SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De 3e alquote:
Scorresquote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef sanasoufi het volgende:
nog 1 goal erbij en hernandez staat gelijk met torres (5 goals)
Vorig jaar 4-0quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie Spanje niet winnen tegen Italië
EK vergeten?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel die kritiek Torres nog doet neerkijkende op een prijzenkast waar werkelijk alles instaat. Waarvan hij van de meeste nog regerend kampioen is.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Monolith het volgende:
Torres heeft in ieder geval zijn niveau weer terug na een onverwacht goed begin van zijn invalbeurt.
Bij Spanje wel. Nu nog bij de club..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Monolith het volgende:
Torres heeft in ieder geval zijn niveau weer terug na een onverwacht goed begin van zijn invalbeurt.
Spanje is afgezwaktquote:
Jij bent dan ook niet goed snik.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inb4: 'Jij bent arrogant en misbruikt door je vader en een debiel en een triest persoon en ik neuk je moeder blbalbla'quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet goed snik.
Waarom zou Spanje zijn best moeten doen tegen Nigeria en Tahitiquote:
Mijn naam is #TeamJohannes. Noem me bij m'n eigen naam.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inb4: 'Jij bent arrogant en misbruikt door je vader en een debiel en een triest persoon en ik neuk je moeder blbalbla'
Italie ook.quote:
Nou ja, zijn eigen bijdrage aan het overgrote deel van die prijzen is wel beperkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel die kritiek Torres nog doet neerkijkende op een prijzenkast waar werkelijk alles instaat. Waarvan hij van de meeste nog regerend kampioen is.
Niet waar.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, zijn eigen bijdrage aan het overgrote deel van die prijzen is wel beperkt.
Mag ik je uitlachen als Italië straks wint van Spanje?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet goed snik.
Spanje spaart al jaren hun krachten?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef sanasoufi het volgende:
W
[..]
Waarom zou Spanje zijn best moeten doen tegen Nigeria en TahitiZe sparen idd hun krachten en zijn dus tijdelijk afgezwakt.
Hoe dan? Gaat Ballotelli er plotseling 4 maken?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen als Italië straks wint van Spanje?
Stond in alle finales in de basis. Je kunt dat moeilijk allemaal op geluk gooien.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, zijn eigen bijdrage aan het overgrote deel van die prijzen is wel beperkt.
Mag ik jou uitlachen als Spanje straks wint van Italië?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen als Italië straks wint van Spanje?
Spanje heeft geen geweldige spitsen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond in alle finales in de basis. Je kunt dat moeilijk allemaal op geluk gooien.
Niet dat ik het wil temperen hoor. Het belachelijk maken van Torres is/was vaak het enige leuke tijdens een Chelsea/Spanje wedstrijd.
Overigens wel wat minder idd. Spanje verliest nooitquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik jou uitlachen als Spanje straks wint van Italië?
Is Spanje ooit leuk geweest om naar te kijken dan? Saaier voetbal bestaat niet. Zelfs Barcelona speelt niet zo'n saai voetbal.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Overigens wel wat minder idd. Spanje verliest nooit. Het is eigenlijk nauwelijks meer leuk om te kijken. Je weet toch al dat ze gaan winnen
Toen ze nog vaak verloren was het best leukquote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is Spanje ooit leuk geweest om naar te kijken dan? Saaier voetbal bestaat niet. Zelfs Barcelona speelt niet zo'n saai voetbal.
In welke speler van Barcelona zit het dan dat Barcelona minder saai speelt dan Spanje?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is Spanje ooit leuk geweest om naar te kijken dan? Saaier voetbal bestaat niet. Zelfs Barcelona speelt niet zo'n saai voetbal.
Messiquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke speler van Barcelona zit het dan dat Barcelona minder saai speelt dan Spanje?
Nounou, zelfs Tahiti schopt zo'n bal er nog in.quote:
Danni Alves. Die vrije trappen in de derde ring zijn en blijven een belevenis.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke speler van Barcelona zit het dan dat Barcelona minder saai speelt dan Spanje?
Ik kijk geen lariekoek.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
niemand die andere tijden sport kijkt op Ned 1? SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3
Nee, dat waren Andere Tijden.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
niemand die andere tijden sport kijkt op Ned 1? SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
tennisquote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Onbegrijpelijk dat die niet geselecteerd is.quote:
Dat gaat over tennisquote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Altijd mooi om te zien hoe een sateliet wordt gelanceerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danni Alves. Die vrije trappen in de derde ring zijn en blijven een belevenis.
Dat topic heeft niemand nodig joh. Jij kan het wel alleen af.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Jij kan het wetenquote:
voel me zo eenzaam in dat topicquote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat topic heeft niemand nodig joh. Jij kan het wel alleen af.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Beperkte ploegje inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje wil de bal het liefst erin lopen volgens mij. Ook wel begrijpelijk, want niemand bij Spanje kan goed van afstand schieten.
[..]
[ afbeelding ]
Het is idd niet mooi, maar het werkt welquote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Helaas wel ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is idd niet mooi, maar het werkt wel
Casillias speelt niet mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, Cassillas & Ramos
Verschrikkelijk om die aan het werk te zien![]()
![]()
SPanjaard. Xavi Hernandezquote:
Ja speelt ook voor Uruguay en Spanje dit toernooi.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heeft Del Bosque dan goed gezien
Bij Brazilie speelt hij mee onder het alterego Hernanes. De 'z' kunnen ze daar niet goed uitspreken, vandaar.quote:
De d blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Brazilie speelt hij mee onder het alterego Hernanes. De 'z' kunnen ze daar niet goed uitspreken, vandaar.
Spanje ookquote:
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met 'des' wordt die 's' alsnog een 'z' klank. Ik heb logopedie gestudeerd.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het elftal kon gisteren niet hetzelfde over je moeder zeggen!
HI HA HO
Al zal de Spaanse economie er niet mee gered zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef RubenSosa het volgende:
en alba brengt het geld weer in het laatje![]()
![]()
![]()
Vijaquote:
maar de nederlandse wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al zal de Spaanse economie er niet mee gered zijn
Twee keer zelfs, niet slecht voor de tweede doelman van Uruguayquote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef RubenSosa het volgende:
ik zie dat die bijter ook weer gescoord heeft.
Ga het lekker vieren met een taart, debielquote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Suarez is topscorer allertijden bij Uruguay
Voor de tweede keer dit toernooi.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Suarez is topscorer allertijden bij Uruguay
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga het lekker vieren met een taart, debiel
Toen was er toch een EKquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Steven184 het volgende:
Weet iemand waarom er geen Europese afgevaardigde was op de eerste Confederations Cup in 1992?
Omdat het in Saoedi-Arabië was?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Steven184 het volgende:
Weet iemand waarom er geen Europese afgevaardigde was op de eerste Confederations Cup in 1992?
Competitie dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Finale was in oktober, dus niet gelijktijdig.
Ik denk dat Uruguay stiekem wel baalt van dat ene doelpuntje extra.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
In ieder geval een Europees en Zuid-Amerikaans land in de finale
?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Uruguay stiekem wel baalt van dat ene doelpuntje extra.
Bedanktquote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brazilië - Spanje zal wel de finale worden... of heel misschien Brazilië-Italië
Dan hadden ze nu tegen Italie in de halve finale gestaan in plaats van Brazilie.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu tegen Italie in de halve finale gestaan in plaats van Brazilie.
Of niet? Laat maar.
Kut troll.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu tegen Italie in de halve finale gestaan in plaats van Brazilie.
Of niet? Laat maar.
Ik bedoel hap, hap
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn edit was op tijd. Volgens de nieuwe regels van het internet heb ik jullie nu getrolled.
Ik wil jou en alle anderen waarschuwen voor de gevaren van wedden: vandaag heb ik maar liefst 4.64 verloren en dus verruil ik morgen de AH voor de Aldi om de geleden schade te compenseren.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn edit was op tijd. Volgens de nieuwe regels van het internet heb ik jullie nu getrolled.
Inzetten op 'goals to score' bij 3 spelers nota bene zonder de opstelling te kennen was ook wel een beginnersfout natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil jou en alle anderen waarschuwen voor de gevaren van wedden: vandaag heb ik maar liefst 4.64 verloren en dus verruil ik morgen de AH voor de Aldi om de geleden schade te compenseren.
Die weddenschappen waar jij naar refereert zijn door het slinkse.unibet ongeldig verklaard waardoor ik er winst noch verlies op heb gemaakt.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inzetten op 'goals to score' bij 3 spelers nota bene zonder de opstelling te kennen was ook wel een beginnersfout natuurlijk.
Maar ik hoop dat je je door deze lastige periode heen weet te worstelen en het uit weet te houden tot donderdag.
haha sukkelquote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil jou en alle anderen waarschuwen voor de gevaren van wedden: vandaag heb ik maar liefst 4.64 verloren en dus verruil ik morgen de AH voor de Aldi om de geleden schade te compenseren.
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 24-06-2013 om 11:19:36Montolivo also is in doubt for the semi vs Spain, like Pirlo, while Balotelli is out. This could be like the last year final... reageer retweet
Waarom niet? Gewoon beter worden, een land als Brazilië zou met een behoorlijke trainer niveau Bayern Munchen kunnen halen, Duitsland is ook al van een heel hoog niveau.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:34 schreef Wopper1 het volgende:
Ik word schijtziek van dat klote Spanje. Ook Brazilië zie ik de Spanjaarden niet stoppen.
Dit is echt niet goed voor het voetbal hoor.
Vandaag ga ik mijn verlies compenseren bij het FifaU20 toernooi waar ik geen verstand van heb.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
De enige vraag is nog, hoeveel heeft Johannes vandaag gewonnen.
ooit 1 keer meegedaan. had toen ¤1 ingezet op een wedstrijd en heb ¤1,22 terug gekregenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je even openbaren hoevaak jij de toto gewonnen hebt.
Dan ben jij een hele grote.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ooit 1 keer meegedaan. had toen ¤1 ingezet op een wedstrijd en heb ¤1,22 terug gekregen
Dat zegt allemaal weinig wie er hier gaat winnen, feit blijft dat Spanje de beste ploeg van de wereld is en dat ook volgend jaar nog zal zijn, die kan je dus beter maar vermijden in de hoop dat een ander ze uitschakelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemene vraag:
Stel dat Spanje nu de finale wint, betekent dit dat wij nu moeten sidderen voor de komende WK en een ontmoeting met Spanje?![]()
Ik trek even een vergelijking met de Confederations Cup in Duitsland heel wat jaartjes terug waar toen Brazilië kampioen werd. Op het opvolgende WK weten we allemaal wie uiteindelijk wereldkampioen werd. Italië...
Als je kijkt naar de jeugd zal dat over een aantal jaren nog zo zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal weinig wie er hier gaat winnen, feit blijft dat Spanje de beste ploeg van de wereld is en dat ook volgend jaar nog zal zijn, die kan je dus beter maar vermijden in de hoop dat een ander ze uitschakelt.
Als je denkt dat NL een kans maakt zal je wel moeten sidderen want dan moet het wel giga meezitten
Dan moeten Cavani,Forlan en Suarez wel een heel goede dag hebben en de verdediging eens niet zo lek zijn als een zeefquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Tarado het volgende:
Aan de ene kant lijkt me een finale Brazilië - Spanje wel leuk maar hoop toch op een stuntje van Uruguay vandaag
Ik schat de kans ook laag in maar het gaat wel een harde wedstrijd wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten Cavani,Forlan en Suarez wel een heel goede dag hebben en de verdediging eens niet zo lek zijn als een zeef
Dat moet wel, als ze mee gaan in het voetbal van Brazilië dan verwacht ik een simpele over winning voor Braziliëquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat de kans ook laag in maar het gaat wel een harde wedstrijd worden
Ik hoop dat hij beide benen breekt!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dat Suarez weer honger heeft.
Sterktequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb twintig seconden van de Dino show gezien
dit speelden ze ook tegen Nederland volgens mijquote:
Die heeft hij nog niet geproefd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als Luiz zijn directe tegenstander is wel ja.
Loflquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft hij nog niet geproefd.
Johan Derksenquote:
bevestigtquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
*bevestigtquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.
Calandquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
Hey leuk Inzanity is er. Eens kijken wat voor een gekke, tegendraadse meningen hij vandaag weer gaat etaleren. Wat een mallerd is het toch ook
Het zit ook een beetje in z'n naam hè.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
Hey leuk Inzanity is er. Eens kijken wat voor een gekke, tegendraadse meningen hij vandaag weer gaat etaleren. Wat een mallerd is het toch ook
dit dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
rood keepers shirt = minste reddingen bij penalties.
Dat terwijl Messi niet eens mee doet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef tralalala het volgende:
Grueter heeft er wel zin in vanavond zeg.
Ja, zoals je ziet had ik een smilie toegevoegd, welke mijn emotie weergeeft.quote:
pilletje derin en goan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef tralalala het volgende:
Grueter heeft er wel zin in vanavond zeg.
we zien het jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet had ik een smilie toegevoegd, welke mijn emotie weergeeft.
Ik voeg dus wel degelijk nuttige informatie toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |