Dat Serpa voor het eerst de Tour rijdt, maakt hem nog niet onbekend. Serpa is juist een grote Giro bekende. Sowieso is hij nu natuurlijk een cultheld met zijn snorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Gijscoman het volgende:
Alternatief voor Sivtsov: Jose Rodolfo Serpa Perez van Lampre.
Zulke renners zijn gewoon te bekend vanwege het baas zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:09 schreef wimderon het volgende:
Deze baas is nog vrij en volgens mij gaat ie mee.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Panthera. het volgende:
Andrey Amador Bikkazakova (26 jaar)
knip
Tsja als je die lijn aanhoudt, kun je de helft van het peloton nemen, omdat de gemiddelde Tour kijker die niet kent. De oorsprong van dit topic is toch juist, dat de onbekende en mindere goden in het zonnetje worden gezet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
[..]
Als ik een rondje ga doen bij familie en collega's die het wielrennen wel volgen, maar dan voornamelijk de grote wedstrijden zullen ze weinig van deze namen herkennen. Moser zou misschien nog een opmerking van "Die is toch al 30 jaar gestopt ! " opleveren.
Die had ik al geadopteerd een aantal posts voor jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:41 schreef miep63 het volgende:
Ik wil Julien Simon van Soja-Sun wel adopteren. Hoop dat ie onbekend genoeg is?
Wow dit iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef Keano het volgende:
[..]
Haha godverdomme. De prijs voor de beste introductie is een feit dames en heren.
Ik wil mij even verdedigen over wat je zegt. Ik ben geen echte kenner en ik had nog noooit gehoord van cameron meyer, ik wou alleen even wat achtergrond info zoeken over hem(want dan is het nog leuker om hem te volgen). Ik ben het wel met je eens, maar bij mij zitten de intenties anders.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
"Ik ga jullie nu voorstellen aan Cameron Meyer die een baas is, want hij won al <insert een hele rits grote overwinningen en ereplaatsen>. Ik snap niet zozeer wat de lol ervan is om een renner te nemen waarvan je al weet of minimaal kunt nalezen dat hij het goed gaat doen (pech voorbehouden). Het is toch veel leuker om een echte onbekende grootheid
Oké, dan kijk ik wel verder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef DeProf het volgende:
[..]
Die had ik al geadopteerd een aantal posts voor je
Alleen staat dit niet in de OPquote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heradopteer mijn renner van vorig jaar, Julien Simon. Hij rijdt dit jaar veel slechter dan vorig jaar, dus is zeker niet bekender geworden.
Dat snap ik. Ik wil ook niet zeggen dat het voor iedereen geldt, maar het begint soms wel een beetje door te slaan naar renners niet kennen die toevallig alleen de Tour nog niet (opvallend) te hebben gereden. Maar uiteindelijk moet iedereen het natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik wil mij even verdedigen over wat je zegt. Ik ben geen echte kenner en ik had nog noooit gehoord van cameron meyer, ik wou alleen even wat achtergrond info zoeken over hem(want dan is het nog leuker om hem te volgen). Ik ben het wel met je eens, maar bij mij zitten de intenties anders.
okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Gijscoman het volgende:
Alternatief voor Sivtsov: Jose Rodolfo Serpa Perez van Lampre.
okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef baggerbaas het volgende:
Vanwege het niet starten van Bryan Coquardga ik voor de Brute Rus Pavel Brutt!!!
[ afbeelding ]
Primaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Frankcofrank het volgende:
Oke, delaplace is dus al geadopteerd. maar dan zou ik graag voor Francesco Gavezzi gaan!
primaquote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had inderdaad al gezien dat Berhane niet meeging.
Mag Peter Kennaugh als vervanging?
ok!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:43 schreef regiliopeace het volgende:
Bij dezen wil ik graag intekenen voor niemand minder dan
Maxime Mederel van de inmiddels legendarische Sojasun-formatie.
Ik hoop dat jullie dit voorstel honoreren, ondanks dat de beste man in 2011 de 5e etappe in de ronde van Bretagne won
Die was dus blijkbaar al vergeven aan SaintOfKillers, vergeten aan de OP te addenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:25 schreef DeProf het volgende:
Ik wil me graag intekenen met: Julien Simon van Saur Sojasun, volgens mij is die nog niet geclaimd door iemand!
primaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik adopteer Manuele Mori bij deze.
te bekendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef Gijscoman het volgende:
Ik adopteer Kanstantsin Siutsou van Sky. Ook wel gespeld als Sivtsov.
is okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:52 schreef Redefine het volgende:
Aangezien Dominik Nerz niet is opgesteld door BMC, moest ik op zoek naar een andere renner. Helaas pas vandaag echt naar alle selecties kunnen kijken, waardoor ik naast de echte onbekende renners heb gegrepen.
Van de renners die over zijn vind ik Cyril Gautier de minst bekende (alhoewel ik hem zelf wel al ken, maar dat wordt anders lastig). Hij won dit jaar wel de Tour du Finistière.
Maar laat jullie licht er maar over schijnen
zal ik nog toevoegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Gitank2 het volgende:
Klopt, SaintOfKillers was het eerst.
[..]
Alleen staat dit niet in de OP
dat mag nog!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Amaël Moinard, mocht deze nog vrij zijn.
okidoquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef miep63 het volgende:
Hèhè, hopelijk heeft nog niemand ene Ramunas Navardauskas geadopteerd (moest wel een paar keer spieken hoe je z'n naam typt, zo onbekend is ie voor mij). Als Ramunas nog niet geadopteerd, dan is ie voor mij.
Ik sta nu als renner van SaintOfKillers in de OP!? Foutje, haha!quote:[b]Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was dus blijkbaar al vergeven aan SaintOfKillers, vergeten aan de OP te adden
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef DeProf het volgende:
[..]
Ik sta nu als renner van SaintOfKillers in de OP!? Foutje, haha!
Is al door iemand anders gekozen. In de eerste post kun je zien welke renners al zijn vergeven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef robertino62 het volgende:
Is Gatis Smukulis nog beschikbaar? De nationaal kampioen tijdrijden van Letland biedt perspectief.
Ooit in de beginjaren van Leipheimer hem in de Vuelta als sukkel gekozen vanwege de naam. Alle punten die hij scoorde werden van mijn totaal afgehaald. Dat kostte toen veel punten. Mij daarna er nooit meer aan gewaagd. Maar wie weet van voor een prachtige carriere en voor Gatis door deze keuze nu in het verschiet ligt.
En als het niet mag, jammer voor zijn carriere kansen.
check en ok!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef DeProf het volgende:
[..]
Ik sta nu als renner van SaintOfKillers in de OP!? Foutje, haha!
Ik ga voor Brian Vandborg van Cannondale als nieuwe adoptierenner!
Heb wel een plaatje in de kast staan van hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |