Je krijgt vast wel een baan misschien wel in fotografie idd , je maakt heel mooie foto'squote:Op woensdag 26 juni 2013 02:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet echt... de baan waarvoor ik jullie had laten duimen ben ik vandaag voor afgewezen... Wel een nieuwe lead gehad voor een baan in fotografie in chicago, dus ben nu aan mijn portfolio aan het werken
dit zou als retoucheerder zijn, maar een baan is een baan.... Idk, ik heb zo veel afwijzingen gehad ik begin de hoop een beetje te verliezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel een baan misschien wel in fotografie idd , je maakt heel mooie foto's
Snap ik, niet goed voor je zelfvertrouwen. Maar niet opgeven natuurlijk! Daar bereik je helemaal niets mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit zou als retoucheerder zijn, maar een baan is een baan.... Idk, ik heb zo veel afwijzingen gehad ik begin de hoop een beetje te verliezen
wat is je backup plan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit zou als retoucheerder zijn, maar een baan is een baan.... Idk, ik heb zo veel afwijzingen gehad ik begin de hoop een beetje te verliezen
Time flies...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hier gaat t goedhet is zoveel relaxter nu, ik vind het echt verschrikkelijk dat ik over 2 weken alweer moet werken
![]()
Wat overigens wel leuk was; ik kom in een nieuw team te werken, en de supervisor belde me vandeweek op of ik mee kon op teamuitje komende vrijdag. Dan is mn contract nog niet ingegaan, maar omdat ik niet nieuw ben maar terugkeer, kon ik wel gewoon mee om mn nieuwe team te leren kennen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een kutavond, dus toen ik toch aan het zoeken was naar zomerjurkjes had ik ineens schijt aan alles en heb ik ze alle tien besteld![]()
Dat moet af en toe gewoon kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat veel vrouwen jaloers zouden zijn met maar 14 kilo erbijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, nog wel wat zwangerschapskilo's hoorer vlogen er de eerste week 10 af, maar ik was toch wel 14 kilo aangekomen
Lifequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dacht dat ik dakloos zou zijn in juli nadat het meisje met wie ik zou gaan wonen deze zomer opeens besloot van niet... Bedacht daarna dat mijn Gburg grootouders de hele maand in Europa zitten. Krijg dus hun huis en dat is een bed & breakfast. Een enorme last van mijn schouders....
Fijne kat... Plantenspuit een optie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 05:13 schreef LadyBlack het volgende:
Morning!
Huize LB is weer eens gewekt door.... de kat
Serieus, die wordt eerder wakker dan de baby en komt dan boven lawaai maken zodat we allemaal wakker worden.
het is erquote:
neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Noh, Etc, wat tof van je!
Had ik je eigenlijk wel bedankt voor je geboortekaartje??![]()
ik heb 2 opdrachtgevers aan wie ik het meermaals gevraagd heb, enige die ik nog niet heb lastiggevallen is HRquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Vraag aan je chef of je vrijdag gebak mee moet nemen om te trakteren op je laatste werkdag of dat dat niet nodig is.
Dat is vast waar, hij krijgt wel minder aandacht (wat ik heel erg vind, dus ik doe mn best), maar poes is 's nachts altijd wakker en krijste ons eerder ook al vaak wakkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn theorie als niet kattenliefhebber: kat voelt zich achtergesteld door de baby en eist ook aaandacht.
Goedemorgen
Ik vind het ook raar. Als ik langskom, kan ik wel een tijdsslot van 10 minuten krijgen. Zelfs met uitloop zit ik er nooit langer dan 30 minuten. Waarom kan dat dan niet voor telefonische afspraken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ja daar heb ik ook last van gehad; ik werk in een callcenter en heb pauzes waaar ik me strikt aan moet houden, op wisselende tijden. Niet te doen om dan gebeld te worden
zelfs ik krijg dat niet voor elkaar.... Heb je 72 uur niet geslapen ofzo?quote:
Eigenlijk heel simpel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
zelfs ik krijg dat niet voor elkaar.... Heb je 72 uur niet geslapen ofzo?
Lushquote:
Because yes, that's the way we do itquote:Overigens, Dinges zou 20- uren contract voor Bedrijf regelen. Is half-legaal want ik heb officieel geen goedkeuring maar niemand heeft me verteld dat het niet mocht.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is er![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had blijkbaar buiten mijn account om besteld, order kwam niet in het overzichtmaar het is goed gegaan gelukkig. Nou weet je ook waarom ik laatst vroeg of je een bad hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Grass is niet nieuw hoor, dat was er al toen ik er nog werkte en ik ben er alweer 3 jaar weg. Erg lekker inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef wyccie het volgende:
Grass is zeker nieuw, ik ken het niet.
Ben jij gepromoveerd tot Dinges?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
Twee mooie posts, HT!
Wordt de hele auto in de tijgerstrepen gezet?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Etcie gespot bij de Albert Heijn! Heus!
Ach, zo is het idee van die strepen toch ook wel duidelijk, mocht je er verder geen zin meer in hebben...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In elk geval meer dan dit. Waarschijnlijk komen de strepen over de hele auto te zitten, anders is het van dat halve werk
Een opgegeten vogelquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef wyccie het volgende:
HT, als het lukt zijn van die opengekrabte plekken ook wel heel gaaf. Zodat er daaronder vlees en bloed te zien is. Of iets grappigs.
Portret van Nel Veerkamp op de motorkap...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef wyccie het volgende:
HT, als het lukt zijn van die opengekrabte plekken ook wel heel gaaf. Zodat er daaronder vlees en bloed te zien is. Of iets grappigs.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, zo is het idee van die strepen toch ook wel duidelijk, mocht je er verder geen zin meer in hebben...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Etcie gespot bij de Albert Heijn! Heus!
Vraag dat maar aan Bart.quote:
Bel Hawaii_Tim, die regelt alles op het gebied van tijgers...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef iamredleader het volgende:
Artis-meet, zal kijken of er een tijgerschnitzel kan worden geregeld
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je eigenlijk iets in de spoilerbalk?Bedankt, B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste is erg mooi. Die zou ik met een andere achtergrondkleur willen hebben.
Maar ik ga niks kopen.
- Acht jurkjes in de mand en nog gen 200 euro. Ik gooi ze er zo weer uit.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door wyccie op 26-06-2013 23:28:38 ]
Ik pas meteen mijn UI aan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel Hawaii_Tim, die regelt alles op het gebied van tijgers...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:17 schreef MaJo het volgende:
Meuning! Ik voel me eindelijk weer wat beter
We wisselen elkaar mooi afquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Ik heb het gevoel alsof ik de hele dag kan slapen.
Haha dat is tofquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Vanochtend de wekker nauwelijks gehoord, stond we heel zacht. Daardoor half doorgeslapen en nog gedroomd dat ik opstond, waardoor ik dacht dat ik opstond maar ik lag nog in bedWas nog wel op tijd
En groen licht van opdrachtgever A gekregen om gewoon thuis te blijven als opdrachtgever B niks heeft laten horen over m'n contract
Betaald?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Vanochtend de wekker nauwelijks gehoord, stond we heel zacht. Daardoor half doorgeslapen en nog gedroomd dat ik opstond, waardoor ik dacht dat ik opstond maar ik lag nog in bedWas nog wel op tijd
En groen licht van opdrachtgever A gekregen om gewoon thuis te blijven als opdrachtgever B niks heeft laten horen over m'n contract
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |