das minderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister een buikschuiver gemaakt op gravel![]()
![]()
Daardoor vannacht amper geslapen en vandaag thuisgebleven.
Maar ik moest en zou die bal nog halen, wat uiteraard mislukte
quote:
Rofl.... dit is Stalin (de kater) en ons zwarte poesje heet Leena (naar Lenin natuurlijk). Ze zijn allebei ruim 3 jaar oud.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]mijn oma's katten heetten Trotski en Lenin
Het is verleidelijk, maar zolang ik geen echt zicht heb op een vaste baan ergens anders... Niet echt een optie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon vrijdag pasje inleveren en zeggen dat ze het maar uitzoeken![]()
Da's toch niet normaal? Dinsdag om half vijf niet weten wat eind van de week moet gebeuren?
Nee, ben wel aan het rondkijken naar vacatures maar staat op een laag pitje. Maar weer eens werk van gaan maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker dan
En heb je al sollicitaties open staan?
Het zou niet moeten kunnen neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef Tinuviel het volgende:
Etcie, dat kan toch echt niet. Misschien toch maar zeggen dat je maandag niet terugkomt als het niet voor het weekend geregeld is. Aan de andere kant als je door blijft werken geldt het als verlenging toch? Ik wens je gewoon dat ze met het contract op de proppen komen.
Die toezeggingen zijn er mondeling alquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie kan het ook forceren: als ze haar maandag binnenlaten en aan het werk laten gaan hebben ze impliciet toegegeven dat ze een contractverlenging krijgt
Geen idee of dat voor mijn situatie geldt, in wezen loopt het contract gewoon af en is de opdracht voorbij.quote:
Dudequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister een buikschuiver gemaakt op gravel![]()
![]()
Daardoor vannacht amper geslapen en vandaag thuisgebleven.
Maar ik moest en zou die bal nog halen, wat uiteraard mislukte
Doet mij geen pijn als TM een buikschuiver maakt maar toch bedanktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Lotusss leuke kat. Is hij van jullie?
Lubje, auh. Beterschap!
Stroopwafelcake met een vulling van rode kool met appeltjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Lotusss leuke kat. Is hij van jullie?
TM, auh. Beterschap!
Mijn bestelling is binnen, voor een bijzondere cake. Meer ga ik niet verklappen:
[ afbeelding ]
Definieer "zomer".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef MaJo het volgende:
Om even ontopic te blijven met de TT: gaat het ooit nog zomer worden?
Nee...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Stroopwafelcake met een vulling van rode kool met appeltjes?
Als de toezeggingen er al zijn en je dus volledig in je recht staat om uit te gaan van stilzwijgende verlenging, waarom zou je daar dan maandag niet gebruik van gaan maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou niet moeten kunnen neeHeb wel besloten dat als ik deze week niks meer hoor ik maandag niet eens naar kantoor ga
dat is ook al vrij vergaand voor mijn doen, trouwens.
[..]
Die toezeggingen zijn er mondeling al
[..]
Geen idee of dat voor mijn situatie geldt, in wezen loopt het contract gewoon af en is de opdracht voorbij.
Ik ga niet roepen "Soempie-actie".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik heb vanmiddag m'n teen gestoten aan een trapje in de keuken. Ik ben benieuwd wat het volgende onderdeel van mezelf is dat ik stuk ga maken.
Ik wilde precies hetzelfde postenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga niet roepen "Soempie-actie".
Vanaf nu heet elke keer dat iemand zich bezeert dit een TM-actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |