quote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh wat een schrik om Chico.![]()
Ik had gisteren twee momentjes waarbij ikzelf dacht de pijp uit te gaan
Ik weet niet, gisteren ineens twee keer raar. 1 x waarschijnlijk bloeddruk die heel raar deed na inspanning en even later na het eten een hypo. En ik had ervoor nogal wat vreemde dromen. Ik voel me vandaag gelukkig weer vrij normaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja jezus, wie moet ik nu dan weer sturen?
![]()
Strega, wat is er aan de hand???
Ja, zie je wel, nu heb ik weer dat déjà vu bij die kaart!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Kijk hoe tof, het cafe van mijn overgrootouders, later werd het een hotel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, zie je wel, nu heb ik weer dat déjà vu bij die kaart!
Oh, zijn die ook zo lang open houdbaar?????quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor de A. Vogel hooikoorts oogdruppels-gebruikers: het Kruidvat heeft ze t/m 7 juli voor 7,99
Ik hoor ook liever John Proud Mary zingen tbhquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Screw me, ik hoor liever Bé Rollin' zingen dan Tina geloof ik
Dat zijn die die jij me had aangeraden toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, zijn die ook zo lang open houdbaar?????
De laatstequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef Pagan het volgende:
Dexter begint zondag aal zijn laatste seizoen, Hannah komt terug in de serie.
http://tvline.com/2013/04(...)vski-back-as-hannah/
Triest he...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
Als ik nog één keer ergens 'diplomauitrijking' lees sta ik niet voor mezelf in.
En vandaag kwam ook 'me P' (als in, mijn propedeuse) langs. Universitair hè. Gelijk afpakken die handel.
Dat is bijzonder ja, erg veel komt deze variant niet voor toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Triest he...
Was wel apart net, ik stond me na het douchen af te drogen, vroeg iemand of ik ook de ziekte van von Recklinghausen had..
Hij kende dus een paar mensen met diezelfde aandoening..
Er zijn in Nederland ongeveer vier tot zes duizend mensen met NF1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is bijzonder ja, erg veel komt deze variant niet voor toch?
Dat is niet veel nee!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland ongeveer vier tot zes duizend mensen met NF1
Okee, misschien staat het ergens goed vast, geen idee. Bij de IKEA/op de A50 is het best wel vaak drukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is niet veel nee!
Bos m'n ouders zijn even een partytent ophalen in Ehv, zijn al ruim een uur weg
Ja ik hoop het maar, ik denk dat ze hopeloos verdwaald zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien staat het ergens goed vast, geen idee. Bij de IKEA/op de A50 is het best wel vaak druk
Maar denk jij dat ze allemaal een onbewuste typo maken? Volgens mij bekt het gewoon zo lekker, voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
En vandaag kwam ook 'me P' (als in, mijn propedeuse) langs. Universitair hè. Gelijk afpakken die handel.
Wat fijn dat het zo goed bevalt Bosquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
O ja een ander goed nieuwsnieuwtje. Ik ben vandaag echt voor het eerst alleen op pad geweest met de post. Ging me gevoelsmatig goed af![]()
Wat een leuk gezin tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Voor oh-oh, ter compensatie van mijn B-gebash, hier wat strelerij
[ afbeelding ]
Met hond
Misschien was het van een Vlaams onderzoeksbureau?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, pareltje vanmiddag! Enquete online; "je lief"Sinds wanneer is 'je partner' niet meer goed, is het hipperdehip of haken teveel mensen af bij een (te) lange enquete en wekt dit gezelligheid op?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
O ja een ander goed nieuwsnieuwtje. Ik ben vandaag echt voor het eerst alleen op pad geweest met de post. Ging me gevoelsmatig goed af![]()
Ah! Goed puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien was het van een Vlaams onderzoeksbureau?![]()
Hoewel Vlamingen weer sneller U/uw gebruiken natuurlijkquote:
Uw lief met een kleedjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel Vlamingen weer sneller U/uw gebruiken natuurlijk
Op dit moment niet.Gewoon mijn eigen kleding. Het moet natuurlijk wel een beetje netjes zijn. Ik kan het niet maken om met een Iron Maiden t-shirt de post te bezorgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, even voor de beeldvorming, heb je nog bepaalde kleding aan, tijdens het werk?
Ik ben een sucker voor werkkleding, vandaar
Ah!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op dit moment niet.Gewoon mijn eigen kleding. Het moet natuurlijk wel een beetje netjes zijn. Ik kan het niet maken om met een Iron Maiden t-shirt de post te bezorgen.
Maars al ik over een tijdje echt "vast" bij deze afdeling zit krijg ik bedrijfskleding. En dat is van jas/trui/broek tot volgens mij zelfs de schoenen..
Ik heb nu wel al een regenpak, maar die heb ik pas 1 keer aan gehad en eigenlijk niet nodig gehad..
Dat wel, maar dan zullen de klachten wel binnen stromen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah!![]()
Trouwens, dan zou je de wel de way coolste bezorger zijn, als je in Iron Maiden kleding gaat bezorgen![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan zullen de klachten wel binnen stromen..
quote:
Bij het woord 'blousje' denk ik aan luchtige vrouwen in luchtige kledingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Miniem het volgende:
Ik loop in een blousje op het werk, staat veel beter dan eerst
Ik vind het te triest voor woorden. Vijf jaar geleden, toen ik nog werkte, me zo vaak kwaad gemaakt om brieven en mails. En dan echt van één dan wel meerdere jaars studenten medicijnen, recht enz.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
Goed zo Bos!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig heb ik geen tettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het woord 'blousje' denk ik aan luchtige vrouwen in luchtige kleding![]()
Heb je nog leuke dingen voor je verjaardag gekregen?
Deze mensen schrijven gewoon echt zo belabberdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar denk jij dat ze allemaal een onbewuste typo maken? Volgens mij bekt het gewoon zo lekker, voor een hoop mensen.
Ik krijg er ook wel jeuk van. Maar ik kort ook een hoop af.
Ja wij krijgen er totaal geen les in of zo (zou ook niet nodig moeten zijn naar mijn mening maar is het helaas wel), je hoeft ook amper wat te schrijven. (Wanneer wel worden fouten genadeloos afgestraft hoor.)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind het te triest voor woorden. Vijf jaar geleden, toen ik nog werkte, me zo vaak kwaad gemaakt om brieven en mails. En dan echt van één dan wel meerdere jaars studenten medicijnen, recht enz.
Ik vraag me af hoe die ooit voor Nederlands geslaagd zijn. Fouten met d/t oké, maar 'me'?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze mensen schrijven gewoon echt zo belabberdZelf typ ik ook wel 'es' en 'ff' hoor.
Vriendin van mij heeft jaren gestudeerd. Slim als wat. Maar talen? Alles moet uit het boekje, geen enkel gevoel heeft ze bij Nederlands en Engels, apart vond ik het altijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wij krijgen er totaal geen les in of zo (zou ook niet nodig moeten zijn naar mijn mening maar is het helaas wel), je hoeft ook amper wat te schrijven. (Wanneer wel worden fouten genadeloos afgestraft hoor.)
Bij Rechten heb je wel in het eerste jaar een vak met spelling en zo. Zakken enorm veel mensen voor. *joh*
Zeker omdat er gewoon gemakkelijke regels voor zijn..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft jaren gestudeerd. Slim als wat. Maar talen? Alles moet uit het boekje, geen enkel gevoel heeft ze bij Nederlands en Engels, apart vond ik het altijd.
Gelukkig dat je hem nog hebt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
De appelboom met zonder kluit heeft knopjes van 3mm, al sinds het weekend ofzo, ik denk dat ik ze zelfs gemist heb, ik ben zo blij als een kind
Ik zag het al op FBquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Indaha wat ben ik blij voor jullie![]()
Verder heb ik niet echt bijgelezen![]()
Michelle kwam me halen van mijn werk en ik had vanmiddag even zitten chatten met een catharinakweker hier uit Belgie in de buurt, voor ik het wist kwam hij mijn voliere ruilen voor een hele jonge parkiet![]()
[ afbeelding ]
Meet Lana Banana
Wat een schatje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Indaha wat ben ik blij voor jullie![]()
Verder heb ik niet echt bijgelezen![]()
Michelle kwam me halen van mijn werk en ik had vanmiddag even zitten chatten met een catharinakweker hier uit Belgie in de buurt, voor ik het wist kwam hij mijn voliere ruilen voor een hele jonge parkiet![]()
[ afbeelding ]
Meet Lana Banana
quote:
Bohhhhhhhhquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh vanmorgen stopte de bus bij het ziekenhuis trouwens, voor een moeder eend met kroost, die waren daar op het gemak aan het oversteken, en de buschauffeur bleef net zo lang stilstaan en kijken toen alle babies op de stoep gesprongen waren aan de overkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Nogalquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Lutte het volgende:
Ja Baaf, nou begint er op FB iemand haar ook helemaal te spammen.. Een meisje uit LuxemburgZe is de wereld aan het veroveren
Dat wel, ik zal er wel snel genoeg aan wennen. Allleen vraag ik me af of ze haar bekende 'peacock' nog wel kan doen (opgestoken van achteren):quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:00 schreef Lutte het volgende:
Een echte fan laat zich niet tegenhouden door een oceaantje of zeven!
quote:
Dan zal het wel wennen zijn voor mij, ik ken haar niet anders dan met de peacock.quote:
twitter:twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Just kidding guys. I didn't really cut my hair. But maybe I will. Luv you all. http://t.co/YNPFSxzdFJ— Lindsey Stirling (@LindseyStirling) https://twitter.com/LindseyStirling/statuses/349953151325048832 June 26, 2013 reageer retweet
Ja zulke wazige tweets plaatsen, arrogant hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Barbaaf het volgende:
De bitch![]()
<blockquote class="twitter-tweet"><p>Just kidding guys. I didn't really cut my hair. But maybe I will. Luv you all. <a href="http://t.co/YNPFSxzdFJ">http://t.co/YNPFSxzdFJ</a></p>— Lindsey Stirling (@LindseyStirling) <a href="https://twitter.com/LindseyStirling/statuses/349953151325048832">June 26, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Wehehehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Barbaaf het volgende:
Waarom heb ik jou niet op Facebook eigenlijk?
Ik word ook een beetje vlieft geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:41 schreef Barbaaf het volgende:
Hier een (vrijwel complete) opname van Tilburg, geluid is nog redelijk ook. Krijg je een idee wat ze op het podium uithaalt
Gayyyyy.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje vlieft geloof ik
Hoe heten die dansende huppende mensen op een rij, daar doet het me aan denken, ehhhh....quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:41 schreef Barbaaf het volgende:
Hier een (vrijwel complete) opname van Tilburg, geluid is nog redelijk ook. Krijg je een idee wat ze op het podium uithaalt
Dansmariekes? Riverdance?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heten die dansende huppende mensen op een rij, daar doet het me aan denken, ehhhh....
Dat ja. En ook dat laatste eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Het doet mij ook denken aan Riverdance and that is not a good thing
Oh jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik hem niet dan blijft ie gloedjenieuw!
Ik zat net aan mijn fiets te denken want Gigi is op tv
Met zijwieltjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens voor een driewieler gaan?
Ja suckersquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Luts, ik hoop dat je nog een baantje vindt! Wat een gekloot, te jong, te oud, ze verzinnen wel altijd wat.
Nee, ik typ weer als vanouds, als een Turkquote:
Van Gewoon Jan Smit, diverse edities de Zomer Voorbij, Nick en Simon The American/South African Dream en Wie is de mol?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik typ weer als vanouds, als een TurkNooit geweten hoe hij heet, ken hem ook maar vaag en van wat? Eh ja. En homo? Ah ook nooit geweten.
Ah, dat kijk of ken ik allemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van Gewoon Jan Smit, diverse edities de Zomer Voorbij, Nick en Simon The American/South African Dream en Wie is de mol?
En hij is mijn held
Heel herkenbaar, lastig wel, ik ben ook zo'n eerlijke drol, maar soms moet je een beetje bluffen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja suckersIk ben mss ook wel wat te eerlijk
Jaa hij is tof! En onwijs grappig, flinke dosis zelfspot, dat mag ik welquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat kijk of ken ik allemaal niet.
Ziet er wel uit als een sympathiek ding!
[..]
Heel herkenbaar, lastig wel, ik ben ook zo'n eerlijke drol, maar soms moet je een beetje bluffen.
quote:
Ja ik zat terug te lezen over Anouk enzo.quote:
Ja dat is dan ook het uiterste. Ik snap dat ook niet als mensen dat doen, ook niet bij een zomerbaantje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa hij is tof! En onwijs grappig, flinke dosis zelfspot, dat mag ik wel
Beetje bluffen okéMaar vind dat er een duidelijke lijn zit tussen jezelf verkopen je goede punten aanprijzen, dan iets doen wat je gewoon absoluut niet kunt.
Zag bv een vakantiebaantje als fietsverkoper. Ik weet nog net dat zo'n ding twee wielen heeftEn dat valt natuurlijk wel te leren, maar niet in zes weken. Dus dan solliciteer ik niet.
Ja, als je tijd hebt, dan is alles leuk om te kijken, en anders gewoon ff laatste kwartier ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga even afwassen en Sjon scheren en dan ook terugkijken, denk ik!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje vlieft geloof ik
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]No way, dan ziet Lindsey dat en denkt ze dat ik al bezet ben
. Ik doe wel alsof Lutte m'n dochter is
quote:
Ja daar ga ik dus niet aan beginnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Miniem het volgende:
Lutte, kom hier werken, dan ben ik je baas
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze zat nog in het blok, ze is een maand en twee dagen jong
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Barbaaf het volgende:
Nee. Wel ratjes gehad, erg lief maar ze worden niet oud
Match made in heaven!quote:
quote:
Joah!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft zoveel van die echte fijne heerlijke nummers he
Ja dat eerste begrijp ik helemaal, lekker zo houdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Daarom wil ik haar nooit meer live zien, om de herinnering van de eerste keer goed te houden![]()
Ik had ook nooit naar Eurodisney moeten gaan, Disneyland was meteen ook minder leuk in mijn hoofd
Ja maar er zijn 1001 one hit wonders!quote:
Die kan ik niet meer horen, wordt veel te vaak gedraaid, maar nummer zelf is leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dit vond ik toen al niks!
Mijn favo One Hit Wonder nummer is Breakfast at Tiffany's
Ligt het eigenlijk stil met nieuwe nummers, lekker rustig!quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lang leve dat ze is gaan baren, scheelt weer schijtmuziek
Hopelijk is ze nu eens uitgejankt over die exquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lang leve dat ze is gaan baren, scheelt weer schijtmuziek
Ja die laf ik ook wel een beetje, jeugdsentimentquote:
Dat had ik nooit van je verwachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Aaaargh, Snowpatrol.
Maar Chasing Cars is wel mooi
Vertel, was het leuk? Grappig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik laf ze big time, ik lafde ze toen en ik laf ze nu nog![]()
Wij zagen ze bij die MTV awards optreden, ik pieste bijna in mijn broek
Boejakaquote:
Ja, die moet je bewaren voor Bluf en kwAdelequote:
Oh, je rate echt serieus, tofquote:
Ja Annemiekequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
De dames? Ik hoor alleen heren in het weekend, maar ik luister alleen naar Timur & Rámon en die blijven wel mijn favo's.
Brakkemieke zet ik nooit op, en Bart zet ik meestal af. Tenminste, op zaterdag sowieso, stomme top 50, op zondag wil ik nog wel es doorluisteren.
Ik heb maandag 4 van die specials gekocht. Toch ook maar de quatro Stagioni na mijn eerdere uitspraken dat het me niet lekker leek, Straks even kijken welke ik ga proeven. De Curry Cocos viel niet tegen, maar was ook geen echte wow..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Cup-a-soupje, ik heb eindelijk weer eens wat gekocht, toch wel lekker tussen de drukte door
Ik heb nog aan je gedacht toen ik die Stagioni zagquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb maandag 4 van die specials gekocht. Toch ook maar de quatro Stagioni na mijn eerdere uitspraken dat het me niet lekker leek, Straks even kijken welke ik ga proeven. De Curry Cocos viel niet tegen, maar was ook geen echte wow..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog aan je gedacht toen ik die Stagioni zagIk ga hem dit weekend ook nog halen.
Oh leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik pak denk ik rond 15.00 uur een soepje of een uur later. Ik heb straks weer zo'n smaaktest waar ik vorige week over vertelde en er wordt verzocht zo min mogelijk te eten van te voren. Als het goed is worden er stukken vlees voorgeschoteld net als vorige week..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
En ik denk ook altijd aan je als ik door de poortjes kom, Bos, dan staan de happroducten er ook
Zeker, Ik zou het ook gewoon gedaan hebben als ik er geen vergoeding voor zou krijgen, maar het is wel mooi meegenomen natuurlijkquote:
Ja, testen is ook eigenlijk heel leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Zeker, Ik zou het ook gewoon gedaan hebben als ik er geen vergoeding voor zou krijgen, maar het is wel mooi meegenomen natuurlijk![]()
Opzich is het wel gaaf hoor. Maar ik hou mijn hart vast voor haar stembanden. Al kan ze best de nieuwe Angela Gossow wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha die vond ik awesome, Thessa moet dat ook leren!!!!
Wat fijn dat je hebt genoten, Duz! Ik heb maar kort geluisterd, maar viel me op dat ze meer Amerikaans met praten klinkt, dan met zang (Scandinavisch).quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Maria is geweldig.Ik ben fanboy. Ik draai d'r cd Viktoria grijs.
Ow wacht van de clip Coffee and TV word ik wel vrolijkerquote:
Ik neem 'm ook even, morgen tentamenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffelplaatje voor Bos en Miniem
[ afbeelding ]
Yeah!quote:
quote:
Kan ik er wat aan doen dat ik een leven heb en de triviale dingen voor jullie overblijven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy, kom je hier nu speciaal helemaal naar toe om te zeuren over het weer?
Nou fijn is dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik een leven heb en de triviale dingen voor jullie overblijven.
Nou, of je voelt je te goed om dat soort dingen te delen met onsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een leven hebt, ben je dus heel saai. Bleh.
Da's waarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar je maakt ons altijd blij met een dode mus, niks zeggen en dan ben je weer weg....
Awwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Mijn babybanaan pruttelt zo lief in haar slaap
Oh dat klinkt leuk Vaduz!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Holten heeft een Europees hoog aangeschreven triatlon, het is elk jaar weer erg gezellig, met alle nationaliteiten en mensen die je tegenkomt. Het oog krijgt ook veel tijdens zo'n dag.
Dank je! Ooit misschien nog eens een zesde triatlon doen, dat is qua afstanden beter te behappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:48 schreef Muis006 het volgende:
Dan kan je 1 triatlonding meer dan ik. Veel plezier morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |