Tiener gespotquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaat hij kapot door die magneet?anders snap ik hem niet
Is wel een beetje van voor mijn tijd jaquote:
Dan weet je ook vast niet wat de link is tussen een cassettebandje en een potlood?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wel een beetje van voor mijn tijd ja
Goede oude tijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan weet je ook vast niet wat de link is tussen een cassettebandje en een potlood?
[ afbeelding ]
ik gebruikte gewoon mijn pinkquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan weet je ook vast niet wat de link is tussen een cassettebandje en een potlood?
[ afbeelding ]
haha preciesquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef µ het volgende:
[..]
En dan zo hard mogelijk het bandje ronddraaien.
Dat was toch voor mensen die niet weten waar die FWD en RWD knoppen voor zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ging het niet sneller? Leuker was het welquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was toch voor mensen die niet weten waar die FWD en RWD knoppen voor zijn?
Kloptquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel Einstein dit ws nooit heeft gezegd en er spel- en grammaticale fouten in staan klopt het wel.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:57 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Klopt
http://quoteinvestigator.com/2013/03/19/tech-surpass/
Gewoon heel donkerblond.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Re re re re re re requote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Topics gaan te hardquote:
dayum! wat zijn die egeltjes schattig zegquote:
Was een rasmongolen, de teringquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vraag me nu ook weer af hoe ik dit in godsnaam heb gevonden
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga stuk, wat is dit slecht zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:
hi ha ho comic sansquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlanders!quote:
die kat plaatjes kunnen nog wel eens heel populair gaan wordenquote:
Dit zou nog wel eens een toppertje kunnen worden inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
die kat plaatjes kunnen nog wel eens heel populair gaan worden
quote:
Ze eet gewoon een ijsje hoor...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:35 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Beter plaats je deze even in een spoiler ivm jonge kinderen die hier ook weleens kijken
quote:Een dude is een relaxt potje aan het gamen met een groepje vrienden, maar dan valt hij in slaap en begint hij over Teamspeak geluiden te produceren van een klaarkomende ET.
Je weet wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze eet gewoon een ijsje hoor...
Doe normaal man. Kinderen leggen die link echt nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:35 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Beter plaats je deze even in een spoiler ivm jonge kinderen die hier ook weleens kijken
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doe normaal man. Kinderen leggen die link echt niet![]()
Begin je ook te huilen als iemand een banaan eet?
Ja nou en dus wat is precies je probleem?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:55 schreef 0108daniel het volgende:
Kinderen van 12 weten heus wel wat ermee bedoeld wordt hoor
Laat deze pagina maar snel voorbij gaan.
Zie vorige pagina.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou en dus wat is precies je probleem?
Het is momenteel hartje zomer. De langste dag is al geweest. De dagen worden alweer korter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:15 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg zin in de zomer van al die ijsjes.
Dat is zo niet grappigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is momenteel hartje zomer. De langste dag is al geweest. De dagen worden alweer korter.
The fuck.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:35 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je besteed al je geld aan een plekje om alles te overleven, en de eigenaar van die bunker geniet nu van al dat geld tot aan zijn dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |