Alhoewel sneeuw ook bij de Nederlandse lente kan horenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Lente, zomer en herfst binnen 1 week tijd. Bijna jammer dat het niet gesneeuwd heeft
Normaal stikt het hier van de mods! Vind het nu wel even lekker rustig...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Tijd om de TT aan te passen dusWaar is een modje als je 'm nodig hebt
Tot zo schat, lekker ossehaas met pepersaus eten, spercieboontjes en gebakken aardappeltjesquote:
Vis moeten wij idd meer eten, maar dat is erg duur momenteelquote:Op maandag 24 juni 2013 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Scholfilet, aardappel, brocoli en bloemkool
Ik weet het nog niet, behalve dat er komkommer bij zal zitten. Heb nog een halve liggen namelijk, en die moet opquote:Op maandag 24 juni 2013 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Scholfilet, aardappel, brocoli en bloemkool
Eten was lekker. En besloten dat we elke avond aan de eettafel eten. Deden we eigenlijk nooitquote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een Chinese rijsttafel, of snijden ze alleen figuren uit wortels?
dat doen wij doordeweeks ook eigenlijk altijd, dat eet wat rustiger en gezelliger vind ikquote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eten was lekker. En besloten dat we elke avond aan de eettafel eten. Deden we eigenlijk nooit
Goeiemiddag voor jou dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tis hier ook wel overtuigend middag hoor
quote:
Ik moest glimlachen, pareltjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.upcoming.nl/st(...)=571-1&src=spits_top
![]()
![]()
Leuke!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
Iemand die geen koffie lust?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:11 schreef B.ertha het volgende:
's Ochtends de watertoevoer naar de koffieautomaten afsluiten, wie doet zoiets?![]()
Inderdaad: http://www.nu.nl/buitenla(...)-familie-bijeen.htmlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Niet lang, als ik het nieuws zo lees/hoor
Duurt dat zo lang??? Het is maar zand, geen soort van niche productquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:27 schreef iamredleader het volgende:
Twee kuub zand besteld![]()
Duurt alleen "tot twee weken" voor levering. Waarschijnlijk kan ik dus niet aan het terras beginnen voor de bbq. Jammer maar helaas
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:27 schreef iamredleader het volgende:
Twee kuub zand besteld![]()
Duurt alleen "tot twee weken" voor levering. Waarschijnlijk kan ik dus niet aan het terras beginnen voor de bbq. Jammer maar helaas
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heel toevallig wordt het zand net gebracht de dag voor de BBQ....
Tsja, kunnen de bbq'ers helpenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heel toevallig wordt het zand net gebracht de dag voor de BBQ....
whehehehequote:
Mazelen toevallig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Thanksik ga me omkleden, ben thuis omdat Lior de zesde ziekte heeft. Lekker vlekjes overal, wel heel vrolijk en koortsvrij
Blijft een pokkeziekte.quote:
Ik heb wel de pokken gekregen, mazelen kan ik me zo even niet herinneren.quote:
Nee hoor, de bbq is pas over 2 weken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh kut IARL, ik ben iets vergeten whehehe
Da's boffen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb wel de pokken gekregen, mazelen kan ik me zo even niet herinneren.
De bof ook nooit gehad.
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hmkunnen we iets voor jou/jullie doen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...
Vanmiddag maar een maskertje doen en misschien kapper...
Thanks voor het aanbod maar kan niet echt wat bedenken
Beter op dreef dan aan de race.quote:
Inderdaad, ik ben dat nu al 4 dagenquote:
Blauw is flauw.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Jeuk is leuk
Pijn is fijn
Bloed is goed
Onderkoeling is de bedoeling
Spastisch fantastisch
Overigens, ik heb liever pijn dan jeuk
æQuequote:
Klinkt alsof je al de goede stappen neemtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...
Vanmiddag maar een maskertje doen en misschien kapper...
Thanks voor het aanbod maar kan niet echt wat bedenken
Vlamtosties!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Ja, recept in bezit, zal vanavond doorsturen
Wat is dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
Red of Tinuviel. Hebben jullie toevallig een goed recept voor Cholent? Ik hoor er net over en het klinkt heerlijk.
Dan zou je ook geen bier lusten. Barley is gerst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh laat maar, zit barley in, lust ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |