abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juli 2013 @ 16:20:44 #101
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_128464125
quote:
Klacht Intratuin: intratuin

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Intratuin
Lezers van deze klacht: 1046


soep kommen waren heel vies konden geen soep nemen alle kommen zij weg gehaald dus geen soep

Gewenste oplossing
beter tussen stop voor mijn 20 bejaarden die even wat lekkes tussen door willen ik neem ze wel mee naar intra tuin het is voor hun een uit je ja en als ze dan niets kunnen aan bieden de winkkels zij 10 waart maar het rets jamme
Wat? :')
Tongring
pi_128464196
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Wat? :')
"Vandaag ging ik met 20 bejaarden naar het intratuin-restaurant en alle soepkommen waren heel erg vies, bah"

Geen dank.
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:25:30 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128464384
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:14 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Tja, het installeren van een custom firmware of het rooten van je telefoon is nou eenmaal op eigen risico. :')
https://tweakers.net/nieu(...)ot-of-jailbreak.html

Neen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 06:41:38 #104
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128488127
quote:
Klacht PostNL: Die kankermongolen kunnen geen post bezorgen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 11

Ik heb meerder keren iets besteld, en dat werd met postnl bezorgd. Maar dan komt het niet op tijd aan of word het verkeerd bezorgd. Ik vind dit echt niet kunnen. Soms, als ze iets goed bezorgen, dan kwijlen ze mijn deur onder. En dan maken ze geluiden die ik niet kan nadoen/beschrijven, het zijn geen gezonde geluiden.

Gewenste oplossing
Bom erop!
Kan nooit serieus zijn :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:01:38 #105
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_128506534
quote:
Klacht Duinrell: Nepsigaretten in (kindvriendelijk pretpark) Duinrell

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Duinrell
Lezers van deze klacht: 8


Vandaag waren wij met 55 basisschool leerlingen uit Amsterdam Zuidoost in Kinderpretpark Duinrell in Wassenaar.
Tot onze grote verbazing kwamen de kinderen in leeftijd categorie negen/ tien jaar aan met nep-sigaretten en nep-aanstekers. Zo een sigaret lijkt op een echte sigaret met een filter en een brandend punt. Gewoon gekocht in een Duinrell souvenirwinkel!!!!!!! Ik dacht dat er zelfs Kamervragen gesteld waren over dit onderwerp. Er zijn altijd van die ouders die over twee jaar de school en de leerkrachten de schuld zullen geven als hun zoon of dochter dan ECHTE SIGARETTEN ROOKT!!!. Ook toen wij weer naar huis moesten, kwamen we heel jonge kinderen tegen die ook zo een nep-sigaret gekocht hadden van ¤ 1,- per stuk!!

Gewenste oplossing
NOOIT MEER VERKOPEN DIE ROMMEL!!!!! Verkoop kindvriendelijke souvenirs!
Waar je je wel niet druk om kan maken :')


quote:
Klacht Duinrell: nepsigaretten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Duinrell
Lezers van deze klacht: 65


Nadat er zoveel woorden over kinderen met nepsigaretten zijn gezegd waarover zelfs Kamervragen zijn gesteld kom ik tot mijn schrik erachter dat onze dochter (9 jaar) een nepsigaret heeft gekocht in de souvenirwinkel van duinrell TE GEK VOOR WOORDEN!!

Gewenste oplossing
Dit moet gelijk uit de winkel gehaald worden op deze manier wordt roken bevorderd
:')

Nou heb ik niet echt het gevoel dat sticks met poedersuiker roken bevorderen.
Tongring
pi_128506847
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 06:41 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kan nooit serieus zijn :')
PostNL. :')

Laatst had ik een bezorgindicatie tussen 9:30 en 21:30. Met de tekst eronder: "Het tijdvak kan eventueel afwijken. In uw wijk zijn we druk bezig met betere planning." En dan een tijdvak van 12 uur geven. :') Wat zelfs nog kan afwijken.
pi_128507396
Weet nooit of ik nu moet lachen of huilen om deze 'klachten'. En de Nederlandse taal is morsdood, zo blijkt.
pi_128507526
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:01 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Waar je je wel niet druk om kan maken :')

[..]

:')

Nou heb ik niet echt het gevoel dat sticks met poedersuiker roken bevorderen.
Oeh die heb ik vroeger ook gehad, supertof _O_

Met zo'n rood propje papier als 'vuur' en meel als rook :7

Wat een gepaniker om niks :')
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 18:46:47 #109
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_128507811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Oeh die heb ik vroeger ook gehad, supertof _O_

Met zo'n rood propje papier als 'vuur' en meel als rook :7

Wat een gepaniker om niks :')
Rook je?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_128507836
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Rook je?
Nope,
pi_128507890
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:01 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Waar je je wel niet druk om kan maken :')
Over 2 jaar al, dan zijn ze 11/12. :')
pi_128510078
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Rook je?
Ik wel, en ik ben er absoluut mee begonnen door nepsigaretten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 3 juli 2013 @ 07:35:44 #113
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128526190
quote:
Klacht New York Pizza: stop die ben en jerry maar in je hol

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden New York Pizza
Lezers van deze klacht: 30

L.s.

Deze avond had ik zin in pizza. ENORM VEEL zin in pizza zelfs. Ik besloot dan ook om deze avond twee pizzas te bestellen bij jullie degelijke etablisement. Mijn oog viel op de American Meatlovers en de Double Pepperoni, een klassieke keuze al zeg ik het zelf, ik zou het woord tijdloos willen gebruiken.

De keus voor deze specifieke smaken kwam tot stand naar aanleiding van mijn fetishistise voorliefde voor vette hompen dood dier. Maar genoeg achtergrond informatie.

Ik besloot de hete vleestoeters zelf op te halen, en liep vol kinderlijk enthousiasme terug naar huis. Ik liep omdat het dichtbij is, NIET omdat ik arm ben, ik rij RANGE ROVER. Mijn verbazing was groot toen ik bij thuiskomst de dozen opende. De erbarmelijke lapjes verbrand deeg zijn niet alleen een slap excuus voor pizza, maar ook een wanstaltige belediging voor HEEEEEl Italie.

Bij deze vind u bijgesloten de fotos van deze twee “PIZZAS”, verbrand en wel. Let ook op het gebrek aan pepperoni op deze italiaanse vlees holocaust

Ik hoop dat julliw mij tegemoet komen, en vlug een beetje.



Gewenste oplossing
4 gratis pizza's of het ontslag van de maneger
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128526305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 07:35 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Kijk, dit soort klachten zijn nou leuk om te lezen :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 07:58:34 #115
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128526330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 07:35 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Hij is niet arm hoor, hij rijdt een range rover.
Echter is het woord manager te moeilijk om te spellen :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_128531868
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef greenhouselimbisquet het volgende:

[..]

[..]

[..]

Aha, dus daar is de zon gebleven. ;(
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:07:21 #117
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128548434
quote:
Klacht T-Mobile: Bedrag uit de maan

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 2

Ik heb bijna altijd bel minute over waar zijn die gebleven zou dat misschien moet met bij gerekend woorden met lastte
wan eind nota maar is dat niet geboerd waarom ? in eens kreeg ik groot bedrag als ik overstap naar tele 2 .
Ik ben niet mee eens als jullie met mijn zo doe naar zo veel jaren klant dat heb ik niet verwacht voor zo grote bedrijf en grote bekende naam, denke jullie dat mensen willen terug komen als zo behandeld zijn.ik ben naar tele 2 overgestapt om dat kreeg ik gratis laptop en meer belminuten plus mobielinternet ik was altijd tevreden met t mobile maar nu teleurgesteld.

Gewenste oplossing
Berekend met bundel van vorige manden dat zou heel veel minder woorden.
Gevalletje type aids :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:47:02 #118
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128572522
quote:
Actie 3=2 gratis van Dove is misleidend aangezien je bij de kassa 40% korting krijgt en geen twee producten gratis.
Dit geldt ook voor andere acties.
Uitleg van diverse verkoopmedewerkers was dat je vijf producten moet kopen en daar krijg je er twee van gratis?

Gewenste oplossing
Duidelijk adverteren wat de actie daadwerkelijk inhoudt.
Actie is 3+2 gratis, wat ze daar ook wel zullen hebben uitgelegd.
Dan is 40% korting voordeliger dan goedkoopste product gratis :')
Dat staat er gewoon bij.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:11:31 #119
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128584301
quote:
Klacht Sweetdeal: 2 overnachtingen in Paleis hotel

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sweetdeal
Lezers van deze klacht: 54

Ik kocht een sweetdeal van 2 overnachtingen in Paleis Hotel in Den Haag.
Ik werd na resevering gebeld dat je 2 vouchers moest kopen voor de 2 persoonskamer. Dit werd echter NIET in de voorwaarden genoemd.



Gewenste oplossing
- een goedkopere kamer ergens regelen. -geld retour
Lezen klapjosti, er staat duidelijk dat de prijs per persoon is. :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128584737
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Actie is 3+2 gratis, wat ze daar ook wel zullen hebben uitgelegd.
Dan is 40% korting voordeliger dan goedkoopste product gratis :')
Dat staat er gewoon bij.
_O-
pi_128586223
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Lezen klapjosti, er staat duidelijk dat de prijs per persoon is. :')
Er staat zelfs bij de voorwaarde dat de dealprijs per persoon is.
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:17:48 #122
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128591226
quote:
Klacht Ov chipkaart: Juwelier <naam> medewerker Faid <achternaam> heeft mij opgelicht

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ov chipkaart
Lezers van deze klacht: 11

Ben opgelicht door : Faid <achternaam> en zijn vrienden

Faid <achternaam> heeft mij opgelicht op een sluwe manier, Wou een ipad kopen faid <achternaam> stelde me voor om bij een rat te halen lekker goedkoop wij samen daarnaartoe gegaan ik gaf hem het geld gozer liep ervandoor als een haas. En faid <achternaam> speelt het spelletje mee. Let op maak geen contact met hem ook niet zijn
rekeningnummer: <rekeningnummer> ING, Faid <achternaam> werkt bij Juwelier <naam> in Rijswijk.

Kijk uit niet contact met hem op nemen vooral niks overmaken of geld geven beruchte crimineel !!!!!!!

Gewenste oplossing
Belanden in de gevangenis
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 19:22:03 #123
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_128591392
quote:
iPad kopen bij een juwelier :? :')

btw je UI :9~
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:22:09 #124
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128593683
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:01 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Waar je je wel niet druk om kan maken :')

[..]

:')

Nou heb ik niet echt het gevoel dat sticks met poedersuiker roken bevorderen.
Chocoladesigaretten met Sinterklaas! :9 :7
Hallon!
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:26:46 #125
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_128593867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

iPad kopen bij een juwelier :? :')

btw je UI :9~
En blijkbaar betalen met je OV-chipkaart. :P
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 20:27:56 #126
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_128593931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

En blijkbaar betalen met je OV-chipkaart. :P
Als je dus beroofd wordt door iemand niet naar de politie, natuurlijk niet. Klacht.nl lost het voor je op.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 06:27:40 #127
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128609029
quote:
Klacht Selektvracht: Toch bij verkeerde buren

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Selektvracht
Lezers van deze klacht: 22

Donderdag 4 juni 2013 verwachte ik een pakketje. Omdat ik niet thuis zou zijn heb ik zoals gewoonlijk netjes een briefje beneden opgehangen met AUB pakje van 44 graag bezorgen bij 41, 45 of 46!!! Wat denk je? Mijn pakketje was afgeleverd bij nummer 43!! Staat dit nummer op mijn lijstje? Nee! Waarom zou dit zijn denk je? Nou… Omdat wij erge buren ruzie met dit wijf hebben. Dus ik op hoge poten naar dat huis mijn pakje gehaald, kreeg ik daar toch ruzie omdat ik zei: gelieve niets meer aan pakken van 44!! Maar dit wijf is zoooo mans dat ze van achter de voordeur staat te schreeuwen en een grote bek heeft en haar kleindochter de deur open laat doen.
Nadat ik dat gezegd had werd klein dochter weggetrokken en werd de deur keihard dichtgesmeten. Ik moest maar zorgen dat ik thuis was. Ik had toch een briefje op de deur geplakt???? En daar stond geen 43 op vermeld!!!!
Ik wil nu bellen naar selektvracht… Kan dit niet!!

Gewenste oplossing
Geen idee, verzin het zelf maar. Jullie personeel leest niet en het blijkbaar maling!!
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128609053
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 06:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
De alledaagse eigenaardigheden van een tokkieflat.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:14:40 #129
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128610556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 06:34 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

De alledaagse eigenaardigheden van een tokkieflat.
Een gemiddelde flat in de Zoetermeerse wijk Palenstein :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:20:53 #130
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128610669
quote:
Compliment Diana <verwijderd>: Super mooie borstvergroting!


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Diana <verwijderd>
Lezers van deze compliment: 11

Via een vriendin bij Diana <verwijderd> terecht gekomen omdat zij ook daar is geholpen aan een borstvergroting en heel erg tevreden was. Ik moest toevallig een keer mee met mijn vriendin voor een laatste controle van haar en toen ik gelijk even het een en ander doornemen met Diana over welke maat zou passen bij mij etc. Heel aardig dat dit gelijk kon want normaal moet je een afspraak maken. Ik ben 2 weken later teruggegaan voor een consult met plastisch chirurg. Drs. Nicole <verwijderd>. Hele aardige vrouw en het klikte heel goed. Ik wilde gelijk een datum prikken in mijn vakantie en de papieren zijn gelijk door de assistente van Diana in orde gemaakt met een juiste datum. Nu is het twee weken geleden dat ik ben geholpen en ga morgen voor de tweede controle. Alles ziet er goed uit en heb me helemaal niet ziek gevoeld en ook helemaal niet veel pijn gehad! Heel erg tevreden over alles!
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128611688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Gewenste oplossing? :P
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:09:08 #132
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128611783
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:05 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Gewenste oplossing? :P
Een bom erop :P
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128631130
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:07 schreef stoereboii het volgende:

Ja maar dat is gewoon schandalig omdat er bij het rooten niks verkeerd is gegaan en het echt wel een veelvoorkomende fout is. Zie trouwens niet in wat fout is aan deze klacht hoor, want het is idd een pure schande dat je dan 250 euro moet betalen terwijl je zelf niks hebt verkeerd gedaan...
Jaja als het over wasmachines of zo gaat doet iedereen arrogant uit de hoogte, zelfs bij niet verwijtbare zaken, maar als het over android gaat vinden alle nerds het opeens een schande. Als je de nerd uit wil hangen en je telefoon gaat rooten moet je gewoon accepteren dat het op eigen risico is.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:36:18 #134
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128631572
quote:
Klacht freecruise.com: reis gewonnen maar moest dan wel 898 dollar betalen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden freecruise.com
Lezers van deze klacht: 14

Er moest betaald worden om een prijs te kunnen claimen. geen bedenktijd, niets op papier,

Gewenste oplossing
Reispapieren moeten opgestuurd worden en op orde zijn en mensen moeten de tijd krijgen om te kunnen beslissen.
Ja hoor, trap maar lekker in dit soort aanbiedingen :')

quote:
Klacht Nexport: hyundai coupe

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Nexport
Lezers van deze klacht: 10


hallo ikben woedend en zeer teleurgesteld ..ik had opjullie site gekeken omdt het betrouwbaar is maar nu heb ik vresselijk veel spijt ..ik heb bij jullie op autoscoutgekeken zag ik hyundiacoupe bouwjaar 2000 kent 29 fl tz zien staan automaat ik heb gebeld en kreeg de basaan de lijn ik vraag hem naar de staat van de auto was in goede staat heb gevraagd of er schade aan is geweest nee heb gevraagd of het eengoede auto was was 100 procent mevrouw heb gevraagd roestplekken neee mevrouw er mankeert niets aan je kunt er zo mee weg ryden ik zei nog ja dat kan iedereen maar niet dat ikna eenpaar dagen onkosten krijg aan de auto nee zegt hij is na gekeken en voornieuwe banden erop ik zelfkon geen vrij krijgen dusmy dochter van 19 erheen gestuurt en my dochter belde myop en zegt mam eenkrs zit erop ik zeg datmaakt nietuit verders heeft zij er geen verstand van maar als eenman van de garge zegt 100 procent is het voor my100procenmaarmy dochter beldemy weer ophij wou 1000 euro toe ik zeg nee neemmy Hyundai atos maar weermee van 27honder euro danword my in ruil erg duur toen vroeg hij 500 toe ik zeg 300 meer niet hij wou er zo voor hebben 2.450 euro ..dus ik zeg als hij niet mee instemt dan ndeemjijmy atos maar weermee ..hij had gezegt tegenmy dochter als je 300 zo kunt betalen je deauto meenemenmy dochter had 2.50 gepind en 50 had ze bij zich dus goed voor de belasting ontduiking had hij gezegttoen kwammy dochter thuis laat savond s wasal donker maar ikwist niet wat ikzag de volgende morgen schade auto heb hemook gelijkgebeld hij zei als hetmaar rijd enhet is een stuge man aan de telf ..toen heb ik de motorkap opengedaan olie lekte op de motorblok heb hem weer gebeld hij zegtkanniet zal swel schroeven los zijn ikvraag hemomeven door een garage laten na lopen my auto hij zegt is goed ikheb de garage gebeld bovag enikkon hemzoals gistren brengen en ik heb hier een lijst met klachten ..KLEPDEKSELKOPPAKKNGCARTEPAM VERTONENLEKKGE WIEKST RAND L=R A KOMENDE PAKKING UITLAAT VOORPIJP= MIDDENDEMPERLEK BEHANDELEN REMLEINDING L A .RDIATEUR VERTOONT LEKLAGE .WIELAGEN R V R V DEUR = SCHERM PASSEN NIET GOED R V DEUR ANDERE KLEUR ik vind dit heel erg de garge zegt nog zo???? dezeauto? hd niet goedgekeurd mogen worden zeer gevaarlijkop de weg wielagen kunnen vastlopen de garage zegt? 100 procent een dag voor dat ik hem gekocht heb is hij goed gekeurd niet normaal dit iseenpoging tot doodslag en adres is nexxo bv <adres en plaats verwijderd> vind dit gewoon onbeschoft my auto was hij al kwijt binnen 2 weken enikzitmet een auto dat my mee dood kan rijden

Gewenste oplossing
my gehele bedrag terug plus de onkosten wat ik gemaakt heb ik heb hier een auto staan wat ik niets mee kan durf niet eens de weg op wat hadmoeten worden afgekeurd zegt de garage met auto garage hatgerink eibergen mvg silvia <adres en woonplaats verwijderd>
Kansloos :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 20:25:49 #135
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_128633390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:36 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ja hoor, trap maar lekker in dit soort aanbiedingen :')

[..]

Kansloos :')
@die 2e
Godverdomme man :N

Sta hier echt van te kijken ongelooflijk
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_128732105
quote:
Klacht NS: Trein te vroeg weg + uit de trein gegooid

Vandaag, op 8 juli 2013, ging ik om 9.18 met de trein van Gouda naar Leiden (via Alphen a/d Rijn). Tenminste, dat was ik van plan. Helaas ging de conducteur 2 minuten eerder weg. Ik kon nog net instappen, maar toen ik binnen was duwde hij mij weer terug. Ik heb geprobeerd tegen hem te zeggen dat hij 2 minuten te vroeg was, maar met meneer was niet te redeneren.
De meneer is een blanke man van ongeveer 1.80 meter lang en rond de 90-100kg zwaar, daarnaast hij heeft kort haar wat volgens mij donkerblond was.

Gewenste oplossing
Ik wil graag dat deze meneer verplichte psychiatrische behandelingen opvolgt, aangezien het compleet gestoord is dat deze meneer vrij rond loopt, laat staan dat hij iedere dag duizenden mensen vervoerd. Daarnaast zou ik ook graag willen dat hij een goed gesprek met zijn managers heeft, want als de managers zouden zien wat ik vandaag van deze meneer gezien heb, dan had hij nu al ontslagen geweest.
Je mag niet meer instappen wanneer de conducteur op zijn fluitje heeft geblazen.
pi_128735488
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Je mag niet meer instappen wanneer de conducteur op zijn fluitje heeft geblazen.
Mwa, nog nooit iemand eruit gestuurd zien worden daarvoor. Gebeurt op de grote stations bij zowat elke rit
pi_128735651
Inderdaad, meestal wachten ze zelfs nog als ze je zien aankomen rennen.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:01:33 #139
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128737016
Was toch een keer op youtube zo'n manwijf van een conducteur die dus ook een joch die net naar binnen glipte eruit flikkerde? Ze stopte zelfs de trein even ervoor oid. :')
Hallon!
pi_128753406
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef BlueMage het volgende:
Was toch een keer op youtube zo'n manwijf van een conducteur die dus ook een joch die net naar binnen glipte eruit flikkerde? Ze stopte zelfs de trein even ervoor oid. :')


[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 12:16:07 ]
pi_128753582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:20 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Jaja als het over wasmachines of zo gaat doet iedereen arrogant uit de hoogte, zelfs bij niet verwijtbare zaken, maar als het over android gaat vinden alle nerds het opeens een schande. Als je de nerd uit wil hangen en je telefoon gaat rooten moet je gewoon accepteren dat het op eigen risico is.
Snap dan toch dat hij zelf niks heeft misdaan. Daarom heb ik ook een Nexus 4, als hij kapot is kijkt Google of er iets verkeerd geflashd is, als dat niet het geval is dan maken ze hem toch, ookal heb je 18373717372 mods geïnstalleerd.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:17:11 #142
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128764163
quote:
Klacht Aldi: dunne flessen cola light

de flessen van de Aldi zijn dunner gemaakt. Je knijpt ze dubbel, zijn instabiel en schenken moeilijk. ben van plan elders tegaan winkelen.

Gewenste oplossing
terug naar de vorige kwaliteit fles
Ergens anders gaan winkelen, alleen omdat de cola light in een onhandige fles zit :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:18:32 #143
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128764219
quote:
Ik kwam 2 min voor sluitingstijd naar de winkel en er werd mij de toegang tot de winkel ontzegd. Dit omdat ze al gesloten zouden zijn. Het was duidelijk te zien dat er nog klanten rond liepen. Daarnaast gaf ik aan dat ik 1 min nodig had, omdat ik exact wist wat ik moest hebben en het nog eens voor in de winkel stond. Ik mocht niet naar binnen, want inmiddels was het alweer sluitingstijd! Ik ben zeer ontevreden over deze manier van omgaan met klanten. Ik haal mijn boodschapjes voortaan wel bij de appie heijn, die willen namelijk nog wel klanten binnen krijgen!

Gewenste oplossing
Ik ben benieuwd wat voor oplossing ze me kunnen bieden, aangezien het product datik wilde halen eessentieel was voor een bijzondeee avond. Dank je wel c1000 miegielsen voor het verpesten van mijn avond.
Twee minuten voor sluitingstijd nog een winkel in willen :{w
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:37:42 #144
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128803926
quote:
Klacht RET: verkeerde informatie informatieborden

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Lezers van deze klacht: 3

Voor de zoveelste keer stond er op het informatiebord dat de eerstvolgende metro, metrolijn C richting de terp zou zijn. Dus ik stap in de metro en viel ik in slaap. Toen ik bij zuidplein wakker werd bleek ik dus in lijn D richting rdam centraal te zijn ingeatapt. Afijn, ik moest terugreizen naar tussenwater om over te stappen. Uiteindelijk bijna drie kwartier te laat angekomen op mijn werk. Dit is niet de eerste keer dat dit zich voordoet.

Gewenste oplossing
Juiste informatie op de informatieborden
Je had ook op de voorkant/zijkant van de metro kunnen kijken, daar staat ook welke lijn het is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:48:09 #145
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128804286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Je had ook op de voorkant/zijkant van de metro kunnen kijken, daar staat ook welke lijn het is :')
Of niet in slaap kunnen vallen, zodat je maar een station terughoeft i.p.v. vier :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:48:47 #146
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128804311
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Of niet in slaap kunnen vallen, zodat je maar een station terughoeft i.p.v. vier :')
Ook dat natuurlijk.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:53:52 #147
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128804474
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ergens anders gaan winkelen, alleen omdat de cola light in een onhandige fles zit :')
Of misschien iets minder hardhandig met 'n colafles omgaan. :') Oh en mensen die twee minuten voor sluitingstijd nog binnen komen zijn ook irritant idd. Van de andere kant: als je netjes aangeeft dat je maar 1 ding ofzo nodig hebt en in 'n minuut klaar bent laten ze je vaak er toch wel in. Maar ik geloof nooit dat die mensen op klacht.nl in staat zijn om iets rustig en normaal te formuleren of dat nou mondeling of schriftelijk is. :')
Hallon!
pi_128805073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:18 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Twee minuten voor sluitingstijd nog een winkel in willen :{w
Hij had condooms nodig _O-
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:19:36 #149
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_128805312
quote:
Klacht Albert Heijn: Altieprproducten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 60

Het komt vaak voor dat de aktieprodukten

Gewenste oplossing
Meer voorraad
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:45:35 #150
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128825460
quote:
Klacht Cranenbroek: tasjes controle

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Cranenbroek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Cranenbroek
Lezers van deze klacht: 3

ik was vandaag ook bij deze winkel in Dongen met een ienie minie tasje en ja hoor de muts bij de kassa zei ik wil in uw tasje kijken , ik zei zo ..wat moet ik daarin verstopt hebben? antwoord: is verplicht.. dacht het niet zei ik toen en waar moet ik dan mijn portemonnee indoen in mijn kont of zo ? ja hoor zegt ze wat u wilt..ik heb al mijn inkopen laten staan en ben weggegaan..wat een winkel

Gewenste oplossing
excuses
Ja hoor :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128827107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ja hoor :')
Ik doe uit principe ook niet mee aan zo'n controle. Is me overigens nog nooit gevraagd
pi_128856376
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:19 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Het leuke is dat er meestal niet meer in het magazijn past.. :')

(Of hij moet niet om 8 uur 's avonds komen winkelen...)
pi_128856401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ja hoor :')
Ze mogen enkel vragen om in je tas te kijken.. Ze mogen niks aanraken :') Je zou dus alles er zelf uit moeten halen en ze mogen niet in verborgen vakjes kijken _O-
pi_128856731
quote:
Bijna twee jaar geleden gekocht, functioneerde tot voor kort prima.
Plotseling reageert het motortje niet meer. Volle batterijen, lampjes branden wel.
Hoe kan ik dit oplossen?



Gewenste oplossing
Waar kan ik dit laten repareren?
:')!

quote:
Klacht NS: Oplichting / valse informatie / Agressie

Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over NS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 46

08/07/2013
Geachte heer / mevrouw,

Middels dit schrijven wil ik u mijn dringende en boze brief aan u richten gezien het feit erop, zaterdag 6 juli 2013 voor de 2e maal er een incident heeft plaats gehad met één van u vrouwelijke baliemedewerkster van de afdeling service te Almere Centrum.

Met deze vrouwelijke collega van u heb ik al herhaalde malen moeten constateren dat deze medewerkster feiten en zaken tevens de rechten van de klant opzettelijk loopt te vervalsen zij maakt haar eigen gemaakte regels, betreffende het terug retouren van betaalde gekochte treinkaartje van het bedrag van ¤1,30,-.

Verder wat veelvuldig al voor is gekomen is dat deze dame een eigen manier van ondervragen heeft terwijl haar taken conform haar werk die zij als service medewerkster niet juist hanteert, deze dame waant zich een recherche politie agente, waar bij zij ook opzettelijk de NS haar (werkgever ) in diskrediet brengt.

Haar collega’s die haar werkwijze afzonderlijk afkeuren zijn het met mij eens dat zij verhalen verteld die niet kloppen en dat ik als klant behoorlijk in mijn recht sta en stond, maar omdat zij hun collega die op dat moment opzettelijk de klant loopt voor zat te liegen met haar eigen gemaakte regels niet willen af vallen bemoeien zij zich niet echt openlijk met de zaak om haar ter verantwoording te roepen en haar het te corrigeren.

Ik zal u ff een indruk geven wat er zich heeft afgespeeld op die bewuste dag die nu al voor 2 maal heeft plaats gehad met haar, ik heb een treinkaart gekocht te Almere Buiten, vervolgens maak ik géén gebruik van deze gekochte treinkaart vanwege het feit ik met iemand anders mee rij met de auto naar Almere Centrum, deze kaart was binnen de gestelde tijd van 30 minuten terug gebracht aan de balie bij deze dame.

Gezien het feit er ook geen unit van de NS is op station Almere Buiten was ik zo ie zo genoodzaakt deze kaart dus op Almere Centrum in te leveren, u collega zegt ja als u de kaart hier op het Almere Centraal station had gekocht dan had ik het kunnen inleveren om mijn geld terug te krijgen.

Deze dame de service medewerkster begon direct te zeggen dat zij mij het geld niet terug gaat geven vanwege het feit dat zij niet kan aannemen dat ik met de auto ben gekomen en dat ik misschien toch stiekem met de trein ben gekomen en dat ik toch mijn geld kom halen, want de conducteur zou volgens haar zeggen de kaart niet hebben afgestempeld, vervolgens zegt zij dat zij niet verplicht is het geld terug te geven en dat de NS dit wat zij nu aangeeft ook zo hanteert, ik weet wel beter want mijn eigen familie werkt bij de NS dus ken ik de regels en het beleid conform retour geld ook mits ik dit binnen 30 minuten doe ongeacht wat mijn verklaring zou mogen wezen!!

Ik zeg tegen haar als klant van mevrouw u flikt dit verhaal weer voor de 2 keer bij mij en u maakt u eigen regels en u staat glashard te liegen, deze mevrouw van deze service balie, wekt en lokt opzettelijk agressie bij de consument uit , want door haar leugens en oplichting waar ze de klant ook nog opzettelijk loopt voor te liegen, en daarbij denkende dat wanneer zij de ondersteuning ploeg van handhaving er ook er bij haalt en haar eigen leugenachtige verklaring verteld aan deze heren, die blijkbaar géén weet hebben hoe het werkt met het terug ontvangen van gelden die binnen de gestelde tijd is.

Verder vertikte deze baliemedewerkster mijn gekochte treinkaart af te geven aan mij vanwege het feit ik haar aangaf dat ik deze zaak ga aangeven bij de NS.

Op verzoek van mij in bijzijn van de heren ondersteuning handhaving heb ik via hen deze dame van de service balie gesommeerd mijn treinkaart af te geven, waarop deze heren haar aangaven mijn kaart gewoon terug te geven, dit getuigd nogmaals weer de manier van werken van deze dame, het mij opzettelijk weigeren van teruggeven van mijn betaalde eigendom zie ik als een vorm van machtsmisbruik, deze dame is niet professioneel en niet geschikt voor deze baan!!

Ik heb ook mogen vernemen van haar andere mede collega’s dat deze medewerkster vaker het middelpunt is van gecreëerde ruzies, en dat zij vaker met de klanten problemen heeft en krijgt vanwege haar gedrag maar bovenal de valse informatie die zij verspreid met daarbij oplichting, dus dat ik niet de enige klant ben die dit met haar meemaakt, zij keuren haar gedrag en houding en vooral haar leugens af !!

De ene klant die onwetend is zegt er niets over de ander zegt er wel wat van en laat het zo, maar ik maak er een punt van omdat onrecht niet zo kan blijven voort bestaan, zij is een beschamende vertoning voor haar werkgever en ook voor haar mede collega’s, want dit wat deze medewerkster doet is niet correct.

Gezien het feit deze medewerkster haar eigen manier van werken heeft en de omgang tussen haar en de klanten zeer onder de maat is, zeg ik als reizende consument van de NS, dat deze mevrouw niet daar thuis hoort en dat zij haar opleiding met maatschappijleer weer opnieuw mag gaan op doen verder dat zij een schriftelijke waarschuwing krijgt waarbij zij de klant niet het gevoel van oplichting moet geven wat zij immers wel gedaan heeft door mij op te lichten met haar eigen gemaakte verhaal.

Ik ben van mening dat agressie nimmer de juiste optie is maar geloofd u mij maar ik praat en schrijf u aan , maar een heet hoofd praat en schrijft niet en handelt precies hoe zijn gevoel en denken is op dat moment, en dat stukje grijs gebied moet voorkomen kunnen worden, maar door dit soort negatieve berichtgevingen van u collega zal het eens een keer goed mislopen met haar of met een ander.

Ik verwacht van de NS dat zij deze zaak tot bodem uitzoekt, qua de praktijken die daar op die unit plaats vinden onder deze werktijden van deze dame en de manier van afhandelen met de consument, verder hoop ik en verwacht ik dat de NS mij als klant serieus neemt met mijn klacht en dat ik wordt gerehabiliteerd conform het principe die samengaat met eerlijkheid en transparantie.

Als bewijs zend ik u mijn treinkaart op zie bijlage,vervolgens wilde ik u verzoeken als u de regels met transparantie duidelijk en lokaal kunt plaatsen in de ruimtes van de servicebalie zodat de klant altijd weet wat zijn of haar rechten en plichten zijn , maar dat ook de baliemedewerker cq medewerkster ook weet wat hen te doen staat, zo voorkom je oplichting en valse informatie en agressie.

Ik hoop dat ik u met deze vertrouwelijke informatie naar maatstaf heb mogen inlichten, wachtende op u schriftelijke of mail bevestiging verblijf ik.
Godver de tering _O- Even lezen.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 22:05:12 ]
pi_128857247
quote:
Klacht Doritos: Half gevulde zakken…

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend zakken doritos gekocht bij mijn supermarkt 2 blauwe 2 oranje en 2 zwarte omdat dit natuurlijk het lekkerste zoutje is wat er is. Nu trok ik de zakken open en kon ik vervolgens nog eens naar de avond winkel omdat de zakken namelijk maar half vol waren… Ik ben hiermee naar de supermarkt terug gegaan en deze verwijzen mij door naar doritos zelf.. dus bijdeze openbaar ik hier mijn klacht

Toegevoegd bestand bij de Klacht over Doritos getiteld Half gevulde zakken...

Gewenste oplossing
Ik zou graag de zakken goed gevuld krijgen als goed makertje..dat zou nog helpen tegen de prijs die ik heb moeten betalen...
_O- :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:34:34 #156
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128861085
quote:
Klacht Facebook: Medium

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 7

IK KLAAG OM DAT IK STEEDS GEBLOKKEERD WORD.IK BEN MEDIUM ALS IK DE MENSEN MOET HELPEN DAN HEB IK ZO GENAAMD MENSEN DIE IK NIET KAN GEVRAAGT MAAR ZO IS HET NIET.IK MOET DIE MENSEN HELPEN.NU BEN IK OOK WEER GEBLOKKEERD.WAT WILLEN JULLIE NOU? MOET IK DIE MENSEN ANTWOORDEN IK BEN WEER GEBLOKKEERD.HET IS MIJN WERK.

Gewenste oplossing
IK WIL METEEN WEER DAT IK NIET MEER DAT IK NIET MEER GEBLOKKEERD BEN.WANT ZO GAAT HET NIET.WE HELPEN OOK MET VERMISSING.NOU DAT KAN DAN NIET.FACEBOOK MOET BESCHIKBAAR ZIJN EN ANDERS NIET.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:41:30 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128861164
Arm medium, hoe heeft die zijn/haar werk kunnen doen toen er nog geen FB was...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:45:40 #158
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128861212
quote:
Klacht RTL 5: uitzending gemist

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RTL 5
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 5
Lezers van deze klacht: 4

De tijden dat ‘keeping up with the kardashians’ speelt ben ik helaas op het werk. Ik kijk het dan altijd terug op gemist, maar de laatste tijd missen er afleveringen waardoor ik het niet meer kan volgen

Gewenste oplossing
Alle afleveringen die op tv zijn gespeelt optijd plaatsen
Waarom zou je daar nou naar willen kijken |:( :r 8)7

quote:
Klacht C1000: Onbeleefdheid

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over C1000
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 116


Ik heb een pak vloeitjes rizla gekocht(rood).kom beleefd terug bij de zelde kasierre,leg mijn probleem uit.door tezeggen dat ik blauw pakje nodig hebt,waarop ik haar het beleefd in haar hand geeft.en zij pak op dat moment de blauwe ik mijn hand open,zei zegt ik moet sleutel pakken,ik wachten en kom ze terug want was maar 2 stappen,sta ik met me had open naar haar toe en zij smijt het zo aan een kant van de loopband.ik probeer tebegrijpen deed ze dat omdat ze druk was of denkt ze dat ik een junk ben.ik loop weg door niks tezeggen.kom bij de schuifdeur,waarop ik een gevoel krijg van moet wat zeggen,niet tegen haar maar tegen leiding gevende op dat moment.R .D werkt C1000 in Lelystad in de jol.ik vertel mijn probleem wat mij net over komt en zeg dat hij het op beeld terug kan zien,hij zegt daarop ik kijk niet naar die camera.waarop ik zeg je kan die beelden terug zien hij zegt hoeft niet tekijken naar die cameras .ik word boos en loop weg.haal een oudere iemand van mij om verklaring tehalen, en hij word ook niet gehoord,waarop ik boos word en begin meneer R D uit teschelden.en belt de politie voor me .waarop ik de winkel allang heb verlaten.ik wordt gearresteerd een hele dag en moet nu voor de rechter verschijnen.mijn vraag is vind u dat er goed gehandeld is door uw medewerker.alle beelden zijn terug tezien.ik dien een klacht in tegen R D en de toen werkende kassierre.

Gewenste oplossing
Dat de aanklacht wordt ingetrokken en de kassierre beleefd blijft.ze heeft een verplichting klantvriendelijkheid.en daar valt spullen gooien naar klant niet onder,wil gerechtigheid.
:')

[ Bericht 51% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 12-07-2013 08:53:32 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 08:55:40 #159
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128861371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:34 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Als medium zijnde zie je dit toch aankomen?
:')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:57:32 #160
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128861392
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:34 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
FACEBOOK MOET BESCHIKBAAR ZIJN EN ANDERS NIET.
dat "en anders niet" ook echt. en anders wat niet? :')
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 08:59:23 #161
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128861428
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef MrKikker het volgende:

[..]

dat "en anders niet" ook echt. en anders wat niet? :')
ALS HET VOOR MIJ NIET BESCHIKBAAR IS, DAN MOET HET VOOR NIEMAND BESCHIKBAAR ZIJN!!!!!! :(

Zoiets denk ik.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:04:48 #162
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_128861524
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:34 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
wat een pareltje :D
anders steek je gewoon even je tong erin
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:13:19 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128861661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef MrKikker het volgende:

[..]

dat "en anders niet" ook echt. en anders wat niet? :')
Anders moet FB worden opgegeven natuurlijk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:40:36 #164
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128862228
quote:
Klacht Volkskrant: Puzzelpagina is Vagina

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Volkskrant
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Volkskrant
Lezers van deze klacht: 1

Sinds het bedrijf Sanders de puzzelpagina heeft overgenomen, begint mijn dag slecht. De Sudoku’s zijn wel op te lossen, maar beestachtig moeilijk. Sanders maakt van de kruiswoordpuzzels een potje. Die van 12-07-2013 is gewoon een drukfout. De filippine sla ik helemaal over. De kakuro’s zijn mij weer te makkelijk geworden. Geen reden om mijn krant op te zeggen. Of toch maar eens de NRC proberen?

Gewenste oplossing
De puzzels terug van Jan M.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 10:47:44 #165
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128899866
quote:
Klacht UWV: UWV Eindhoven

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden UWV
Lezers van deze klacht: 5

Ik had een herkeuring aangevraagd wegens mijn verslechterde (psychische) gezondheid en mocht 24-4-2012 op gesprek komen.

In mijn dossier staat “ter info” duidelijk aangegeven dat ik heel snel heel boos kan worden als ik uitgedaagd zou worden. Nu wilde ik de arts op de hoogte stellen dat dit verergerd was en het voor mij nog lastiger is geworden om op een normale manier met mensen om te gaan in bepaalde situaties.

Het gesprek verliep goed en was zo goed als afgelopen. Blijkbaar kon hij het dan toch niet laten om me nog even als “test” uit te gaan dagen, mijn reactie bleek voorspelbaar, ik werd dus enorm kwaad en binnen 2 seconden lag de arts op de grond met zijn bureau, pc en monitor over hem heen. Zijn collega deed de deur open en samen vluchtten ze een andere kamer in.

Na een hele tijd niks meer gehoord te hebben kreeg ik uiteindelijk op 28-3-2013 een brief met de beslissing die ze hadden genomen naar aanleiding van het gesprek die dus 11 maanden (!!!) eerder had plaatsgevonden.

Nu vraag ik me dus af of de desbetreffende arts me hiermee heeft willen “terugpakken” om de uitslag pas 11 maanden later op te sturen. Ik weet dat ze het druk hebben met koffie drinken en daar boven op ook nog eens hun werk zouden moeten doen, maar dit hadden ze toch wel eerder kunnen regelen of zie ik “spoken?”

Ik heb onlangs mijn biceps volledig afgescheurd en de operatie om het weer vast te laten zetten was mislukt, volgende week woensdag gaan ze het weer opereren en het herstel zal minimaal 6 maanden in beslag gaan nemen. Als dit voor de tweede keer mis gaat zal ik voor de rest van mijn linker arm niet meer optimaal kunnen gebruiken.

Inmiddels weer een herkeuring aangevraagd en nu blijkt dat ik weer dezelfde arts ga zien voor een herkeuring/beoordelings gesprek.

Het ziet er dus niet erg hoopvol uit dat hij me een “professionele” manier zal beoordelen gezien de laatste herkeuring.

Wat moet ik nu??

Gewenste oplossing
Geen idee
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:00:15 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128900026
Gescheurde biceps :o is dat een blessing in disguise voor iemand met een kort lontje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:10:26 #167
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128900190
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:00 schreef Leandra het volgende:
Gescheurde biceps :o is dat een blessing in disguise voor iemand met een kort lontje?
En dan ook nog gekeurd worden door dezelfde arts die ook al over de grond lag te dweilen na een aanval van die figuur :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:14:31 #168
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128900249
'Het stond in mijn dossier dus de arts had het kunnen weten.' :')
  zaterdag 13 juli 2013 @ 19:12:02 #169
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128912206
quote:
Klacht Algemeen Dagblad: JUSTIN BIEBER

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze klacht: 1

waarom plaatst u onzin over Justin bieber in het ad. Het is nooit bewezen dat hij in een restaurant heeft geplast en op het filmpje kun je niet eens zijn gezicht zien dus heb je geen bewijs. Ik vind het niet kunnen dat jullie dingen plaatsen die niet waar zijn.
Groeten Sanne

Gewenste oplossing
Geen onzin over Justin bieber plaatsen in het ad.
Vast een belieber :')

Check nicknaam van dat wijf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128912951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 19:12 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Vast een belieber :')

Check nicknaam van dat wijf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht

Haters :r
  dinsdag 16 juli 2013 @ 06:38:55 #171
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128995495
quote:
Klacht Hotmail.com: Pornofilm

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hotmail.com
Lezers van deze klacht: 2

Onze zoon is heel erg verdrietig doordat er een pornofilm is aangeklikt op zijn facebook en 39 vrienden hebben dat gedeeld, al die vrienden zijn geen vrienden en op het moment dat het gedeeld is was onze zoon met mijn man boodschappen aan het doen.

Gewenste oplossing
Dat dit recht gezet wordt, onze zoon wordt nu in verband gebracht met porno terwijl hij er niets van af weet, heb nu de neiging om me van facebook af te gooien.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129034278
Heerlijke reeks dit :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 17 juli 2013 @ 08:46:42 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129034488
Is dat zelfmoord nieuwe stijl? Je van Facebook afgooien? :D
Het is iig een stuk hygiënischer dan jezelf van een klif afgooien :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 09:05:37 #174
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129034724
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:46 schreef Leandra het volgende:
Is dat zelfmoord nieuwe stijl? Je van Facebook afgooien? :D
Het is iig een stuk hygiënischer dan jezelf van een klif afgooien :')
Sociale zelfmoord.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:56:13 #175
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129038606
quote:
Klacht BP: Koek aansmeren

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over BP
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP
Lezers van deze klacht: 1

Goedendag mijne dames/heren, afgelopen maandagavond kocht ik bij uw station BP Lingenhorst een kop koffie a ¤1.50 en een reep chocolade a ¤1,75. Tezamen dus ¤3,25. De dienstdoende medewerker vond het echter ook nog nodig om mij een gevulde koek te laten kopen a ¤0,50 daar ik al een kop koffie had. Ik reageerde door te zeggen dat ik mij daar mateloos aan ergerde daar ik al ¤3,25 ad uitgegeven bij uw station, ik vond het eigenlijk ook al duur genoeg. Hierop kwam de medewerker met een oplossing. Als ik nu de reep chocolade NIET kocht kon ik de koek wel kopen. . . .!!! Gaat nu uw medewerker ook al uitmaken wat ik koop?? Volgens uw medewerker is hij verplicht om melding te maken van aanbiedingen. Dit vind uitermate irritant. Bij mij komt dat over dat BP nog meer geld uit mijn portemonnee wil peuteren. Het kan volgens mij niet anders zijn dat veel meer mensen zich hier mateloos aan ergeren.

Gewenste oplossing
Heel simpel: "NIET MEER DOEN, MEE STOPPEN DUS!!!"
Is het dan zo moeilijk om te zeggen: Nee, dank je :')

quote:
Klacht Vestia: vestia zuidplas

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Vestia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vestia
Lezers van deze klacht: 1

Ik ben oud inwoonster van Nieuwerkerk heb er 25 jaar gewoond
Door een stomme fout ben ik 5 jaar geleden verhuisd naar een andere gemeente Capelle ,Maar me dochter en ik hebben zo`n heimee elke dag word het erger als in Nieuwerkerk me boodschappen doe kan ik wel janken en mis me dorpje zo enorm
Vorig jaar werd mij een woning aangeboden maar omdat ik in de schuldsanering zat werd het afgewezen ,dit ging ook al lullig ik had van te voren geinfomeerd of ik dan wel in aanmerking kwam ,Ja mevr kreeg ik als antwoord ,we bekijken het dan ter plekke ,Nou werd mooi afgewezen domper nummer 1
Domper nummer 2 was dat die meneer mij vertelde Mevrouw volgend jaar als u klaar bent met de schuldsanering komt u in aanmerking
Hij vergat er alleen even bij te vertellen dat ik nu langer dan 4 jaar weg bent en geen binding meer heb ,Maar in de vakantie periode maakt u meer kans ,Tja staan alleen geen huizen in de krant en word ik steeds meer wanhopig
Kom ik ooit nog terug in me ouwe dorpie waar ik zo veilig heb gewoond en hier ? Hier gaat alles 3x op slot Word een beetje wanhopig

Gewenste oplossing
Graag zo snel mogelijk een huis in Nieuwerkerk Droom ervan oud en nieuw 2014 te vieren in me dorpie
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129039997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Is het dan zo moeilijk om te zeggen: Nee, dank je :')

[..]

:')
Me dochter. Me dorpie.

Ergens vind het geen verwondering dat ze in de schuldsanering zit :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129040238
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:05 schreef dud0r het volgende:

[..]

Sociale zelfmoord.
Dat is als je je op facebook inschrijft :')
  woensdag 17 juli 2013 @ 14:33:11 #178
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129044113
quote:
Klacht Sony: SONY VAIO

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Sony
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sony
Lezers van deze klacht: 2

ZO SLECHT ZOVEEL LAWAAI ,GEEN SCHIJFRUIMTE,ALLEMAAL SOFTWARE VAN SONY SPELLETJES,ENZ

Gewenste oplossing
IK WIL GRAAG EEN ONERDEEL BESTELLEN,IS NIET MOGELIJK,IK MAG BLIJ ZIJN DAT IK MET EEN SONY WERK???????????
:')

quote:
Klacht Esta: buschauffeur

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Esta
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Esta
Lezers van deze klacht: 1


De buschauffeur reed me gewoon tegen de berg wand aan
IK reed de berg op
Hij reed de berg af met een veel te hoge snelheid
EN kwam daar geheel door de binnen bocht
En hij reed gewoon door
Na dat we beide een nood stop moesten maken
De tijd was om 17.45 op de L146
ENdat vind ik gewoon schandalig

Gewenste oplossing
Een excusse Want er is gelukkig niks gebeurd Het had heel anders kunnen aflopen
Tis niet waar zeg :')

[ Bericht 41% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 17-07-2013 15:50:31 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:53:19 #179
47102 Elvi
miemkwien
pi_129054620
quote:
De kenwood prospero heeft een onvoorstelbaar domme ontwerpfout.
De mengbeker van de blender moet je in dezelfde richting draaien om deze los te maken van de motor als om de voet met mes van het glas te verwijderen. Daardoor loopt de inhoud in de motor waardoor het apparaat onherstelbaar is beschadigd. Inmiddels is het ontwerp aangepast. Op mijn brief met klacht hierover kreeg ik wel een heel onnozel en vervelend antwoord.


_O-

Deze klacht heeft er ook een leuke foto bij: http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/ Maar ik weet niet of ik die foto hier mag plaatsten dus vandaar alleen de link :)
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:02:46 #180
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_129057343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

_O-

Deze klacht heeft er ook een leuke foto bij: http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/ Maar ik weet niet of ik die foto hier mag plaatsten dus vandaar alleen de link :)
Die plaatjes :D
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:55:27 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_129059388
De klachten met foto's zijn inderdaad mijn favoriet haha. Hier nog een paar met foto:

quote:
Ik kwam vanavond thuis van mijn werk en tot mijn verbazig lag er iets onder de mat voor mijn voordeur. Het bleek een pakketje te zijn dat ik besteld had, zou vandaag voor de eerste keer worden aangeboden, maar ik was niet thuis. Toch is het pakketje achtergelaten…



Gewenste oplossing
Volgende keer graag gewoon een briefje in de brievenbus, dat ik het pakket op het postkantoor kan ophalen.
Gewoon heel onopvallend onder de mat _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk hoor zo'n bus scheergel normaal gebruiken :')

quote:
Ik vind het niet kunnen dat er drugs gebruikt word. in gtst zoals nu in de serie te zien is. dat sjoerd betere cijfers haalt door die troep het zet kinderen aan om drugs te gebruiken dit is niet normaal. 12+ Verander het naar 16+ dit kan gewoon niet en ik maak me zorgen om kinderen dit vind ik echt te vergaan beste mensen .

Toegevoegd bestand bij de Klacht over RTL 4 getiteld GTST Drugs



Gewenste oplossing
Dat alle slechte kanten van drugs. gelijk in beeld komen en niet het voordeel van betere cijfers . Ghoor graag van jullie per mail *email adres weggehaald*.
AAAHHH comic sans! -O-

quote:
Mijn zoon heeft zich gesneden aan mijn iPad, moet niet kunnen

Toegevoegd bestand bij de Klacht over Apple getiteld Gesneden iPad


Gewenste oplossing
Een degelijk voorstel, een iPad mini voor mijn zoon, zonder scherpe randen
:|W
pi_129060940
HIHIHIHIHI!!!!

Lees dit dan!! http://www.klacht.nl/maje(...)lhelm-tellplaats-96/

HIHIHIHIHIHI
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_129061081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

_O-

Deze klacht heeft er ook een leuke foto bij: http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/ Maar ik weet niet of ik die foto hier mag plaatsten dus vandaar alleen de link :)
Die foto _O- _O- _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:17:42 #184
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129072642
quote:
Klacht Arkefly: stoelen meermalen verkopen

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Arkefly
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Arkefly
Lezers van deze klacht: 3

arke fly licht stelselmatig reizigers op door stoel verkoop
wij zijn twee jaar geleden naar Jamaica gereisd en stoelen gereserveerd en daar ook voor betaald, op de dominicaanse republiek werd een tussenlanding gemaakt en iedereen moest uitstappen, daarna werden de reizigers voor amsterdam eerst aan boord gelaten en de passagiers voor jamaica als laatste. onze stoelen waren dus bezeten moesten maar een ander plekje zoeken.
nu op reis naar aruba en wederom is dit spelletje gespeeld wij hebben premium comfort geboekt en betaald en tevens ook de stoelen gereserveerd en betaald en ja hoor een tussenlanding op Curacao en weer hetzelfde liedje

Gewenste oplossing
Geld terug voor de stoelen en ik span een beroep aan tegen Arke zij komen hun vervoersafspraken niet na
Een bezeten stoel, wat moet ik me daar bij voorstellen? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:19:24 #185
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129072662
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

_O-

Deze klacht heeft er ook een leuke foto bij: http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/ Maar ik weet niet of ik die foto hier mag plaatsten dus vandaar alleen de link :)
Die kop alleen al :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:21:07 #186
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129072678
quote:
Klacht Blokker: boewoe

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Blokker
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 3

Ik kan geen ontkalkings vloeistof of tabletten kopen

Gewenste oplossing
Als ik weet waar ik het kan kopen
:')

quote:
Klacht Intrum Justitia: ref. <verwijderd>

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Intrum Justitia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Intrum Justitia
Lezers van deze klacht: 1


had een betalingsregeling over 1.300.00,euro heb er 811 euro over betaald nu vorderen ze 2400 en weer 1300.00 euro en de 811 euro zijn dan ineens incassokosten !
daarbij komt hoe kan ik in 6 maanden 3700 euro energie verbruiken ?
er klopt helemaal niets van

Gewenste oplossing
adequate en eerlijke oplossing en geen trucks door de 811 euro die betaalt is op een regeling van 1300 euro ineens in te pikken
Misschien een wietkwekerij op zolder? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129083125
quote:
Klacht MediaMarkt: wasmaschine

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 11

het werkt alleen op erste programa

Gewenste oplossing
reperatie
Zo weinig tekst, zo veel fout :')
pi_129083198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:17 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Een bezeten stoel, wat moet ik me daar bij voorstellen? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_129083273
quote:
Onlangs heb ik deelgenomen aan de Eredivisie Live actie van Philips. Je kreeg daarbij 10 gratis Eredivisie Live codes PLUS 150 euro, een zogenaamd ‘tikkie terug’. Mede daarop heb ik deze televisie gekocht.

Ik kreeg netjes een mail met in de header een plaatje van de actie (Codes + Geld). Ik voldeed aan de voorwaarden en dat de registratie gelukt was. Binnen zes weken zou het geld gestort worden.

Na 8 weken toch maar even gaan bellen: Blijkt dat in de voorwaarden staat dat voor mijn televisie alleen de Eredivisielive code geldt en niet de geld terug actie. Vreemd want in alle communicatie wordt dit wel vermeldt!

Ook de medewerker van Philips vind het maar raar: Er schijnen twee acties door elkaar te lopen en je krijgt allemaal dezelfde mail, zo is het verhaal. Niemand heeft echter die twee acties los van elkaar gezien: Overal wordt het als één actie gecommuniceerd; de tv-reklame, in de winkel als je hem koopt en ook in alle mails die je erover van Philips zelf ontvangt! Pure misleiding dus om achteraf te verwijzen naar bepaalde voorwaarden.

De medewerker vind het zelf ook maar vreemd, vraagt het nog enkele malen na maar kan niets doen behalve een klachtendossier aanmaken. Philips bedankt!


Gewenste oplossing
Ik meen recht te hebben op hetgeen mij in alle communicatie voorgehouden is: 10 codes PLUS 150 euro terug.
mooi genaaid _O-
pi_129083352
quote:
14 Juli kreeg ik een balk in mijn scherm waarop stond dat ik moest sms’en om mee te doen aan de Galaxy quiz. Ik kon die balk niet weg krijgen alleen door te sms’en naar 2211. Ik stuurde dus maar een sms om die balk weg te krijgen. Toen keek ik naar mijn beltegoed en stond dat er nog maar 2,64- op mijn mobiel stond, dus belde ik naar hi. Een mevrouw zei dat ik 8 sms’jes kreeg die dus 1,50 per sms zijn. Maar dat is helemaal niet zo, want er staat maar één sms op mijn mobiel. Ik heb het vriendelijk met haar over gehad, maar ze geeft mij geen gelijk. Nu ben ik dus boos!
nu ben ik boos _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:54:36 #191
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129084539
quote:
Klacht Unilever: Klacht knakworstjes

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Unilever
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Unilever
Lezers van deze klacht: 1

Geachte heer/ mevrouw,

Gister heb ik van uw merk knakworstjes aangeschaft waarop staat dat er 10 worstjes in een blik zitten, maar ter vergeefs zaten er maar 9 in. Ik heb 2 kinderen die erg teleurgesteld waren.

Gewenste oplossing
Ik zou graag een nieuw blik willen voor de fout van het product.
Wat een drama zeg, 2 jankende kinderen omdat er 1 worstje minder in een blik zit :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129085371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat een drama zeg, 2 jankende kinderen omdat er 1 worstje minder in een blik zit :')
Mensen in de bijstand verzinnen ook alles om aan gratis spullen te komen _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:32:46 #193
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_129103304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef ejfaar het volgende:

[..]

nu ben ik boos _O-
Allemachtig, dat mensen zó dom kunnen zijn ;(
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:56:22 #194
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129120717
quote:
Klacht Ditzo: vroeger was ik brilidioot

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ditzo
Lezers van deze klacht: 265

inderdaad, ik betaal 120 euro per jaar [mijn vriendin ook] en er word maar 109 euro vergoed. ik hoop voor 21 euro er ook nog een wc bril bijzit. groet gamma

Gewenste oplossing
ik wacht niet op een oplossing, volgend jaar weer terug naar AGIS
Ja, er zit ook een wc bril bij :')

quote:
Klacht Telfort: personal hotspot = idioot hoge rekening

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 862


Ik gebruik nu al een maand de personal hotspot mogelijkeheid van mijn iphone om mijn computer te verbinden met mijn modem. 4 dagen geleden kreeg ik bericht dat ik over mijn limiet van 50 euro voor internet zat. Vandaag kreeg ik een factuur waarin staat dat ik meer dan 10,000 euro schuldig ben aan telfort voor het gebruik van mobiele internet. In het factuur is duidelijk te zien dat ik al aan het begin van maart een waarschuwing had moeten krijgen dat ik over het limiet zat. Kunnen zij dit maken?

Gewenste oplossing
Ik zal tevreden zijn als ik dit absurde bedrag niet hoef te betalen. Het zou niet mogelijk moeten zijn dat zoiets voor kan komen zonder enige waarschuwing.
Zeker flink met torrents bezig geweest...... :')

quote:
Klacht RTL 7: kutreclame

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 749


wat een kut reclame elke kaar en jullie doe er niks aan gewoon schijt aan de kijker

Gewenste oplossing
zoek het uit
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129121006
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat een drama zeg, 2 jankende kinderen omdat er 1 worstje minder in een blik zit :')
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:03:49 #196
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_129129114
quote:
Klacht MediaMarkt: Medewerker doet onvriendelijk na vallen laptop.

Ik heb anderhalve maand geleden bij een ogenschijnlijk zeer vriendelijke meneer een laptop gekocht. Echter liet ik hem vandaag vallen en was het scherm kapot. Er vanuitgaande dat het wel onder de garantie zou vallen besloot ik de morgen naar de mediamarkt te gaan. Toevallig stond ik net in de rij bij de supermarkt en zag ik de desbetreffende meneer staan voor mij in de rij bij de kassa. Vriendelijk liep ik op hem af en vermelde ik dat mijn laptop gevallen was en dat ik dit graag door hem wil laten oplossen. Meneer herkende mij helaas niet meer maar goed geen probleem. Echter toen ik vroeg of meneer mij vandaag kon helpen snauwde meneer mij af onder het mom van: Ik ben vrij ik kan niks voor u betekenen. Hierop werd ik zeer boos en deze aanvaring met meneer heeft mij doen besluiten nooit meer iets bij MediaMarkt aan te schaffen.

Gewenste oplossing
Een nieuwe laptop en dat meneer wordt aangesproken op zijn gedrag!
Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt :') waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:37:24 #197
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_129129777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef mrpat het volgende:

[..]

Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt :') waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl :')
Omfg :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:43:00 #198
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_129129931
quote:
Nadat ik een boterham had gegeten met een beetje haring in tomatensaus van de Aldi ben ik de 3 uur daarna ziek geworden en heb constant moeten overgeven. Ik heb vervolgens de datum bekeken van het blikje dat ik vandaag heb gekocht en deze is 2 maanden over de datum. Door de onoplettendheid van het personeel ben ik ziek geworden.

Gewenste oplossing
Ik zie graag een compensatie tegemoet door de gemaakte fout.
En je eigen onoplettendheid :{w
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:48:41 #199
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129130078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef mrpat het volgende:

[..]

Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt :') waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl :')
Echt kansloos |:( :|W
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129131689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef mrpat het volgende:

[..]

Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt :') waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl :')
Er ook maar vanuit gaan dat dit wel onder de garantie valt :')
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')