quote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh wat een schrik om Chico.![]()
Ik had gisteren twee momentjes waarbij ikzelf dacht de pijp uit te gaan
Ik weet niet, gisteren ineens twee keer raar. 1 x waarschijnlijk bloeddruk die heel raar deed na inspanning en even later na het eten een hypo. En ik had ervoor nogal wat vreemde dromen. Ik voel me vandaag gelukkig weer vrij normaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja jezus, wie moet ik nu dan weer sturen?
![]()
Strega, wat is er aan de hand???
Ja, zie je wel, nu heb ik weer dat déjà vu bij die kaart!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Kijk hoe tof, het cafe van mijn overgrootouders, later werd het een hotel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, zie je wel, nu heb ik weer dat déjà vu bij die kaart!
Oh, zijn die ook zo lang open houdbaar?????quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor de A. Vogel hooikoorts oogdruppels-gebruikers: het Kruidvat heeft ze t/m 7 juli voor 7,99
Ik hoor ook liever John Proud Mary zingen tbhquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Screw me, ik hoor liever Bé Rollin' zingen dan Tina geloof ik
Dat zijn die die jij me had aangeraden toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, zijn die ook zo lang open houdbaar?????
De laatstequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef Pagan het volgende:
Dexter begint zondag aal zijn laatste seizoen, Hannah komt terug in de serie.
http://tvline.com/2013/04(...)vski-back-as-hannah/
Triest he...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
Als ik nog één keer ergens 'diplomauitrijking' lees sta ik niet voor mezelf in.
En vandaag kwam ook 'me P' (als in, mijn propedeuse) langs. Universitair hè. Gelijk afpakken die handel.
Dat is bijzonder ja, erg veel komt deze variant niet voor toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Triest he...
Was wel apart net, ik stond me na het douchen af te drogen, vroeg iemand of ik ook de ziekte van von Recklinghausen had..
Hij kende dus een paar mensen met diezelfde aandoening..
Er zijn in Nederland ongeveer vier tot zes duizend mensen met NF1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is bijzonder ja, erg veel komt deze variant niet voor toch?
Dat is niet veel nee!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland ongeveer vier tot zes duizend mensen met NF1
Okee, misschien staat het ergens goed vast, geen idee. Bij de IKEA/op de A50 is het best wel vaak drukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is niet veel nee!
Bos m'n ouders zijn even een partytent ophalen in Ehv, zijn al ruim een uur weg
Ja ik hoop het maar, ik denk dat ze hopeloos verdwaald zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien staat het ergens goed vast, geen idee. Bij de IKEA/op de A50 is het best wel vaak druk
Maar denk jij dat ze allemaal een onbewuste typo maken? Volgens mij bekt het gewoon zo lekker, voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
Als ik nog één keer ergens 'diplomauitrijking' lees sta ik niet voor mezelf in.
En vandaag kwam ook 'me P' (als in, mijn propedeuse) langs. Universitair hè. Gelijk afpakken die handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |