Dat is wel eens anders geweestquote:
Geen nummer ofzo gescoord, maar ze zal vast vaker met de trein gaan. Dus wanneer ik haar de volgende keer spot zal ik er werk van maken.quote:
't is allemaal wat héquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef vandermar het volgende:
Ajax heeft weer wat eigen jeugd gekocht lees ik.
Klopt, de meeste krijgen spontaan griep wanneer er "onbekende" binnenkomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest
(Andere users bedoel ik hè)
lange termijndenken, goedzoquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen nummer ofzo gescoord, maar ze zal vast vaker met de trein gaan. Dus wanneer ik haar de volgende keer spot zal ik er werk van maken.
Geen nummer/naam gegeven?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We wilden de trein verlaten, en zij stond voor het knopje.
Maar drukte dat knopje niet in, dus een gozer duwde haar tegen de deur aan en zei dat ze een bepaalde ziekte had in combinatie met een discutabel beroep.
Waarna ik vervolgens heldhaftig tussenbeide stapte om hem kenbaar te maken dat niet de manier is om met elkaar om te gaan, de deur openende zich en hij liep weg.
Het meisje bedankte me vriendelijk, en stapte op de bus.
Spannend dagje weer.
zij is heteroquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest
(Andere users bedoel ik hè)
Tjaquote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-06-2013 om 18:01:14#PSV zoekt ook naar een nieuwe, direct inzetbare aanvaller, nu Mertens en Lens vertrekken. reageer retweet
33quote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef vandermar het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, de meeste krijgen spontaan griep wanneer er "onbekende" binnenkomen.
Ze was alleen wel echt dom volgens mij, want toen ze voor mij uitcheckte en het pasje er te vlot voorlangs haalde probeerde ze op het rode lampje te drukken alsof het een touchscreen was.quote:
Welkomquote:Op maandag 24 juni 2013 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, de meeste krijgen spontaan griep wanneer er "onbekende" binnenkomen.
whahahaha domme kuthoerquote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze was alleen wel echt dom volgens mij, want toen ze voor mij uitcheckte en het pasje er te vlot voorlangs haalde probeerde ze op het rode lampje te drukken alsof het een touchscreen was.
quote:
Ja las ik. Kan ff niet bedenken wie het moet zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylotwitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-06-2013 om 18:01:14#PSV zoekt ook naar een nieuwe, direct inzetbare aanvaller, nu Mertens en Lens vertrekken. reageer retweet
quote:
Dankjequote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
welkom moeraskat, het is wel gezellig hier. jij mag blijven.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze was alleen wel echt dom volgens mij, want toen ze voor mij uitcheckte en het pasje er te vlot voorlangs haalde probeerde ze op het rode lampje te drukken alsof het een touchscreen was.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
iig niet goedkoop, blijft weinig over voor direct inzetbare verdedigersquote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja las ik. Kan ff niet bedenken wie het moet zijn.
Ik ga meteen de OP even lezen dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog de OP lezen en je bent geaccepteerd.
Thnx Misterquote:
Blijkbaar is Bruma een zekerheidje en dat was het dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
iig niet goedkoop, blijft weinig over voor direct inzetbare verdedigers
Feyenoord kan zelfs dat niet betalenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef vandermar het volgende:
Van Geel kan toch niet met geld omgaan dus blij toequote:
Hoi meisje. Ken je mij nog wel van die ene SC?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga meteen de OP even lezen dan.
[..]
Thnx Mister
Narsingh terughalenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja las ik. Kan ff niet bedenken wie het moet zijn.
Vaagquote:Op maandag 24 juni 2013 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoi meisje. Ken je mij nog wel van die ene SC?
ik weet niet of ik zo`n lange pik aankanquote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
wil je sex met mij?
Ik heb 7 keiharde centimeters voor je
Neem je zelfs niet de moeite om op nieuwswebsites te kijken?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk geen journaal enzo. Dus vertel, wie is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |