Alhoewel sneeuw ook bij de Nederlandse lente kan horenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Lente, zomer en herfst binnen 1 week tijd. Bijna jammer dat het niet gesneeuwd heeft
Normaal stikt het hier van de mods! Vind het nu wel even lekker rustig...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Tijd om de TT aan te passen dusWaar is een modje als je 'm nodig hebt
Tot zo schat, lekker ossehaas met pepersaus eten, spercieboontjes en gebakken aardappeltjesquote:
Vis moeten wij idd meer eten, maar dat is erg duur momenteelquote:Op maandag 24 juni 2013 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Scholfilet, aardappel, brocoli en bloemkool
Ik weet het nog niet, behalve dat er komkommer bij zal zitten. Heb nog een halve liggen namelijk, en die moet opquote:Op maandag 24 juni 2013 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Scholfilet, aardappel, brocoli en bloemkool
Eten was lekker. En besloten dat we elke avond aan de eettafel eten. Deden we eigenlijk nooitquote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een Chinese rijsttafel, of snijden ze alleen figuren uit wortels?
dat doen wij doordeweeks ook eigenlijk altijd, dat eet wat rustiger en gezelliger vind ikquote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eten was lekker. En besloten dat we elke avond aan de eettafel eten. Deden we eigenlijk nooit
Goeiemiddag voor jou dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tis hier ook wel overtuigend middag hoor
quote:
Ik moest glimlachen, pareltjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.upcoming.nl/st(...)=571-1&src=spits_top
![]()
![]()
Leuke!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
Iemand die geen koffie lust?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:11 schreef B.ertha het volgende:
's Ochtends de watertoevoer naar de koffieautomaten afsluiten, wie doet zoiets?![]()
Inderdaad: http://www.nu.nl/buitenla(...)-familie-bijeen.htmlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Niet lang, als ik het nieuws zo lees/hoor
Duurt dat zo lang??? Het is maar zand, geen soort van niche productquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:27 schreef iamredleader het volgende:
Twee kuub zand besteld![]()
Duurt alleen "tot twee weken" voor levering. Waarschijnlijk kan ik dus niet aan het terras beginnen voor de bbq. Jammer maar helaas
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:27 schreef iamredleader het volgende:
Twee kuub zand besteld![]()
Duurt alleen "tot twee weken" voor levering. Waarschijnlijk kan ik dus niet aan het terras beginnen voor de bbq. Jammer maar helaas
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heel toevallig wordt het zand net gebracht de dag voor de BBQ....
Tsja, kunnen de bbq'ers helpenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heel toevallig wordt het zand net gebracht de dag voor de BBQ....
whehehehequote:
Mazelen toevallig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Thanksik ga me omkleden, ben thuis omdat Lior de zesde ziekte heeft. Lekker vlekjes overal, wel heel vrolijk en koortsvrij
Blijft een pokkeziekte.quote:
Ik heb wel de pokken gekregen, mazelen kan ik me zo even niet herinneren.quote:
Nee hoor, de bbq is pas over 2 weken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh kut IARL, ik ben iets vergeten whehehe
Da's boffen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb wel de pokken gekregen, mazelen kan ik me zo even niet herinneren.
De bof ook nooit gehad.
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hmkunnen we iets voor jou/jullie doen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...
Vanmiddag maar een maskertje doen en misschien kapper...
Thanks voor het aanbod maar kan niet echt wat bedenken
Beter op dreef dan aan de race.quote:
Inderdaad, ik ben dat nu al 4 dagenquote:
Blauw is flauw.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Jeuk is leuk
Pijn is fijn
Bloed is goed
Onderkoeling is de bedoeling
Spastisch fantastisch
Overigens, ik heb liever pijn dan jeuk
æQuequote:
Klinkt alsof je al de goede stappen neemtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...
Vanmiddag maar een maskertje doen en misschien kapper...
Thanks voor het aanbod maar kan niet echt wat bedenken
Vlamtosties!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Ja, recept in bezit, zal vanavond doorsturen
Wat is dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
Red of Tinuviel. Hebben jullie toevallig een goed recept voor Cholent? Ik hoor er net over en het klinkt heerlijk.
Dan zou je ook geen bier lusten. Barley is gerst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh laat maar, zit barley in, lust ik niet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/puike_merkloze_wodka_commercial/
En wanneer heb jij aangegeven dat je graag wat wilde horen omdat je ook wat zekerheden wil?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef Etcetera het volgende:
1 Juli loopt mijn contract af. Er wordt nu intern gesteggeld over wie de kosten van de verlenging gaat betalen![]()
wat een geneuzel weer, stel je voor dat je dat op tijd regelt en lekker snel aan je medewerker doorgeeft
Begin van deze maandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer heb jij aangegeven dat je graag wat wilde horen omdat je ook wat zekerheden wil?
Ja, echt. Het komt er op neer dat iedereen naar elkaar wijst als het gaat om het betalenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Goh ze zijn daar wel echt kampioen last-minute regelen he?
Gewoon vrijdag pasje inleveren en zeggen dat ze het maar uitzoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef Etcetera het volgende:
1 Juli loopt mijn contract af. Er wordt nu intern gesteggeld over wie de kosten van de verlenging gaat betalen![]()
wat een geneuzel weer, stel je voor dat je dat op tijd regelt en lekker snel aan je medewerker doorgeeft
Lekker danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Begin van deze maandvorige week
gisteren
vandaag
[..]
Ja, echt. Het komt er op neer dat iedereen naar elkaar wijst als het gaat om het betalenKansloos geneuzel.
body voor 418 bij digitalstreetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Camera-update: ik heb deze camera en deze lens in mn winkelmandje
Die camera is vandaag bij de mediamarkt in de aanbieding, stuk goedkoperquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Camera-update: ik heb deze camera en deze lens in mn winkelmandje
bronquote:Het komt regelmatig voor dat partijen zich naar elkaar toe (bewust of onbewust) niet uitspreken over de wens om de arbeidsovereenkomst te verlengen, terwijl de werknemer zijn werkzaamheden ook na de contractuele einddatum blijft voortzetten. In zo'n situatie spreekt men van een stilzwijgende voortzetting (de wet heeft het over ‘zonder tegenspraak') van de arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. In deze situatie regelt het Burgerlijk Wetboek dat de arbeidsovereenkomst in dat geval geacht wordt voor dezelfde tijd (met een maximum van een jaar) en op dezelfde voorwaarden te zijn aangegaan.
Mja, misschien zijn ze allebei wel elders voor iets minder te krijgen, maar bij bol kunnen we onze vvv-bonnen ook inwisselen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[...]
body voor 418 bij digitalstreet
das minderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister een buikschuiver gemaakt op gravel![]()
![]()
Daardoor vannacht amper geslapen en vandaag thuisgebleven.
Maar ik moest en zou die bal nog halen, wat uiteraard mislukte
quote:
Rofl.... dit is Stalin (de kater) en ons zwarte poesje heet Leena (naar Lenin natuurlijk). Ze zijn allebei ruim 3 jaar oud.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]mijn oma's katten heetten Trotski en Lenin
Het is verleidelijk, maar zolang ik geen echt zicht heb op een vaste baan ergens anders... Niet echt een optie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon vrijdag pasje inleveren en zeggen dat ze het maar uitzoeken![]()
Da's toch niet normaal? Dinsdag om half vijf niet weten wat eind van de week moet gebeuren?
Nee, ben wel aan het rondkijken naar vacatures maar staat op een laag pitje. Maar weer eens werk van gaan maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker dan
En heb je al sollicitaties open staan?
Het zou niet moeten kunnen neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef Tinuviel het volgende:
Etcie, dat kan toch echt niet. Misschien toch maar zeggen dat je maandag niet terugkomt als het niet voor het weekend geregeld is. Aan de andere kant als je door blijft werken geldt het als verlenging toch? Ik wens je gewoon dat ze met het contract op de proppen komen.
Die toezeggingen zijn er mondeling alquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie kan het ook forceren: als ze haar maandag binnenlaten en aan het werk laten gaan hebben ze impliciet toegegeven dat ze een contractverlenging krijgt
Geen idee of dat voor mijn situatie geldt, in wezen loopt het contract gewoon af en is de opdracht voorbij.quote:
Dudequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister een buikschuiver gemaakt op gravel![]()
![]()
Daardoor vannacht amper geslapen en vandaag thuisgebleven.
Maar ik moest en zou die bal nog halen, wat uiteraard mislukte
Doet mij geen pijn als TM een buikschuiver maakt maar toch bedanktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Lotusss leuke kat. Is hij van jullie?
Lubje, auh. Beterschap!
Stroopwafelcake met een vulling van rode kool met appeltjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Lotusss leuke kat. Is hij van jullie?
TM, auh. Beterschap!
Mijn bestelling is binnen, voor een bijzondere cake. Meer ga ik niet verklappen:
[ afbeelding ]
Definieer "zomer".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef MaJo het volgende:
Om even ontopic te blijven met de TT: gaat het ooit nog zomer worden?
Nee...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Stroopwafelcake met een vulling van rode kool met appeltjes?
Goed weer zonder constante regenquote:
Maar dan net iets minder warmquote:
Als de toezeggingen er al zijn en je dus volledig in je recht staat om uit te gaan van stilzwijgende verlenging, waarom zou je daar dan maandag niet gebruik van gaan maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou niet moeten kunnen neeHeb wel besloten dat als ik deze week niks meer hoor ik maandag niet eens naar kantoor ga
dat is ook al vrij vergaand voor mijn doen, trouwens.
[..]
Die toezeggingen zijn er mondeling al
[..]
Geen idee of dat voor mijn situatie geldt, in wezen loopt het contract gewoon af en is de opdracht voorbij.
Ik ga niet roepen "Soempie-actie".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik heb vanmiddag m'n teen gestoten aan een trapje in de keuken. Ik ben benieuwd wat het volgende onderdeel van mezelf is dat ik stuk ga maken.
Ik wilde precies hetzelfde postenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga niet roepen "Soempie-actie".
Vanaf nu heet elke keer dat iemand zich bezeert dit een TM-actie
Vraag aan je chef of je vrijdag gebak mee moet nemen om te trakteren op je laatste werkdag of dat dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik het spuugzat ben dat ze dingen niet op tijd op orde hebben en ik dan weer een paar uur kwijt ben aan rondbellen en regelen dat alles weer werkt wat moet werken (accounts, pasjes). Ze weten de situatie, laat ze het dan een keer goed regelen
Ik denk dat de programmering van de zender 'Meiden van Holland' het dichtst bij die wens komtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef MaJo het volgende:
Er is sinds de zomerstop echt geen ruk op de tv
Goeiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Vraag aan je chef of je vrijdag gebak mee moet nemen om te trakteren op je laatste werkdag of dat dat niet nodig is.
Nog steeds erge buikpijn maar geen diarree meer gelukkigquote:
Over 2 weken alweerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zo klote, van die buikpijn...
Hier gaat t goedhet is zoveel relaxter nu, ik vind het echt verschrikkelijk dat ik over 2 weken alweer moet werken
![]()
Wat overigens wel leuk was; ik kom in een nieuw team te werken, en de supervisor belde me vandeweek op of ik mee kon op teamuitje komende vrijdag. Dan is mn contract nog niet ingegaan, maar omdat ik niet nieuw ben maar terugkeer, kon ik wel gewoon mee om mn nieuwe team te leren kennen
Aaaaw wat schattigquote:
Eigenlijk wel goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over 2 weken alweerWat gaat de tijd snel zeg! Hoe gaat het nu met het voeden?
Fijn dat het beter gaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goedik geef nog wel wat kunstvoeding bij, maar het lijkt erop dat ze nu wel gewoon groeit zoals het hoort. Ze is gewoon een krielkipje
maar superwakker, tevreden en ondernemend, dus ik denk dat het wel goed zit
Neemt niet weg dat ik vreselijk jaloers ben op mensen bij wie het er met liters uit komt, maarja.... je kunt niet alles hebben he
Dat is wel echt superfijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, ja dat gaat hier dan weer heel goed, daar zijn anderen inderdaad jaloers op
Meestal laatste voeding rond 12 uur, en tot voor kort werd E dan rond 5 uur weer wakker. Voeding, en dan nam ik haar mee in ons bed waar ze nog wat sliep en dronk tot ik opstond rond 9 uur.
Het lijkt er alleen wel op dat dat gaat veranderen. Gisteravond kreeg ik haar niet in slaap, dus maar direct tussen ons in gelegd, en vervolgens de hele nacht alleen maar hazeslaapjes gedaan![]()
![]()
Maar ik krijg over het algemeen dus prima een aantal uren aaneengesloten slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een kutavond, dus toen ik toch aan het zoeken was naar zomerjurkjes had ik ineens schijt aan alles en heb ik ze alle tien besteld![]()
Misschien pas je er ook een paar niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je mag jezelf best verwennen af en toe
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je eigenlijk iets in de spoilerbalk?Superleuke jurkjes B! Die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb je ze besteld?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf het bijna niet te zeggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Superleuke jurkjes B! Die tweedeWaar heb je ze besteld?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen
*kuch*zalando*kuch*
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maar dat deed ik en dat ging foutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: OhNou, fijn dat het lukt nu
![]()
Niks mis mee hoor, heb er regelmatig jurkjes besteldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen
*kuch*zalando*kuch*
Schoenen zijn bij mij altijd een probleem omdat ik smalle voeten heb. Dus ik had die pumps gewoon meteen moeten kopen in de winkel aangezien ze perfect pastten. Nu zie je wat ervan komt als ik twijfel en het uitstel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook dringend kleren nodig, maar vooral schoenen..... bijna alle schoenen die ik heb, hebben pratende zolen![]()
Verder heb ik een kast vol leuke jurkjes, maar dat is met borstvoeding ineens niet handig meer
Pas je overal ook weer in of heb je nog last van zwangerschapskilo's?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook dringend kleren nodig, maar vooral schoenen..... bijna alle schoenen die ik heb, hebben pratende zolen![]()
Verder heb ik een kast vol leuke jurkjes, maar dat is met borstvoeding ineens niet handig meer
Truste!quote:
Nou, nog wel wat zwangerschapskilo's hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pas je overal ook weer in of heb je nog last van zwangerschapskilo's?
[..]
Truste!
14 kilo aankomen is vrij netjes toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, nog wel wat zwangerschapskilo's hoorer vlogen er de eerste week 10 af, maar ik was toch wel 14 kilo aangekomen
Maar dat levert vooral een probleem op met broeken... jurkjes pas ik wel(al is het de vraag of ze heel charmant zouden zijn nu, met mn buik die nog niet weer in vorm is
)
Truste!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoop t!
En nu ga ik eens kijken of vannacht beter gaat zijn dan de afgelopen nacht![]()
De butler heeft het gedaan!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga nog de laatste aflevering GoT van seizoen 3 kijken en dan ook
zonder die zomerstop ook nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef MaJo het volgende:
Er is sinds de zomerstop echt geen ruk op de tv
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dacht dat ik dakloos zou zijn in juli nadat het meisje met wie ik zou gaan wonen deze zomer opeens besloot van niet... Bedacht daarna dat mijn Gburg grootouders de hele maand in Europa zitten. Krijg dus hun huis en dat is een bed & breakfast. Een enorme last van mijn schouders....
Je krijgt vast wel een baan misschien wel in fotografie idd , je maakt heel mooie foto'squote:Op woensdag 26 juni 2013 02:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet echt... de baan waarvoor ik jullie had laten duimen ben ik vandaag voor afgewezen... Wel een nieuwe lead gehad voor een baan in fotografie in chicago, dus ben nu aan mijn portfolio aan het werken
dit zou als retoucheerder zijn, maar een baan is een baan.... Idk, ik heb zo veel afwijzingen gehad ik begin de hoop een beetje te verliezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel een baan misschien wel in fotografie idd , je maakt heel mooie foto's
Snap ik, niet goed voor je zelfvertrouwen. Maar niet opgeven natuurlijk! Daar bereik je helemaal niets mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit zou als retoucheerder zijn, maar een baan is een baan.... Idk, ik heb zo veel afwijzingen gehad ik begin de hoop een beetje te verliezen
wat is je backup plan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit zou als retoucheerder zijn, maar een baan is een baan.... Idk, ik heb zo veel afwijzingen gehad ik begin de hoop een beetje te verliezen
Time flies...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hier gaat t goedhet is zoveel relaxter nu, ik vind het echt verschrikkelijk dat ik over 2 weken alweer moet werken
![]()
Wat overigens wel leuk was; ik kom in een nieuw team te werken, en de supervisor belde me vandeweek op of ik mee kon op teamuitje komende vrijdag. Dan is mn contract nog niet ingegaan, maar omdat ik niet nieuw ben maar terugkeer, kon ik wel gewoon mee om mn nieuwe team te leren kennen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een kutavond, dus toen ik toch aan het zoeken was naar zomerjurkjes had ik ineens schijt aan alles en heb ik ze alle tien besteld![]()
Dat moet af en toe gewoon kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat veel vrouwen jaloers zouden zijn met maar 14 kilo erbijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, nog wel wat zwangerschapskilo's hoorer vlogen er de eerste week 10 af, maar ik was toch wel 14 kilo aangekomen
Lifequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dacht dat ik dakloos zou zijn in juli nadat het meisje met wie ik zou gaan wonen deze zomer opeens besloot van niet... Bedacht daarna dat mijn Gburg grootouders de hele maand in Europa zitten. Krijg dus hun huis en dat is een bed & breakfast. Een enorme last van mijn schouders....
Fijne kat... Plantenspuit een optie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 05:13 schreef LadyBlack het volgende:
Morning!
Huize LB is weer eens gewekt door.... de kat
Serieus, die wordt eerder wakker dan de baby en komt dan boven lawaai maken zodat we allemaal wakker worden.
het is erquote:
neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Noh, Etc, wat tof van je!
Had ik je eigenlijk wel bedankt voor je geboortekaartje??![]()
ik heb 2 opdrachtgevers aan wie ik het meermaals gevraagd heb, enige die ik nog niet heb lastiggevallen is HRquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Vraag aan je chef of je vrijdag gebak mee moet nemen om te trakteren op je laatste werkdag of dat dat niet nodig is.
Dat is vast waar, hij krijgt wel minder aandacht (wat ik heel erg vind, dus ik doe mn best), maar poes is 's nachts altijd wakker en krijste ons eerder ook al vaak wakkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn theorie als niet kattenliefhebber: kat voelt zich achtergesteld door de baby en eist ook aaandacht.
Goedemorgen
Ik vind het ook raar. Als ik langskom, kan ik wel een tijdsslot van 10 minuten krijgen. Zelfs met uitloop zit ik er nooit langer dan 30 minuten. Waarom kan dat dan niet voor telefonische afspraken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ja daar heb ik ook last van gehad; ik werk in een callcenter en heb pauzes waaar ik me strikt aan moet houden, op wisselende tijden. Niet te doen om dan gebeld te worden
zelfs ik krijg dat niet voor elkaar.... Heb je 72 uur niet geslapen ofzo?quote:
Eigenlijk heel simpel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
zelfs ik krijg dat niet voor elkaar.... Heb je 72 uur niet geslapen ofzo?
Lushquote:
Because yes, that's the way we do itquote:Overigens, Dinges zou 20- uren contract voor Bedrijf regelen. Is half-legaal want ik heb officieel geen goedkeuring maar niemand heeft me verteld dat het niet mocht.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is er![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had blijkbaar buiten mijn account om besteld, order kwam niet in het overzichtmaar het is goed gegaan gelukkig. Nou weet je ook waarom ik laatst vroeg of je een bad hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Grass is niet nieuw hoor, dat was er al toen ik er nog werkte en ik ben er alweer 3 jaar weg. Erg lekker inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef wyccie het volgende:
Grass is zeker nieuw, ik ken het niet.
Ben jij gepromoveerd tot Dinges?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
Twee mooie posts, HT!
Wordt de hele auto in de tijgerstrepen gezet?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Etcie gespot bij de Albert Heijn! Heus!
Ach, zo is het idee van die strepen toch ook wel duidelijk, mocht je er verder geen zin meer in hebben...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In elk geval meer dan dit. Waarschijnlijk komen de strepen over de hele auto te zitten, anders is het van dat halve werk
Een opgegeten vogelquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef wyccie het volgende:
HT, als het lukt zijn van die opengekrabte plekken ook wel heel gaaf. Zodat er daaronder vlees en bloed te zien is. Of iets grappigs.
Portret van Nel Veerkamp op de motorkap...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef wyccie het volgende:
HT, als het lukt zijn van die opengekrabte plekken ook wel heel gaaf. Zodat er daaronder vlees en bloed te zien is. Of iets grappigs.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, zo is het idee van die strepen toch ook wel duidelijk, mocht je er verder geen zin meer in hebben...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Etcie gespot bij de Albert Heijn! Heus!
Vraag dat maar aan Bart.quote:
Bel Hawaii_Tim, die regelt alles op het gebied van tijgers...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef iamredleader het volgende:
Artis-meet, zal kijken of er een tijgerschnitzel kan worden geregeld
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je eigenlijk iets in de spoilerbalk?Bedankt, B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste is erg mooi. Die zou ik met een andere achtergrondkleur willen hebben.
Maar ik ga niks kopen.
- Acht jurkjes in de mand en nog gen 200 euro. Ik gooi ze er zo weer uit.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door wyccie op 26-06-2013 23:28:38 ]
Ik pas meteen mijn UI aan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel Hawaii_Tim, die regelt alles op het gebied van tijgers...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:17 schreef MaJo het volgende:
Meuning! Ik voel me eindelijk weer wat beter
We wisselen elkaar mooi afquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Ik heb het gevoel alsof ik de hele dag kan slapen.
Haha dat is tofquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Vanochtend de wekker nauwelijks gehoord, stond we heel zacht. Daardoor half doorgeslapen en nog gedroomd dat ik opstond, waardoor ik dacht dat ik opstond maar ik lag nog in bedWas nog wel op tijd
En groen licht van opdrachtgever A gekregen om gewoon thuis te blijven als opdrachtgever B niks heeft laten horen over m'n contract
Betaald?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Vanochtend de wekker nauwelijks gehoord, stond we heel zacht. Daardoor half doorgeslapen en nog gedroomd dat ik opstond, waardoor ik dacht dat ik opstond maar ik lag nog in bedWas nog wel op tijd
En groen licht van opdrachtgever A gekregen om gewoon thuis te blijven als opdrachtgever B niks heeft laten horen over m'n contract
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |