is nog niks weggehaald, sterker nog, is alleen maar een post bijgekomenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
Die kanovinnie doet er uren over om een topic op te ruimen.
Wat een prutser.
Maar wat was jullie mening erover?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
Hey jongens volgens mij post Rens iets wat al eerder voorbij is gekomen
Hey Typisch, DOAG.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
ik ben trotsquote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat was jullie mening erover?
Ik had hem nog niet gezienquote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
Uh, oke.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag wilde een man een ajax trainingspak kopen. Dus ik grapje maken, nou voor 1 euro mag je hem hebben en dan steek ik hem in de fik.
Hij hoezo? Ik zeg: je gaat me toch niet vertellen dat je voor Ajax bent?
Zegtie: ik ben voor Feijenoord.
Echt wtf moet je dan met een ajax pak.
Ging hij erin klussen en het ajaxlogo knipte hij er wel uit. Uiteindelijk voor 6 euro meegenomen en hij heeft dat logo ter plaatse uit het broekje geknipt
Dat is pas zaken doen
What the fuckquote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag wilde een man een ajax trainingspak kopen. Dus ik grapje maken, nou voor 1 euro mag je hem hebben en dan steek ik hem in de fik.
Ging hij erin klussen en het ajaxlogo knipte hij er wel uit. Uiteindelijk voor 6 euro meegenomen en hij heeft dat logo ter plaatse uit het broekje geknipt
Dat is pas zaken doen
Wat een mongool.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is pas zaken doen
Waarom specifiek een Ajax pak dan? Of hadden jullie geen andere?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is pas zaken doen
betaaltquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee een wijze man
[..]
Ja ik dacht hij doet het nooit he
Hij betaald en vroeg een schaar
Alsof het ooit voorkomt dat alle pakken uitverkocht zijn behalve die van Ajaxquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom specifiek een Ajax pak dan? Of hadden jullie geen andere?
Hey swa, ben geen wijf, kan niet eten koken en modden tegelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
Die kanovinnie doet er uren over om een topic op te ruimen.
Wat een prutser.
Het is en kringloopwinkel. Dus er moet maar net iets bij hangenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom specifiek een Ajax pak dan? Of hadden jullie geen andere?
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
LIF / #ikhebgeenbaardgroeiSC #1
Graag meer mensen posten.
Is toch alleen voor mensen zonder baardgroei.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
twitter:JLukoki twitterde op maandag 24-06-2013 om 14:33:46Stond er niet bij stil. Heel dom per direct verwyderd excuses❤ reageer retweet
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey swa, ben geen wijf, kan niet eten koken en modden tegelijk.
Klacht:
Aangebrande slavinken.
Je bent zelf niet wijsquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die voor Feyenoord zijn kunnen nooit wijs zijn.
ga weg jij hoort hier nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klacht:
Aangebrande slavinken.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:JLukoki twitterde op maandag 24-06-2013 om 14:33:46Stond er niet bij stil. Heel dom per direct verwyderd excuses❤ reageer retweet
Misplaatste smiley keuze.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is pas zaken doen
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klacht:
Aangebrande slavinken.
Nu nog een ban voor die moordlustige gozer en je bent een toppertje.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klacht:
Aangebrande slavinken.
Jullie schuld!quote:
Heb je hooikoorts?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn hoofd is rood van de warmte ja
LEES IK NU EEN BANAANVRAAG?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog een ban voor die moordlustige gozer en je bent een toppertje.
oud nieuws van wildschutquote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef vandermar het volgende:
Hé Eikrem naar Heerenveen en WIldschut ook.
#OmropFryslan
hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LEES IK NU EEN BANAANVRAAG?
[ afbeelding ]
Zal best. Heerenveen interesseert mij niet echt maar het is op Omrop Fryslanquote:
Dat is een vrouw en ik beslis niet over bansquote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog een ban voor die moordlustige gozer en je bent een toppertje.
Als je uit Friesland komt ben je voor Friesland.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal best. Heerenveen interesseert mij niet echt maar het is op Omrop Fryslan
Wie? Dan stuur ik 'm weg!quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
Jij wilt dat nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR-Style-93 is de vreemde, hij post al maanden mee terwijl we dat niet willen.
Jij wil dat niet nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, dankzij jou word ik weggejaagd.
Kerel in WOS topic had 1000 euro op hem gezet als toernooi winnaarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geprobeerd maar hij doet 't nietquote:
Ja.quote:
Dan verdien je het ook dat Nadal eruit gaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kerel in WOS topic had 1000 euro op hem gezet als toernooi winnaar
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik lul maar wat, boeit mij het nou wie hier post.
Dat eet mijn zusje ook altijd.quote:
Elke keer komt die keer dus dichterbijquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nadal heeft nog nooit verloren in de eerste ronde van een grand slam
Ik had ook nasi erbij, gekregen van collega, maar ziet er vreemd uit.quote:
En als ik nee had geantwoord? Dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |