abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:29:47 #51
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_128235911
Dat gaat je niet lukken, die is te bekend.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 13:32:14 #52
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_128236010
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat gaat je niet lukken, die is te bekend.
Ok, de naam kwam me ook al bekender voor toen ik de alternatieve spelling tegenkwam. Zal wel wat anders uitzoeken.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 13:36:59 #53
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_128236232
Alternatief voor Sivtsov: Jose Rodolfo Serpa Perez van Lampre.
pi_128236721
Vanwege het niet starten van Bryan Coquard :'( ga ik voor de Brute Rus Pavel Brutt!!!

pi_128237048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef baggerbaas het volgende:
Vanwege het niet starten van Bryan Coquard :'( ga ik voor de Brute Rus Pavel Brutt!!!

[ afbeelding ]
Wat een bruut!

Sorry dit moest even
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:33:48 #56
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_128238300
Nouja, ik zal ook even laten zien dat Cameron Meyer (ookwel Cam) een ongelooflijke baas is:

Dit is hem, een 25jarige man uit Australië die zit bij de Orica-GreenEdge ploeg, en niet de minste uit Australië. Hij werd dit jaar nog Oceanisch kampioen op de weg voor Steele van Hoff en Leigh Howard. Dit deed hij niet op zakelijke wijze, maar hij sprinte bij het begin van de race al weg en bleef de hele koers vooraan.
Hier verteld hij erover:

Ook won Cameron dit jaar de eerste etappe van de Ronde van Zwitserland; een proloog van 8.1 km waar hij Niki Terpstra te snel af was. Het is dus een echte hardrijder en je kunt in dit filmpje zien dat het een sympathieke jongen is met een prachtige fietsstijl

Ook won Cam in 2012 het puntenklassement op de baan op het WK, een prachtige prestatie

Cameron is geen sprinter, houd van aanvallen en heeft nog nooit een tour de france gereden, wie weet is het publiek precies wat bij hem past.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_128238545
Ik wil Julien Simon van Soja-Sun wel adopteren. Hoop dat ie onbekend genoeg is?
pi_128241271
Bono van Lampre of anders de Backer van Argos?
Geen idee waar ik een voerzicht heb wie er gaan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:52:33 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128241310
Aangezien Dominik Nerz niet is opgesteld door BMC, moest ik op zoek naar een andere renner. Helaas pas vandaag echt naar alle selecties kunnen kijken, waardoor ik naast de echte onbekende renners heb gegrepen.

Van de renners die over zijn vind ik Cyril Gautier de minst bekende (alhoewel ik hem zelf wel al ken, maar dat wordt anders lastig). Hij won dit jaar wel de Tour du Finistière.

Maar laat jullie licht er maar over schijnen :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:53:18 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128241340
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef lytsewiete het volgende:
Bono van Lampre of anders de Backer van Argos?
Geen idee waar ik een voerzicht heb wie er gaan.
Deze is vrij accuraat en up to date: http://www.touretappe.nl/(...)tour-de-france-2013/.

De Backer rijdt iig de Tour niet.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128241417
Maar Bono staat er wel tussen:D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:55:27 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128241425
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Gijscoman het volgende:
Alternatief voor Sivtsov: Jose Rodolfo Serpa Perez van Lampre.
Dat Serpa voor het eerst de Tour rijdt, maakt hem nog niet onbekend. Serpa is juist een grote Giro bekende. Sowieso is hij nu natuurlijk een cultheld met zijn snor _O_

Maar wie weet dat Serpa wel geaccepteerd wordt.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:58:12 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128241535
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 02:09 schreef wimderon het volgende:
Deze baas is nog vrij en volgens mij gaat ie mee.

[ afbeelding ]

_O_
Zulke renners zijn gewoon te bekend vanwege het baas zijn 8-)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:00:05 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128241618
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Panthera. het volgende:
Andrey Amador Bikkazakova (26 jaar)
knip
_O_
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:12:19 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128242099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

[..]

Als ik een rondje ga doen bij familie en collega's die het wielrennen wel volgen, maar dan voornamelijk de grote wedstrijden zullen ze weinig van deze namen herkennen. Moser zou misschien nog een opmerking van "Die is toch al 30 jaar gestopt ! " opleveren.
Tsja als je die lijn aanhoudt, kun je de helft van het peloton nemen, omdat de gemiddelde Tour kijker die niet kent. De oorsprong van dit topic is toch juist, dat de onbekende en mindere goden in het zonnetje worden gezet?

Anders kan iemand wel een topic gaan aanmaken met: adopteer je favoriete renner voor de Tour. Dan kan iedereen een renner die hij/zij wil kiezen.

Er worden hier namen genoemd van renners die het hele jaar al de stenen uit de straat rijden en/of tot de grootste talenten behoren. Of zelfs al een paar jaar heel erg goed rijden, maar toevallig nog geen (opvallende) Tour hebben gereden.

Verder vind ik wat te opvallend dat er mensen zijn die renners niet kennen, maar dan wel toevallig een klasbak kiezen. Ik zie de niet-kenners eigenlijk zelden of nooit met een Vuillermoz, Curvers of een Lutsenko aankomen. Nee het zijn toevallig allemaal net de Mosers, Quintana's, Kwiatkowski's en Nordhaug's van deze wereld :{

En dan vervolgens als deze renner erg goed rijdt voor de Tour of tijdens de Tour, doen alsof ze een geweldige keuze hebben gemaakt met hun 'onbekende' renner. Je ziet het zelfs al terug bij de introducties van de renners.

"Ik ga jullie nu voorstellen aan Cameron Meyer die een baas is, want hij won al <insert een hele rits grote overwinningen en ereplaatsen>. Ik snap niet zozeer wat de lol ervan is om een renner te nemen waarvan je al weet of minimaal kunt nalezen dat hij het goed gaat doen (pech voorbehouden). Het is toch veel leuker om een echte onbekende grootheid te nemen :)

Het verbaasd me eigenlijk nog dat Alexander Kristoff nog niet is genoemd :') Het gros kent hem zeker niet, maar past totaal niet als onbekende renner.
pi_128242214
Hierbij introduceer ik mijn adoptierenner van dit jaar.

Net als vorig jaar is dit een Fransman van de wildcardploeg Cofidis, met de klinkende naam Yoann Bagot!

Zoals een renner die je in dit topic verwacht is zijn palmares gevuld met veel middenmootwerk.
Maar tijdens de Dauphinés van 2012 en 2013 was hij in vorm want daar zien we hem respectievelijk een veertiende plek en een vijftiende plek in een etappe halen, hetgeen wel gevaarlijk is als je echt onbekend wil blijven.
In Frankrijk is hij vaker succesvol geweest want hij won eens de koersen Bordeaux - Saintes en Parijs - Mantes-en-Yvelines.
Koersen die meestal net op het verkeerde moment vallen om bekend te zijn bij het publiek (net wanneer Parijs - Nice of een andere voorjaarsklassieker ten noorden van deze streken plaatsvindt, dus dat heeft hij wel slim uitgekiend want anders zou ik weer op zoek moeten naar een andere adoptierenner).

Hier is onze good looking Fransman een beetje in zijn moedertaal dingen aan het vertellen, helaas versta ik er weinig van.

Daarnaast heeft Yoann nog een blogje, maar hij mag er wel wat actiever worden want de laatste post stamt uit februari.

Ik sluit af met een foto die wellicht een hint is naar zijn ambities in de Tour:

[ Bericht 2% gewijzigd door Gitank2 op 25-06-2013 16:21:11 ]
Neil LOVES Carrots!
pi_128242215
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:41 schreef miep63 het volgende:
Ik wil Julien Simon van Soja-Sun wel adopteren. Hoop dat ie onbekend genoeg is?
Die had ik al geadopteerd een aantal posts voor je :)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 25 juni 2013 @ 16:54:55 #68
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128243588
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef Keano het volgende:

[..]

Haha godverdomme. De prijs voor de beste introductie is een feit dames en heren. _O_
Wow dit idd :D _O_
pi_128244937
Voor de Franssprekenden onder ons, hier een portret van mijn adoptierenner Romain Bardet:

En hier zie je hem, bij 2:18, als eerste de Keutenberg op fietsen tijdens de Amstel Gold Race van vorig jaar, waar hij zich voor de eerste keer liet zien aan het grote publiek door bijna de hele wedstrijd vooruit te rijden.

dinsdag 25 juni 2013 @ 17:49:57 #70
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_128245453
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

"Ik ga jullie nu voorstellen aan Cameron Meyer die een baas is, want hij won al <insert een hele rits grote overwinningen en ereplaatsen>. Ik snap niet zozeer wat de lol ervan is om een renner te nemen waarvan je al weet of minimaal kunt nalezen dat hij het goed gaat doen (pech voorbehouden). Het is toch veel leuker om een echte onbekende grootheid
Ik wil mij even verdedigen over wat je zegt. Ik ben geen echte kenner en ik had nog noooit gehoord van cameron meyer, ik wou alleen even wat achtergrond info zoeken over hem(want dan is het nog leuker om hem te volgen). Ik ben het wel met je eens, maar bij mij zitten de intenties anders.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_128248115
Pavel Aleksandrovič Brutt

Deze “bruut” werd geboren op 29 januari 1982 in Sosnovy Bor. Een klein stadje in de voormalige Sovjet-Unie zo’n 20 kilometer ten westen van het huidige Sint-Petersburg. Deze stad zou U kunnen kennen omdat het huis biedt aan de kerncentrale “Leningrad”. Over zijn afkomst is verder weinig bekend, maar gezien zijn foto hierboven kan het niet anders dan dat hij uit een mijnwerkersgezin komt.

Zomaar een indruk van Sosnovy Bor

Pavel startte zijn carrière inmiddels alweer 12 jaar geleden bij de Russische Itera-ploeg en boekte daar meteen enkele zeer aansprekende overwinningen zoals etappes in de Ronde van Venezuela, de Ronde van Tachira (dat ligt overigens ook in Venezuela) en een etappe in het Circuito Montañes. Helaas was het jaar erna wat minder succesvol zonder een enkele overwinning en Pavel zocht daarom vanaf 2003 zijn heil bij de eveneens Russische Lokomotiv-ploeg, een naam als een trein. Dit resulteerde in 2004 wederom in een overwinning in het Circuito Montañes en bovendien een zeer knappe 4e plaats in het eindklassement. De klassementsrenner in Brutt kwam opnieuw naar boven in de Ronde van Navarra waar hij de hele ronde op zijn kop zette en eindwinnaar werd.

Na deze 3 mooie jaren bij Lokomotiv stapte Pavel in 2006 over naar de ploeg van de miljonair die een ploeg begon om zo zelf prof te kunnen worden: Oleg Tinkov. Ploeg: Tinkoff Credit Systems.

Oleg Tinkoff met ongetwijfeld een glas vodka

Brutt voelde zich als een vis in het water en de overwinningen werden er te veel om op te noemen. Hij bleef bij deze ploeg tot 2008 en in die periode reed hij tweemaal de Giro en ook een Vuelta. Zijn eerste Giro en de Vuelta reed hij uit met als resultaat respectievelijk een 87e en 105e plaats. Het was echter de Giro die hij niet uitreed waar hij zijn mooiste overwinning in zijn carrière behaalde door de 5e etappe te winnen in Contursi Terme (Dit was tevens de etappe waar David Millar zijn fiets vliegles gaf). Bovendien voegde hij in 2007 ook nog de zware semi-klassieker GP Chiasso toe aan zijn palmares.

Pavel zijn overwinning in de Giro

In 2009 stapte Pavel over naar de ploeg waar hij nu nog steeds voor rijdt, zijnde Katusha. Op de site van deze ploeg wordt hij als volgt beschreven: Pavel has always brought a great image and new wins to Katusha, and his really potential as a pro rider is far from realized. Hoewel niemand waarschijnlijk begrijpt wat hiermee precies wordt bedoeld, lijkt het mij dat Pavel in ieder geval een zeer gewaardeerde kracht is binnen zijn team. Zijn meest succesvolle jaar in dienst van Katusha is 2011 geweest waar hij onder andere Russisch Kampioen werd en dus een jaar lang in de trui van zijn land rond mocht fietsen en daarnaast won hij ook nog een etappe in de Ronde van Romandië.
Als renner van Katusha reed hij tot nu toe 2 keer de Tour waarbij hij alleen in 2010 Parijs wist te halen en wel als 101e. Voor dit jaar is de lat dus ook iets hoger gelegd en zal hij proberen bij de eerste honderd te komen.

En dan nu nog wat dingen die U echt moet weten over Pavel Aleksandrovič Brutt.
Hij is getrouwd, houdt van miniatuur-autootjes en het lezen van een boek en is daarnaast totaal niet bijgelovig. Verder geeft hij aan geen favoriete actrice te hebben waaruit geconcludeerd kan worden dat mevrouw Brutt thuis de broek aan heeft. Ik sluit af met het lievelingsnummer van Pavel wat de komende drie weken ongetwijfeld door de gangen van de Katusha-hotels zal schallen.

Tequilajazzz - Tema proshlogo leta

Go Pavel *O* *O* *O*
pi_128248198
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef DeProf het volgende:

[..]

Die had ik al geadopteerd een aantal posts voor je :)
Oké, dan kijk ik wel verder.
pi_128248884
Had niet iemand anders Julien Simon al geadopteerd in topic 1? Meen me te herinneren, maar ik kan mij vergissen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_128250119
Klopt, SaintOfKillers was het eerst.

quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heradopteer mijn renner van vorig jaar, Julien Simon. Hij rijdt dit jaar veel slechter dan vorig jaar, dus is zeker niet bekender geworden :P.
Alleen staat dit niet in de OP
Neil LOVES Carrots!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:04:24 #75
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_128253941
Amaël Moinard, mocht deze nog vrij zijn.
Kapitein Høken was een monster kearl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')