Me dochter. Me dorpie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Is het dan zo moeilijk om te zeggen: Nee, dank je
[..]
quote:Klacht Sony: SONY VAIO
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Sony
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sony
Lezers van deze klacht: 2
ZO SLECHT ZOVEEL LAWAAI ,GEEN SCHIJFRUIMTE,ALLEMAAL SOFTWARE VAN SONY SPELLETJES,ENZ
Gewenste oplossing
IK WIL GRAAG EEN ONERDEEL BESTELLEN,IS NIET MOGELIJK,IK MAG BLIJ ZIJN DAT IK MET EEN SONY WERK???????????
Tis niet waar zegquote:Klacht Esta: buschauffeur
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Esta
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Esta
Lezers van deze klacht: 1
De buschauffeur reed me gewoon tegen de berg wand aan
IK reed de berg op
Hij reed de berg af met een veel te hoge snelheid
EN kwam daar geheel door de binnen bocht
En hij reed gewoon door
Na dat we beide een nood stop moesten maken
De tijd was om 17.45 op de L146
ENdat vind ik gewoon schandalig
Gewenste oplossing
Een excusse Want er is gelukkig niks gebeurd Het had heel anders kunnen aflopen
quote:De kenwood prospero heeft een onvoorstelbaar domme ontwerpfout.
De mengbeker van de blender moet je in dezelfde richting draaien om deze los te maken van de motor als om de voet met mes van het glas te verwijderen. Daardoor loopt de inhoud in de motor waardoor het apparaat onherstelbaar is beschadigd. Inmiddels is het ontwerp aangepast. Op mijn brief met klacht hierover kreeg ik wel een heel onnozel en vervelend antwoord.
Die plaatjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deze klacht heeft er ook een leuke foto bij: http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/ Maar ik weet niet of ik die foto hier mag plaatsten dus vandaar alleen de link
Gewoon heel onopvallend onder de matquote:Ik kwam vanavond thuis van mijn werk en tot mijn verbazig lag er iets onder de mat voor mijn voordeur. Het bleek een pakketje te zijn dat ik besteld had, zou vandaag voor de eerste keer worden aangeboden, maar ik was niet thuis. Toch is het pakketje achtergelaten…
Gewenste oplossing
Volgende keer graag gewoon een briefje in de brievenbus, dat ik het pakket op het postkantoor kan ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeilijk hoor zo'n bus scheergel normaal gebruikenAAAHHH comic sans!quote:Ik vind het niet kunnen dat er drugs gebruikt word. in gtst zoals nu in de serie te zien is. dat sjoerd betere cijfers haalt door die troep het zet kinderen aan om drugs te gebruiken dit is niet normaal. 12+ Verander het naar 16+ dit kan gewoon niet en ik maak me zorgen om kinderen dit vind ik echt te vergaan beste mensen .
Toegevoegd bestand bij de Klacht over RTL 4 getiteld GTST Drugs
Gewenste oplossing
Dat alle slechte kanten van drugs. gelijk in beeld komen en niet het voordeel van betere cijfers . Ghoor graag van jullie per mail *email adres weggehaald*.quote:Mijn zoon heeft zich gesneden aan mijn iPad, moet niet kunnen
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Apple getiteld Gesneden iPad
Gewenste oplossing
Een degelijk voorstel, een iPad mini voor mijn zoon, zonder scherpe randen
Die fotoquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deze klacht heeft er ook een leuke foto bij: http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/ Maar ik weet niet of ik die foto hier mag plaatsten dus vandaar alleen de link
Een bezeten stoel, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Klacht Arkefly: stoelen meermalen verkopen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Arkefly
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Arkefly
Lezers van deze klacht: 3
arke fly licht stelselmatig reizigers op door stoel verkoop
wij zijn twee jaar geleden naar Jamaica gereisd en stoelen gereserveerd en daar ook voor betaald, op de dominicaanse republiek werd een tussenlanding gemaakt en iedereen moest uitstappen, daarna werden de reizigers voor amsterdam eerst aan boord gelaten en de passagiers voor jamaica als laatste. onze stoelen waren dus bezeten moesten maar een ander plekje zoeken.
nu op reis naar aruba en wederom is dit spelletje gespeeld wij hebben premium comfort geboekt en betaald en tevens ook de stoelen gereserveerd en betaald en ja hoor een tussenlanding op Curacao en weer hetzelfde liedje
Gewenste oplossing
Geld terug voor de stoelen en ik span een beroep aan tegen Arke zij komen hun vervoersafspraken niet na
Die kop alleen alquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deze klacht heeft er ook een leuke foto bij: http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/ Maar ik weet niet of ik die foto hier mag plaatsten dus vandaar alleen de link
quote:Klacht Blokker: boewoe
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Blokker
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 3
Ik kan geen ontkalkings vloeistof of tabletten kopen
Gewenste oplossing
Als ik weet waar ik het kan kopen
Misschien een wietkwekerij op zolder?quote:Klacht Intrum Justitia: ref. <verwijderd>
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Intrum Justitia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Intrum Justitia
Lezers van deze klacht: 1
had een betalingsregeling over 1.300.00,euro heb er 811 euro over betaald nu vorderen ze 2400 en weer 1300.00 euro en de 811 euro zijn dan ineens incassokosten !
daarbij komt hoe kan ik in 6 maanden 3700 euro energie verbruiken ?
er klopt helemaal niets van
Gewenste oplossing
adequate en eerlijke oplossing en geen trucks door de 811 euro die betaalt is op een regeling van 1300 euro ineens in te pikken
Zo weinig tekst, zo veel foutquote:Klacht MediaMarkt: wasmaschine
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 11
het werkt alleen op erste programa
Gewenste oplossing
reperatie
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:17 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Een bezeten stoel, wat moet ik me daar bij voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
mooi genaaidquote:Onlangs heb ik deelgenomen aan de Eredivisie Live actie van Philips. Je kreeg daarbij 10 gratis Eredivisie Live codes PLUS 150 euro, een zogenaamd ‘tikkie terug’. Mede daarop heb ik deze televisie gekocht.
Ik kreeg netjes een mail met in de header een plaatje van de actie (Codes + Geld). Ik voldeed aan de voorwaarden en dat de registratie gelukt was. Binnen zes weken zou het geld gestort worden.
Na 8 weken toch maar even gaan bellen: Blijkt dat in de voorwaarden staat dat voor mijn televisie alleen de Eredivisielive code geldt en niet de geld terug actie. Vreemd want in alle communicatie wordt dit wel vermeldt!
Ook de medewerker van Philips vind het maar raar: Er schijnen twee acties door elkaar te lopen en je krijgt allemaal dezelfde mail, zo is het verhaal. Niemand heeft echter die twee acties los van elkaar gezien: Overal wordt het als één actie gecommuniceerd; de tv-reklame, in de winkel als je hem koopt en ook in alle mails die je erover van Philips zelf ontvangt! Pure misleiding dus om achteraf te verwijzen naar bepaalde voorwaarden.
De medewerker vind het zelf ook maar vreemd, vraagt het nog enkele malen na maar kan niets doen behalve een klachtendossier aanmaken. Philips bedankt!
Gewenste oplossing
Ik meen recht te hebben op hetgeen mij in alle communicatie voorgehouden is: 10 codes PLUS 150 euro terug.
nu ben ik boosquote:14 Juli kreeg ik een balk in mijn scherm waarop stond dat ik moest sms’en om mee te doen aan de Galaxy quiz. Ik kon die balk niet weg krijgen alleen door te sms’en naar 2211. Ik stuurde dus maar een sms om die balk weg te krijgen. Toen keek ik naar mijn beltegoed en stond dat er nog maar 2,64- op mijn mobiel stond, dus belde ik naar hi. Een mevrouw zei dat ik 8 sms’jes kreeg die dus 1,50 per sms zijn. Maar dat is helemaal niet zo, want er staat maar één sms op mijn mobiel. Ik heb het vriendelijk met haar over gehad, maar ze geeft mij geen gelijk. Nu ben ik dus boos!
Wat een drama zeg, 2 jankende kinderen omdat er 1 worstje minder in een blik zitquote:Klacht Unilever: Klacht knakworstjes
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Unilever
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Unilever
Lezers van deze klacht: 1
Geachte heer/ mevrouw,
Gister heb ik van uw merk knakworstjes aangeschaft waarop staat dat er 10 worstjes in een blik zitten, maar ter vergeefs zaten er maar 9 in. Ik heb 2 kinderen die erg teleurgesteld waren.
Gewenste oplossing
Ik zou graag een nieuw blik willen voor de fout van het product.
Mensen in de bijstand verzinnen ook alles om aan gratis spullen te komenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Wat een drama zeg, 2 jankende kinderen omdat er 1 worstje minder in een blik zit
Allemachtig, dat mensen zó dom kunnen zijnquote:
Ja, er zit ook een wc bril bijquote:Klacht Ditzo: vroeger was ik brilidioot
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ditzo
Lezers van deze klacht: 265
inderdaad, ik betaal 120 euro per jaar [mijn vriendin ook] en er word maar 109 euro vergoed. ik hoop voor 21 euro er ook nog een wc bril bijzit. groet gamma
Gewenste oplossing
ik wacht niet op een oplossing, volgend jaar weer terug naar AGIS
Zeker flink met torrents bezig geweest......quote:Klacht Telfort: personal hotspot = idioot hoge rekening
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 862
Ik gebruik nu al een maand de personal hotspot mogelijkeheid van mijn iphone om mijn computer te verbinden met mijn modem. 4 dagen geleden kreeg ik bericht dat ik over mijn limiet van 50 euro voor internet zat. Vandaag kreeg ik een factuur waarin staat dat ik meer dan 10,000 euro schuldig ben aan telfort voor het gebruik van mobiele internet. In het factuur is duidelijk te zien dat ik al aan het begin van maart een waarschuwing had moeten krijgen dat ik over het limiet zat. Kunnen zij dit maken?
Gewenste oplossing
Ik zal tevreden zijn als ik dit absurde bedrag niet hoef te betalen. Het zou niet mogelijk moeten zijn dat zoiets voor kan komen zonder enige waarschuwing.
quote:Klacht RTL 7: kutreclame
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 749
wat een kut reclame elke kaar en jullie doe er niks aan gewoon schijt aan de kijker
Gewenste oplossing
zoek het uit
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Wat een drama zeg, 2 jankende kinderen omdat er 1 worstje minder in een blik zit
Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt waar gaat het heen met dat volk op klacht.nlquote:Klacht MediaMarkt: Medewerker doet onvriendelijk na vallen laptop.
Ik heb anderhalve maand geleden bij een ogenschijnlijk zeer vriendelijke meneer een laptop gekocht. Echter liet ik hem vandaag vallen en was het scherm kapot. Er vanuitgaande dat het wel onder de garantie zou vallen besloot ik de morgen naar de mediamarkt te gaan. Toevallig stond ik net in de rij bij de supermarkt en zag ik de desbetreffende meneer staan voor mij in de rij bij de kassa. Vriendelijk liep ik op hem af en vermelde ik dat mijn laptop gevallen was en dat ik dit graag door hem wil laten oplossen. Meneer herkende mij helaas niet meer maar goed geen probleem. Echter toen ik vroeg of meneer mij vandaag kon helpen snauwde meneer mij af onder het mom van: Ik ben vrij ik kan niks voor u betekenen. Hierop werd ik zeer boos en deze aanvaring met meneer heeft mij doen besluiten nooit meer iets bij MediaMarkt aan te schaffen.
Gewenste oplossing
Een nieuwe laptop en dat meneer wordt aangesproken op zijn gedrag!
Omfgquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef mrpat het volgende:
[..]
Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl
En je eigen onoplettendheidquote:Nadat ik een boterham had gegeten met een beetje haring in tomatensaus van de Aldi ben ik de 3 uur daarna ziek geworden en heb constant moeten overgeven. Ik heb vervolgens de datum bekeken van het blikje dat ik vandaag heb gekocht en deze is 2 maanden over de datum. Door de onoplettendheid van het personeel ben ik ziek geworden.
Gewenste oplossing
Ik zie graag een compensatie tegemoet door de gemaakte fout.
Echt kansloosquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef mrpat het volgende:
[..]
Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl
Er ook maar vanuit gaan dat dit wel onder de garantie valtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef mrpat het volgende:
[..]
Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |