quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...
Vanmiddag maar een maskertje doen en misschien kapper...
Thanks voor het aanbod maar kan niet echt wat bedenken
Beter op dreef dan aan de race.quote:
Blauw is flauw.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Jeuk is leuk
Pijn is fijn
Bloed is goed
Onderkoeling is de bedoeling
Spastisch fantastisch
Overigens, ik heb liever pijn dan jeuk
¿Quequote:
Klinkt alsof je al de goede stappen neemtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb inmiddels kunnen regelen dat ik voorlopig een 5 urige werkdag heb ipv 8 uur om te voorkomen dat ik compleet uitval...
Vanmiddag maar een maskertje doen en misschien kapper...
Thanks voor het aanbod maar kan niet echt wat bedenken
Vlamtosties!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Ja, recept in bezit, zal vanavond doorsturen
Wat is dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
Red of Tinuviel. Hebben jullie toevallig een goed recept voor Cholent? Ik hoor er net over en het klinkt heerlijk.
Dan zou je ook geen bier lusten. Barley is gerst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh laat maar, zit barley in, lust ik niet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/puike_merkloze_wodka_commercial/
En wanneer heb jij aangegeven dat je graag wat wilde horen omdat je ook wat zekerheden wil?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef Etcetera het volgende:
1 Juli loopt mijn contract af. Er wordt nu intern gesteggeld over wie de kosten van de verlenging gaat betalen![]()
wat een geneuzel weer, stel je voor dat je dat op tijd regelt en lekker snel aan je medewerker doorgeeft
Begin van deze maandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer heb jij aangegeven dat je graag wat wilde horen omdat je ook wat zekerheden wil?
Ja, echt. Het komt er op neer dat iedereen naar elkaar wijst als het gaat om het betalenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Goh ze zijn daar wel echt kampioen last-minute regelen he?
Gewoon vrijdag pasje inleveren en zeggen dat ze het maar uitzoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef Etcetera het volgende:
1 Juli loopt mijn contract af. Er wordt nu intern gesteggeld over wie de kosten van de verlenging gaat betalen![]()
wat een geneuzel weer, stel je voor dat je dat op tijd regelt en lekker snel aan je medewerker doorgeeft
Lekker danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Begin van deze maandvorige week
gisteren
vandaag
[..]
Ja, echt. Het komt er op neer dat iedereen naar elkaar wijst als het gaat om het betalenKansloos geneuzel.
body voor 418 bij digitalstreetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Camera-update: ik heb deze camera en deze lens in mn winkelmandje
Die camera is vandaag bij de mediamarkt in de aanbieding, stuk goedkoperquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Camera-update: ik heb deze camera en deze lens in mn winkelmandje
bronquote:Het komt regelmatig voor dat partijen zich naar elkaar toe (bewust of onbewust) niet uitspreken over de wens om de arbeidsovereenkomst te verlengen, terwijl de werknemer zijn werkzaamheden ook na de contractuele einddatum blijft voortzetten. In zo'n situatie spreekt men van een stilzwijgende voortzetting (de wet heeft het over ‘zonder tegenspraak') van de arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. In deze situatie regelt het Burgerlijk Wetboek dat de arbeidsovereenkomst in dat geval geacht wordt voor dezelfde tijd (met een maximum van een jaar) en op dezelfde voorwaarden te zijn aangegaan.
Mja, misschien zijn ze allebei wel elders voor iets minder te krijgen, maar bij bol kunnen we onze vvv-bonnen ook inwisselen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[...]
body voor 418 bij digitalstreet
das minderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister een buikschuiver gemaakt op gravel![]()
![]()
Daardoor vannacht amper geslapen en vandaag thuisgebleven.
Maar ik moest en zou die bal nog halen, wat uiteraard mislukte
quote:
Rofl.... dit is Stalin (de kater) en ons zwarte poesje heet Leena (naar Lenin natuurlijk). Ze zijn allebei ruim 3 jaar oud.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]mijn oma's katten heetten Trotski en Lenin
Het is verleidelijk, maar zolang ik geen echt zicht heb op een vaste baan ergens anders... Niet echt een optie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon vrijdag pasje inleveren en zeggen dat ze het maar uitzoeken![]()
Da's toch niet normaal? Dinsdag om half vijf niet weten wat eind van de week moet gebeuren?
Nee, ben wel aan het rondkijken naar vacatures maar staat op een laag pitje. Maar weer eens werk van gaan maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker dan
En heb je al sollicitaties open staan?
Het zou niet moeten kunnen neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef Tinuviel het volgende:
Etcie, dat kan toch echt niet. Misschien toch maar zeggen dat je maandag niet terugkomt als het niet voor het weekend geregeld is. Aan de andere kant als je door blijft werken geldt het als verlenging toch? Ik wens je gewoon dat ze met het contract op de proppen komen.
Die toezeggingen zijn er mondeling alquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie kan het ook forceren: als ze haar maandag binnenlaten en aan het werk laten gaan hebben ze impliciet toegegeven dat ze een contractverlenging krijgt
Geen idee of dat voor mijn situatie geldt, in wezen loopt het contract gewoon af en is de opdracht voorbij.quote:
Dudequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister een buikschuiver gemaakt op gravel![]()
![]()
Daardoor vannacht amper geslapen en vandaag thuisgebleven.
Maar ik moest en zou die bal nog halen, wat uiteraard mislukte
Doet mij geen pijn als TM een buikschuiver maakt maar toch bedanktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Lotusss leuke kat. Is hij van jullie?
Lubje, auh. Beterschap!
Stroopwafelcake met een vulling van rode kool met appeltjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Lotusss leuke kat. Is hij van jullie?
TM, auh. Beterschap!
Mijn bestelling is binnen, voor een bijzondere cake. Meer ga ik niet verklappen:
[ afbeelding ]
Definieer "zomer".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef MaJo het volgende:
Om even ontopic te blijven met de TT: gaat het ooit nog zomer worden?
Nee...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Stroopwafelcake met een vulling van rode kool met appeltjes?
Als de toezeggingen er al zijn en je dus volledig in je recht staat om uit te gaan van stilzwijgende verlenging, waarom zou je daar dan maandag niet gebruik van gaan maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou niet moeten kunnen neeHeb wel besloten dat als ik deze week niks meer hoor ik maandag niet eens naar kantoor ga
dat is ook al vrij vergaand voor mijn doen, trouwens.
[..]
Die toezeggingen zijn er mondeling al
[..]
Geen idee of dat voor mijn situatie geldt, in wezen loopt het contract gewoon af en is de opdracht voorbij.
Ik ga niet roepen "Soempie-actie".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik heb vanmiddag m'n teen gestoten aan een trapje in de keuken. Ik ben benieuwd wat het volgende onderdeel van mezelf is dat ik stuk ga maken.
Ik wilde precies hetzelfde postenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga niet roepen "Soempie-actie".
Vanaf nu heet elke keer dat iemand zich bezeert dit een TM-actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |