abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:49:28 #76
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128408412
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat moet toch wel een troll zijn? ;(
Ik kijk nergens meer van op :')
pi_128410506
quote:
Klacht Ariston: Wasmachine/droger Ariston model AQGMD 149

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ariston
Lezers van deze klacht: 16

Het is nu al de derde keer in drie jaar tijd (1 x per jaar dus), dat ik de kunststof schoepen (3 stuks) moest vervangen in de trommel. De reden is dat de kunststof bevestigingsklemmetjes afbreken. Ik heb een verlengde garantie van 3 jaar maar omdat in de garantievoorwaarden staat dat kunststof onderdelen hier niet onder vallen, krijg ik niets vergoed. Elk jaar kost mij deze vervanging 3 x 12,95 = 38,85 euro. Totale onkosten na 3 jaar dus 3 x 38,85 = 116,55. Zelfs mijn leverancier in Ede vindt dit absurd.

Gewenste oplossing
Vergoeding van de gemaakte kosten of levering van een aantal schoepen voor de komende jaren.
Nou wat erg, 39 euro op jaarbasis :')
pi_128410757
quote:
4 redenen om actief aan de slag te gaan met uw klachten
De klachten, complimenten en suggesties zijn afkomstig van klanten die de tijd en moeite hebben genomen om op KLACHT.nl iets over uw bedrijf te vertellen : in feite zeer loyale klanten! Ze willen graag tevreden zijn met uw produkt en gunnen u een kans voor verbetering! Maak gebruik van deze feedback en waardevolle klantreacties, want klachten bieden uw bedrijf een kans op
_O-

http://www.klacht.nl/voor-bedrijven/
pi_128411038
quote:
Klacht Royal Air Maroc: geld gestolen voor mijn zoon die 11jaar is in casablanca tussen de begeleiding

mjin zon is vetroken op woensdag 26 =06-2013 van amsterdam naar casablanca onder begeleiding,vlucht nummer AT851 R 3NR8GC hij is gekomen om 20h41mn, hij was de deur uit van de vlieg veld om 21h30mn,de begeleidster zij hebt hem naar zijn opa afgegeven, laater toen ie thuis was blikt dat de 450 euros wat ik heb aan hem gegeven in de draag tas was verdwijnen, dat was schokont, ik geef de verantwoordelikheid naar de begeleidster , ik heb voor betaald zij moet verantwoorden.
alvast bedankt.

Gewenste oplossing
ik heb nog niks gehoord,ik heb bezwaar brief naar direction general royal air maroc siege casablanca anfa casablanca maroc.
quote:
Klacht Ryanair: Düsseldorf (Weeze)

Naam vliegveld Düsseldorf(Weeze)is misleidend.
Op 27 juni 2013 vlucht naar Palermo geboekt netjes online ingecheckt en boardingcard geprint waarop staat vluchthaven Düsseldorf (Weeze) zonder verdere toelichting of adres.
Dus niets vermoedend afgereist naar luchthaven Düsseldorf waar we er tot onze schrik achter kwamen dat we ca. 80 km verder moesten zijn in Weeze.
Blijkbaar waren wij niet de eerste die dit overkomen is, de medewerkster van de servicebalie in Düsseldorf had al een routebeschrijving naar Weeze klaar liggen.
Hierdoor onze vlucht gemist, E52,- parkeergeld, 46,- reserveringskosten huurauto en 400,- euro armer doordat we op korte termijn een nieuwe vlucht moesten boeken.
Het is hetzelfde als je op een ticket zou zetten
Amsterdam (Eindhoven); dan gaat toch iedere niets vermoedende burger ervanuit gaat dat hij op Schiphol moet zijn?!

Gewenste oplossing
Gewoon luchthaven Weeze aangeven zonder Düsseldorf of andersom aangeven: Weeze(Düsseldorf)
quote:
Klacht Zeeman: onbeschoft personeel

ik stond aan de kassa en betaalde voor mijn boodschappen. Ik werd gevraagd door verkoopster om 1 artikel terug te zetten (ze heeft de prijs gecontroleerd en ik zei dat ik het niet moet hebben). Ik zei, dat ik het niet ga doen (ik vind het overdreven, er is geen volk, zij werk daar en als ik haar job moet doen, dan is ze rap werkloos, wat misschien haar bedoeling is…). Ze ging met me in discussie. Ten eerste: wat voor manieren zijn dat? Er is geen druk in de winkel, ze staan met 3 kleren te plooien, komen altijd te laat aan de kassa en ik moet hun werk doen? ten tweede: waarom gaat ze in discussie? Ze gaat terug in de winkel en gaat deze spullen kunnen terugleggen. Ik weet niet wat hun job is eigenlijk – misschien mogen ze alleen aan de kassa staan en niets aanraken? En het ergste is: ik heb daar geld uitgegeven en terwijl ik betaal gaat ze met me in discussie. Zo dringeng heb ik jullie spullen niet nodig!

Gewenste oplossing
respect voor klanten
pi_128411957
#2 lijkt me best terecht. Edit: Ik las scheef op mobiel :') Het is gewoon een tokkie.

#1 tsja...

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2013 19:23:42 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 10:09:28 #81
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128414181
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef greenhouselimbisquet het volgende:

[..]


[..]


[..]

Die laatste twee, wat een randdebielen.
  Moderator zondag 30 juni 2013 @ 10:12:17 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_128414210
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
thuis was blikt dat de 450 euros
FOK!ker?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 30 juni 2013 @ 10:15:13 #83
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128414243
quote:
99s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:12 schreef Karina het volgende:

[..]

FOK!ker?
:D
pi_128414332
Ik heb ook maar even een klacht geplaatst:



Copthorne 2.0
pi_128414600
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:22 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb ook maar even een klacht geplaatst:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niet grappig....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_128414632
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Niet grappig....
Zoveel moeite gedaan en dan geen waardering krijgen... ;(
Copthorne 2.0
  zondag 30 juni 2013 @ 15:09:56 #87
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128421103
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:44 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Zoveel moeite gedaan en dan geen waardering krijgen... ;(
Dat is echt een manier om deze prachtige reeks om zeep te helpen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 30 juni 2013 @ 15:14:38 #88
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128421252
quote:
Klacht Vodafone: Geen garantie bij rooten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 2

Geachte heer, mevrouw,

Een paar weken geleden had ik mijn telefoon (Galaxy S3) via u naar Dynafix toegestuurd vanwege het Sudden Death Syndrome waar mijn telefoon plotseling mee te kampen kreeg. Dit schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn- en een fabrieksfout. Daarom ging ik er al gewoon van uit dat dit kosteloos gerepareerd zou worden, zoals dat hoort bij een goede service.

Het plaatsen van een nieuw moederbord koste me toch wel ¤250! Omdat ik mijn toestel in het verleden heb geroot… Ik heb dit bedrag inmiddels (tegen al mijn princiepes in) aan u betaald en ik heb gelukkig ook mijn telefoon weer terug met een nieuw moederbord. De telefoon doet het weer als behoren (waar ik erg blij mee ben), maar na het lezen van onderstaande artikelen ben ik zeer verontwaardigd.

https://eur-lex.europa.eu(...)X:31999L0044:en:HTML

https://tweakers.net/nieu(...)ot-of-jailbreak.html

https://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=34284421

Nogmaals, het Sudden Death Syndrome is iets wat ik zelf helemaal niet heb kunnen voorkomen, het is een fabrieksfout! En nu moet ik hiervoor opdraaien omdat ik mijn telefoon geroot heb? Ik heb al een eerder bericht geplaatst op klacht.nl, maar ik werd al snel door Dynafix afgewimpeld. Ik verwacht van een winkel waarvan ik altijd mijn mobile telefoons heb gekocht en vooral voor zulke grote prijzen, wel de beste service!

Dus bij deze, eis ik mijn geld terug.

Ik hoor graag van u.

Mvg.

Daniel van <weggehaald>.



Gewenste oplossing
Het volledige geld bedrag teruggestort krijgen.
Tja, het installeren van een custom firmware of het rooten van je telefoon is nou eenmaal op eigen risico. :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 30 juni 2013 @ 17:55:51 #89
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128427094
Idd geen nepklachten gaan plaatsen, is niet grappig.
Hallon!
pi_128427153
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:22 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb ook maar even een klacht geplaatst:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, goed idee!!! :') , echt focking grappig ook.
pi_128427587
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:14 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Tja, het installeren van een custom firmware of het rooten van je telefoon is nou eenmaal op eigen risico. :')
Kan wel eigen risico zijn, maar de fout hangt hier niet mee samen
  zondag 30 juni 2013 @ 19:14:31 #92
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128429218
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Kan wel eigen risico zijn, maar de fout hangt hier niet mee samen
Dat weet ik, maar zelfs dan is het een aanpassing van de bestaande firmware waardoor de garantie verlopen is. Zie het maar als een omgebouwde xbox360 of zo.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128430862
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 19:14 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar zelfs dan is het een aanpassing van de bestaande firmware waardoor de garantie verlopen is. Zie het maar als een omgebouwde xbox360 of zo.
Ja maar dat is gewoon schandalig omdat er bij het rooten niks verkeerd is gegaan en het echt wel een veelvoorkomende fout is. Zie trouwens niet in wat fout is aan deze klacht hoor, want het is idd een pure schande dat je dan 250 euro moet betalen terwijl je zelf niks hebt verkeerd gedaan...
  maandag 1 juli 2013 @ 12:43:58 #94
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128454953
quote:
Klacht Woonsquare: Bankstel

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Woonsquare
Lezers van deze klacht: 15

Kut bank

Gewenste oplossing
Kut zaak koop nooit meer wat daar!
Dat is ook weer duidelijk.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:58:23 #95
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_128455519
quote:
Klacht Natrudyn Bio Forte: HOERENZONEN

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Natrudyn Bio Forte
Lezers van deze klacht: 107


DİE HOERENZONEN HEBBEN VAN MİJ OOK EERST 5.95 AFGESCHREVEN

EN DAARNA ZİE İK DAT ER 59.95 İS AFGESCHREVEN

DİE STELLETJE HUFTERS NEMEN MENSEN İN DE MALİNG…

NOU KAN İK HET NİWET TERUG KRİGEN.. HELAAS BEN İK WEL EEN STUDENT DİE WEİNİG VERDİENT EN NU OPEENS DİT OOK NOG

İK BEN VAN PLAN OM MİJN ADVOCAAT İN TE SCHAKELEN.

KRİJG ALLEMAAL DE KANKER TERİNG

Gewenste oplossing
DOODMACHT
Volgens mij is iemand een beetje boos. :D
Tongring
  maandag 1 juli 2013 @ 13:02:40 #96
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_128455719
quote:
Klacht McDonalds: Erggg boos

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 201


Goedendag vanacht na filmpje dachten we lekker hamburger en nog tasty te halen sorry maar jullie personeel is asociaal en brutaal ik bedoel laat me door geen puber zo behandelen wij kregen ten eerste geen bon ten tweede mijn hamburger was warm maar big tasty twee keer keer terug kwam manager Bart erbij omdat ik erg boos was omdat mevr in discussie ging fat de hamburger niet heet was omdat ze dacht dat wij aan het doosje voelde maar vlees was koud na hoop discussie heen en weer Kregen wij weer nieuwe big tasty en u raad het al weer koud ik ben een hoop maar niet gek deze kwam niet vers van de plaat ik bedoel ik betaal voor producten als u bij mij u haar laat kleuren doe ik jet ook niet half ik ben heeeeel boos ook de manier van communiceren Mvg d w
Gewenste oplossing
Ten eerste excuus en een keer een hete bigtasty ik ben der nu keer klaar mee dat jullie spullen koud zijn
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 01-07-2013 17:51:05 ]
Tongring
  maandag 1 juli 2013 @ 13:11:38 #97
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128456185
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Volgens mij is iemand een beetje boos. :D
Valt wel mee volgens mij :D
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:27:01 #98
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128456882
quote:
Klacht Post algemeen: ik poorbeer werk maar ziek hepen vak niet

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Post algemeen
Lezers van deze klacht: 100

Ik hep wajon uit keeren en diebeteis1. Pobeer zo vaak een post kan loopen. Mag. Ik zo graag een werk. Ik kan lees als post mij hout stuur Weg brenen paar keer gevraag. Ik hoop door geefen

Gewenste oplossing
Ik een dag werk laat. Ik. Of kabon 10. Pobeer zo vaak hoor nee ik blijf door garantizar. Ik geef niet op
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128457447
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:07 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ja maar dat is gewoon schandalig omdat er bij het rooten niks verkeerd is gegaan en het echt wel een veelvoorkomende fout is. Zie trouwens niet in wat fout is aan deze klacht hoor, want het is idd een pure schande dat je dan 250 euro moet betalen terwijl je zelf niks hebt verkeerd gedaan...
Het staat in de voorwaarden dat je garantie dan verloopt, dus hij heeft wel wat verkeerd gedaan. Ik vind het alleen raar dat de garantie op hardware ook meteen verloopt.
pi_128457531
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Kuttroll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')