Wat fijn dat het zo goed bevalt Bosquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
O ja een ander goed nieuwsnieuwtje. Ik ben vandaag echt voor het eerst alleen op pad geweest met de post. Ging me gevoelsmatig goed af![]()
Wat een leuk gezin tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Voor oh-oh, ter compensatie van mijn B-gebash, hier wat strelerij
[ afbeelding ]
Met hond
Misschien was het van een Vlaams onderzoeksbureau?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, pareltje vanmiddag! Enquete online; "je lief"Sinds wanneer is 'je partner' niet meer goed, is het hipperdehip of haken teveel mensen af bij een (te) lange enquete en wekt dit gezelligheid op?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
O ja een ander goed nieuwsnieuwtje. Ik ben vandaag echt voor het eerst alleen op pad geweest met de post. Ging me gevoelsmatig goed af![]()
Ah! Goed puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien was het van een Vlaams onderzoeksbureau?![]()
Hoewel Vlamingen weer sneller U/uw gebruiken natuurlijkquote:
Uw lief met een kleedjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel Vlamingen weer sneller U/uw gebruiken natuurlijk
Op dit moment niet.Gewoon mijn eigen kleding. Het moet natuurlijk wel een beetje netjes zijn. Ik kan het niet maken om met een Iron Maiden t-shirt de post te bezorgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, even voor de beeldvorming, heb je nog bepaalde kleding aan, tijdens het werk?
Ik ben een sucker voor werkkleding, vandaar
Ah!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op dit moment niet.Gewoon mijn eigen kleding. Het moet natuurlijk wel een beetje netjes zijn. Ik kan het niet maken om met een Iron Maiden t-shirt de post te bezorgen.
Maars al ik over een tijdje echt "vast" bij deze afdeling zit krijg ik bedrijfskleding. En dat is van jas/trui/broek tot volgens mij zelfs de schoenen..
Ik heb nu wel al een regenpak, maar die heb ik pas 1 keer aan gehad en eigenlijk niet nodig gehad..
Dat wel, maar dan zullen de klachten wel binnen stromen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah!![]()
Trouwens, dan zou je de wel de way coolste bezorger zijn, als je in Iron Maiden kleding gaat bezorgen![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan zullen de klachten wel binnen stromen..
quote:
Bij het woord 'blousje' denk ik aan luchtige vrouwen in luchtige kledingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Miniem het volgende:
Ik loop in een blousje op het werk, staat veel beter dan eerst
Ik vind het te triest voor woorden. Vijf jaar geleden, toen ik nog werkte, me zo vaak kwaad gemaakt om brieven en mails. En dan echt van één dan wel meerdere jaars studenten medicijnen, recht enz.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
Als ik nog één keer ergens 'diplomauitrijking' lees sta ik niet voor mezelf in.
En vandaag kwam ook 'me P' (als in, mijn propedeuse) langs. Universitair hè. Gelijk afpakken die handel.
Goed zo Bos!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig heb ik geen tettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het woord 'blousje' denk ik aan luchtige vrouwen in luchtige kleding![]()
Heb je nog leuke dingen voor je verjaardag gekregen?
Deze mensen schrijven gewoon echt zo belabberdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar denk jij dat ze allemaal een onbewuste typo maken? Volgens mij bekt het gewoon zo lekker, voor een hoop mensen.
Ik krijg er ook wel jeuk van. Maar ik kort ook een hoop af.
Ja wij krijgen er totaal geen les in of zo (zou ook niet nodig moeten zijn naar mijn mening maar is het helaas wel), je hoeft ook amper wat te schrijven. (Wanneer wel worden fouten genadeloos afgestraft hoor.)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind het te triest voor woorden. Vijf jaar geleden, toen ik nog werkte, me zo vaak kwaad gemaakt om brieven en mails. En dan echt van één dan wel meerdere jaars studenten medicijnen, recht enz.
Ik vraag me af hoe die ooit voor Nederlands geslaagd zijn. Fouten met d/t oké, maar 'me'?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze mensen schrijven gewoon echt zo belabberdZelf typ ik ook wel 'es' en 'ff' hoor.
Vriendin van mij heeft jaren gestudeerd. Slim als wat. Maar talen? Alles moet uit het boekje, geen enkel gevoel heeft ze bij Nederlands en Engels, apart vond ik het altijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wij krijgen er totaal geen les in of zo (zou ook niet nodig moeten zijn naar mijn mening maar is het helaas wel), je hoeft ook amper wat te schrijven. (Wanneer wel worden fouten genadeloos afgestraft hoor.)
Bij Rechten heb je wel in het eerste jaar een vak met spelling en zo. Zakken enorm veel mensen voor. *joh*
Zeker omdat er gewoon gemakkelijke regels voor zijn..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft jaren gestudeerd. Slim als wat. Maar talen? Alles moet uit het boekje, geen enkel gevoel heeft ze bij Nederlands en Engels, apart vond ik het altijd.
Gelukkig dat je hem nog hebt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
De appelboom met zonder kluit heeft knopjes van 3mm, al sinds het weekend ofzo, ik denk dat ik ze zelfs gemist heb, ik ben zo blij als een kind
Ik zag het al op FBquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Indaha wat ben ik blij voor jullie![]()
Verder heb ik niet echt bijgelezen![]()
Michelle kwam me halen van mijn werk en ik had vanmiddag even zitten chatten met een catharinakweker hier uit Belgie in de buurt, voor ik het wist kwam hij mijn voliere ruilen voor een hele jonge parkiet![]()
[ afbeelding ]
Meet Lana Banana
Wat een schatje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Indaha wat ben ik blij voor jullie![]()
Verder heb ik niet echt bijgelezen![]()
Michelle kwam me halen van mijn werk en ik had vanmiddag even zitten chatten met een catharinakweker hier uit Belgie in de buurt, voor ik het wist kwam hij mijn voliere ruilen voor een hele jonge parkiet![]()
[ afbeelding ]
Meet Lana Banana
quote:
Bohhhhhhhhquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh vanmorgen stopte de bus bij het ziekenhuis trouwens, voor een moeder eend met kroost, die waren daar op het gemak aan het oversteken, en de buschauffeur bleef net zo lang stilstaan en kijken toen alle babies op de stoep gesprongen waren aan de overkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |