1992?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames komt uit het enige goede jaar om geboren te worden.
Dat is idd de vraag danquote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
anderen zien het als weinig ambitieus, zeker als je taken nauwelijks zijn veranderd. of als iemand die niet houdt van veranderingen in de omgeving.
haha 'die konijn'quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begin ook gek te worden van die konijn van lr ja
en dat isquote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames komt uit het enige goede jaar om geboren te worden.
Grappemaker ik reageer op de TS.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begin ook gek te worden van die konijn van lr ja
alleen sikgroeiquote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha 'die konijn'
Je lijkt Stylo wel. Jij hebt zeker ook geen baardgroei>?
voor een student is wisselende baantjes ook wel vaker goed. je leert toch het meest in je eerste jaar. Ligt er ook aan wat voor baantjes je hebt. 8 werkgevers, maar dan 5 restaurants, folders, kranten en een half jaartje appie is nou ook niet bepaald top.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten lopen. Vrienden zijn inwisselbaar. Je zit binnenkort toch om de 2 weken een weekend in Den Haag
[..]
Hmm. Ook als student? Als ze dat als reden geven zoeken ze wel erg.
23quote:
Ik heb wel een flinke groei gemaakt in dit bedrijf trouwens maar dat zie je niet aan m'n functieomschrijving, die is gewoon hetzelfde geblevenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
voor een student is wisselende baantjes ook wel vaker goed. je leert toch het meest in je eerste jaar. Ligt er ook aan wat voor baantjes je hebt. 8 werkgevers, maar dan 5 restaurants, folders, kranten en een half jaartje appie is nou ook niet bepaald top.
Maar zelf ben ik voor aantal verschillende kantoorbanen gegaan, zwaar productiewerk op 2 locaties, 2x horeca, lopende band, callcenter en dan ben ik nog wat vergeten.
Maar ligt echt aan de recruiter en aan de baan die je krijgt. De een heeft een voorkeur voor veel diverse baantjes, de ander ziet liever iemand die 8 jaar bij hetzelfde blijft en daardoor plaatsvervanger is van de eigenaar.
[..]
23
Niks minder dan respect, maar daar mis ik de drive voor ben ik bang.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
voor een student is wisselende baantjes ook wel vaker goed. je leert toch het meest in je eerste jaar. Ligt er ook aan wat voor baantjes je hebt. 8 werkgevers, maar dan 5 restaurants, folders, kranten en een half jaartje appie is nou ook niet bepaald top.
Maar zelf ben ik voor aantal verschillende kantoorbanen gegaan, zwaar productiewerk op 2 locaties, 2x horeca, lopende band, callcenter en dan ben ik nog wat vergeten.
Maar ligt echt aan de recruiter en aan de baan die je krijgt. De een heeft een voorkeur voor veel diverse baantjes, de ander ziet liever iemand die 8 jaar bij hetzelfde blijft en daardoor plaatsvervanger is van de eigenaar.
#teamgeenbaardgroeispelvouten ?quote:
kan je wel uitleggen bij omschrijving taken.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel een flinke groei gemaakt in dit bedrijf trouwens maar dat zie je niet aan m'n functieomschrijving, die is gewoon hetzelfde gebleven
Misschien weet LR iets geniaals.quote:
True dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je wel uitleggen bij omschrijving taken.
nee dan gaat lr mij weer pesten met alcohol op je ps3 doen ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien weet LR iets geniaals.
Of Inso.
waarvoorquote:Op maandag 24 juni 2013 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien weet LR iets geniaals.
Of Inso.
Help deze man eens:quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dan gaat lr mij weer pesten met alcohol op je ps3 doen ofzo
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dan gaat lr mij weer pesten met alcohol op je ps3 doen ofzo
Zeg dat je FOK! moderator was.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
maar wat kan je nog meer op je cv zetten boys om mooier eruit laten zien
je naam veranderen isomnia klinkt een beetje raarquote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
watquote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Pure jaloezie man. Had ik maar zo'n zuster op mijn 14de om mijn zaakje te controleren
hoe bedoel jequote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je naam veranderen isomnia klinkt een beetje raar
Zullen we dan nu fifa doen, met je smerige posts?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Pure jaloezie man. Had ik maar zo'n zuster op mijn 14de om mijn zaakje te controleren
Je communicatieve vaardigheden door middel van rapsquote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
jij onthoudt echt allesquote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is hier nou de viespeuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zullen we dan nu fifa doen, met je smerige posts?
Ik ben 1/8 autist, en mijn oma is tweeling.quote:
mocro's doen dat ook altijd tochquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mocro's doen dat ook altijd toch
dan heten ze in eens jan jansen en dan mogen ze wel komen op gesprek
Gast echt, nieuwste geschiedenis is het makkelijkste vak aller tijden. Zit me niet te pesten.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is hier nou de viespeuk.
[ afbeelding ]
En nee. Ik ben nu pas bij de opkomst van het liberalisme, maar bedankt dat je mij attendeert op het uitstellen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mocro's doen dat ook altijd toch
dan heten ze in eens jan jansen en dan mogen ze wel komen op gesprek
Dat klopt, maar ik moet nog beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast echt, nieuwste geschiedenis is het makkelijkste vak aller tijden. Zit me niet te pesten.
Appels met Peren.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik moet nog beginnen.Vandaag liep Staatskunde ook niet echt lekker zonder te hebben geleerd.
die tong quotes zijn nu wel leuk geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben 1/8 autist, en mijn oma is tweeling.
We hebben trouwens nog een medestander in dit topic. Buitendam representeert onze opleiding in het zuid-oosten van het land.quote:
waar dat dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben trouwens nog een medestander in dit topic. Buitendam representeert onze opleiding in het zuid-oosten van het land.
Nee niet echt.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
stylo, heeft iemand jou er al eens op gewezen dan viktor met een 'k' is
geschiedenis toch? Kan je in ieder geval niet op de TUe doen en dacht ook niet op Fontys Eindhoven.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik baseerde het enkel op zijn clubvoorkeur
Wie en foto?quote:
Ik denk dat ze onder invloed van tong80 tot die keuze zijn gekomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
geschiedenis toch? Kan je in ieder geval niet op de TUe doen en dacht ook niet op Fontys Eindhoven.
Paal is net 16 geworden, dus rond die leeftijd.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef mrstylo het volgende:
Vriendin van Kenneth Paal. Moet ook voetballer worden.
http://instagram.com/lolavanboekhout
wat dat kan nietquote:Op maandag 24 juni 2013 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paal is net 16 geworden, dus rond die leeftijd.
Ja ik twijfel ook mattie.quote:
teringquote:Op maandag 24 juni 2013 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paal is net 16 geworden, dus rond die leeftijd.
Echt voetbalvrouwtje, duckface en tieten.quote:
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/Q9fglIJKOR/
die teca heeft ook geen blad voor zijn mond
Ik zou haar wel doen denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt voetbalvrouwtje, duckface en tieten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/Q9fglIJKOR/
die teca heeft ook geen blad voor zijn mond
Hoe?quote:
quote:
Don moet zijn kans grijpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef mrstylo het volgende:
Ze valt ook echt alleen op negers zie ik.
https://twitter.com/Lolavanboekhout/media/grid
Die plaatje is 300+ keer geliked.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt voetbalvrouwtje, duckface en tieten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef mrstylo het volgende:
Ze valt ook echt alleen op negers zie ik.
https://twitter.com/Lolavanboekhout/media/grid
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niks mis mee opzichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nee.quote:
Legaal dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik denk trouwens dat ze 17 is want ze doet theorie
bieber , eindbaasje welquote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze zich op frontpage.fok.nl niet met interessantere dingen bezighouden, téring jantjes zeg.
Ik vind alleen die berichtjes van Djeez meestal wel leuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze zich op frontpage.fok.nl niet met interessantere dingen bezighouden, téring jantjes zeg.
Heb jij daar een account?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Tom steelt mijn shine op PSVnetwerk.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum8/857-5.php
wat zegt onze vriend tomquote:Op maandag 24 juni 2013 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Tom post op een dermate laag niveau, dat FOK! voor hem te hoog gegrepen is en een stapje terugdoet naar de incapabele zooi op psv.netwerk.toquote:Op maandag 24 juni 2013 17:07 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niks mis mee opzichNee sorry. Dit is heel homo, maar ons SC motto is dan ook "Een beetje gay is oké"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan zich beter niet googlen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:07 schreef Tjacka het volgende:
lola kan niet beter in vbl gaan posten denk ik
Ik moet wel lachen om die Lola foto's. Ze wil haar tieten zover naar voren drukken dat ze wel kreupel lijktquote:
ook hoop ik dat morpheus haar niet volgt die krijgt een hartverzakkingquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry. Dit is heel homo, maar ons SC motto is dan ook "Een beetje gay is oké"
Mooi.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry. Dit is heel homo, maar ons SC motto is dan ook "Een beetje gay is oké"
zullen wij haar op deze sc attenderen via twitter?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vind ze die aandacht wel leuk.
vamoooooosquote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zullen wij haar op deze sc attenderen via twitter?
Serieus the fuck.twitter:Lolavanboekhout twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 09:49:55Komt @Joris2020 aan: alle negers willen iemand in hun kont neuken hahahahaha qq reageer retweet
Nee g.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon haar naam in de OP verwerken. Een ere plaats naast Madame_Paonquote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
#TumblingDownStairsForBieberquote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zet Ranja er dan een slotje op?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL / Feyenoord zoekt toenadering tot Kuyt: De fans willen het ook erg graag
kijk bij gesloten topics in vblquote:Op maandag 24 juni 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zet Ranja er dan een slotje op?
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL / Feyenoord zoekt toenadering tot Kuyt: De fans willen het ook erg graag
Ja. Laat GGMM dat doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan voor de Eredivisie nog van pas komen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die waardeloze werker.
Paal zal wel niet op haar gevallen zijn vanwege haar hoge intelligentie.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:12 schreef mrstylo het volgende:
Serieus the fuck.twitter:Lolavanboekhout twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 09:49:55Komt @Joris2020 aan: alle negers willen iemand in hun kont neuken hahahahaha qq reageer retweet
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik wist niet dat het er zoveel warenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
baas was dat al zeg ik het zelf vooral het topic over mussolini van smokey
10/10
Ja dat kon Ebecillio ook...quote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan voor de Eredivisie nog van pas komen hoor.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
10/10
Hij moet alles alleen doenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het er zoveel warenArme Ron.
Link eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
10/10
Ebecillio is ook wel eens van waarde geweest voor Ajax. Scoorde soms nog enzo. Betekent niet dat ik hem terug wil zien.quote:
Ik geloof dat Valhalen inderdaad niet levend uit de ghetto van Rotterdam is gekomen nee. En ik zwaaide die dag nog wel naar elke blonde man op school.quote:
Dan ben je de enige.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ebecillio is ook wel eens van waarde geweest voor Ajax. Scoorde soms nog enzo. Betekent niet dat ik hem terug wil zien.
Het lijkt me wel iemand die voor haar 18e verjaardag siliconentieten vraagt zodat dat niet meer nodig is, weer een minpuntje weggewerkt.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om die Lola foto's. Ze wil haar tieten zover naar voren drukken dat ze wel kreupel lijkt
Die is er sowieso niet erg vaak heb ik het idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat Valhalen inderdaad niet levend uit de ghetto van Rotterdam is gekomen nee. En ik zwaaide die dag nog wel naar elke blonde man op school.
We hebben echt een nieuwe mod nodig hier. Het loopt anders uit de hand.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Don is echt de enigste actieve mod hier
quote:
Het escaleert uit de handquote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben echt een nieuwe mod nodig hier. Het loopt anders uit de hand.
#TeamDonquote:Op maandag 24 juni 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat Don het afdeed als rommel.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:17 schreef mrstylo het volgende:
VBL / 'Falkenburg kiest voor Grieks avontuur'
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben echt een nieuwe mod nodig hier. Het loopt anders uit de hand.
Enigequote:Op maandag 24 juni 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka jij wordt de nieuwe modquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat ik überhaupt weinig kans maak.
net zoveel kans dat JR aangenomen wordt op zijn opleiding.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjacka jij wordt de nieuwe mod
[..]
Hoe zit het met #STYLOFORMOD eigenlijkquote:
ja goed heb je mijn speech nog niet gelezen?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zit het met #STYLOFORMOD eigenlijk
die jetro is echt zo debiel, mensen als crack en cabral verbleken erbijquote:
Nee, waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja goed heb je mijn speech nog niet gelezen?
Meest overschatte speler ooit.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die jetro is echt zo debiel, mensen als crack en cabral verbleken erbij
kan wel samen in een inrichting met jodyquote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die jetro is echt zo debiel, mensen als crack en cabral verbleken erbij
twitter:aad300 twitterde op maandag 24-06-2013 om 17:03:33Nu op weg naar sportschool 3x25' en buikspieren reageer retweet
De meeste van die swag voetballers.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan wel samen in een inrichting met jody
Hij hield meer van meisjesquote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Berlusconi 7 jaar in de cel jongens!!!!!1!11
Fiets ff langs de appie voor mequote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Adames het volgende:
ah kutzooi, het regent net als ik naar huis kan gaan
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300 is binnenkort ook klaar om in deze SC te postentwitter:aad300 twitterde op maandag 24-06-2013 om 17:03:33Nu op weg naar sportschool 3x25' en buikspieren reageer retweet
echt he , spelers als nelom echt topspelers vergelkeen met hemquote:
Ach als hij betaald komt er af en toe wel een meisje langs om hem te verwennen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
t is toch eigenlijk triest hequote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300 is binnenkort ook klaar om in deze SC te postentwitter:aad300 twitterde op maandag 24-06-2013 om 17:03:33Nu op weg naar sportschool 3x25' en buikspieren reageer retweet
hoger beroep?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, hoe Willems meekon naar het EK als linksback is voor mij een groot raadsel. En dit jaar heeft hij ook een zeer matig seizoen doorgemaakt. Staat constant op plekken in het veld waar hij niet moet zijn, en kan geen er geen reet van qua verdedigen.quote:
betaaldquote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als hij betaald komt er af en toe wel een meisje langs om hem te verwennen.
Iksdee Hihahoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wordt hij dan president van europa ofzo? xd
o okequote:Op maandag 24 juni 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gebruikte de Vlaamse grammatica.
ValHallen heeft het nog een beetje moeilijk met je nieuwe positie.quote:
Jij vindt Strootman slecht?quote:
Ik ben benieuwd of hij ooit echt een cel van binnen zal zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
waar kan ik nadal kijkenquote:
Jawel, was zeer terecht.quote:
stream denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar kan ik nadal kijken
murray gaat toch killen 6-1 6-2 6-2
GGMM, je hebt gelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, was zeer terecht.
Van jezelf roepen dat je mod moet worden is ultra-gay.
Overigens vinden de admins dat gelukkig ook.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, was zeer terecht.
Van jezelf roepen dat je mod moet worden is ultra-gay.
Overigens vinden de admins dat gelukkig ook.
jammer hoopte dat ik ergens nadal kon kijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
stream denk ik.
Sport1 en BBC hebben de rechten. NOS kan pas vanaf de halve finales uitzenden.
quote:
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
bo5quote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
is wimbledon first round eigenlijk bo5 of bo3?
En dat geld kan meteen door naar Alkmaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
napoli heeft bankgarantie afgegeven. De overschatte Mertens gaat dus naar Napels.
Ik denk dat het hem daar gaat tegenvallen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
napoli heeft bankgarantie afgegeven. De overschatte Mertens gaat dus naar Napels.
Mooie deal wel voor PSVquote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zal ze in Eindhoven aan de reet kunnen roesten. Het is een hoop geld voor zo'n matigerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem daar gaat tegenvallen.
Wel jammer, kan ik hem nooit meer zien lopenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem daar gaat tegenvallen.
Hoeveel hebben ze destijds betaald voor hem?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zal ze in Eindhoven aan de reet kunnen roesten. Het is een hoop geld voor zo'n matigerd.
Met paar negers zeker?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel jammer, kan ik hem nooit meer zien lopen
Die gozer heeft dus echt een posse hè
Zekers.quote:
Samen met strootman 13quote:Op maandag 24 juni 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze destijds betaald voor hem?
PSV verkoopt goed deze periode, maar ze zullen ook veel nodig hebben voor een nieuw team.quote:
Is nooit zeker geweest. Sommige zeggen 7 voor Strootman en 6 voor Mertens, terwijl andere mensen weer iets anders zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
6 spelers hebben ze nog nodig.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV verkoopt goed deze periode, maar ze zullen ook veel nodig hebben voor een nieuw team.
6 voor Mertens, 7 voor Strootman, dacht ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel jammer, kan ik hem nooit meer zien lopen
Die gozer heeft dus echt een posse hè
Dan zie je hem toch helemaal nietquote:Op maandag 24 juni 2013 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat lijkt mij ook wel grappig om te zien.
Zo ongeveer:quote:Op maandag 24 juni 2013 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat lijkt mij ook wel grappig om te zien.
Ook nog eens voor de basis, dat gaat ook wel aardig wat kosten.quote:
Ze geven al meteen weer genoeg uit voor Maher.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook nog eens voor de basis, dat gaat ook wel aardig wat kosten.
quote:
Moet jij weten. Ik ga aan de slag met economie.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
GC / [KSC #5999]Kinderen die koffie drinken.
VBL TOPIC KAAP voor 6000?
ik heb support nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ga aan de slag met economie.
Waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Hazesquote:Op maandag 24 juni 2013 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
Kleine jongen, je bent op deze wereld dus zou je moeten vechten net als ik!
Zo is het leven, dus leer wat je moet leren. Want dan ben jij die gene het die het laatste lacht!quote:
Zeg dan niks, debiel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg dan niks, debiel.Pik je dat Stinho?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ga een gedicht maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk ook niet
verveling
graag gedaanquote:Op maandag 24 juni 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Was ze lekker?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef TwenteFC het volgende:
En wie neemt het weer op voor een chickie omdat deze onheus door een lompe hork wordt benaderd in de trein. Jaja, deze internetheld.
Individuele Proces Verslag.quote:
aha !quote:Op maandag 24 juni 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel de IPV waarbij je elkaar allemaal cijfers gaat geven, en dit vervolgens gaat bespreken.quote:
I peer reviewquote:Op maandag 24 juni 2013 17:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik bedoel de IPV waarbij je elkaar allemaal cijfers gaat geven, en dit vervolgens gaat bespreken.
Wat was er dan. Praat meer in details.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dikke vette 7, en ze was blond dus 0,5 bonuspunten.
mooi dat Wilfred stotterde bij het voorlezen, hij wist niet wat ehv betekendequote:Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Hij heeft een topconditie nodig voor zijn heldendadentwitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Ja wil je dat ik kom spammen ja?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahaha wou net zeggen hier spam topic vol haha
maar heb je er nog wat aan gehad dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dikke vette 7, en ze was blond dus 0,5 bonuspunten.
wou tegen bradas hier zeggen van spam topic dicht anders komen ze hier en zien ze hahahquote:
ik zag laatst een paar historische incorrectheden in inglorious basterdsquote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef Saind het volgende:
Ik spotte een feitelijke fout in band of brothers
Te laatquote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wou tegen bradas hier zeggen van spam topic dicht anders komen ze hier en zien ze hahah
blijf van de koffie sc afquote:Op maandag 24 juni 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd even scherp jij hequote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zag laatst een paar historische incorrectheden in inglorious basterds
Ik kan er wel om lachenquote:
We wilden de trein verlaten, en zij stond voor het knopje.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat was er dan. Praat meer in details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |