Wat fijn dat je hebt genoten, Duz! Ik heb maar kort geluisterd, maar viel me op dat ze meer Amerikaans met praten klinkt, dan met zang (Scandinavisch).quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Maria is geweldig.Ik ben fanboy. Ik draai d'r cd Viktoria grijs.
Ow wacht van de clip Coffee and TV word ik wel vrolijkerquote:
Ik neem 'm ook even, morgen tentamenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffelplaatje voor Bos en Miniem
[ afbeelding ]
Yeah!quote:
quote:
Kan ik er wat aan doen dat ik een leven heb en de triviale dingen voor jullie overblijven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy, kom je hier nu speciaal helemaal naar toe om te zeuren over het weer?
Nou fijn is dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik een leven heb en de triviale dingen voor jullie overblijven.
Nou, of je voelt je te goed om dat soort dingen te delen met onsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een leven hebt, ben je dus heel saai. Bleh.
Da's waarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar je maakt ons altijd blij met een dode mus, niks zeggen en dan ben je weer weg....
Awwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Mijn babybanaan pruttelt zo lief in haar slaap
Oh dat klinkt leuk Vaduz!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Holten heeft een Europees hoog aangeschreven triatlon, het is elk jaar weer erg gezellig, met alle nationaliteiten en mensen die je tegenkomt. Het oog krijgt ook veel tijdens zo'n dag.
Dank je! Ooit misschien nog eens een zesde triatlon doen, dat is qua afstanden beter te behappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:48 schreef Muis006 het volgende:
Dan kan je 1 triatlonding meer dan ik. Veel plezier morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |