.
Grafisch vormgever ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JR gaat dat studie doen (Grafisch Design).
Een eetsmakelijk.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik typ toch Nederlants. Een d of t boeit niet zoveel joh.
leuk dat je voor deze ene post even speciaal een punt erachter zetquote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar vallen ook hoofdletters en leestekens onder.
ik stem voorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ja anders was het wel heel hypocriet geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
leuk dat je voor deze ene post even speciaal een punt erachter zet
ik word ook wel een beetje moe van taalnazi's. zijn ook van die typische users die daarover vallen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Motte komme dan JONGUHquote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik word ook wel een beetje moe van taalnazi's. zijn ook van die typische users die daarover vallen.
denk ik nog steedsquote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf Typisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik word ook wel een beetje moe van taalnazi's. zijn ook van die typische users die daarover vallen.
Het is patat.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet friet, doperwten met wortels en zelfgemarineerde kipvleugels. Kankerpittig
ik ben hier ook voorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
Dat moet wel heel erg pittig zijn dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet friet, doperwten met wortels en zelfgemarineerde kipvleugels. Kankerpittig
Caland of Sjaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie was dat nu gister dat Nadal zo heet was lately
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
Die kanovinnie doet er uren over om een topic op te ruimen.
Wat een prutser.
Dat deed jij snellerquote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
Wat een prutser.
bij elke post een afweging makenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
Wat een prutser.
Dankje. Ik wilde het zelf zeggen maar ik heb dit topic al een keer kanker gezegd, zit aan m'n quotum.quote:
1 van jullie zei dat Nadal grote kans maakte.quote:
ja, voor deze maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Dankje. Ik wilde het zelf zeggen maar ik heb dit topic al een keer kanker gezegd, zit aan m'n quotum.
Paardenlul!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, voor deze maak ik graag een uitzondering.
Dat heb ik helemaal niet gezegd godverdomme.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 van jullie zei dat Nadal grote kans maakte.
al 38x langsgekomen hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Check dat hoesje van Lukoki.'010 isn't just a code
goeie morgen rensquote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
check mijn UI gr grquote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Hee Rens, je bent pas de tachtigste die dit post.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Is al een paar keer langsgekomenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ah okequote:Op maandag 24 juni 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Dan nog 2 daagjes vrij. Maar vrijdag vertrek ik
is nog niks weggehaald, sterker nog, is alleen maar een post bijgekomenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
Wat een prutser.
Maar wat was jullie mening erover?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
Hey jongens volgens mij post Rens iets wat al eerder voorbij is gekomen
Hey Typisch, DOAG.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
ik ben trotsquote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat was jullie mening erover?
Ik had hem nog niet gezienquote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
Uh, oke.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag wilde een man een ajax trainingspak kopen. Dus ik grapje maken, nou voor 1 euro mag je hem hebben en dan steek ik hem in de fik.
Hij hoezo? Ik zeg: je gaat me toch niet vertellen dat je voor Ajax bent?
Zegtie: ik ben voor Feijenoord.
Echt wtf moet je dan met een ajax pak.
Ging hij erin klussen en het ajaxlogo knipte hij er wel uit. Uiteindelijk voor 6 euro meegenomen en hij heeft dat logo ter plaatse uit het broekje geknipt
Dat is pas zaken doen
What the fuckquote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag wilde een man een ajax trainingspak kopen. Dus ik grapje maken, nou voor 1 euro mag je hem hebben en dan steek ik hem in de fik.
Ging hij erin klussen en het ajaxlogo knipte hij er wel uit. Uiteindelijk voor 6 euro meegenomen en hij heeft dat logo ter plaatse uit het broekje geknipt
Dat is pas zaken doen
Wat een mongool.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is pas zaken doen
Waarom specifiek een Ajax pak dan? Of hadden jullie geen andere?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is pas zaken doen
betaaltquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee een wijze man
[..]
Ja ik dacht hij doet het nooit he
Hij betaald en vroeg een schaar
Alsof het ooit voorkomt dat alle pakken uitverkocht zijn behalve die van Ajaxquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom specifiek een Ajax pak dan? Of hadden jullie geen andere?
Hey swa, ben geen wijf, kan niet eten koken en modden tegelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
Wat een prutser.
Het is en kringloopwinkel. Dus er moet maar net iets bij hangenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom specifiek een Ajax pak dan? Of hadden jullie geen andere?
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
LIF / #ikhebgeenbaardgroeiSC #1
Graag meer mensen posten.
Is toch alleen voor mensen zonder baardgroei.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
twitter:JLukoki twitterde op maandag 24-06-2013 om 14:33:46Stond er niet bij stil. Heel dom per direct verwyderd excuses❤ reageer retweet
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey swa, ben geen wijf, kan niet eten koken en modden tegelijk.
Klacht:
Aangebrande slavinken.
Je bent zelf niet wijsquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die voor Feyenoord zijn kunnen nooit wijs zijn.
ga weg jij hoort hier nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klacht:
Aangebrande slavinken.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:JLukoki twitterde op maandag 24-06-2013 om 14:33:46Stond er niet bij stil. Heel dom per direct verwyderd excuses❤ reageer retweet
Misplaatste smiley keuze.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is pas zaken doen
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klacht:
Aangebrande slavinken.
Nu nog een ban voor die moordlustige gozer en je bent een toppertje.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klacht:
Aangebrande slavinken.
Jullie schuld!quote:
Heb je hooikoorts?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn hoofd is rood van de warmte ja
LEES IK NU EEN BANAANVRAAG?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog een ban voor die moordlustige gozer en je bent een toppertje.
oud nieuws van wildschutquote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef vandermar het volgende:
Hé Eikrem naar Heerenveen en WIldschut ook.
#OmropFryslan
hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LEES IK NU EEN BANAANVRAAG?
[ afbeelding ]
Zal best. Heerenveen interesseert mij niet echt maar het is op Omrop Fryslanquote:
Dat is een vrouw en ik beslis niet over bansquote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog een ban voor die moordlustige gozer en je bent een toppertje.
Als je uit Friesland komt ben je voor Friesland.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal best. Heerenveen interesseert mij niet echt maar het is op Omrop Fryslan
Wie? Dan stuur ik 'm weg!quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
Jij wilt dat nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR-Style-93 is de vreemde, hij post al maanden mee terwijl we dat niet willen.
Jij wil dat niet nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, dankzij jou word ik weggejaagd.
Kerel in WOS topic had 1000 euro op hem gezet als toernooi winnaarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geprobeerd maar hij doet 't nietquote:
Ja.quote:
Dan verdien je het ook dat Nadal eruit gaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kerel in WOS topic had 1000 euro op hem gezet als toernooi winnaar
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik lul maar wat, boeit mij het nou wie hier post.
Dat eet mijn zusje ook altijd.quote:
Elke keer komt die keer dus dichterbijquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nadal heeft nog nooit verloren in de eerste ronde van een grand slam
Ik had ook nasi erbij, gekregen van collega, maar ziet er vreemd uit.quote:
En als ik nee had geantwoord? Dan wel?quote:
Nasiquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook nasi erbij, gekregen van collega, maar ziet er vreemd uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |