Zal ik doen man. Ik stamp hem helemaal uit z'n vorm!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Stamp hem maar helemaal kapot met je crocs
Geen flauw idee. Meestal is het via china binnen 2 weken binnen. Wellicht dat je wat op marktplaats kunt vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef BigSign het volgende:
Maar heeft het nut om zo'n Shell te kopen? Zo ja, zijn die ook te verkrijgen ergens in Nederland?.
Dat is het modelnummer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef BigSign het volgende:
Wat betekend cech-3004b? Ik hoor het vaak als het over playstation 3 gaat. Bij mij staat er cech-3004b achterop. Is dat goed? En wat houd dat eigenlijk in?
Barbaar!!!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef BigSign het volgende:
Beste gamers
Mijn broertje heeft zijn Playstation 3 slim behuizing kapot gemaakt.
Hij wou hem uit elkaar schroeven, en toen heeft ie toen de meeste schroefjes er uit waren, te hard aan de bovenkant getrokken, terwijl er nog een paar schroefjes in zaten, waar die later pas achter kwam. Nu is de vraag, kan dit nog vernieuwd worden? Hij kan ook geen discs meer in het apparaat steken, want die voorkant is een beetje scheef getrokken. Derest werkt alles nog prima. Hier een foto van het apparaat, kan misschien de buitenkant nog vervangen worden?
[ afbeelding ]
Nou ach, nu zal hij niet warm meer worden!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:47 schreef BigSign het volgende:
Hij wou hem van binnen schoonmaken omdat ie bang was dat ie een overheat zou krijgen.
Gewoon de hele kap weglaten dan wordt deze ook niet meer warm.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:47 schreef BigSign het volgende:
Hij wou hem van binnen schoonmaken omdat ie bang was dat ie een overheat zou krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |